Zobacz pojedynczy post
stary 17-07-2006, 18:48   #64
Dagenoth
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 12 02 2005
Lokacja: Ab'Dendriel
Wiek: 36

Posty: 68
Stan: Aktywny gracz
Imię: Dagenoth
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Arcania
Poziom: 94
Skille: 20/27
Poziom mag.: 64
Dagenoth ma numer GG 3887207
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez MatKus
Któż z nas nie denerwował się, gdy ktoś obcy okradał ciała zabitych przez nas z wielkim trudem potworów? Teraz to już historia! Od teraz jedynie postać, która zadała potworowi najwięcej obrażeń może zebrać przedmioty z zabitego potwora przez 10 sekund po jego zabiciu. Przez ten czas nie będzie także można ruszyć zabitego potwora.
Wtf?? Jestem na huncie, zdobywam najwiecej doświadczenia i bloker nie może wziąć loota?? Rozumiem, że ma to poprawić problem z thiefami ale jeśli idę z zaufanym blokerem wygodniej mi jest żeby to on brał loota BEZ czekania ani sekundy gdyż to jest tylko strata czasu. Teraz przykładowo na DLach będę musiał chodzić po fire i tracić manę z manashielda (lub tracić 10 sekund). Zresztą nawet na hydrach gdy biję je z visa pod schodami wygodniej mi jest nie bawić się w zbieranie loota. Vis, vis, vis, patrzę do ciała i schodzę na dół a bloker szybciutko po next hydrę leci.... eeeech... Mam nadzieję, że dodadzą do tego coś takiego, żeby członkowie party w którym jest osoba która zadała największy dmg. też mogli brać loota.

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Matkus
Ponadto blokowanie respawnu będzie odbywało się wyłącznie na piętrze, na którym ktoś stoi, na wyższych i niższych piętrach potwory będą się od teraz odradzały normalnie.
To akurat great idea. Nie trzeba będzie oddalać się od spawna np. demonów przy wrl queście ;] Cały czas będzie można stać nad nimi i patrzeć kiedy akurat się zrespią ;] Extra ;] Gz...

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Matkus
Oprócz tego wszyscy gracze znajdą w okienku ze skillami nowy element pokazujący ich zmęczenie. Licznik ten wskazuje, kiedy nasz bohater będzie zbyt zmęczony, by móc móc dalej zdobywać doświadczenie w czasie polowania. Postać może polować jedynie przez 56 godzin nim przestanie zdobywać doświadczenie. Ponadto przez ostatnie 14 godzin tego czasu zdobywać będziemy jedynie połowę doświadczenia. Poziom zmęczenia będzie malał, gdy postać będzie wylogowana. Za każde dwie minuty wylogowania będziemy mogli kolejną minutę poświęcić na expienie. Trzeba zaznaczyć, że zmęczenie dotyczy się jedynie czasu prawdziwego polowania. Postaci, które po prostu trenują lub robię runy nie męczą się. Ma to na celu zmniejszenie ilości osób dzielących konta, by zdobyć przewagę nad uczciwymi graczami.
Kolejny genialny pomysł. Sam skill jest świetną sprawą, chociaż muszę powiedzieć, że lepszym rozwiązaniem byłoby tępienie sharerów w nieco inny sposób. Przykładowo GM mógłby co jakiś czas pisać do podejrzanej osoby i sprawdzać czy to ta sama osoba. No chyba że sharerzy bawiliby się w różnego rodzaju notatki itp. Bo ip niestety przy np. neo dowodu na dzielenie konta by nie dało... Więc w sumie jednak może i to jedyne rozwiązanie na pozbycie się sharerów...
Zastanawia mnie tylko czy te liczby w tym skillu są dobrze dobrane. Przydałoby się to sprawdzić i ewentualnie zwiększyć max długość gry i szybkość regeneracji.

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Matkus
Czyżby CIPowie czytali naszego prima aprilisowego newsa?
Najwyraźniej tak ;]

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Matkus
Nowa możliwość (choć starzy gracze wiedzą, że nie taka nowa) strzelania do graczy z listy battle ma na celu zrównanie szans osób używających do tej pory do tego celu botów z uczciwymi graczami. Ponadto pojawią się nowe możliwości hotkeyów, którym teraz będzie można przypisać runy i inne użyteczne przedmioty. Będzie nawet można określić, czy chcesz za pomocą tego klawisza uzyć runy na sobie, czy na celu pod myszką.
Z jednej strony jestem za, gdyż trafienie z okienka gry w takiego np. 100 lvl+ playera bez zrobienia trapa, okrążenia go i zablokowania, etc. jest strasznie trudne i tu po prostu nie ma szans na częste go trafianie niezależnie od posiadanego pvp skilla. Z tego też względu na wyższych lvlach sorcowi mimo dobrego dmg. cięzko jest 1 na 1 wygrać. I nie pisać tu że jak się ma skilla to się wszystko zrobi. Zobaczcie jak zapier* przykladowo EO (wasz idol-zwracam się do noobków) i trafcie mi takiego na otwartym terenie.
Z drugiej strony jednak straaaasznie wzmocni to sorców i druidów, więc obawiam się, że inne profesje też zostaną w jakiś sposób w następnym updacie wzmocnione (nie może chyba tak zostać, że sorc z battle za każdym razem trafia z sd, a knight nie dość że tylko raz na jakiś czas trafi to zada obrażenia 10 razy mniejsze). Z tego też powodu może dojść do sytuacji że każda profesja będzie zadawała w pvp obrażenia dużo mocniejsze niż teraz i Tibia stanie się, hmm... tak jakby dynamiczniejsza... w sumie siekanina tylko będzie...

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Matkus
Ponadto kapitanowie będą teraz mieli możliwość rozmowy z kilkoma osobami jednocześnie. Jeśli wypowiedz magiczne słowo "Please bring me to [nazwa miasta]", postawią żagle lub przygotują swój magiczny dywan, by zabrać cię do celu, oczywiście pod warunkiem, że masz odpowiednią ilość pieniędzy i premium account. Możliwość taka będzie jednak działać tylko, jeśli kapitan już z kimś rozmawia, więc zazwyczaj nadal będziemy po staremu korzystać ze statków i dywanów.
Mała rzecz, a cieszy ;]

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Matkus
A już w środę kolejna zapowiedź zmian w update!
Czekamy z niecierpliwością ;]
__________________
Methinks, I see... where?
In my mind's eyes
Dagenoth jest offline