Temat: Trapowanie
Zobacz pojedynczy post
stary 08-12-2011, 23:36   #17
Aki_Masashi_Rook
Użytkownik forum
 
Aki_Masashi_Rook's Avatar
 
Data dołączenia: 08 12 2011
Lokacja: Opole

Posty: 5
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Rookstayer
Świat: Olympa
Poziom: 30
Skille: 20/24
Aki_Masashi_Rook ma numer GG 4326497
Domyślny



Wielu z Was zapewne po przeanalizowaniu screena będzie zachodziła w głowę w jaki to sposób za pomocą 5 skrzyń oraz 1 beczki można dokonać "cudu",
którym niewątpliwie jest zablokowanie oraz uśmiercenie nieznośnego Bottera.
Postaram się wszystko dokładnie wytłumaczyć, jednakże w naszych rozważaniach konieczne jest wyjście od pojęcia tak zwanej skrzynki questowej oraz
reakcji postaci podczas próby wejścia na nią.
Zapewne dość szerokie gremium wie czym to skutkuje. Mimo tego wspomnę że wejście na skrzynkę jest niemożliwe z racji blokady systemowej.
Teraz należy zastanowić się nad wykorzystaniem owego motywu w innych zmiennych warunkach, kiedy to nie dysponujemy w pobliżu skrzynką questową.
Niemalże każdy jest świadomy,że Tiba to wspaniała gra oferująca wiele możliwości, pewnych kombinacji, tak również jest w tym przypadku.
Do stworzenia efektu "skrzynki questowej" potrzebny jest nam item przez który nasza postać nie przejdzie, a możemy go łatwo przetransportować,
jak Wam wszystkim wiadomo możemy posłużyć się statuetką goblina, korytkiem, jak i plantem.
Wielu z Was zapewne zapyta, gdzie któryś z wyżej wymienionych itemów występuje w trapie przedstawionym na screenie.
Otóż poniżej postaram się wyjaśnić ów problem.
Zacznijmy od tego, że ani korytko ani plant, jak i statua goblina nie mogą być widoczne dla trapowanego bottera gdyż zwyczajnie ominie je.
Teraz przejdźmy do wyższej sztuki, którą jest zasypywanie wymienionych wyżej itemków w ten sposób aby zostały one przykryte przez stertę innych rzeczy,
na których kolejno bynajmniej w przypadku wyżej zaprezentowanego trapa znajduje się skrzynia.
Zasypywać wyżej wymienione przedmioty możemy efektywnie wyłącznie w jeden sposób.
To jest poprzez ustawienie ich na południe od dziury, do której wrzucamy śmieci, które następnie ropujemy, a one stopniowo doprowadzają do zakrycia
zastosowanych przez nas w trapie itemów.
Ostatecznie zawsze na samym końcu musimy wyropować jeden z containerów.
Właśnie w ten sposób w dowolnym miejscu, tylko i wyłącznie na południe od każdej dziury możemy stworzyć efekt skrzynki questowej,
z której zostajemy autmatycznie zrzucani.
Jednakże to co zostało napisane powyżej to tylko połowa sukcesu.
Następnie musimy ustawić trap w ten sposób aby botter był zmuszony przejść przez ową "sztuczną skrzynkę questową" w celu zabicia potwora.
Jak już wcześniej wspomniałem jest to niemożliwe z racji blokady systemowej narzuconej przez Cipsoft.
Botter zaznacza moba, którym w tym wypadku był troll i próbuje do niego dojść ignorując zarazem inne pojawiające się w obrębie potwory,
które bijąc oszusta doprowadzając go do szybkiego zgonu.
Jeśli zajdzie taka potrzeba, a mój opis wyda się zbyt zawiły i niejasny chętnie nakręcę dla Was poradnik, w którym przedstawię wyżej opisane arkana.

Ostatnio edytowany przez Aki_Masashi_Rook - 09-12-2011 o 10:33.
Aki_Masashi_Rook jest offline   Odpowiedz z Cytatem