Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Przeszukaj forum

Notki

Pokazane rezultaty 1 do 25 z 55
Poszukiwanie zajęło 0.12 sekund.
Szukaj: Posty napisane przez: THC_Bracie
Forum: Tajemnice Rookgaardu 29-07-2010, 02:43
Odpowiedzi: 26
Obejrzeń: 6,321
Napisane przez THC_Bracie
ja zostalem rookstayerem, poniewaz znudzil mi sie...

ja zostalem rookstayerem, poniewaz znudzil mi sie main. pozdrawiam.
Forum: Tajemnice Rookgaardu 10-07-2010, 16:20
Odpowiedzi: 137
Obejrzeń: 24,109
Napisane przez THC_Bracie
kiedys kumpel rzucil mi na skrzynke w tym jakby...

kiedys kumpel rzucil mi na skrzynke w tym jakby depo na rooku jakies free itemsy i pozniej co chwile podchodzilem do tych skrzynek, klikalem na nie i w ogole kombinowalem i go pytalem "ej czemu juz...
Forum: Inne 07-07-2010, 11:50
Odpowiedzi: 62
Obejrzeń: 21,702
Napisane przez THC_Bracie
Wydaje sie ze tibia kiedys byla lepsza.. Wydawala...

Wydaje sie ze tibia kiedys byla lepsza.. Wydawala wam sie lepsza bo zaczynaliscie w nia grac i mieliscie ten klimat poznawania .... pierwszy cyc, pierwszy smok, pierwszy desert quest... a teraz po...
Forum: Niusy 05-11-2009, 23:31
Odpowiedzi: 47
Obejrzeń: 10,980
Napisane przez THC_Bracie
We hope to be back online by 02:00 CET. ahhhh a...

We hope to be back online by 02:00 CET.

ahhhh a juz myslalem ze sie zaloguje dzisiaj.. ehh
Forum: O wszystkim i o niczym 24-06-2009, 01:51
Odpowiedzi: 1,569
Obejrzeń: 80,622
Napisane przez THC_Bracie
hetero tego nie pojmie hehe. ja nie zagladam...

hetero tego nie pojmie hehe. ja nie zagladam nikomu do lozka i nic nie mam do tego co/gdzie/jak robia pod warunkiem ze nie lamia prawa heeh - to normalne.. co do prawa do adoptowania dzieci. powinni...
Forum: Potwory 24-06-2009, 00:21
Odpowiedzi: 22
Obejrzeń: 4,240
Napisane przez THC_Bracie
omg!! przeczytalem w srode mam awarie i sie...

omg!! przeczytalem w srode mam awarie i sie sfilmowalem ze jestes jakims robotem xDD idz na dl'e
Forum: O wszystkim i o niczym 23-06-2009, 14:45
Odpowiedzi: 1,569
Obejrzeń: 80,622
Napisane przez THC_Bracie
takie dziecko moze byc niedowartosciowane......

takie dziecko moze byc niedowartosciowane... wiecie jak to jest matka przytuli, ucaluje, nakarmi dzieciaka itd a ojciec zabierze dziecko na ryby, do garazu zeby przy aucie cos porobic.. jak to ma...
Forum: O wszystkim i o niczym 23-06-2009, 14:34
Odpowiedzi: 1,569
Obejrzeń: 80,622
Napisane przez THC_Bracie
geja na pewno bardziej toleruje niz skina czy...

geja na pewno bardziej toleruje niz skina czy innego narodowca ;] bo przez nich nasz kraj jest bardziej zacofany... na pewno nie lubie patrzec na dwoch facetow calujacych sie ale niech robia co chca...
Forum: Niusy 23-12-2008, 23:37
Odpowiedzi: 69
Obejrzeń: 14,915
Napisane przez THC_Bracie
Odkad pamietam MatKus juz na tibia.pl byl....

Odkad pamietam MatKus juz na tibia.pl byl. Wiadomo nic nie trwa wiecznie. Piona ! Powodzenia
Forum: Potwory 29-08-2008, 21:55
Odpowiedzi: 1,131
Obejrzeń: 302,542
Napisane przez THC_Bracie
Palek jakos 20lvl i okolo 60 skilla. W jaki...

Palek jakos 20lvl i okolo 60 skilla. W jaki legalny sposob zarobic 300k w niedlugim czasie? facc
Forum: Potwory 28-08-2008, 23:08
Odpowiedzi: 1
Obejrzeń: 1,000
Napisane przez THC_Bracie
Paladin. Pacc

Witam. Na poczatku chcialbym zaznaczyc, ze nie jestem zadnym noobem czy newbie. Gram w Tibie od 2004 roku. Mialem kilkanascie 30stych lvli sorcow/drutow, 81 ek i 65 ms. Potem dlugo nie gralem (ok...
Forum: Zdjęcia 26-08-2008, 00:35
Odpowiedzi: 4,827
Obejrzeń: 593,939
Napisane przez THC_Bracie
boter

gm'i i tak nigdy nie sa online ...

http://img80.imageshack.us/img80/2992/dyuipanf3.jpg (http://imageshack.us)
http://img80.imageshack.us/img80/2992/dyuipanf3.f7537f461c.jpg...
Forum: Tajemnice Rookgaardu 09-07-2008, 14:39
Odpowiedzi: 145
Obejrzeń: 14,872
Napisane przez THC_Bracie
rook to ostatnie miejsce w tibii, ktore ma ten...

rook to ostatnie miejsce w tibii, ktore ma ten fajny klimat jak kiedys. tylko rook mnie trzyma przy tej grze. ja chodze w miejsca gdzie koles ktory chce wyjsc z rooka na 8 lvlu nie pojdzie tam bo mu...
Forum: Zdjęcia 07-07-2008, 03:14
Odpowiedzi: 566
Obejrzeń: 776,400
Napisane przez THC_Bracie
ja pamietam tibie od 7.1... piekne czasy... sadze...

ja pamietam tibie od 7.1... piekne czasy... sadze ze to nie zalezy od tego czy tibia jest taka jaka jest teraz czy wtedy.. po prostu kazdy z nas dopiero zaczynal przygode z ta gra i czul ten klimat...
Forum: Updates 07-07-2008, 01:47
Odpowiedzi: 8
Obejrzeń: 1,162
Napisane przez THC_Bracie
dokladnie :P nie poznaje tej gry . juz teraz...

dokladnie :P nie poznaje tej gry . juz teraz tylko na forum siedze:P

@topic.
tez tak mialem i mi przeszlo ;D sprobuj kilka razy ew. moze nie masz podlaczonego komputera do pradu?
Forum: Updates 07-07-2008, 01:41
Odpowiedzi: 101
Obejrzeń: 12,317
Napisane przez THC_Bracie
pomysl inaczej ;p moze ktos zamiast bic matke...

pomysl inaczej ;p moze ktos zamiast bic matke krzeslem wypelnia ankiety ? :P
Forum: Broń i przedmioty 04-07-2008, 21:42
Odpowiedzi: 59
Obejrzeń: 8,564
Napisane przez THC_Bracie
ta gra juz dawno stracila klimat... wlaśnie rare...

ta gra juz dawno stracila klimat... wlaśnie rare itemy mialy klimat... wgl jakies quary, zolwie, piraty .. co to jest ;/ fakt dobre na exp itd ale to juz nie ta sama tibia kiedy sie chodzilo na smoki...
Forum: Potwory 29-12-2007, 02:36
Odpowiedzi: 14
Obejrzeń: 1,414
Napisane przez THC_Bracie
nie piszcie glupot ze to allegro!! 267 lvl moze...

nie piszcie glupot ze to allegro!! 267 lvl moze expic wlasciwie na wszystkim tylko jak sie domyslam brakuje mu juz pomysłow i chce abyscie mu doradzili... wiekszosc z tych co gada "allegro" nigdy nie...
Forum: Inne 24-12-2007, 17:05
Odpowiedzi: 14
Obejrzeń: 1,760
Napisane przez THC_Bracie
po pierwsze barany jeden z drugim czytajcie...

po pierwsze barany jeden z drugim czytajcie uwaznie...
restart a reset...
restart to restart
a reset to reset
Forum: Potwory 24-12-2007, 15:19
Odpowiedzi: 10
Obejrzeń: 983
Napisane przez THC_Bracie
ja bym proponowal zolwie ale mozesz wynajac...

ja bym proponowal zolwie ale mozesz wynajac tajnych hackerow i zrobic zmasowany atak ddos i znowu bedzie podwojny exp to na scaraby :D serio... to idz na zolwie ;p albo zrob druida ... zarob nim...
Forum: Potwory 24-12-2007, 15:11
Odpowiedzi: 3
Obejrzeń: 719
Napisane przez THC_Bracie
Joł !!!!!!!!!!111!!!! Eloo !!! @Topic Darashia...

Joł !!!!!!!!!!111!!!! Eloo !!!

@Topic
Darashia http://tibia.pl/earth.php?x=33310&y=32290&z=0&q=40.3
obok kazo http://tibia.pl/earth.php?x=32445&y=32000&z=0&q=54.82
i tu...
Forum: Magia 21-12-2007, 22:52
Odpowiedzi: 8
Obejrzeń: 1,546
Napisane przez THC_Bracie
taa ale kolega na bank bedzie gadal "ejj on ma...

taa ale kolega na bank bedzie gadal "ejj on ma summony to nie fer!!!11!!!1" kolega dawno chyba w temple sie nie budzil XD daj mu popalic :D
Forum: Broń i przedmioty 16-12-2007, 13:52
Odpowiedzi: 36
Obejrzeń: 17,631
Napisane przez THC_Bracie
a ja mam pytanie jak to jest z czarowaniem...

a ja mam pytanie jak to jest z czarowaniem strzal?:D czy da sie strzaly zaczarowac?:d i wgl jak to dziala z tymi strzalami ?:D
Forum: Updates 09-12-2007, 12:57
Odpowiedzi: 16
Obejrzeń: 2,264
Napisane przez THC_Bracie
chociaz to ze niektore kiny maja po 400 bp uh w...

chociaz to ze niektore kiny maja po 400 bp uh w dp.. np. moj znajomy.. i co oni z tymi uhami zrobia? w dupe se wsadza? Nie wierze zeby w ciagu tygodnia max dwóch sprzedał wszystkie -.-
Forum: Potwory 08-12-2007, 19:56
Odpowiedzi: 13
Obejrzeń: 2,020
Napisane przez THC_Bracie
2 bp uh ? ehh chyba "nie starczo" chyba "nie...

2 bp uh ?
ehh chyba "nie starczo" chyba "nie starczo"
Pokazane rezultaty 1 do 25 z 55

 
Przejdź do forum

Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 03:53.


Powered by vBulletin 3