Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Przeszukaj forum

Notki

Pokazane rezultaty 1 do 24 z 24
Poszukiwanie zajęło 0.00 sekund.
Szukaj: Posty napisane przez: Gafi
Forum: Zdjęcia 02-11-2006, 09:06
Odpowiedzi: 31
Obejrzeń: 7,304
Napisane przez Gafi
80...

80 axe
http://img100.imageshack.us/img100/1323/80axejg2.jpg (http://imageshack.us)

79 shielding
http://img301.imageshack.us/img301/6740/79shieldingjx9.jpg (http://imageshack.us)

44...
Forum: Fake'i 01-04-2006, 19:07
Odpowiedzi: 28
Obejrzeń: 4,595
Napisane przez Gafi
Przecietny krutki i duzo sie nie na pracowales...

Przecietny krutki i duzo sie nie na pracowales nad nim 5/10 za dobre checi ;p
Forum: Niusy 01-04-2006, 15:12
Odpowiedzi: 651
Obejrzeń: 71,358
Napisane przez Gafi
Jak wprowadza ten system z graniem tylko przez x...

Jak wprowadza ten system z graniem tylko przez x czasu to ich chyba ********. Glupi pomysl wymyslily mogli znalesc milion lepszych rozwiazan.
Forum: Zdjęcia 26-03-2006, 20:54
Odpowiedzi: 39
Obejrzeń: 8,065
Napisane przez Gafi
hehe dobry wałek nie jest zły. A skille jak na...

hehe dobry wałek nie jest zły. A skille jak na lvl twoj masz dobre :)
Forum: Fake'i 26-03-2006, 20:31
Odpowiedzi: 67
Obejrzeń: 5,254
Napisane przez Gafi
Piekny bardzo mi sie podoba daje ci 9/10 Podoba...

Piekny bardzo mi sie podoba daje ci 9/10
Podoba mi sie ten efekt na tym ostatnim obrazku taki rozblysk :)
Forum: Mainland 26-03-2006, 20:23
Odpowiedzi: 21
Obejrzeń: 2,784
Napisane przez Gafi
Na dc jest duzo wild warriorow tam idz.

Na dc jest duzo wild warriorow tam idz.
Forum: Inne 26-03-2006, 20:16
Odpowiedzi: 917
Obejrzeń: 256,813
Napisane przez Gafi
Chodz do mnie na Shanera - Prawie nie ma lagow...

Chodz do mnie na Shanera
- Prawie nie ma lagow tzn ja nie mam
- Malo ludzi gora 150
- Sporo polakow
- W miare malo pk
- Ceny niskie
Forum: Broń i przedmioty 26-03-2006, 20:13
Odpowiedzi: 72
Obejrzeń: 13,554
Napisane przez Gafi
Na twoim lvl wystarczy p arm, p legs, steel...

Na twoim lvl wystarczy p arm, p legs, steel helmet, guardian shield no i rozdzka :) nic narazie wiecej nie potrzebujesz
Forum: O wszystkim i o niczym 26-03-2006, 15:53
Odpowiedzi: 1
Obejrzeń: 534
Napisane przez Gafi
Pytanie Czcionka

Mam pytanie jak nazywa sie czcionka uzyta do tych usebarow (http://www.userbars.com) (chyba tak to sie nazywa) w moim podpisie i skad mogl bym ja sciagnac. Z gory dziekuje.
Forum: Poradniki Archiwalne 25-03-2006, 22:30
Odpowiedzi: 141
Obejrzeń: 76,558
Napisane przez Gafi
No bez przesady wiem ze knightem nie robiac...

No bez przesady wiem ze knightem nie robiac lootbagow nie zarobie.
Napisalem tylko ze nie lubie tego robic bo mi zawsze ukradna i tak jak mowisz zawsze wsadze najcenniejsze rzeczy do plecaka np....
Forum: Potwory 25-03-2006, 20:01
Odpowiedzi: 16,558
Obejrzeń: 2,788,657
Napisane przez Gafi
Do 30 lvl mozesz wbijac lvl tak jak powiedzial...

Do 30 lvl mozesz wbijac lvl tak jak powiedzial poprzednik moj. Albo mozesz takze isc na DC lub zamek kolo Ab jezeli bedziesz mial szczescie i bedziesz sam to szybko bedzies expic. A potem tzn jak juz...
Forum: Poradniki Archiwalne 25-03-2006, 19:48
Odpowiedzi: 141
Obejrzeń: 76,558
Napisane przez Gafi
Nie lubie robic lootbagow bo 2 razy w zyciu udalo...

Nie lubie robic lootbagow bo 2 razy w zyciu udalo mi sie je sprzedac tak to zawsze sie na mecze i ktos go ukradnie !!
Forum: Mainland 25-03-2006, 19:39
Odpowiedzi: 25
Obejrzeń: 3,346
Napisane przez Gafi
Dobry poradnik :P A z tymi psami to nie...

Dobry poradnik :P A z tymi psami to nie wiedzialem pewnie to zalezy od serweru na ktorym gram bo na moim nikt psami sie nie przejmuje :)
Forum: RPG 24-03-2006, 22:50
Odpowiedzi: 11
Obejrzeń: 1,370
Napisane przez Gafi
Ja kiedys robilem gre w rpg markerze nic trudnego...

Ja kiedys robilem gre w rpg markerze nic trudnego bardzo latwy w urzyciu zadnej filozofi nie potrzeba by cos w nim zrobic
Forum: Broń i przedmioty 24-03-2006, 22:33
Odpowiedzi: 90
Obejrzeń: 7,860
Napisane przez Gafi
Knight nie nazeka na brak capa wiec lepiej zeby...

Knight nie nazeka na brak capa wiec lepiej zeby bral crown armor bo ma wiecej arma, ale druid i sorcerer polecal bym blue rope bo oni raczej wala na dystans runy/rozdzki a capa maja malo wiec kazdy...
Forum: Magia 23-03-2006, 21:04
Odpowiedzi: 5
Obejrzeń: 1,125
Napisane przez Gafi
Nie zgodze sie z toba ze mlvl nic nie daje daje i...

Nie zgodze sie z toba ze mlvl nic nie daje daje i to duzo:
1. Od mlvl zalezne jest czy mozesz urzywac jakos rune
2. Najwazniejsze wraz z mlvl zadajesz wieksze obrazenia z run dzieki czemu mniej ich...
Forum: Profesje 23-03-2006, 14:41
Odpowiedzi: 1,226
Przyklejone:Sonda: Kim jesteś
Obejrzeń: 209,030
Napisane przez Gafi
Ja gralem magiem do 37 lvl az pare razy dedlem...

Ja gralem magiem do 37 lvl az pare razy dedlem pozniej zamienilem go na knighta i teraz gram tzn skilluje knightem :D
Forum: Broń i przedmioty 22-03-2006, 21:26
Odpowiedzi: 16
Obejrzeń: 2,445
Napisane przez Gafi
Przy broni o 100 atacku i skillu 10 Maximum Melee...

Przy broni o 100 atacku i skillu 10
Maximum Melee Damage 60
Przy broni o 10 atacku i skillu 100
Maximum Melee Damage 150
Forum: Wydarzenia ze światów 22-03-2006, 21:00
Odpowiedzi: 29
Obejrzeń: 5,321
Napisane przez Gafi
W zyciu nie wbilem tyle expa a koles w jeden...

W zyciu nie wbilem tyle expa a koles w jeden dzien..
Spolczuje mu to juz jest nalog
Forum: Potwory 22-03-2006, 20:49
Odpowiedzi: 16,558
Obejrzeń: 2,788,657
Napisane przez Gafi
Mozesz isc na zamek obok ab, Kopalnie dwarfow...

Mozesz isc na zamek obok ab, Kopalnie dwarfow albo na DC tam w miare szybko wbijesz kilka lvl
Forum: Inne 22-03-2006, 19:34
Odpowiedzi: 49
Obejrzeń: 29,126
Napisane przez Gafi
Ja w tym tygodniu zaliczylem bardzo smiesznego...

Ja w tym tygodniu zaliczylem bardzo smiesznego hacka bo stracilem tylko: Crown Armor, Platinum amulet, Bohy i 10k (a mialem 20k wzial polowe ;p)
W sumie i tak bylem zly ale zastanawia mnie czemu...
Forum: Profesje 22-03-2006, 19:08
Odpowiedzi: 54
Obejrzeń: 19,486
Napisane przez Gafi
1. To zalezy od potworkow na ktore idziesz i od...

1. To zalezy od potworkow na ktore idziesz i od twoich skilli
2. Na poczatek lepiej moim zdaniem w armor bo pozniej napewno bedziesz latac z dwu reczna bronia i shield bedzie sie marnowal
Forum: Grafiki 22-03-2006, 14:26
Odpowiedzi: 2,705
Obejrzeń: 395,354
Napisane przez Gafi
Ja poprosze o jakis avatarek ladny zwiazany z...

Ja poprosze o jakis avatarek ladny zwiazany z tibia. Najlepiej zeby kojazyl sie z knightem B). Z gory dzieki
Forum: Profesje 22-03-2006, 13:59
Odpowiedzi: 94
Obejrzeń: 21,054
Napisane przez Gafi
Na niskim lvl (bez przesady nie chodzi mi o...

Na niskim lvl (bez przesady nie chodzi mi o 14lvl) opłaca się chodzic na Ghoule do ghoust landu duzo kasy mozna tam nawet zgarnać. Ja tak robilem i kupilem sobie dobre eq.
Pokazane rezultaty 1 do 24 z 24

 
Przejdź do forum

Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 10:22.


Powered by vBulletin 3