Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Przeszukaj forum

Notki

Pokazane rezultaty 1 do 15 z 15
Poszukiwanie zajęło 0.00 sekund.
Szukaj: Posty napisane przez: Welorian
Forum: Niusy 29-08-2009, 19:42
Odpowiedzi: 149
Obejrzeń: 23,207
Napisane przez Welorian
wytlumaczcie plis bo nie rozumiem

"Blokowanie postaciami i summonami nie bedzie juz mozliwe"

"haha to karacze juz nie beda mieli jak trapowac:D"

a jak to sobie wyobrazacie? bedzie mozna skakac przez ludzi, albo przesuwac czlowieka...
Forum: Filmy 30-04-2009, 19:56
Odpowiedzi: 11
Obejrzeń: 1,847
Napisane przez Welorian
@up nie ogladalem do konca ale pewnie nie chcial...

@up nie ogladalem do konca ale pewnie nie chcial dac satysfakcji kolegom tego knighta, wiec wolal sam sie zabic:P
Forum: Filmy 15-04-2009, 23:49
Odpowiedzi: 19
[Przyjaciele] Ushuriel huntek
Obejrzeń: 1,921
Napisane przez Welorian
@Emo.emoo Owszem botuje w hg i co z tego?^^...

@Emo.emoo

Owszem botuje w hg i co z tego?^^ wazne ze prezentuje swym slownictwem jakis poziom^^ pozatym ja na neranie nie gram tylko botuje zeby miec kase na pacca na innym swiecei na ktorym gram...
Forum: Filmy 14-04-2009, 21:41
Odpowiedzi: 19
[Przyjaciele] Ushuriel huntek
Obejrzeń: 1,921
Napisane przez Welorian
Popatrzcie najpierw na teksty jakimi rzucaja,...

Popatrzcie najpierw na teksty jakimi rzucaja, nastepnie przesuncie wzrok w lewo na ich lvl i skonfrontujcie to ze soba. Jaki wniosek? Ta tibia za prosta jest.
Forum: Filmy 20-01-2009, 19:53
Odpowiedzi: 67
Obejrzeń: 5,573
Napisane przez Welorian
@pirate prowokacja po raz drugi czy jestes...

@pirate
prowokacja po raz drugi czy jestes poprostu tepy?

skoro ma takie skille to jednak musial troche many spalic zanim je wbil, omg...
Forum: Filmy 11-01-2009, 00:22
Odpowiedzi: 17
Obejrzeń: 2,291
Napisane przez Welorian
czy wy kurwa mac debilami jestescie? uzywal kurwa...

czy wy kurwa mac debilami jestescie? uzywal kurwa ognistych strzal cwoki bo w spectre wchodza male hity z power bolcow. kazdy z was wie o co chodzi a sie klocicie, chuj jeden wiec po co i na co
Forum: Handel 10-12-2008, 20:25
Odpowiedzi: 24
Obejrzeń: 2,881
Napisane przez Welorian
Mam 730k na Neranie, chcialbym otrzymac pieniazki...

Mam 730k na Neranie, chcialbym otrzymac pieniazki na Arcanii. Prosze o kontakt :)
Forum: Handel 10-12-2008, 16:16
Odpowiedzi: 0
Obejrzeń: 472
Napisane przez Welorian
Dam na Neranie, Ty na Arcanii

jak w temacie. mam okolo 730k na Neranie, lecz jakby znalazl sie chenty na wieksza sumke, daloby rade cos zrobic ^.- pisac do mnie w grze na chara Welorian (nerana) lub pisac tutaj, pozdrawiam.
Forum: Filmy 10-09-2008, 20:18
Odpowiedzi: 16
Obejrzeń: 2,144
Napisane przez Welorian
I wielkie dzieki Ci ze robisz takie filmy...

I wielkie dzieki Ci ze robisz takie filmy przynajmniej wiara sie nie nudzi ;) rob wiecej oczywiscie:P
Forum: Filmy 10-09-2008, 11:24
Odpowiedzi: 68
Obejrzeń: 6,657
Napisane przez Welorian
i tym postem wam wszystkim dojebal ;] moze i ma 9...

i tym postem wam wszystkim dojebal ;] moze i ma 9 lat ale nie sadze patrzac na to jak sie wypowiada.

@topic
z poczatku wydawalo mi sie ze bedzie kijowy, lecz po kilku sekundach przypadl mi nawet do...
Forum: Filmy 04-09-2008, 17:37
Odpowiedzi: 15
Obejrzeń: 2,465
Napisane przez Welorian
@Koszyk thx za checi ale chodzilo mi o cos...

@Koszyk
thx za checi ale chodzilo mi o cos innego:p nie wiem czym jest to co bylo w bagu razem z demonbone (troche wyglada jak jakis smiec) no ale jednak bloker to zabral, wiec moze ma to jakas...
Forum: Filmy 03-09-2008, 23:10
Odpowiedzi: 15
Obejrzeń: 2,465
Napisane przez Welorian
wie ktos moze co to byla za smieszna, mala,...

wie ktos moze co to byla za smieszna, mala, brazowa rzecz? bo bloker nawet nie kliknal na to look a na tibia wiki również nie ma tego w loot list:P
Forum: Zdjęcia 02-09-2008, 00:55
Odpowiedzi: 4,827
Obejrzeń: 613,748
Napisane przez Welorian
Sell Sca !!

23:39 You see a stonecutter axe (Atk:50, Def:30 +3).
It can only be wielded properly by players of level 90 or higher.
It weighs 99.00 oz.
You feel the power of this mighty axe.

Sprzedam SCA ;) msg...
Forum: Zdjęcia 25-08-2008, 16:20
Odpowiedzi: 34
[Gildia] Samurai [Nerana]
Obejrzeń: 3,789
Napisane przez Welorian
Fajny temat, przyjemnie sie oglada zdjecia xD...

Fajny temat, przyjemnie sie oglada zdjecia xD wrzucac wiecej :)

pzdr
Forum: Filmy 23-08-2008, 13:28
Odpowiedzi: 52
Obejrzeń: 6,761
Napisane przez Welorian
Omg kurwa sory ale musze to powiedziec -...

Omg kurwa sory ale musze to powiedziec - wy*******aj. 90% graczy ma bota debilu, wiec na chuj taki temat zakladasz?
Pokazane rezultaty 1 do 15 z 15

 
Przejdź do forum

Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 03:53.


Powered by vBulletin 3