Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Przeszukaj forum

Notki

Pokazane rezultaty 1 do 25 z 181
Poszukiwanie zajęło 0.01 sekund.
Szukaj: Posty napisane przez: ghzabbar
Forum: Zdjęcia 26-12-2009, 18:24
Odpowiedzi: 13,035
Obejrzeń: 1,867,540
Napisane przez ghzabbar
No śmiesznie bylo ale sie skonczylo :D Pozdro...

No śmiesznie bylo ale sie skonczylo :D
Pozdro dla wszystkich z ktorymi mialem kontakt w tej grze ;)
Forum: Zdjęcia 26-12-2009, 14:56
Odpowiedzi: 13,035
Obejrzeń: 1,867,540
Napisane przez ghzabbar
pg przede wszystkim :PP

pg przede wszystkim :PP
Forum: Zdjęcia 26-12-2009, 14:47
Odpowiedzi: 13,035
Obejrzeń: 1,867,540
Napisane przez ghzabbar
@up Najlepsi oryginalni ownerzy :D Sysolina...

@up
Najlepsi oryginalni ownerzy :D

Sysolina uciekaj stad juz :P
Forum: Zdjęcia 26-12-2009, 14:26
Odpowiedzi: 13,035
Obejrzeń: 1,867,540
Napisane przez ghzabbar
Nie ma za co Co, zażyłem Cie co? I myslisz co...

Nie ma za co


Co, zażyłem Cie co? I myslisz co by tu odpisac
Forum: Zdjęcia 26-12-2009, 13:56
Odpowiedzi: 13,035
Obejrzeń: 1,867,540
Napisane przez ghzabbar
@up Nawet dla mnie nie podziekowaliscie za te...

@up
Nawet dla mnie nie podziekowaliscie za te wszystkie chwile spedzone razem??? :(
Forum: Zdjęcia 24-08-2009, 00:36
Odpowiedzi: 48
Obejrzeń: 10,271
Napisane przez ghzabbar
pro :DD dobra idę sp[ac bo troche jestem ni w...

pro :DD

dobra idę sp[ac bo troche jestem ni w formie :D
Forum: Zdjęcia 21-08-2009, 22:56
Odpowiedzi: 48
Obejrzeń: 10,271
Napisane przez ghzabbar
Świetny temat się zapowiada, pozdrowienia i...

Świetny temat się zapowiada, pozdrowienia i powodzenia :oks:

Idę na piwo .... :)
Forum: Zdjęcia 02-05-2009, 16:35
Odpowiedzi: 13,035
Obejrzeń: 1,867,540
Napisane przez ghzabbar
2,5 h solo kopalnie (destro i...

2,5 h solo kopalnie (destro i mary)

http://img395.imageshack.us/img395/386/uo0110.jpg (http://img395.imageshack.us/my.php?image=uo0110.jpg)
Forum: Zdjęcia 28-04-2009, 20:53
Odpowiedzi: 13,035
Obejrzeń: 1,867,540
Napisane przez ghzabbar
Skończcie już pierdolić te smuty, bo aż żal dupę...

Skończcie już pierdolić te smuty, bo aż żal dupę ściska
Forum: Zdjęcia 22-04-2009, 15:48
Odpowiedzi: 202
[Gildia] Time To Die
Obejrzeń: 49,172
Napisane przez ghzabbar
Co jest? Dawać jakieś nowe ssy!X(

Co jest? Dawać jakieś nowe ssy!X(
Forum: Zdjęcia 21-04-2009, 01:54
Odpowiedzi: 13,035
Obejrzeń: 1,867,540
Napisane przez ghzabbar
@ Sysia Czy to nie na moj awans patrzy sie Twoj...

@ Sysia
Czy to nie na moj awans patrzy sie Twoj kot?:D

http://img9.imageshack.us/img9/553/2003505052494380697rs.jpg (http://img9.imageshack.us/my.php?image=2003505052494380697rs.jpg)
Forum: Zdjęcia 16-04-2009, 16:48
Odpowiedzi: 13,035
Obejrzeń: 1,867,540
Napisane przez ghzabbar
@ gz noob Coś starego, kiedy było jeszcze...

@ gz noob


Coś starego, kiedy było jeszcze fajnie
http://img139.imageshack.us/img139/1413/hunt2.jpg (http://img139.imageshack.us/my.php?image=hunt2.jpg)
Forum: Zdjęcia 22-03-2009, 13:12
Odpowiedzi: 13,035
Obejrzeń: 1,867,540
Napisane przez ghzabbar
:) http://img16.imageshack.us/img16/4118/uo0109.jp...

:)
http://img16.imageshack.us/img16/4118/uo0109.jpg (http://img16.imageshack.us/my.php?image=uo0109.jpg)

http://img16.imageshack.us/img16/9639/uo0111.jpg...
Forum: Zdjęcia 17-03-2009, 15:59
Odpowiedzi: 202
[Gildia] Time To Die
Obejrzeń: 49,172
Napisane przez ghzabbar
gz Rage noobku :D pozdro dla TTD (i tak ja...

gz Rage noobku :D
pozdro dla TTD
(i tak ja rox:mag:)
Forum: Zdjęcia 14-03-2009, 02:18
Odpowiedzi: 13,035
Obejrzeń: 1,867,540
Napisane przez ghzabbar
B) http://img21.imageshack.us/img21/241/uo0106.jpg...

B)
http://img21.imageshack.us/img21/241/uo0106.jpg (http://img21.imageshack.us/my.php?image=uo0106.jpg)

http://img21.imageshack.us/img21/1307/uo0107.jpg...
Forum: Zdjęcia 08-03-2009, 11:07
Odpowiedzi: 13,035
Obejrzeń: 1,867,540
Napisane przez ghzabbar
:) http://img11.imageshack.us/img11/5459/uo0104.jp...

:)
http://img11.imageshack.us/img11/5459/uo0104.jpg (http://img11.imageshack.us/my.php?image=uo0104.jpg)
Forum: Zdjęcia 04-03-2009, 09:20
Odpowiedzi: 13,035
Obejrzeń: 1,867,540
Napisane przez ghzabbar
:baby: http://img291.imageshack.us/img291/4075/uo...

:baby:

http://img291.imageshack.us/img291/4075/uo0103.jpg (http://img291.imageshack.us/my.php?image=uo0103.jpg)
Forum: Zdjęcia 13-02-2009, 17:53
Odpowiedzi: 13,035
Obejrzeń: 1,867,540
Napisane przez ghzabbar
LOL gz Adamo i Sokall...

LOL gz Adamo i Sokall ;(

http://img209.imageshack.us/img209/2899/uo0101mq1.jpg (http://imageshack.us)
Forum: Zdjęcia 11-02-2009, 22:56
Odpowiedzi: 13,035
Obejrzeń: 1,867,540
Napisane przez ghzabbar
;) http://img26.imageshack.us/img26/1496/uo0098ii5...

;)
http://img26.imageshack.us/img26/1496/uo0098ii5.jpg (http://imageshack.us)
Forum: Zdjęcia 06-02-2009, 03:02
Odpowiedzi: 202
[Gildia] Time To Die
Obejrzeń: 49,172
Napisane przez ghzabbar
:baby: http://img4.imageshack.us/img4/165/uo0096a...

:baby:

http://img4.imageshack.us/img4/165/uo0096an4.jpg (http://imageshack.us)
Forum: Zdjęcia 04-02-2009, 20:50
Odpowiedzi: 202
[Gildia] Time To Die
Obejrzeń: 49,172
Napisane przez ghzabbar
Nie generalizuj jeżeli nie znasz ludzi w gildii :)

Nie generalizuj jeżeli nie znasz ludzi w gildii :)
Forum: Zdjęcia 30-01-2009, 03:14
Odpowiedzi: 202
[Gildia] Time To Die
Obejrzeń: 49,172
Napisane przez ghzabbar
http://img222.imageshack.us/img222/559/uo0093wu9.j...

http://img222.imageshack.us/img222/559/uo0093wu9.jpg (http://imageshack.us)

LOL

http://img230.imageshack.us/img230/7591/uo0099yn1.jpg (http://imageshack.us)

I loot...
Forum: Zdjęcia 28-01-2009, 22:20
Odpowiedzi: 202
[Gildia] Time To Die
Obejrzeń: 49,172
Napisane przez ghzabbar
:baby: http://img145.imageshack.us/img145/9869/uo0...

:baby:
http://img145.imageshack.us/img145/9869/uo0087rc4.jpg (http://imageshack.us)
Forum: Zdjęcia 27-01-2009, 01:45
Odpowiedzi: 202
[Gildia] Time To Die
Obejrzeń: 49,172
Napisane przez ghzabbar
Odrobiony w 50%...

Odrobiony w 50%

http://img220.imageshack.us/img220/1525/uo0085gq0.jpg (http://imageshack.us)
Forum: Zdjęcia 26-01-2009, 02:54
Odpowiedzi: 202
[Gildia] Time To Die
Obejrzeń: 49,172
Napisane przez ghzabbar
Menera Thread znowu otwarty więc tam idźcie...

Menera Thread znowu otwarty więc tam idźcie spamować...
a nie zaśmiecacie nam temat
n/c
Pokazane rezultaty 1 do 25 z 181

 
Przejdź do forum

Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 11:54.


Powered by vBulletin 3