04-07-2008, 13:38 | #1 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 23 02 2008
Lokacja: Szczecin
Wiek: 32
Posty: 1,753
|
Szukałem tematu o tej grze, ale nie znalazłem, więc pomyślałem, że przydałoby się takowy zrobić
Infinity (po upadku wersji chińskiej powstała wersja europejska) to, jak opisują ją producenci, Fantasy Action Online. Cała gra polega na tym, by się lać, używając różnych skilli. Monotonia? Nie bardzo. Pozwolę sobie rozłożyć tą grę na "czynniki pierwsze": 1. Co można robić? Bardzo wiele. Na początku wystarczą nam questy, aby oswoić się z grą. Póki co, jest ich 8 plus Monster Arena (o której za chwilę) oraz Colloseum (podzielony na 10 stage'ów, w każdym z nich pojawia się chmara określonych mobów). Za każdą ukończoną misję dostajemy Lunę (waluta w tej grze, jej ilość zależy od misji oraz tak zwanego mode'a - easy [luna x1], normal [luna x1.5] lub hard [luna x2.5] - nie każda misja ma te mode'y) oraz punkty doświadczenia (ilość zależy od misji oraz ilości punktów zdobytych pod koniec questa [na ilość punktów składa się czas przejścia, ilość ubitych mobów, ilość graczy na misji oraz zdobyte technical points za używanie skilli]), a gdy dopisze nam szczęście, możemy zdobyć jakiś przedmiot (co do szansy - więcej w punkcie Runy) - Ressurection Scrolle (pozwalają na wskrzeszenie się, jeśli zginiemy podczas misji), Healing Potions (regeneruje 100 HP), broń (o tym za chwilę), element ekwipunku lub Runa (o tym za chwilę). Oprócz misji, jest też pvp, które jest największym, według mnie, plusem tej gry. Zasada jest prosta - zabij i nie daj się zabić. Istnieje PvP single (każdy na kazdego), team (wybieramy, w której drużynie jesteśmy) oraz random (losowe przydzielanie do drużyn). Można także włączyć strażników, którzy będą walczyć u twego boku. Pokoje mieszczą od dwóch, do ośmiu graczy. Przed rozpoczęciem można ustawić mapę, na której rozgrywać się będzie walka. Jeśli bitwa trwa około 5 minut, na mapie pojawia się Rose (przyjemna nazwa nie ma nic wspólnego z jego usposobieniem). To wielki osiłek o potężnej mocy, który rzuca się za graczy. Do tego towarzyszy mu czterech strażników (oni akurat są... kiepscy). Jeśli w przeciągu minuty nie zabijemy Rose'a, gra kończy się remisem. Jeśli go zabijemy, na mapie pojawiają się dwaj kolejni bossowie: Berserkery (tacy wielcy wikingowie), Cloe (najlepiej jest opisać ją mianem "Czarna Mamba"), lub Sha (nomadki). Po ubiciu tych kolejnych bossów nic więcej się nie respi i można walczyć dalej. Gdy na mapie jako żywa pozostanie jedna osoba (lub drużyna) walka się kończy i następuje podsumowanie. Wpływ na ostateczną ilość punktów mają: zdobyte miejsce (im wyżej tym więcej punktów), zdobyte technical points podczas walki (w pvp są to po prostu HP odebrane przeciwnikowi) oraz Bonusy. Jest ich osiem: Invulnerability (za częste blokowanie ciosów), Courage (za zabijanie), Intelligence (póki co nie wiadomo jak zdobyć), Fighting Spirit (za walkę), Technique (za naszą taktykę), Deathblow (za częste używanie Deathblowów - o tym za chwilę), Destiny (jeszcze nie wiadomo) oraz Charity (za bycie takim workiem treningowym ) inaczej nazywane Mercy. Ukryty tekst:
Za ostateczne miejsce dostaje się Reknown (póki co - zbędne) oraz można też wygrąc przedmiot: Heling Potions, Hakan's Treasure Box (wyciągamy z niego broń [broń wymaga określonego levela, żeby ją założyć]), Runy lub Crystale (o nich koło run). 2. Bohaterzy (każdego możemy zmienić kiedy tylko chcemy) - mamy czterech podstawowych (Baek-Ho, Elina, Juru, Kirious) oraz (póki co) pięciu, których możemy kupić (Alexia, Kain, Xiyun, Violet, Dorosi). Nie będę się o nich rozpisywał, każdy ma wady i zalety, najlepiej się je poznaje podczas gry. Każda z postaci ma swój indywidualny pendant (o tym za chwilę) za zdobycie nią 20k expa. 3. SP, DB, triki - zdecydowanie najbardziej miodny podpunkt. SP to skrót od Soul Point, czyli punktów duszy. Zdobywamy je, atakując lub będąc atakowanym. Ich ilość możemy zwiększyć lub zmniejszyć (odradzam), jak również spowodować, aby regenerowały się same (Runy). Wykorzystujemy je, robiąc quick dashe (bardzo szybkie przebiegnięcie małej odległości, podczas którego jesteśmy nietykalni), counter attacki (czyli kontrataki, możliwe kontratakowanie tylko normal hitów (o tym zaraz), oraz najlepsze: Deathblowy. Każdy bohater ma indywidualnego deathblowa (jak i skille, bronie, eq). Efekt jest oszołamiający (dla mnie na początku był ). Krótko mówiąc, jest to potężny atak wykorzystujący 100 SP (na początku jest to ilość maksymalna). DB nie możemy zablokować ani kontratakować. 4. Team deatchmatch - kilka dni temu wszedł nowy update z TDM. Jest to coś takiego jak zwykłe pvp, z tym że tutaj maksymalnie może być aż 16 osób i ustala się cel (np. która drużyna wbije więcej killi w ciągu 5 minut lub kto szybciej wbije 30 killi). Nagrodą za to jest ogromna ilość reknownu oraz clan medale. 5. Balans - zdecydowanie jest, bo jedyna przewaga high leveli nad low levelami jest taka, że zdążyli uzbierać sobie lepszy ekwipunek i umieją lepiej grać. Level nie ma tu żadnego znaczenia (nie dodaje HP ani SP). 6. Storage - czyli sklepik. Tam można kupić ekwipunek (szczerze, to opłaca się kupić tylko zbroję i akcesoria, bo bronie są tam kiepskie), skille (3,7,30 dni lub nieskończoność za kash (o tym za chwilę). ETC jest w gruncie rzeczy poświęcone tylko dla kashowców, chyba że chcemy kupić farbę do włosów (black, white, violet, orange, yellow, bleach). Jest tam też zakładka Hero, czyli kupywanie nowych bohaterów, oraz Guards, czyli kupywanie lepszych strażników (myszy lub świnie). 7. Pendanty - czyli tytuły, które zdobywamy podczas gry. Można je zdobywać na różne sposoby, powiem tylko, że są one tylko "do ozdoby", daję linka, gdzie opisane jest wiele sposobów na pendanty: http://forum.gametribe.com/showthread.php?t=6543 8. Runy - mają największy wpływ na naszą potęgę. Dzielą się na Blue Runestone Piece (dodatkowy power od danego żywiołu, czyni broń "świecącą", lub powiększanie defense) oraz Green Runestone Piece (dodatkowe SP, HP, HP/10sek, SP/10sek, +HP -SP, +SP -HP). Są też crystale, do zdobycia tylko na pvp (np +5% exp). Każda broń i element ekwipunku ma określoną ilość socketów, czyli miejsc, w które możemy wsadzić runy (możliwe jest ich powiększenie poprzez użycie crystala dodającego 2 sockety). 9. Skille - pewnie myślicie sobie "Eee kolejna gra w której wciska się przyciski na skilla". Otóż nie! Każdy skill ma indywidualną kombinację przycisków myszy (< - lewo, > - prawo, <> - combined), np. > > > <>. Gra jest w pełni 3D, więc aby zranić wroga musisz ustawić się odpowiednio. 10. Pieniądze - no właśnie. Pieniądze zawsze grają największą rolę. W Infinity mamy kilka sposobów na ich zdobycie: wykonywanie misji, handel z graczami (w grze nie da sie niczego sprzedać "do sklepu") oraz Monster Arena. Jest to coś w rodzaju hazardu. Obstawiasz, kóry potworek według ciebie wygra i oglądasz walkę (możliwe zrobienie pokoju na 1000, 10000 i 100000 Luny). 11. Kash - jako, iż Infinity to gra Free2Play, producenci muszą jakoś zarabiać, dlatego wprowadzono system Kash. Za to kupujemy "premium itemki", które... Hmm są trochę overpower, ale sporo ludzi kupuje je za kash i sprzedaje innym za Lunę, więc macie szansę je zdobyć. Screeny: http://www.gametribe.com/gt/games/in...multimedia.jsp Tralier: http://www.gametribe.com/gt/games/infinity/trailer.jsp Rejestracja: http://www.gametribe.com/gt/register...rtRegistration Download: http://www.download.com/Infinity-Onl...dlPid=10847320 Forum: http://forum.gametribe.com/forumdisplay.php?f=21 No, to chyba już wszystko. Aha, na początek radzę zrobić banalny tutorial, aby lekko zapoznać się z grą. I nie zrażajcie się tą lekko cukierkową grafiką (Kirious wygląda nawet jak gej), bo gra jest naprawdę sympatyczna. Pytania piszcie w temacie, to utworze z nich małe FAQ Ostatnio edytowany przez CytrynowySorbet - 08-07-2008 o 13:48. |
|
08-07-2008, 04:56 | #2 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 01 2007
Lokacja: poznań
Posty: 154
Stan: Na Emeryturze
|
gierka zapowiada się na ciekawą ;], mama nadzieję że się nie zawiode
konto założone, za chwile będę ściagał. Kim grasz? ja chyba będę Elina grał .
__________________
Ippe Shindemiru? |
08-07-2008, 07:47 | #3 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 23 02 2008
Lokacja: Szczecin
Wiek: 32
Posty: 1,753
|
Cytuj:
Jeśli chcesz deptać przeciwników jak muchy - weź Dorosi. Jeśli chcesz funu - bierz Kaina lub Xiyun. Jeśli chcesz być potężny - weź Alexie lub Juru (ze względu na najpotężniejsze db). Co do Eliny - też mi się spodobała od samego początku. Powiem tylko, że i tak będziesz zmieniał bohaterów, bo granie ciągle jednym się nudzi. |
|
10-07-2008, 10:36 | #4 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 01 2007
Lokacja: poznań
Posty: 154
Stan: Na Emeryturze
|
dobra już sobie trochę pograłem i musze powiedzieć że gra wymiotna!
do wszystkich: w tej grze nie ma czegoś takiego że ezpisz sobie na potworach , chodzisz po świecie i takie tam . tu po prostu masz jeden nick na wszystkie postacie i jeden lvl na każdą postać tzn. jeżeli masz 3lvl to każda postać ma 3lvl. za lvl nie ma za dnych bonusów od lvl są jedynie bronie. @up jak będziesz grał zagadaj do mnie mam nick Leman
__________________
Ippe Shindemiru? |