Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Dla początkujących > Tajemnice Rookgaardu

Notki

Tajemnice Rookgaardu Wyspa początkujacych. Każdy tutaj zaczyna...
Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 07-02-2009, 00:10   #1
Res Khmer
Undead
 
Res Khmer's Avatar
 
Data dołączenia: 01 06 2006
Lokacja: Gdańsk
Wiek: 36

Posty: 181
Imię: Unn Recca
Profesja: Rookstayer
Świat: Elysia
Poziom: 41
Domyślny Autobiografie

Klimat Rookgaard'u to już przeszłość, a jedyne co o tym stanowi to my Rookstayerzy. Szczególnie cenne są Wasze wspomnienia, przemyślenia, którymi warto się podzielić.

Zapraszam do wykazania się odrobiną talentu literackiego wszystkich tych którzy mają coś do powiedzenia, przede wszystkim tych którzy z Rookgaard'em związali się na dobre i poświęcili się temu miejscu więcej aniżeli innemu tibijskiemu. Rozumiem, że wielu z Was obecnie pracuję, studiuję, ma żony, kochanki ale wystarczy odrobina czasu by odtworzyć to co nas spotkało w naszym rookstayerowaniu, by następnie zostało przelane w postaci posta. Mam nadzieję, że liczba autobiografii przerośnie moje najśmielsze oczekiwania.

Nie traktujcie tego tematu jako tematu do wyżalania się, bo w samym założeniu nie służy on do tego.


Regulamin tematu Autobiografie
§1. Zabrania się umieszczania w temacie postów, łamiących regulamin tibia.pl
§2. Każda zgłoszona autobiografia musi spełniać następujące kryteria:
a) na tekst autobiografii składać się musi minimum 200 słów,
b) opis musi zawierać zdjęcia, zgodne z tematem,
c) tekst powinien być napisany zgodnie z panującymi obecnie normami gramatycznymi i ortograficznymi.
§3. Autobiografia która nie spełni wymagań podanych w §2 zostanie zaraportowany jako post do usunięcia.
§4. Autor autobiografii wyraża zgodę na przetworzenie i następnie dodanie jej do zbiorczego postu, który znajduję się tu.
§5. Regulamin może ulec zmianie w każdej chwili bez podania przyczyny.

Spis autobiografii
(według kolejności dodania)

1. Res Khmer
Ukryty tekst: