Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Przeszukaj forum

Notki

Pokazane rezultaty 1 do 25 z 29
Poszukiwanie zajęło 0.00 sekund.
Szukaj: Posty napisane przez: MirozzHarmonia
Forum: Filmy 26-05-2007, 19:33
Odpowiedzi: 38
Obejrzeń: 6,749
Napisane przez MirozzHarmonia
Aż sie wypowiem bo mnie korci :) 1. Slepy grasz...

Aż sie wypowiem bo mnie korci :)

1. Slepy grasz na Lunarze chyba z 6 lat i nadal noobisz jak kiedyś idź na boty elo.
2. Dlaczego od razu muszą mieć bota wystarczy że siedzą na ts'ie badz umówili sie...
Forum: Filmy 21-02-2007, 01:28
Odpowiedzi: 147
Obejrzeń: 25,101
Napisane przez MirozzHarmonia
Chciałem się wypowiedzieć. 1.Co do Dissu lepsze...

Chciałem się wypowiedzieć.
1.Co do Dissu lepsze to niż tamto i dobrze tyle na ten temat masz zajawkę wiec kręć.
2.Draggy_Slayer proszę cie nie irytuj się więcej i najlepiej nie wypowiadaj bo robisz z...
Forum: Zdjęcia 06-01-2007, 17:11
Odpowiedzi: 72
Obejrzeń: 19,786
Napisane przez MirozzHarmonia
Gzy Maja 100 nareszcie ;] @Aniazonka Nie weszles...

Gzy Maja 100 nareszcie ;]

@Aniazonka
Nie weszles tylko wszedłes to po 1 a po 2 nie Eaglem i Mitropem tylko Panem Eaglem i Mitropem ty taki pro a takich rzeczy nie wiesz? ajc ;/
Forum: Zdjęcia 27-12-2006, 18:45
Odpowiedzi: 566
Obejrzeń: 793,592
Napisane przez MirozzHarmonia
Chodzi o sam klimat tej dawnej tibi to bylo cos...

Chodzi o sam klimat tej dawnej tibi to bylo cos czego wiekszosc osob grajacych wczesniej nie zapomni i im tego brakuje jak i mi teraz to tylko jeden wielki shit jest ;]
Forum: Zdjęcia 27-12-2006, 18:38
Odpowiedzi: 34
Obejrzeń: 7,485
Napisane przez MirozzHarmonia
@up Oj panie panie nie uzywaj slow ktorych...

@up
Oj panie panie nie uzywaj slow ktorych znaczenia nie znasz prosze cie "frajer" smieszne ze ktos ma mniejsza wiedze od ciebie o tej grze to znaczy ze jest frajerem? i poszedl na policje i sie...
Forum: Zdjęcia 27-12-2006, 14:18
Odpowiedzi: 34
Obejrzeń: 7,485
Napisane przez MirozzHarmonia
Gzy Gzy Gzy Gzy Gzy Michaaaaaaaał i FeeL Good!! ;]

Gzy Gzy Gzy Gzy Gzy Michaaaaaaaał i FeeL Good!! ;]
Forum: Zdjęcia 26-12-2006, 23:32
Odpowiedzi: 151
Obejrzeń: 31,089
Napisane przez MirozzHarmonia
Hiberna sie nadaje chyba do ssania 2nd server...

Hiberna sie nadaje chyba do ssania

2nd server Juz jest nie inaczej Solera !! Hail Czeladz JAzdaaaaa ;;]


Dla mnie jednym slowem te nagrody z tego questa sa po hooooju ostro nie długo w rl tibi...
Forum: Filmy 18-12-2006, 15:50
Odpowiedzi: 358
Obejrzeń: 89,669
Napisane przez MirozzHarmonia
Powiem tyle posty typu "Imargam" ma 12 lat i nie...

Powiem tyle posty typu "Imargam" ma 12 lat i nie jest kumplem lub cos w tym stylu sa zalosne i nie na poziomie...


Powiem tez i tyle dobrze i jescze raz dobrze Imargam cisnij z nim cisnij
NIe...
Forum: Zdjęcia 10-12-2006, 01:18
Odpowiedzi: 77
Obejrzeń: 13,434
Napisane przez MirozzHarmonia
Przemawia przez was zazdrosc ze nigdy nie...

Przemawia przez was zazdrosc ze nigdy nie osągniecie takiego lvl'a jak Taifun i ze on tak wygląda a nie inaczej chlopaczyna ma swoj styl zabronicie mu tego?Prosze nie badzcie smieszni wiekszosc z was...
Forum: Filmy 04-12-2006, 21:56
Odpowiedzi: 170
Obejrzeń: 25,079
Napisane przez MirozzHarmonia
Nie okłamujmy sie panowie ale Taifun nie ma szans...

Nie okłamujmy sie panowie ale Taifun nie ma szans z Imargamem popatrzcie na filmik jak Taifun zabija 90 knighta+ za ten loot z wrl i co widzicie? Ze Taifun to zero pvp'owe i on ma podolac 200 +...
Forum: Filmy 03-12-2006, 20:17
Odpowiedzi: 170
Obejrzeń: 25,079
Napisane przez MirozzHarmonia
Nie okłamujmy się wbił 200 lvl+ i gitara i dobrze...

Nie okłamujmy się wbił 200 lvl+ i gitara i dobrze robi rox "PA" cisnij ich tam ostro pozdrooooo Ziooooooom to samo bym robil jak bym gral w tibie i mial 200 lvl ;] huhauaha


~Tera mnie to wali, bo...
Forum: Filmy 08-10-2006, 19:56
Odpowiedzi: 44
Obejrzeń: 6,252
Napisane przez MirozzHarmonia
Powiem tak troche mnie rozbawil ten dhq :) bez...

Powiem tak troche mnie rozbawil ten dhq :) bez obrazy ofc
Ale technika byla nawet w miare dobra jesli by ten pusty knighto podobny czlowiek poszedl na dziwgnie i tam stal i sie uhal otworzyl tp a wy...
Forum: Zdjęcia 05-10-2006, 22:22
Odpowiedzi: 32,996
[Serwer] Only Harmonia
Obejrzeń: 7,734,776
Napisane przez MirozzHarmonia
Ladne ssy gzy all tylko dreczy mnie jedno...

Ladne ssy gzy all tylko dreczy mnie jedno ;]

Siriuszzz na 50minut expa na elfach bijac ofc caly resp i jescze tu draga pokazales poszlo ci 6 uhow?z takimi skillami i z gs'em?tez bym tak chcial :(
Bo...
Forum: Filmy 05-10-2006, 22:15
Odpowiedzi: 19
Obejrzeń: 2,892
Napisane przez MirozzHarmonia
No nic niewiem wytlumaczysz mi?:( Ej hackniesz...

No nic niewiem wytlumaczysz mi?:(
Ej hackniesz mnie?;] ja nie mam zadnego antywira nawet nortona ale z tego co pamietam norton ma firewalla wiec takie kl jak podstawowy ktorego wiekszosc uzywa...
Forum: Zdjęcia 05-10-2006, 19:39
Odpowiedzi: 1,335
Obejrzeń: 607,489
Napisane przez MirozzHarmonia
Szkoda ze te ss'y takie monotomne ciagle lvle i...

Szkoda ze te ss'y takie monotomne ciagle lvle i lvle advy tylko widze az mi w oczach sie wali...;/

Pokazcie cos hardcorowego ss'y z jakis akcji lecz nie moze ich byc zaduzo bo npvp :( licze na cos...
Forum: Filmy 05-10-2006, 11:15
Odpowiedzi: 19
Obejrzeń: 2,892
Napisane przez MirozzHarmonia
Film zerowy ze tak powiem twoje pvp nawet z...

Film zerowy ze tak powiem twoje pvp nawet z wbudowanym botem jest zerowe powinienies go zalatwic w minute a nie jescze pogratulowac mu mozna za to ze wzial mana shielda zamiast exura vitami sie bawic...
Forum: Zdjęcia 30-09-2006, 22:57
Odpowiedzi: 1,287
Obejrzeń: 402,957
Napisane przez MirozzHarmonia
Ładne fotki all gzy :) az ciagnie do tej gry ahh...

Ładne fotki all gzy :) az ciagnie do tej gry ahh ;]

Taifun zazuc cos od siebie wkoncu jestes najlepszym Polskim Playerem trudno ze sharowanym ale jest wiec pozwol nam zobaczyc co tam wyrabiasz ;]
Forum: Filmy 04-09-2006, 13:52
Odpowiedzi: 51
Obejrzeń: 6,633
Napisane przez MirozzHarmonia
To chyba 1st moj post w tym dziale normalnie az...

To chyba 1st moj post w tym dziale normalnie az mnie ten film uzekl ;d chlopaki powiem jedno znakomita robota :) pokazaliscie wielka przewage dzialajac w grupie inni powinni sie na was wzorowac ;]...
Forum: Niusy 23-07-2006, 01:51
Odpowiedzi: 675
Obejrzeń: 129,754
Napisane przez MirozzHarmonia
Jezu co oni z tej tibi robią update bedzie sux...

Jezu co oni z tej tibi robią update bedzie sux tak jak zawsze... jak ja sie ciesze ze juz nie gram ;]

Btw. Ferumbras byl to normalnie monster cos w stylu demona tylko wielokrotnie mocniejszy z tego...
Forum: Filmy 10-05-2006, 23:19
Odpowiedzi: 22
Obejrzeń: 3,958
Napisane przez MirozzHarmonia
No No No No Nooootoop ;] nice filmik Notop ruless...

No No No No Nooootoop ;] nice filmik Notop ruless ;] pzd
Forum: Niusy 30-04-2006, 00:38
Odpowiedzi: 240
Obejrzeń: 58,570
Napisane przez MirozzHarmonia
Ja moze powiem tak moim zdaniem gra ta uzaleznia...

Ja moze powiem tak moim zdaniem gra ta uzaleznia i to nawet bardzo i wiem ze jak ktos ma lvl na ,który dlugo pracowal i podchodzi do ciebie np mlodsza siostra i wylacza komputer i giniesz to jestes...
Forum: Zdjęcia 24-04-2006, 15:53
Odpowiedzi: 470
Obejrzeń: 339,256
Napisane przez MirozzHarmonia
Demon helmet jest rarem przeciez trzeba miec 100...

Demon helmet jest rarem przeciez trzeba miec 100 lvl aby go zdobyc tak samo jak sova,annih bear,demon armor,sca a ze kupic go mozna to dlatego ma nie byc rarem?Kazdy rar mozesz kupic ;]
Forum: Zdjęcia 22-04-2006, 21:35
Odpowiedzi: 32,996
[Serwer] Only Harmonia
Obejrzeń: 7,734,776
Napisane przez MirozzHarmonia
@Chmureczka jesli tyle wiesz dlatego tego nie...

@Chmureczka jesli tyle wiesz dlatego tego nie wykorzystasz?;] z checia bym sie posmial :)
@Saneris Thorina to Thorina kazdy wie ze byla sharowana,Filander uhm nie gralem nim dlugo lecz ty nie...
Forum: Zdjęcia 20-04-2006, 18:33
Odpowiedzi: 32,996
[Serwer] Only Harmonia
Obejrzeń: 7,734,776
Napisane przez MirozzHarmonia
@Doris no masz racje nie wykonalne ale nie...

@Doris no masz racje nie wykonalne ale nie dlatego ze masz je na jednym acc tylko dlatego ze mas 1 notke do deleted :) smieszne ;]
@Rynek ale ty jestes dowcipny argh az myslalem ze sie posmieje
@Bake...
Forum: Zdjęcia 15-04-2006, 16:23
Odpowiedzi: 574
Obejrzeń: 111,423
Napisane przez MirozzHarmonia
HAIL OLIN!! ;] dajesz tam na tej lunie tych...

HAIL OLIN!! ;] dajesz tam na tej lunie tych lesczy ;p

@Veremyn
Na tescie sie pobawimy w wojne twoja guldia vs 6 osob z mojej innego chara ;]
I nie rajcuj sie tak ze trapneliscie Olina i go...
Pokazane rezultaty 1 do 25 z 29

 
Przejdź do forum

Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 10:55.


Powered by vBulletin 3