Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Forum ogólne > Updates

Notki

Updates Forum zawiera wszelkie informacje o najnowszym update oraz pod fora z informacjami o byłych update.
Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 26-10-2012, 12:14   #1
IceQueen
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 28 11 2006
Lokacja: w domu

Posty: 3
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Ice qeen
Profesja: Paladin
Świat: Pandoria
Poziom: 30
Skille: 54/57
Poziom mag.: 11
Domyślny Tibia zeszła na psy.

Gram w tibie od 2005 roku. I stwierdzam jednoznacznie ze teraz nie da się w nią grac. Da mi ktos jakąs rade jak mam na małym lvlu expic chociazby na rotach.
Cooldowny uniemozliwiły grę sorc/drutem teraz z e visa bije sie co 4s kpina.
Nie da sie lurować potworków poziom wyżej, czyli teraz jak jest 10 potworków w dziurze to po prostu nie da się ich zabic pojedyńczo. Wprowadzony został pokój do trenowania oczywiscie dla pacc. Teraz duzy skill ma jakie kolwiek znaczenie ?
Ta gra juz nie jest gorsza bo nie ma klimatu, w to po prostu się nie da grac, jest narobione tyle ograniczen rzekomo przeciw boceniu lurowaniu i ciul wie czemu, ze w grę po prostu juz nie mozna normalnie pograc. Pozatym kiedyś jak grało 60k ludzi to 40k z tego to byli polacy. Aktualnie gra 25k z czego 20k to brazole, polaka teraz spotkac w tej grze to sukces.
Dlaczego szanowny cipsoft zjebał tą grę tak mocno ?
Od wersji w której wprowadzono cooldowny, tibia przestała istniec.

Niech mi ktos teraz powie jak ja mam szybko wyjsc z rooka albo grac zaraz po wyjsciu z rooka. Gdzie wszędzie jest napierdolone mobów w dziurach. A oczywiscie nie mozna ich lurowac.
IceQueen jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 05-11-2012, 15:25   #2
thoro
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 14 04 2007

Posty: 545
Profesja: Elder Druid
Świat: Kyra
Domyślny

tibianic.org - jeżeli chcesz pograć w porządną tibię
__________________