Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

stary 19-10-2008, 16:33   #3601
Azkabanczyk
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 24 06 2006

Posty: 380
Profesja: Elder Druid
Świat: Nerana
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez najbardziejPro Pokaż post
jestes lamusem na rl.. i z tego powodu wybaczam ci twoje negatwyne emocje w kierunku mojej osoby.

Skad wiesz kim on jest w rl'u? No zastanow sie... -.-"

Aby nie bylo, ze bez zdjecia... Moze to tez sie nada.


Nudy na lekcjach....
__________________
"Przyjaźń to coś więcej niż władza, więcej niż talent, prawie równa się rodzinie nigdy o tym nie zapominaj"

Swiat jest O.K.! Tylko ludzie psują mi opinię !


20:52 Xaidrax [185]: Ja pamietam ze zabilem kota wtedy xd
20:52 Xaidrax [185]: bo mysalem ze to kamien i rzucalem nim do góry XD

XD!

SPRZEDAM!
PACC Nerana - 600k.
Azkabanczyk jest offline  

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 19-10-2008, 16:40   #3602
Fan_Goratela
Zbanowany
 
Data dołączenia: 18 10 2008

Posty: 134
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: Sexy Team
Świat: Nerana
Poziom: 150
Poziom mag.: 70
Domyślny

RÓŻowy Emo Xddddd
Fan_Goratela jest offline  
stary 19-10-2008, 16:42   #3603
Zuris182
Użytkownik forum
 
Zuris182's Avatar
 
Data dołączenia: 19 10 2008
Lokacja: W Polsce ;)

Posty: 9
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
Świat: Candia
Poziom: 141
Skille: 95/93
Poziom mag.: 9
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez xXMakaXx Pokaż post
[IMG][/url][/IMG]
Fajna sklejka
Zuris182 jest offline  
stary 19-10-2008, 16:49   #3604
fajnyludek
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 08 10 2008

Posty: 59
Domyślny

@Maka ZAINSTALUJ MOZILLE FIREFOX TAM BLEDY PODKRESLA
jeszcze skopiuj jak piszesz FAIL Czy cos co nie wyszlo ;] (wasz cel sprubowac cos zrobic? jakos wam nie wychodzi ^.-) Goratel i tak jestes ciota nie pisze sie klucie tylko kłóćcie pacanie/ podstawowka power !
@Rushofy
ta napisal www.
fajnyludek jest offline  
stary 19-10-2008, 16:56   #3605
Mic'
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 08 04 2008
Lokacja: Kalisz

Posty: 114
Stan: Na Emeryturze
Gildia: Recon
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez fajnyludek Pokaż post
@Maka ZAINSTALUJ MOZILLE FIREFOX TAM BLEDY PODKRESLA
jeszcze skopiuj jak piszesz FAIL Czy cos co nie wyszlo ;] (wasz cel sprubowac cos zrobic? jakos wam nie wychodzi ^.-) Goratel i tak jestes ciota nie pisze sie klucie tylko kłóćcie pacanie/ podstawowka power !
@Rushofy
ta napisal www.
-EPIC FAIL-
Mic' jest offline  
stary 19-10-2008, 17:05   #3606
Azkabanczyk
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 24 06 2006

Posty: 380
Profesja: Elder Druid
Świat: Nerana
Domyślny

@Szkapcio

Tak, imoŁ Pałer!
I jak twoje stracone kopytko? :'(

@Fajnyludz

A widzisz, ja bez www itp. Nie maja sie czego doczepic, to na sile znajda sposob A taki 161~EK lazi po malpach i boci od ponad tygodnia. Pff...
__________________
"Przyjaźń to coś więcej niż władza, więcej niż talent, prawie równa się rodzinie nigdy o tym nie zapominaj"

Swiat jest O.K.! Tylko ludzie psują mi opinię !


20:52 Xaidrax [185]: Ja pamietam ze zabilem kota wtedy xd
20:52 Xaidrax [185]: bo mysalem ze to kamien i rzucalem nim do góry XD

XD!

SPRZEDAM!
PACC Nerana - 600k.
Azkabanczyk jest offline  
stary 19-10-2008, 17:24   #3607
Old_Peta
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

Cytuj:
@Maka ZAINSTALUJ MOZILLE FIREFOX TAM BLEDY PODKRESLA
jeszcze skopiuj jak piszesz FAIL Czy cos co nie wyszlo ;] (wasz cel sprubowac cos zrobic? jakos wam nie wychodzi ^.-) Goratel i tak jestes ciota nie pisze sie klucie tylko kłóćcie pacanie/ podstawowka power !
Wiem chciałeś być fajny ale Ci nie wyszło :/ "sprubować" ... Tobie by się też Mozilla przydała
 
stary 19-10-2008, 17:42   #3608
Slonik90
Użytkownik Forum
 
Slonik90's Avatar
 
Data dołączenia: 20 06 2007
Lokacja: Gliwice

Posty: 164
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Rubbin Hud
Profesja: Elite Knight
Świat: Galana
Poziom: BIG
Domyślny

@ziomek co sie spina ze nie umią go na poi zabic ;]
Ja tam mam 145 ek na Galananie i nie zbyt łatwo jest zabic mnie nawet w 15 osob ;] Wiec niewiem o co chodzi? uciekłes i tyle :O
__________________
20:53 Prath Boff [158]: WE ARE COOL 20:53 Prath Boff [158]: WE ARE NAZGUL
Slonik90 jest offline  
stary 19-10-2008, 19:23   #3609
koksik96
Użytkownik Forum
 
koksik96's Avatar
 
Data dołączenia: 09 07 2007

Posty: 15
Stan: Zbanowany
Imię: em-de-wu
Profesja: Paladin
Świat: yyy...?
Poziom: ???
Skille: co to??
Poziom mag.: ;o
Domyślny asss

zal zal zal...
koksik96 jest offline  
stary 19-10-2008, 22:11   #3610
Ka3
Użytkownik Forum
 
Ka3's Avatar
 
Data dołączenia: 11 08 2008
Lokacja: Bełchatów

Posty: 21
Stan: Aktywny Gracz
Imię: konwer
Świat: Nerana
Ka3 ma numer GG 6642257 Send a message via Skype™ to Ka3
Domyślny

szukam osob z Bełchatowa grajacych na Nerance, jest tu ktos taki?

sory, ze bez zdjecia no ale nie mam nic ciekawego na ten czas
Ka3 jest offline  
stary 19-10-2008, 23:13   #3611
Solewer
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 24 11 2007
Lokacja: Polska

Posty: 110
Stan: Początkujący
Imię: Solewer
Profesja: Sorcerer
Świat: Isara
Poziom: 50
Domyślny

108,109 nadrobiony i...
110
__________________
Solewer jest offline  
stary 19-10-2008, 23:31   #3612
Sammos
Użytkownik Forum
 
Sammos's Avatar
 
Data dołączenia: 11 10 2008
Lokacja: Świnoujście

Posty: 81
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Sammos
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Essence
Świat: Nerana
Poziom: xx
Skille: xx
Poziom mag.: xx
Domyślny

22:18 You advanced in shielding. (77)
I 114


Your Sammos
__________________
14:23 Lincor [165]: exana mort """""""""""14:54 Jomy Xoth [204]: WENT PADL 14:54 Xanzoi [100]: kto to
02:58 Ethanamoz Lothardan [250]: ja jakbym wiedzial ze mi zostala minuta zycia
02:58 Ethanamoz Lothardan [250]: to bym sie chyba zajebal xD
00:54 Olson Spartan [123]: ja ide hit the horse
00:54 Olson Spartan [123]: i lulu

http://www.lastfm.pl/user/Leonosik

Ostatnio edytowany przez Sammos - 19-10-2008 o 23:33.
Sammos jest offline  
stary 20-10-2008, 00:16   #3613
szkapamujwruk
Zbanowany
 
Data dołączenia: 20 10 2008

Posty: 446
Domyślny

zrobilem se konto bo jak sie nie ma konta na tibia.pl to BIJOM NA DWOŻE

szkapamujwruk jest offline  
stary 20-10-2008, 00:40   #3614
Nieme
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 14 10 2008

Posty: 3
Domyślny

Hail Griti!!!
:d:d:d:d to dla wszystkich Twoich fanów



Nieme jest offline  
stary 20-10-2008, 01:00   #3615
Valariazz
Użytkownik Forum
 
Valariazz's Avatar
 
Data dołączenia: 08 11 2006
Lokacja: Zadupiadisłowo

Posty: 391
Stan: Niegrający
Profesja: Knight
Świat: Nerana
Poziom: 235
Skille: 96+/93+
Poziom mag.: 10
Domyślny

Knight jest tak nudny, że póki co zaniecham grania. A bo po co... tzn dlaczego nie?

Dialog moją latarnią złej przystani.
__________________
Valariazz jest offline  
stary 20-10-2008, 02:10   #3616
Nerfarien
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 16 01 2008

Posty: 195
Imię: Nervarien
Profesja: Master Sorcerer
Domyślny

@Nieme Oko
Ta postac zostala sprzedana 3 tygodnie temu, to nie jest juz ta sama osoba wiec taki frag to sobie mozna w dupe wsadzic bo nowego ownera nie trzeba zabijac, on sam pada lol.
__________________
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Kapa-88 Pokaż post
Japierdole mnie kicko przy froscie a ja z kusza
Jebana tibia jak dedne to sie powiesze ;<
Nerfarien jest offline  
stary 20-10-2008, 03:46   #3617
Scartex
Użytkownik Forum
 
Scartex's Avatar
 
Data dołączenia: 22 06 2007
Lokacja: Gliwice
Wiek: 30

Posty: 665
Stan: Początkujący
Imię: Scartex
Profesja: Elite Knight
Gildia: Doomsday
Świat: Nerana
Poziom: 133
Skille: 87/85
Poziom mag.: 8
Domyślny

02:00 The seals on Ferumbras' old citadel are glowing. Prepare for HIS return, mortals.
02:10 Ferumbras return is at hand. The Edron Academy calls for heroes to fight that evil.
02:20 Ferumbras has returned to his citadel once more. Stop him before it is too late.



Dzwonilem do sharezy :

Wstawaj ferumbras jest

Odpowiedz:
Ale po co



xDDDD
__________________
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez fajnyludek Pokaż post
@Maka ZAINSTALUJ MOZILLE FIREFOX TAM BLEDY PODKRESLA
jeszcze skopiuj jak piszesz FAIL Czy cos co nie wyszlo ;] (wasz cel sprubowac cos zrobic? jakos wam nie wychodzi ^.-) Goratel i tak jestes ciota nie pisze sie klucie tylko kłóćcie pacanie/ podstawowka power !
Scartex jest offline  
stary 20-10-2008, 03:51   #3618
Sammos
Użytkownik Forum
 
Sammos's Avatar
 
Data dołączenia: 11 10 2008
Lokacja: Świnoujście

Posty: 81
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Sammos
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Essence
Świat: Nerana
Poziom: xx
Skille: xx
Poziom mag.: xx
Domyślny

02:00 The seals on Ferumbras' old citadel are glowing. Prepare for HIS return, mortals.02:10 Ferumbras return is at hand. The Edron Academy calls for heroes tofight that evil.
Dzwoni do mnie jakies pedał...
Nie znany numer lookam sms "To ja Scartex" mowie chuj mu w dupe...a może cos waznego...chuj daje mu strzalke w tym czasie oddzwania i mówi ze feru jest... ja mówie chyba sobie żarty stroisz...a on dobra wejdz na tibie to ci pokaze bo nie mam hajsu...xD
DEBIL!


Your Sammos
__________________
14:23 Lincor [165]: exana mort """""""""""14:54 Jomy Xoth [204]: WENT PADL 14:54 Xanzoi [100]: kto to
02:58 Ethanamoz Lothardan [250]: ja jakbym wiedzial ze mi zostala minuta zycia
02:58 Ethanamoz Lothardan [250]: to bym sie chyba zajebal xD
00:54 Olson Spartan [123]: ja ide hit the horse
00:54 Olson Spartan [123]: i lulu

http://www.lastfm.pl/user/Leonosik
Sammos jest offline  
stary 20-10-2008, 03:53   #3619
Scartex
Użytkownik Forum
 
Scartex's Avatar
 
Data dołączenia: 22 06 2007
Lokacja: Gliwice
Wiek: 30

Posty: 665
Stan: Początkujący
Imię: Scartex
Profesja: Elite Knight
Gildia: Doomsday
Świat: Nerana
Poziom: 133
Skille: 87/85
Poziom mag.: 8
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Sammos Pokaż post
02:00 The seals on Ferumbras' old citadel are glowing. Prepare for HIS return, mortals.02:10 Ferumbras return is at hand. The Edron Academy calls for heroes tofight that evil.
Dzwoni do mnie jakies pedał...
Nie znany numer lookam sms "To ja Scartex" mowie chuj mu w dupe...a może cos waznego...chuj daje mu strzalke w tym czasie oddzwania i mówi ze feru jest... ja mówie chyba sobie żarty stroisz...a on dobra wejdz na tibie to ci pokaze bo nie mam hajsu...xD
DEBIL!


Your Sammos
Oddawaj mi 40 groszy za rozmowe


A tak na serio...

Please normal respawn time ...
__________________
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez fajnyludek Pokaż post
@Maka ZAINSTALUJ MOZILLE FIREFOX TAM BLEDY PODKRESLA
jeszcze skopiuj jak piszesz FAIL Czy cos co nie wyszlo ;] (wasz cel sprubowac cos zrobic? jakos wam nie wychodzi ^.-) Goratel i tak jestes ciota nie pisze sie klucie tylko kłóćcie pacanie/ podstawowka power !
Scartex jest offline  
stary 20-10-2008, 07:35   #3620
szkapamujwruk
Zbanowany
 
Data dołączenia: 20 10 2008

Posty: 446
Domyślny

moja czapa,kurwa !
szkapamujwruk jest offline  
Zamkniety temat.


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 
Opcje tematu

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 01:57.


Powered by vBulletin 3