Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

stary 29-05-2009, 09:17   #29121
Gierubesoen
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 18 01 2009
Lokacja: Wrocław
Wpisy bloga: 3

Posty: 995
Stan: Na Emeryturze
Świat: Iridia
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Roo_123 Pokaż post
btw wy dalej gracie w too gówno ?
lol, odezwał sie ten co maniaczył 24/7

Gierubesoen jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 29-05-2009, 14:00   #29122
Marco Techace
Użytkownik Forum
 
Marco Techace's Avatar
 
Data dołączenia: 22 12 2005
Lokacja: ZG

Posty: 509
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
Świat: Harmonia
Poziom: 333
Skille: 106/103
Poziom mag.: 10
Domyślny

Lvl



Boss



Loot: 70gp
Marco Techace jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 29-05-2009, 14:19   #29123
Roo_123
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 19 08 2008
Lokacja: dębica~~
Wiek: 28

Posty: 88
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Elder Druid
Świat: Harmonia
Poziom: 168
Poziom mag.: 77
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Gierubesoen Pokaż post
lol, odezwał sie ten co maniaczył 24/7

nigdy 24h niegrałem
a pozatym nieznasz faktów ;]]]]]]
sharowanie jest rox ale czeba to robic z muskiem zeby napy jak ty niezcziały
kto wiedział ten widział
__________________
layend x/

that day I died for the time 100!!
Feb 01 2009 )))
Roo_123 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 29-05-2009, 16:37   #29124
Astreus
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 30 11 2008
Lokacja: Skierniewice
Wiek: 31

Posty: 15
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
Świat: Harmonia
Poziom: 134
Skille: 84/80
Poziom mag.: 8
Astreus ma numer GG 8960465
Domyślny

niemoge dodac fotki

Ostatnio edytowany przez Astreus - 29-05-2009 o 16:41.
Astreus jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 29-05-2009, 16:53   #29125
Slodziak
Użytkownik Forum
 
Slodziak's Avatar
 
Data dołączenia: 17 04 2009
Lokacja: Londyn
Wiek: 29

Posty: 25
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Nerqs
Profesja: Elder Druid
Świat: Harmonia
Poziom: 115
Skille: 1--/1--
Poziom mag.: 71
Slodziak ma numer GG 2252301
Domyślny

__________________
Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od was nie wymagali.
Slodziak jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 29-05-2009, 16:54   #29126
Ete_91
Użytkownik Forum
 
Ete_91's Avatar
 
Data dołączenia: 22 02 2009
Lokacja: Ełk
Wiek: 29

Posty: 120
Stan: Niegrający
Profesja: Druid
Świat: Harmonia
Poziom: 128
Poziom mag.: 67
Domyślny

Wczoraj na kopalniach...


i... 102 lvl.


Pozdro all.
Ete_91 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 29-05-2009, 16:59   #29127
Gierubesoen
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 18 01 2009
Lokacja: Wrocław
Wpisy bloga: 3

Posty: 995
Stan: Na Emeryturze
Świat: Iridia
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Roo_123 Pokaż post
nigdy 24h niegrałem
a pozatym nieznasz faktów ;]]]]]]
sharowanie jest rox ale czeba to robic z muskiem zeby napy jak ty niezcziały
kto wiedział ten widział
<roo style>NO, CIEZKO SIE JORGNAC ZE KTOS SHARUJE JAK WRZUCA SSY Z 2 ROZNYCH KONT, gdybys mi nie powiedział bym sie nie kapnał naprawde ej :////// swoja droga fajne bohy masz to nie jest tibia ze smigasz w 1 parze 10 lat ;]]]]]] </roo style>

Ostatnio edytowany przez Gierubesoen - 29-05-2009 o 17:00.
Gierubesoen jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 29-05-2009, 17:07   #29128
Endoc16
Użytkownik Forum
 
Endoc16's Avatar
 
Data dołączenia: 05 06 2008
Lokacja: Nowa Sól
Wiek: 28

Posty: 99
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Royal Paladin
Endoc16 ma numer GG 5612911
Domyślny





Endoc16 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 29-05-2009, 17:09   #29129
Astreus
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 30 11 2008
Lokacja: Skierniewice
Wiek: 31

Posty: 15
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
Świat: Harmonia
Poziom: 134
Skille: 84/80
Poziom mag.: 8
Astreus ma numer GG 8960465
Domyślny


Ostatnio edytowany przez Astreus - 29-05-2009 o 17:16.
Astreus jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 29-05-2009, 17:22   #29130
Astreus
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 30 11 2008
Lokacja: Skierniewice
Wiek: 31

Posty: 15
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
Świat: Harmonia
Poziom: 134
Skille: 84/80
Poziom mag.: 8
Astreus ma numer GG 8960465
Domyślny

Astreus jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 29-05-2009, 17:31   #29131
paffelek
Użytkownik Forum
 
paffelek's Avatar
 
Data dołączenia: 22 05 2005
Lokacja: Bydgoszcz
Wiek: 29

Posty: 796
Stan: Niegrający
Imię: Liczbix
Domyślny

@Up
Po ile teraz stoi taki knight na allegro?
paffelek jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 29-05-2009, 17:36   #29132
neki_arlixo
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 16 09 2008

Posty: 59
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Paladin
Gildia: Chair Kids
Świat: Unitera
Poziom: 70+
Skille: 80/64+
Poziom mag.: 18
Domyślny

Siema roo ! Pierdol tych pedałóf :<
Pozdrooo _/
You'r
Last of harmonia :O SOLD ! hehehe
neki_arlixo jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 29-05-2009, 19:45   #29133
Piter27
Użytkownik Forum
 
Piter27's Avatar
 
Data dołączenia: 19 04 2009
Lokacja: Poland

Posty: 69
Profesja: Elder Druid
Świat: Harmonia
Poziom: 55+
Poziom mag.: 45
Domyślny

Jakis tam hunt z kumplami rl
__________________
\___KMB STYLEZ
Piter27 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 29-05-2009, 23:06   #29134
Piernikos
Użytkownik Forum
 
Piernikos's Avatar
 
Data dołączenia: 13 01 2007
Lokacja: Koszalin

Posty: 76
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Gildia: War Lords
Świat: Harmonia
Poziom: 124
Domyślny 106

__________________
!!PeAcE!!
Piernikos jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 30-05-2009, 01:47   #29135
Endoc16
Użytkownik Forum
 
Endoc16's Avatar
 
Data dołączenia: 05 06 2008
Lokacja: Nowa Sól
Wiek: 28

Posty: 99
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Royal Paladin
Endoc16 ma numer GG 5612911
Domyślny


Endoc16 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 30-05-2009, 01:54   #29136
qbfrost
Multimedia
 
qbfrost's Avatar
 
Data dołączenia: 28 02 2007
Lokacja: Wrocław
Wpisy bloga: 3

Posty: 552
Stan: Niegrający
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez neki_arlixo Pokaż post
Siema roo ! Pierdol tych pedałóf :<
Pozdrooo _/
You'r
Last of harmonia :O SOLD ! hehehe
Gz muzga ;//
__________________

qbfrost jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 30-05-2009, 02:43   #29137
neki_arlixo
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 16 09 2008

Posty: 59
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Paladin
Gildia: Chair Kids
Świat: Unitera
Poziom: 70+
Skille: 80/64+
Poziom mag.: 18
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Deamon_99 Pokaż post
Gz muzga ;//
E no we bez takich :C
Nie widzisz że sobie jaja robie ^.-

A Roo jest spoko ; )


Elo :x
neki_arlixo jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 30-05-2009, 03:26   #29138
Gorthax
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny ;d

  Odpowiedz z Cytatem
stary 30-05-2009, 10:28   #29139
Koksior
Zbanowany
 
Data dołączenia: 07 12 2008
Lokacja: Płock

Posty: 225
Stan: Zbanowany
Profesja: Elite Knight
Świat: Harmonia
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez paffelek Pokaż post
@Up
Po ile teraz stoi taki knight na allegro?
Xd! niewiele ;dddd!! bardzo niewiele ;d!
Koksior jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 30-05-2009, 10:29   #29140
Luka$ek
Użytkownik Forum
 
Luka$ek's Avatar
 
Data dołączenia: 19 11 2006
Lokacja: Olsztyn ajj miałem nie mówić..

Posty: 335
Stan: Na Emeryturze
Imię: Dolcu
Profesja: Master Sorcerer
Świat: HARMONIA A JAK!
Poziom: 10+
Skille: potężne
Poziom mag.: 50
Luka$ek ma numer GG 6730588
Domyślny

siemka






jakiś hunt





__________________
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Eura Pokaż post
W sumie 100 level w miesiac... hm, dziwne, ostatnio ziomek w niecałe 24 godziny wbił 230 więc... ;d
Luka$ek jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 
Opcje tematu

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 04:19.


Powered by vBulletin 3