Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Przeszukaj forum

Notki

Pokazane rezultaty 1 do 25 z 500
Poszukiwanie zajęło 0.03 sekund.
Szukaj: Posty napisane przez: Badzo
Forum: O wszystkim i o niczym 12-07-2009, 11:27
Odpowiedzi: 33
Obejrzeń: 2,357
Napisane przez Badzo
kup se shella

kup se shella
Forum: O wszystkim i o niczym 07-10-2008, 21:42
Odpowiedzi: 20
Obejrzeń: 1,865
Napisane przez Badzo
Używasz Fedory? :)

Używasz Fedory? :)
Forum: O wszystkim i o niczym 19-09-2008, 21:28
Odpowiedzi: 54
Obejrzeń: 2,953
Napisane przez Badzo
kup sobie gitare WASHBURN WI14,idealna na...

kup sobie gitare WASHBURN WI14,idealna na początek.
Forum: O wszystkim i o niczym 12-06-2008, 19:30
Odpowiedzi: 505
Obejrzeń: 37,404
Napisane przez Badzo
matma 49, polski 48, łącznie 97

matma 49, polski 48, łącznie 97
Forum: O wszystkim i o niczym 23-04-2008, 12:26
Odpowiedzi: 505
Obejrzeń: 37,404
Napisane przez Badzo
banał ! posprawdzalem wyniki - jeden bład w...

banał !
posprawdzalem wyniki - jeden bład w zamkniętym, raczej brak błędów w otwartych, jak będę mial mniej niz 45 to bede zaskoczony(negatywnie)
Forum: O wszystkim i o niczym 22-04-2008, 20:33
Odpowiedzi: 505
Obejrzeń: 37,404
Napisane przez Badzo
ja osobiscie wiekszego stresa mialem przed...

ja osobiscie wiekszego stresa mialem przed humanistycznym, z matematyki raczej nic mnie nie zaskoczy, ale troche obawiam się zamknietych zadan z biologii, no i fizyki ;)
Forum: O wszystkim i o niczym 22-04-2008, 15:29
Odpowiedzi: 505
Obejrzeń: 37,404
Napisane przez Badzo
wytlumaczylby mi ktos czym sie rozni typ klimatu...

wytlumaczylby mi ktos czym sie rozni typ klimatu od strefy klimatycznej?
Forum: O wszystkim i o niczym 22-04-2008, 14:52
Odpowiedzi: 505
Obejrzeń: 37,404
Napisane przez Badzo
mialem szczescie, bo moja polonistka jest wielką...

mialem szczescie, bo moja polonistka jest wielką fanką k.k. baczyńskiego i przerabialismy ten wiersz - akurat mowila o tym samym o czym były pytania
Forum: O wszystkim i o niczym 21-04-2008, 21:49
Odpowiedzi: 505
Obejrzeń: 37,404
Napisane przez Badzo
o ja, ja 80 pkt to sobie jako plan minimum...

o ja, ja 80 pkt to sobie jako plan minimum zakladam ;)
Forum: O wszystkim i o niczym 19-04-2008, 18:51
Odpowiedzi: 48
Obejrzeń: 2,866
Napisane przez Badzo
Silmarillion... czytalem juz kilka razy

Silmarillion... czytalem juz kilka razy
Forum: O wszystkim i o niczym 19-04-2008, 18:33
Odpowiedzi: 505
Obejrzeń: 37,404
Napisane przez Badzo
we wtorek egzamin, moja nauka polegała na...

we wtorek egzamin, moja nauka polegała na odwiedzeniu trzy razy kolka z fizyki na ktorym powtarzana byla klasa pierwsza, druga i trzecia. i tyle..
Forum: O wszystkim i o niczym 20-01-2008, 17:27
Odpowiedzi: 103
Obejrzeń: 7,363
Napisane przez Badzo
gratuluje podejscia

gratuluje podejscia
Forum: O wszystkim i o niczym 19-01-2008, 21:55
Odpowiedzi: 103
Obejrzeń: 7,363
Napisane przez Badzo
spytaj sie jakiegokolwiek lekarza, czy udaloby mu...

spytaj sie jakiegokolwiek lekarza, czy udaloby mu sie wyzywic rodzine pracujac tylko i wylacznie w publicznym szpitalu.
Forum: O wszystkim i o niczym 07-01-2008, 21:45
Odpowiedzi: 222
Obejrzeń: 14,461
Napisane przez Badzo
czesc, moglbym dostac informacje co, gdzie i...

czesc,
moglbym dostac informacje co, gdzie i kiedy?
pozdro
Forum: O wszystkim i o niczym 06-01-2008, 18:36
Odpowiedzi: 222
Obejrzeń: 14,461
Napisane przez Badzo
czesc wszystkim, chetnie bym sie na to pisał, z...

czesc wszystkim,
chetnie bym sie na to pisał, z tym ze dzis wieczorem nie bede mogl byc przy komputerze..
ale mysle ze nastepnym razem bedzie dobrze.
możnaby tak zrobic?
Forum: O wszystkim i o niczym 03-09-2007, 22:48
Odpowiedzi: 22
Obejrzeń: 2,148
Napisane przez Badzo
ja jeszcze z poczatku roku mialem 200kbps takze...

ja jeszcze z poczatku roku mialem 200kbps takze bylem nawet ponizej standardu sprzed paru lat ;)

a co do gier: sciagajcie piaski czasu, fajowa giera
Forum: O wszystkim i o niczym 03-09-2007, 21:22
Odpowiedzi: 13,210
Przyklejone: Wydarzenia sportowe
Obejrzeń: 820,971
Napisane przez Badzo
oj brawo Polacy!! tony parker zamknięty! :] :]

oj brawo Polacy!!
tony parker zamknięty! :] :]
Forum: O wszystkim i o niczym 31-08-2007, 23:31
Odpowiedzi: 20
Obejrzeń: 1,505
Napisane przez Badzo
Mbank, bardzo sobie chwale

Mbank, bardzo sobie chwale
Forum: O wszystkim i o niczym 19-08-2007, 20:22
Odpowiedzi: 58
Obejrzeń: 4,561
Napisane przez Badzo
mezo-ważne

mezo-ważne
Forum: RPG 18-08-2007, 22:47
Odpowiedzi: 68
Obejrzeń: 12,290
Napisane przez Badzo
Xian na 256 ramu przycinal sie nawet na niskih...

Xian

na 256 ramu przycinal sie nawet na niskih detalach. kupilem 1gb ramu, to idzie ostro na high poza miastem. w miescie niestety medium ;)
athlon 1,666ghz
Forum: RPG 17-08-2007, 21:20
Odpowiedzi: 68
Obejrzeń: 12,290
Napisane przez Badzo
SRo wymiata, szczególnie teraz po dodatku...

SRo wymiata, szczególnie teraz po dodatku europejskim.
Koniec z nudnym, samotnym expieniem, teraz nie pograsz sobie inaczej niz w party! I na to czekalem, lvluje sie o wiele szybciej niz expiac...
Forum: O wszystkim i o niczym 17-08-2007, 14:09
Odpowiedzi: 10
Obejrzeń: 1,662
Napisane przez Badzo
chemical brothers - galvanize

chemical brothers - galvanize
Forum: O wszystkim i o niczym 09-08-2007, 16:22
Odpowiedzi: 7
Obejrzeń: 839
Napisane przez Badzo
stery najlepsze na statku.

stery najlepsze na statku.
Forum: O wszystkim i o niczym 04-08-2007, 23:27
Odpowiedzi: 7
Obejrzeń: 721
Napisane przez Badzo
kto bedzie ten bedzie ;)

kto bedzie ten bedzie ;)
Forum: O wszystkim i o niczym 04-08-2007, 21:57
Odpowiedzi: 7
Obejrzeń: 721
Napisane przez Badzo
ubuntu jest moim zdaniem najlepsza dystrybucja...

ubuntu jest moim zdaniem najlepsza dystrybucja linuksa jesli chodzi o poczatkujacych uzytkownikow. ja, nie majac prawie zadnej wiedzy o linuksie bez problemu zainstalowalem i skonfigurowalem ubuntu....
Pokazane rezultaty 1 do 25 z 500

 
Przejdź do forum

Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 08:28.


Powered by vBulletin 3