Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Dla początkujących > Profesje

Notki

Profesje Rycerz, paladyn, czarodziej czy może druid? Wszelkie wywody na temat profesji znajdziesz w tym dziale.
Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 08-10-2009, 01:41   #1
slonik1990
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 21 02 2009

Posty: 5
Domyślny pg knightem

Słuchajcie zakładam ten temat bo nie mogę znaleźć takiego (może za słabo szukam), chciałbym abyście wpisywali propozycje na pg kiniem tak od lvl 150+ sam posiadam 180, ponieważ nie mogę się zdecydować na czym zrobić taki huncik czy dl czy moze behemoty z sioherem a może macie inne lepsze sposoby i jaki exp/h macie? mam do wydania około 1kk. Jeżeli takie tematy były to prosiłbym o poadnie linków, z góry dzięki
slonik1990 jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 08-10-2009, 13:46   #2
slonik1990
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 21 02 2009

Posty: 5
Domyślny

odp mi ktos?
slonik1990 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-10-2009, 14:08   #3
QuestionMan
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 26 09 2009
Lokacja: ŁDZ - Capital of DNB
Wiek: 32

Posty: 143
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Domyślny

skoro nikt nie odpisuje to albo ludzie nie mają pojęcia albo czasu tak ?
nie grałem kiną na takim lvlu ale mogę zasugerować np. frosty ? hydry ?

@down
a skąd ja mam wiedzieć co kol wiek o kinie skoro moja kina miała max lvl 50+ ? xD

Ostatnio edytowany przez QuestionMan - 08-10-2009 o 18:21.
QuestionMan jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-10-2009, 14:10   #4
Mirahz
Użytkownik Forum
 
Mirahz's Avatar
 
Data dołączenia: 15 07 2008
Lokacja: Płock
Wiek: 28
Wpisy bloga: 13

Posty: 222
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Knight
Gildia: Polskie Orly
Świat: Płock
Poziom: 141
Skille: 93/90+
Poziom mag.: 7
Mirahz ma numer GG 904827 Send a message via Skype™ to Mirahz
Domyślny

Hydry? eee... niee za dobrze sie leczy i wogóle
Frosty? dobre do expienia ale PG to raczej tam nie zrobisz
Najlepiej Behe z Sio, nie testowałem tego jeszcze ale sporo osób to poleca =]
__________________
Pozdro dla kumpli z Plocka:

Wodid Plock, Robin Hood Mag, Klaza Calas, Sir Kodix, Blok Mazi, Diomi Paladynka, Maxsin, Piekelny Druid(xD), North Daras

Najlepsza Strona o Clash Of Clans W Polsce Clash Of Clans
Najlepsze Forum o COC w Polsce! Clash Of Clans Forum
Mirahz jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-10-2009, 14:33   #5
Narcyz
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 30 09 2009

Posty: 114
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Knight
Domyślny

slonik1990, nikt tutaj Ci tak na prawdę nie pomoże. Na forum wypowiadają się max. 50 lvl. Większość graczy z hlvlami zaglądają raz na jakiś czas i mało co widzę, żeby ktoś z wysokim lvl się wypowiadał, więc nie licz na odpowiedź bo jak już napisałem odpiszą Ci tylko dzieci z 60lvl, którym obij się tylko o uszy a sami nie grają ową profesją.
Narcyz jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-10-2009, 15:59   #6
erux
Użytkownik Forum
 
erux's Avatar
 
Data dołączenia: 08 07 2009
Lokacja: Przemyśl
Wiek: 28

Posty: 39
Stan: Na Emeryturze
erux ma numer GG 3923094
Domyślny

Tia. Ale na takim lvlu sam powinieneś wiedzieć gdzie masz expić / zbierać kase / robić pg itp. Sam najlepiej znasz swoją postać i wiesz na co ją stać. Knightem nie łatwo robić pg. Co do Frostów to mogą być, ale musisz lurować np 3-4 na klate i walić grana. Ew. jak masz siochera to jak ktoś wspomniał behe, albo kopalnie w Svar.
erux jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-10-2009, 17:31   #7
slonik1990
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 21 02 2009

Posty: 5
Domyślny :p

ja wiem że gdzie expic ale chcialem taka dyskusje zrobić kto ile expa/h ma i jak mu to się zwraca, bo chyba takich temtów za duzo nie ma, a chiałbym aby się wypowiedział ktoś kto to robił, ja biegałem niby na dl brałem sam po kilka, nightmary w yala i kopalnie tez zwiedzilem jestem ciekaw jak wypadlyby behe na cylopolis, chodzi mi tez o takie pg gdzie np sam moge isc bo wiadomo na 180 lvl behe 2-4 na klate nie bede bral tylko z sioherem ale wczoraj na youtube widzialem jak gosciu chyba z 300 lvl no i pewnie z wmiare dobrymi skilami sam se expil na behe, więc jest ktos z wyzszych lvl? PS: czasami nawet doświadczeni gracze chcieliby się poradzić, to nic złego
slonik1990 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-10-2009, 18:12   #8
erux
Użytkownik Forum
 
erux's Avatar
 
Data dołączenia: 08 07 2009
Lokacja: Przemyśl
Wiek: 28

Posty: 39
Stan: Na Emeryturze
erux ma numer GG 3923094
Domyślny

Więc spróbuj behe z siocherem , i napisz jak było ;d A co do solo to tak jak mówilem frosty , kilka na klate i gran ;p i tak samo możesz na marach etc.
erux jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 09-10-2009, 09:17   #9
slonik1990
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 21 02 2009

Posty: 5
Domyślny :p

jestem szybki więc odrazu mówie bo byłem już, behe dobre są ale chyba sioher był za słaby ;/ , miałem z 400k/h ale to zalezy od respu pewnie wiec raz wiecej raz mniej, raczej sie nie zwraca xDDD proste nie hehe juz nie liczyłęm ile waste (nie chciało mi się), co do frotów to troche dziwnie się kiniem samemu je leje po kilka, chyba bym odradził, ciekawy jest sposob bicia najtow i destro samemu bez siohera tak po 2-3 to nawet exaną mort sie wylecze i rozkminilem inna ciekawa rzecz, że warto zainwestować w sword ringi i lac te exori + miecz, wtedy lepiej sie przebijalem ale to dalej za mało? ktoś odwiedza te forum czy tlyko no lajfery grają w tibie i 400 lvl wbijaja ;] ??
slonik1990 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 09-10-2009, 10:36   #10
erux
Użytkownik Forum
 
erux's Avatar
 
Data dołączenia: 08 07 2009
Lokacja: Przemyśl
Wiek: 28

Posty: 39
Stan: Na Emeryturze
erux ma numer GG 3923094
Domyślny

Innego sposobu na PG Knightem nie znajdziesz . Było wybrać palla albo profesje magiczna...
erux jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 09-10-2009, 12:19   #11
slonik1990
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 21 02 2009

Posty: 5
Domyślny :)

szczerze to lubie knighta i fajnie się gra taką codzącą fortecą ale teraz jakbym miał wybierać to ms bym wziął albo z chęcią bym zamienił mojego kinie na sorka
slonik1990 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 21-10-2009, 08:24   #12
Satanik
Użytkownik Forum
 
Satanik's Avatar
 
Data dołączenia: 17 08 2008
Wiek: 29

Posty: 319
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Master Sorcerer
Domyślny

PG knightem? hmmm szczerze mówiąc to mam małe pojęcie o knighcie bo dopiero od niedawna gram knightem, po długiej grze ms'em... ale wnioskuję po filmikach L'P że na frostach musiało by ci nieźle iść
Satanik jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 27-10-2009, 15:52   #13
Fan_Dzidzi2
Użytkownik Forum
 
Fan_Dzidzi2's Avatar
 
Data dołączenia: 26 02 2009
Lokacja: Warszawa
Wiek: 31

Posty: 426
Profesja: Elite Knight
Domyślny

wyboc 200 na dragach, zarob z 10kk a pozniej z exori hur na nightmary yala (250k/h)

od 240 mozesz spokojnie bocic na dlach poi (300k/h)
__________________
MAM WYJEBANE
Fan_Dzidzi2 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 11-11-2009, 19:27   #14
Erling
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

Chcac robic pg knightem nie ma wiekszego znaczenia na co pojdziesz, bo nie oszukujmy sie ale zeby robic powyzej 200k/h musisz walic z grana. Oczywiscie z sioherem , bo szkoda kasy na poty.
Polecam potwory takie jak: hellspawny, hyderki, frosty, poi dle, wyrmy, serpenty i hydry pod banuta.
Jesli solo to rowniez poi dle, nity, wyrmy i frosty.

Ostatnio edytowany przez Erling - 11-11-2009 o 19:35.
  Odpowiedz z Cytatem
stary 11-11-2009, 19:39   #15
erux
Użytkownik Forum
 
erux's Avatar
 
Data dołączenia: 08 07 2009
Lokacja: Przemyśl
Wiek: 28

Posty: 39
Stan: Na Emeryturze
erux ma numer GG 3923094
Domyślny

Wypieprzać stąd archeolodzy stary temat a kolega znalazł już swoje sposoby !
erux jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 21-04-2010, 22:05   #16
Wojo321
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 23 01 2010

Posty: 13
Domyślny

wiec tak pg solo knightem zamek vengoth wierza z misja 8 i 9 jak bys chcial torta tez bij 200~lvl maja tam nawet profity zasada prosta wbijasz w caly pokój i walis utito i e grana w trakcie leczac sie mortem mam niby 111 lvl moim ekiem ale wielu ziomków tak robi moze wiesz +/- jak by mi szlo na frostach skile mam 90/81 ;p axe ^^


@ edit no tak i expa masz 1kk w okolo 2.5h zalezy od skili respa itp

Ostatnio edytowany przez Wojo321 - 21-04-2010 o 22:06.
Wojo321 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 22-04-2010, 21:21   #17
Erverse
Użytkownik Forum
 
Erverse's Avatar
 
Data dołączenia: 19 12 2007
Lokacja: Olecko

Posty: 2,258
Stan: Na Emeryturze
Erverse ma numer GG 9055526
Domyślny

A czy widzisz datę?
Erverse jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 
Opcje tematu

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 16:52.


Powered by vBulletin 3