Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Przeszukaj forum

Notki

Pokazane rezultaty 1 do 25 z 51
Poszukiwanie zajęło 0.00 sekund.
Szukaj: Posty napisane przez: Pablo1505
Forum: Zdjęcia 07-11-2010, 14:01
Odpowiedzi: 8,874
[Serwer] Unitera Only
Obejrzeń: 1,293,407
Napisane przez Pablo1505
Witam. Sprzedam PACC na serwerze Unitera,...

Witam.

Sprzedam PACC na serwerze Unitera, Guardia. PM w grze.
Forum: Zdjęcia 07-03-2010, 21:52
Odpowiedzi: 9,922
Obejrzeń: 2,207,048
Napisane przez Pablo1505
Raczej się nie obłowił.

Raczej się nie obłowił.
Forum: Zdjęcia 07-03-2010, 21:49
Odpowiedzi: 9,922
Obejrzeń: 2,207,048
Napisane przez Pablo1505
Nie zmienia to faktu że ten char był schakowany :P

Nie zmienia to faktu że ten char był schakowany :P
Forum: Zdjęcia 28-11-2009, 14:39
Odpowiedzi: 349
[Serwer] Olympa Thread
Obejrzeń: 117,714
Napisane przez Pablo1505
@Bankai Tak sobie od czasu do czasu na rooku...

@Bankai

Tak sobie od czasu do czasu na rooku pogram :)
Forum: Zdjęcia 28-11-2009, 12:04
Odpowiedzi: 349
[Serwer] Olympa Thread
Obejrzeń: 117,714
Napisane przez Pablo1505
Kiedyś się tam grało :P

Kiedyś się tam grało :P
Forum: Zdjęcia 28-11-2009, 01:32
Odpowiedzi: 349
[Serwer] Olympa Thread
Obejrzeń: 117,714
Napisane przez Pablo1505
Taki sobie bossik :p 00:10 Loot of Apprentice...

Taki sobie bossik :p

00:10 Loot of Apprentice Sheng: minotaur leather, 5 gold coins, a torch, a magic light wand, a leather helmet

http://img412.imageshack.us/img412/1198/uo0051.jpg...
Forum: Zdjęcia 24-04-2009, 11:05
Odpowiedzi: 8,874
[Serwer] Unitera Only
Obejrzeń: 1,293,407
Napisane przez Pablo1505
Sentyment ;) Ja z sentymentu do UH'ów...

Sentyment ;)
Ja z sentymentu do UH'ów zrezygnowałem z potionów :P
Forum: Zdjęcia 20-04-2009, 16:54
Odpowiedzi: 8,874
[Serwer] Unitera Only
Obejrzeń: 1,293,407
Napisane przez Pablo1505
Troche czasu na gre sie objawiło wiec trzeba było...

Troche czasu na gre sie objawiło wiec trzeba było wykorzystać ;)

http://i263.photobucket.com/albums/ii151/benek90_album/UO0237.jpg
Forum: Zdjęcia 10-02-2009, 01:38
Odpowiedzi: 8,874
[Serwer] Unitera Only
Obejrzeń: 1,293,407
Napisane przez Pablo1505
Kolejny do kolekcji...

Kolejny do kolekcji ;)

http://i263.photobucket.com/albums/ii151/benek90_album/UO0193.jpg


Adriankuuuuuuu wróć !!;(
Forum: Zdjęcia 04-02-2009, 22:29
Odpowiedzi: 8,874
[Serwer] Unitera Only
Obejrzeń: 1,293,407
Napisane przez Pablo1505
Brak odwagi, dał mi ignora ;( Pozdro Adrian !!!!

Brak odwagi, dał mi ignora ;(


Pozdro Adrian !!!!
Forum: Zdjęcia 03-02-2009, 00:22
Odpowiedzi: 8,874
[Serwer] Unitera Only
Obejrzeń: 1,293,407
Napisane przez Pablo1505
Levelek http://i263.photobucket.com/albums/ii151/...

Levelek

http://i263.photobucket.com/albums/ii151/benek90_album/UO0187.jpg
Forum: Zdjęcia 01-02-2009, 13:26
Odpowiedzi: 8,874
[Serwer] Unitera Only
Obejrzeń: 1,293,407
Napisane przez Pablo1505
Małe conieco ;P...

Małe conieco ;P

http://i263.photobucket.com/albums/ii151/benek90_album/UO0179.jpg
Forum: Zdjęcia 01-02-2009, 01:39
Odpowiedzi: 8,874
[Serwer] Unitera Only
Obejrzeń: 1,293,407
Napisane przez Pablo1505
Zgadzam sie w całej rozciaglosci z Rydzkiem :P

Zgadzam sie w całej rozciaglosci z Rydzkiem :P
Forum: Zdjęcia 30-01-2009, 02:56
Odpowiedzi: 8,874
[Serwer] Unitera Only
Obejrzeń: 1,293,407
Napisane przez Pablo1505
Kumpel prosił...

Kumpel prosił ;)

http://i263.photobucket.com/albums/ii151/benek90_album/UO0164.jpg
Forum: Zdjęcia 24-12-2008, 13:19
Odpowiedzi: 8,874
[Serwer] Unitera Only
Obejrzeń: 1,293,407
Napisane przez Pablo1505
Na pewno nie płacąc za PACC wiec sie nie...

Na pewno nie płacąc za PACC wiec sie nie wypowiadaj ;>
Forum: Zdjęcia 24-12-2008, 13:15
Odpowiedzi: 8,874
[Serwer] Unitera Only
Obejrzeń: 1,293,407
Napisane przez Pablo1505
400k a jeśli się boisz to spytaj ludzi jeśli nie...

400k a jeśli się boisz to spytaj ludzi jeśli nie to nie kupuj ;P
Forum: Zdjęcia 24-12-2008, 01:13
Odpowiedzi: 8,874
[Serwer] Unitera Only
Obejrzeń: 1,293,407
Napisane przez Pablo1505
Gdy kolędnik się dobija, otwórz szybko, daj mu w...

Gdy kolędnik się dobija,
otwórz szybko, daj mu w ryja,
wpuść do domu, drzwi zamykaj,
bij go chuja kolędnika,
złam mu nogę i kręgosłup,
by nie nękał innych osób...

Lub inaczej może zrób...
Forum: Zdjęcia 19-11-2008, 21:59
Odpowiedzi: 8,874
[Serwer] Unitera Only
Obejrzeń: 1,293,407
Napisane przez Pablo1505
Dzisiejszy awans...

Dzisiejszy awans :)

http://img232.imageshack.us/img232/7505/benef160qf2.jpg (http://imageshack.us)
http://img232.imageshack.us/img232/benef160qf2.jpg/1/w800.png...
Forum: Zdjęcia 21-10-2008, 17:26
Odpowiedzi: 8,874
[Serwer] Unitera Only
Obejrzeń: 1,293,407
Napisane przez Pablo1505
Loot z DL'i po powrocie B)...

Loot z DL'i po powrocie B)

http://i263.photobucket.com/albums/ii151/benek90_album/UO0001.jpg
Forum: Zdjęcia 21-10-2008, 11:45
Odpowiedzi: 165
[Przyjaciele] Neki and Friend's!
Obejrzeń: 14,065
Napisane przez Pablo1505
no ładnie ładnie, oby tak dalej :D

no ładnie ładnie, oby tak dalej :D
Forum: Zdjęcia 14-08-2008, 17:34
Odpowiedzi: 8,874
[Serwer] Unitera Only
Obejrzeń: 1,293,407
Napisane przez Pablo1505
Nowy addonik...

Nowy addonik ;)

http://i263.photobucket.com/albums/ii151/benek90_album/Uosu0311.jpg



Pozdro Dzoniasty ;*
Forum: Zdjęcia 06-08-2008, 11:50
Odpowiedzi: 8,874
[Serwer] Unitera Only
Obejrzeń: 1,293,407
Napisane przez Pablo1505
@Abdalla Ano też fakt :p Benuś pływa wśród...

@Abdalla

Ano też fakt :p


Benuś pływa wśród wodnych knieji B)

http://i263.photobucket.com/albums/ii151/benek90_album/Uosu0057.jpg
Forum: Zdjęcia 06-08-2008, 10:09
Odpowiedzi: 8,874
[Serwer] Unitera Only
Obejrzeń: 1,293,407
Napisane przez Pablo1505
Level i Nowy Addon do kolekcji...

Level i Nowy Addon do kolekcji B)

http://i263.photobucket.com/albums/ii151/benek90_album/Uosu0290.jpg

http://i263.photobucket.com/albums/ii151/benek90_album/Uosu0293.jpg
Forum: Zdjęcia 22-07-2008, 13:03
Odpowiedzi: 8,874
[Serwer] Unitera Only
Obejrzeń: 1,293,407
Napisane przez Pablo1505
Fajny huncik ze Stokrotka i loocik dopisal (Magma...

Fajny huncik ze Stokrotka i loocik dopisal (Magma Legs)

http://i263.photobucket.com/albums/ii151/benek90_album/Uosu0146.jpg

http://i263.photobucket.com/albums/ii151/benek90_album/Uosu0148.jpg

I w...
Forum: Zdjęcia 13-07-2008, 20:46
Odpowiedzi: 8,874
[Serwer] Unitera Only
Obejrzeń: 1,293,407
Napisane przez Pablo1505
Ehh... Nie mam nic do Góry, ale koffam Dzonego :*

Ehh...
Nie mam nic do Góry, ale koffam Dzonego :*
Pokazane rezultaty 1 do 25 z 51

 
Przejdź do forum

Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 20:40.


Powered by vBulletin 3