CS Tibia.pl Team

Data dołączenia: 29 08 2003
Lokacja: Utopia
Wpisy bloga: 2

Stan: Niegrający
eerion ma numer GG 4323111
Domyślny

Cytuj:

Z kolei gobliny to jakaś pomyłka. W dodatku tlumaczenie Blizza że horda potrzebuje czegoś małego i smiesznego mnie zniszczyło.
Ghostcrawler to mówił? xD Nie przejmuj się tym.
Lorowe tłumaczenie jest takie:
W czasach gdy Deathwing panoszył się po azerothie, gobliny służyły mu jako niewolnicy. Teraz, gdy powrócił i zażądał od nich znowu posługi (niewolnictwa), te uciekły do Hordy (do której im o wiele bliżej niż do alliance). Nikt nie chce być niewolnikiem.
Cytuj:
No tak. Tauren paladyn. Jeszcze trolla druida czy undeada huntera zrozumieć mogę, ale to już lekka przesada (podobnie jak NE mage). Nie wiem, dlaczego i z jakiej dupy to Blizz wziął, ale ok. "Sun God". Taa. Paladyńskie Światło a światło Słońca to co innego...
Cytuj:
Light is God-like

Several characters in-game imply that the light may have a sapient will, that it can decide on matters, grant mercy, and that it even suffers. Velen states "May the Light have mercy on your soul". Matis the Cruel refers to the Light as suffering. Vindicator Kuros refers to the Light as "not permitting" Matis to act.
The young Brigitte Abbendis seems to believe that the Holy Light is some kind of God-like sapient entity with a will, which it expresses in ways that that are not meant to be understood. She writes that it calls to her in the The Path of Redemption and The Diary of High General Abbendis, saying "Come to me...". She believes that it is able to take notice of believers good deeds, works and prayers. She states that the force of its voice, has clarity, and sense of purpose.
However, the entity that calls her may be something else, far more sinister, as she discusses in diary that it commands her to abandon the Scarlet Crusade to its doom, an act she believes is dishonorable. However, the Scarlet Crusade is described as a lawful evil organization, so the entity might be benevolent after all.
It might be possible that Abbendis' belief that Holy Light is a sentient being might be a link to some of the early beliefs of the Clerics of Northshire and some of the Knights of the Silver Hand in Warcraft I and II.
Some of the draenei also appear to believe that the Light is sentient.
Some denizens of Azeroth and Outland (such as "Dirty" Larry) refer to death as "going to meet your maker".
Do tego trzeba wziąść pod uwagę, że taureni kontakt z night elfami mają od długiego czasu. Pierwsyz był podczas War of the Ancient, a taureni zostali włącznei do cenarion circle zanim malfurion jeszcze zapadł w sen. O ile nie zostało sprecyzowane kiedy to dokładnie było, to na pewno było to dość dawno. Główną boginią Nelfów jest Elune - Bogini Księżyca (tego większego, bo w Azerothie są dwa ;P). Taureni są bardziej słoneczną rasą. Do tego Bóstwa słońca i księżyca są oczyma Earthmother. Więc Taureni z tej dwójki raczej ku słońcu się skłaniali. Łącząc to z cytatem, którym załączyłem można zacząć łączyć to do sensownej kupy. A przynajmniej tak mi się wydaje .
Wpuścić takiego maniaka do tematu o anime

eerion.blogspot.com - Jak to gaijin Japonię ogarniał, czyli relacja z kraju kwitnącej wiśni.
eerion jest offline   Odpowiedz z Cytatem