Lokacja: s piekua

Stan: Na Emeryturze
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Pietras_Askara Pokaż post
są trzy możliwe wyniki: 1+1=13, 1+1=49 i 1+1=94
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez skrypty npców;
Topic=9, "yes", Amount=1 -> "So know that everthing is based on the simple fact that 1 + 1 = 49!", SetQuestValue(1,1)
Topic=9, "yes", Amount=2 -> "So know that everthing is based on the simple fact that 1 + 1 = 94!", SetQuestValue(1,2)
Topic=9, "yes", Amount=3 -> "So know that everthing is based on the simple fact that 1 + 1 = 13!", SetQuestValue(1,3)
Topic=9, "yes", Amount=4 -> "So know that everthing is based on the simple fact that 1 + 1 = 1!", SetQuestValue(1,4)
Bawiąc sie w swoje odkodowywanie brałeś pod uwagę, że 1+1=1? To ma w ogóle jakieś znaczenie?
Bajdełej, z wypowiedzi Knightmare możemy wywnioskować, że poszczególne fragmenty kodu można oddzielić od siebie spacjami i przy tym fragment tekstu w 469 nie zatraci swojego znaczenia:
3478 67 90871 97664 3466 0 345!
3478=beholder
0 działa najprawdopodobniej w sposób jakiegos spójnika. Pewnie tekst ten ma do przekazania coś w stylu "beholder to dawna nazwa bonelorda" więc można spekulować, że 3466=bonelord. Beholder ma 8 liter i jest zapisany czterema liczbami, bonelord ma też 8 liter a jedyne czterocyfrowe nie licząc 3478 to 3466. Należy zauważyć, że oba te słowa zaczynają się od trójki w 469 i oba zaczynają się na b w angielskim.
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Behold the beholders - książka z Isle of the Kings
Behold the beholders!
The beholders are a ancient race of underground dwelling necromancers. Allthough they can 'speak' like humans using some membranes, their native 'toungue' consists of a blinking code with each eye, in which blinking could mean some syllable, letter or word. Its by far the most complex speech we ever encountered and almost impossible to comprehend. As far as we can tell its not only a language but also some kind of mathemathics. This combination makes it tedious even to try to understand that language. The books the beholder write consist of only numbers and the code behind them is incredibly complex. This race was one of those which were part in the creation wars and therefore its peak of civilisation and power is long gone. Its rumored of still existant settlements of beholders where they try to improve their unspeakable necromantic rituals and create an army of undead. In general they seem malicious but without ambition to do more then to claim some lairs and defend them. They seem to have no ambitions in conquering or allying with other races in a bigger style then an occasionally beholder mercenary which joins forces with other entities for private reasons.
Mruganie może oznaczać sylabę, literę lub całe słowo, możemy to zinterpretować, że jedna liczba=1sylaba, litera lub słowo. Czyli jesteśmy w dupie.
15:25 Ten Oto Knight [15]: Soul Binger to chlopak i oszust Zal mi tego Nooba i udaje cwaniaka jego mama nie ma plecuw a on pisze uszami

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez mentuss Pokaż post
ej blind orc jest orkiem
ORLY???!!!!111?

Ostatnio edytowany przez Vermilion - 21-01-2012 o 16:45.
Vermilion jest offline   Odpowiedz z Cytatem