Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Przeszukaj forum

Notki

Pokazane rezultaty 1 do 25 z 87
Poszukiwanie zajęło 0.00 sekund.
Szukaj: Posty napisane przez: Didek
Forum: Fake'i 24-06-2009, 16:18
Odpowiedzi: 62
Obejrzeń: 6,963
Napisane przez Didek
No coment plx

No coment plx
Forum: Fake'i 14-06-2009, 02:18
Odpowiedzi: 6,975
Obejrzeń: 924,057
Napisane przez Didek
http://img10.imageshack.us/img10/6764/beztytuunwr....

http://img10.imageshack.us/img10/6764/beztytuunwr.png
1 lokacja co sądzicie?:p
O sory ale i tak ocencie ale chyba poprawie troszke
Forum: Fake'i 04-05-2009, 22:35
Odpowiedzi: 81
Obejrzeń: 10,441
Napisane przez Didek
popieram FlisApola ,który popiera Garga B)

popieram FlisApola ,który popiera Garga B)
Forum: Fake'i 25-03-2009, 17:40
Odpowiedzi: 6,975
Obejrzeń: 924,057
Napisane przez Didek
Dla każdego, niekolorowałem ,ponieważ chciałem...

Dla każdego, niekolorowałem ,ponieważ chciałem żeby ten ktoś se pokolorował według własnego uznania :)...
Forum: Fake'i 25-03-2009, 16:45
Odpowiedzi: 1,170
Przyklejone:Sonda: Pomoc dla nowych fake'owców
Obejrzeń: 323,516
Napisane przez Didek
da mi ktoś orientala ze wszystkich stron?...

da mi ktoś orientala ze wszystkich stron?
prosze:baby:
Forum: Fake'i 24-03-2009, 18:26
Odpowiedzi: 26
Obejrzeń: 3,254
Napisane przez Didek
Super efekty no i co więcej gadać :( daj next...

Super efekty no i co więcej gadać :(
daj next parta niech się fabuła rozwinie:)
Forum: Potwory 12-02-2009, 09:08
Odpowiedzi: 126
Obejrzeń: 12,992
Napisane przez Didek
Hero:crusader: Przypomina mi GM'a

Hero:crusader: Przypomina mi GM'a
Forum: Potwory 11-02-2009, 01:32
Odpowiedzi: 314
Obejrzeń: 35,042
Napisane przez Didek
Zaczynamy:D witch-W*****a mnie 8o Posion Spider...

Zaczynamy:D
witch-W*****a mnie 8o
Posion Spider -Na Rooku zawsze zatrówaX(
Zerek-ktos go lubi? xDB)
D.Guard -3 w jeden dzien na nim padlem X(
Cyklop-1 Potwór na jakim padłem :(
Banshee-Przypomina mi...
Forum: Potwory 08-02-2009, 16:59
Odpowiedzi: 861
Obejrzeń: 184,773
Napisane przez Didek
Nick :Moja Babcia HP:55 Odgłosy:Choc tu skarbie...

Nick :Moja Babcia
HP:55
Odgłosy:Choc tu skarbie hehe,Opowiem ci bajke
Loot:Laska,Ciasto,Bajka,sukienka
Opis:Babcia atakująca ciastem i laską
Forum: Fake'i 08-02-2009, 15:58
Odpowiedzi: 41
Obejrzeń: 6,516
Napisane przez Didek
O to właśnie chodziło ale te pociski brzydkie...

O to właśnie chodziło ale te pociski brzydkie jakieś :/
7/10
Forum: Fake'i 03-02-2009, 21:26
Odpowiedzi: 20
Obejrzeń: 2,274
Napisane przez Didek
Co oni ci zrobili ,że sa pokemonami xD 3/10 te...

Co oni ci zrobili ,że sa pokemonami xD
3/10
te pokemony jakies dziwne xD
trawka w domu <wtf ;]
0 dodatków do trawy
aha w pierwszym obrazku jest miś
potem w trzech następnych jest a potem znowu niema...
Forum: Fake'i 13-01-2009, 16:23
Odpowiedzi: 64
Obejrzeń: 10,007
Napisane przez Didek
1/10 to jest takie głupie ze az smieszne:D

1/10
to jest takie głupie ze az smieszne:D
Forum: Fake'i 10-01-2009, 23:04
Odpowiedzi: 64
Obejrzeń: 10,007
Napisane przez Didek
Genialne 8o Rób dalej xD Precel rulez ;]

Genialne 8o
Rób dalej xD
Precel rulez ;]
Forum: Fake'i 07-01-2009, 16:55
Odpowiedzi: 41
Obejrzeń: 6,516
Napisane przez Didek
@up co sie czepiasz speed i koper tez robia z gry...

@up co sie czepiasz speed i koper tez robia z gry ;s i nic niepiszesz
fake troche te ludki kartonowate ;D i ten efekt wyskoku smieszny fake 7,5/10:cup:
Forum: Fake'i 03-01-2009, 22:49
Odpowiedzi: 24
Obejrzeń: 3,164
Napisane przez Didek
Najlepszy Fake...

Najlepszy Fake 2008
-2pkt.Sierota
-1pkt.Precel
Najlepsza Fabuła 2008
-2ptk.Sierota
-1ptk.Precel
Najlepszy Fake'owiec 2008
-2ptk.Mikes1
-1ptk.Michoss
Najlepszy Grafik 2008
Forum: Fake'i 02-01-2009, 15:33
Odpowiedzi: 103
Obejrzeń: 12,871
Napisane przez Didek
Problem Lol

Zal why Powel jest a Eksnera niema coto ma byc? X(
a tak o to part spoko;) 8/10 bo niema mnie :(
Forum: Fake'i 01-01-2009, 22:48
Odpowiedzi: 103
Obejrzeń: 12,871
Napisane przez Didek
Smutny Długa przerwa

Strasznie długo robiłeś tego parta :D malo w tym epilogu ,Fajny Hitler ;D niedaje narazie oceny
Forum: Fake'i 07-12-2008, 20:04
Odpowiedzi: 40
Obejrzeń: 4,806
Napisane przez Didek
Bardzo mi sie podoba :) 9/10

Bardzo mi sie podoba :) 9/10
Forum: Fake'i 06-12-2008, 20:13
Odpowiedzi: 17
Obejrzeń: 1,445
Napisane przez Didek
Fajne outy z naruto xD 7/10 bo troszke puste...

Fajne outy z naruto xD
7/10 bo troszke puste lokacje ;/
drzewo oni 3 kamyki i 2 krzewy xD
Forum: Fake'i 06-12-2008, 19:40
Odpowiedzi: 104
Obejrzeń: 10,486
Napisane przez Didek
Ostatni odc niezły 8o Ogólnie fajne :)

Ostatni odc niezły 8o
Ogólnie fajne :)
Forum: Fake'i 06-12-2008, 19:23
Odpowiedzi: 31
Obejrzeń: 3,196
Napisane przez Didek
Mi sie podoba 8/10 Ja tam niewidze błędów;)

Mi sie podoba 8/10
Ja tam niewidze błędów;)
Forum: Fake'i 04-12-2008, 20:33
Odpowiedzi: 285
Obejrzeń: 73,645
Napisane przez Didek
Ots me i teraz ten fake jest jeszcze bardziej...

Ots me i teraz ten fake jest jeszcze bardziej ekstra bo sa efekty z painta !!!
Forum: Fake'i 04-12-2008, 20:21
Odpowiedzi: 120
Obejrzeń: 24,503
Napisane przez Didek
Bardzo ciekawe czekam na next party 9/10

Bardzo ciekawe czekam na next party 9/10
Forum: Fake'i 04-12-2008, 20:15
Odpowiedzi: 20
Obejrzeń: 2,569
Napisane przez Didek
Fake zje*any ten gosc to chyba jest mega...

Fake zje*any ten gosc to chyba jest mega bestalenciem do Faków
straszna sklejka i nasz uluBIony SSSSSSSSSuuuuuuPPPPPPeeeRR HIROŁ
Forum: Fake'i 04-12-2008, 18:25
Odpowiedzi: 17
Obejrzeń: 2,024
Napisane przez Didek
A mi sie podoba ;p Czekam na next parta Tylko te...

A mi sie podoba ;p
Czekam na next parta
Tylko te mega ZUE Magiczne koxy mi sie niepodobaja xD
7/10
Pokazane rezultaty 1 do 25 z 87

 
Przejdź do forum

Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 07:28.


Powered by vBulletin 3