Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Przeszukaj forum

Notki

Pokazane rezultaty 1 do 19 z 19
Poszukiwanie zajęło 0.00 sekund.
Szukaj: Posty napisane przez: Mishima Kazama
Forum: Filmy 04-05-2005, 23:11
Odpowiedzi: 64
Obejrzeń: 7,392
Napisane przez Mishima Kazama
Pergamin plx wiecej waszych filmow :)

plx wiecej waszych filmow :)
Forum: Filmy 04-05-2005, 22:05
Odpowiedzi: 64
Obejrzeń: 7,392
Napisane przez Mishima Kazama
Pergamin chodzi mi o to ze jak sa 2 osoby albo jedna to...

chodzi mi o to ze jak sa 2 osoby albo jedna to jesli taki gosc dajmy np. 45 ek (ogladalem ostatnio filmik) zrobil sam trapa w ktorego zaciagnol 68 rp i za***al.
Nie mowie ze wasz filmik albo wy...
Forum: Filmy 04-05-2005, 00:39
Odpowiedzi: 64
Obejrzeń: 7,392
Napisane przez Mishima Kazama
Król fajny filmik ale za duzo osob robilo trapa z...

fajny filmik ale za duzo osob robilo trapa z czego nie wynika wasz geniusz ...
byc dobrym w robieniu trapa to robienie trapa w 1 max 2 osoby ale filmik udany i pls wiecej ;D

"Oles Tse: kupe musze...
Forum: Poradniki Archiwalne 02-05-2005, 19:48
Odpowiedzi: 312
Obejrzeń: 324,069
Napisane przez Mishima Kazama
na napewno cos tam jest ale nie wiem dokladnie co...

na napewno cos tam jest ale nie wiem dokladnie co slyszalem cos ze tam jakis pierscien jest i halabarda ale nie wiem czy to prawda
Forum: Poradniki Archiwalne 01-05-2005, 14:51
Odpowiedzi: 112
Obejrzeń: 90,834
Napisane przez Mishima Kazama
Pergamin Zejscie do hellgate jest w ab

Zejscie do hellgate jest w ab
Forum: Profesje 30-04-2005, 13:39
Odpowiedzi: 82
Obejrzeń: 9,294
Napisane przez Mishima Kazama
Pergamin Tu nie chodzi o to do jakiej profesji czuje...

Tu nie chodzi o to do jakiej profesji czuje respekt bo... tylko do jakiej profesji czuje respekt... ja czuje najwiekszy do sorca potem knight pal i pedalski drut
( do ludzi grajacych drutami po to...
Forum: Poradniki Archiwalne 30-04-2005, 13:24
Odpowiedzi: 51
Obejrzeń: 13,056
Napisane przez Mishima Kazama
Kolejny fajny poradnik :] gratz

Kolejny fajny poradnik :] gratz
Forum: Filmy 30-04-2005, 00:32
Odpowiedzi: 88
Obejrzeń: 9,883
Napisane przez Mishima Kazama
LOL i dziesiec wyrzutni rakietowych z moskwy

i dziesiec wyrzutni rakietowych z moskwy
Forum: Filmy 30-04-2005, 00:26
Odpowiedzi: 27
Obejrzeń: 2,710
Napisane przez Mishima Kazama
to raczej ty nie umiesz z rehostowac tego twojego...

to raczej ty nie umiesz z rehostowac tego twojego *******onego noobowego filmiku bo ****a napisales juz kilka postow nic nie wnoszacych do rozwiazania problemu a w tym czasie moglbys juz zrehostowac...
Forum: Filmy 29-04-2005, 23:57
Odpowiedzi: 4
Obejrzeń: 1,040
Napisane przez Mishima Kazama
Evul Nie zawsze bo na Normal PvP trzeba troche wiecej...

Nie zawsze bo na Normal PvP trzeba troche wiecej trudu sobie zadac ;P w tych filmikach jest zabawa :D jakby padl jakis h lvl to by bylo jeszcze wiecej zabawy ^^
Forum: Filmy 29-04-2005, 23:46
Odpowiedzi: 4
Obejrzeń: 1,040
Napisane przez Mishima Kazama
Król :cup: :cup: :cup: :cup: OMFG JA CHCE WIECEJ...

:cup: :cup: :cup: :cup: OMFG JA CHCE WIECEJ MAMO :D :D :D OMG :D
za***iste filmiki plx more !!
Forum: Filmy 29-04-2005, 22:20
Odpowiedzi: 27
Obejrzeń: 2,710
Napisane przez Mishima Kazama
Smutny i kolejny filmik z serii sciagac czy nie......

i kolejny filmik z serii sciagac czy nie... ludzie tak trudno zrobic rehosta?omg to takie trudne? zrobilby ten trep co uploaduje rehosta a nie ludzi straszy ... przeciez kazdy dobrze wie ze niewiele...
Forum: Filmy 29-04-2005, 22:08
Odpowiedzi: 13
Obejrzeń: 1,622
Napisane przez Mishima Kazama
LOL spoko filmik fajnie sie ogalda takie filmiki

spoko filmik fajnie sie ogalda takie filmiki
Forum: Broń i przedmioty 29-04-2005, 21:28
Odpowiedzi: 17
AoL
Obejrzeń: 2,523
Napisane przez Mishima Kazama
Smutny Do tasiu a co to ma do tematu ze wypada kazda...

Do tasiu
a co to ma do tematu ze wypada kazda rzecz w ktorej cos moze byc ? mowimy o smierci z Aol
Forum: Poradniki Archiwalne 27-04-2005, 13:04
Odpowiedzi: 312
Obejrzeń: 324,069
Napisane przez Mishima Kazama
Dumny Ostatnio na galanie na foldzie bylo Yeti ale ono...

Ostatnio na galanie na foldzie bylo Yeti ale ono jesli sie pojawia to raz na rok albo i rzadziej wiec nie ma obaw no chyba ze grasz na servie gdzie nie bylo jeszcze yeti i masz ogromnego pecha ...
Forum: Filmy 26-04-2005, 13:16
Odpowiedzi: 15
Obejrzeń: 2,424
Napisane przez Mishima Kazama
Smutny Moze by tak rehost tych " wszystkich filmow ktore...

Moze by tak rehost tych " wszystkich filmow ktore masz na kompie z pk" pls pls pls bo posciagalem juz all filmy z pk z tibia.de itd i chcialbym zobaczyc co ty tam masz :evul:
Forum: Poradniki Archiwalne 26-04-2005, 12:36
Odpowiedzi: 312
Obejrzeń: 324,069
Napisane przez Mishima Kazama
Szczęśliwy nice

:) Dobry poradnik dla poczatkujacych napewno sie im przyda :evul:
Forum: Poradniki Archiwalne 25-04-2005, 21:57
Odpowiedzi: 233
Obejrzeń: 148,345
Napisane przez Mishima Kazama
Evul Co do tych guardow to jest dosc ciezko ;/ nie...

Co do tych guardow to jest dosc ciezko ;/ nie chodzi mi o same guardy ale o miejsca gdzie one wystepuja... biegam sobie po kopalni wchodze do dziury a tu ktos zlurowal 5 guardow... *** *** ***... YOU...
Forum: Filmy 25-04-2005, 20:45
Odpowiedzi: 53
Obejrzeń: 5,421
Napisane przez Mishima Kazama
Szczęśliwy Nice

fajne fajne tylko troche przynudzajace w niektorych mometach :P i tak wole filmiki pk :] ale gratz filmu pls more :]
Pokazane rezultaty 1 do 19 z 19

 
Przejdź do forum

Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 10:08.


Powered by vBulletin 3