Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

stary 13-08-2006, 19:30   #1081
Wievioor
Użytkownik Forum
 
Wievioor's Avatar
 
Data dołączenia: 18 05 2006
Lokacja: Gdynia

Posty: 107
Stan: Na Emeryturze
Imię: Wievioor
Profesja: Knight
Świat: Danera
Poziom: ~15
Skille: 41/39/\
Poziom mag.: 3
Wievioor ma numer GG 8306287 Send a message via Skype™ to Wievioor
Domyślny

@up ojej jak ja je rozwale... hehe Rookowy anihilator xD

@scale armor
Hmmm przeciez byl update, mogli dodac scale armor na rooku, to co z tym SSem z longswordem, może to nie fake ani ten, moze on nie zmyslal...
__________________
Zapraszam wszystkich na Moją stronę oraz na Forum



Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Dwimenor
Life is brutal, full of zasadzkas and kopas w dupas very mocno.
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Gery.pl
Jeżeli zdecydowałeś, że Twoja postać będzie w grze idiotą, to stwierdzenie typu "Chcem pożreć wieeeelkom kupę mięcha" będzie do niej pasować jak ulał.
Wievioor jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 15-08-2006, 12:58   #1082
Tom The Tanner
Użytkownik Forum
 
Tom The Tanner's Avatar
 
Data dołączenia: 15 06 2006
Lokacja: Karton se zrobiłem IQ: 4

Posty: 637
Tom The Tanner ma numer GG 5904267
Domyślny

Cytuj:
ty stonoga (tom the tanner) to chyba nas wrabiasz bo zdaje mi sie że zmyślasz
Podaj mi przykłady moich ''wrabiań'' a ja ci z cytatem wszytko wytłumaczę.
__________________
Hasta lá vista, w toku apokalipsa
strzał w stylu Giggsa, szybki aż w fotel wciska
Ostry zakazany jak ekshibicjonista, który
macha swoim fiutem do taktów partytury
Tom The Tanner jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 15-08-2006, 23:24   #1083
Bulwa ziom
Użytkownik forum
 
Bulwa ziom's Avatar
 
Data dołączenia: 30 08 2005
Lokacja: Bełchatów

Posty: 12
Stan: Na Emeryturze
Pytanie

Hmm.. Siedzimy już tak długo , że może zaczniemy coś nowego, więc ja zaproponuje słynne armor:

Brass Armor


Dochodzą mnie plotki, że quest na Brass Armor mieści się w chatce Tom'a. Czy to prawda? I tak poszedłem sprawdzić (Jestem facc'owiczem) u Obiego i Dixi Można sprzedać Brass Armor ,skoro można sprzedac to znaczy, że jest możliwa do zdobycia.. Hmm, a może i nie? bo może ten spike sword i brass armor i takie inne to tylko do zachęcenia żeby w tibi nie zabrakło również rookstayerow, ale niechce mówic nic zeby potem nie bylo, że nie wierze w opowiesci.. ofc wierze, ale to moje zdanie też może byc prawdą nie sądzicie?? .. O i wracając do pokoiku Toma czy nie widzicie tam dźwigni? Ja widze i może to być sposób na otworzenie dolnego pokoju i zyskania kluczy z skrzynki.

Ostatnio edytowany przez Bulwa ziom - 06-05-2009 o 20:39. Powód: Źle napisane
Bulwa ziom jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 15-08-2006, 23:47   #1084
Kshaq
Prezes Supportu
 
Kshaq's Avatar
 
Data dołączenia: 14 09 2005

Posty: 847
Domyślny

A myślisz, że nikt o tym nie pomyślał... Sorry, ale nie jesteś pierwszy z taką teorią...
Kshaq jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 16-08-2006, 00:00   #1085
Elor Vener
Użytkownik Forum
 
Elor Vener's Avatar
 
Data dołączenia: 26 01 2006
Lokacja: Warszawa

Posty: 15
Stan: Niegrający
Elor Vener ma numer GG 6776124
Domyślny Amber i gwiazdki z pamiętnika

Może to odkryliścieale wydaje mi sieze,Amber zdradzała Dallheima z kolesiamiz pamiętnika.I wystawiała im ocenę
__________________



Ręka , nie dupa-dajesz tylko raz !
Elor Vener jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 16-08-2006, 08:59   #1086
Milan ognia
Użytkownik Forum
 
Milan ognia's Avatar
 
Data dołączenia: 27 08 2005
Lokacja: Rookgaard / Gorzów Wlkp.
Wiek: 27

Posty: 668
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Rookstayer
Świat: Antica
Poziom: 43
Milan ognia ma numer GG Dam na Pw... może.
Domyślny Tia... Hau! Hau!

@up:
Ktoś już na to wpadł. Czyli zoofilia? Z psem króla? o0
__________________
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Dobo Pokaż post
@Thoro
ROTFL, Twoje posty są głupsze niż ustawa przewiduje, gratulacje.
Ogólnie to spadaj, nikt nie wierzy w te spedalone bajki, poza tym, jak takiś eko, to wyłącz komputer, bo energia elektryczna u nas pochodzi w większości z węgla .
Milan ognia jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 16-08-2006, 09:54   #1087
Pholtus
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 08 08 2006
Lokacja: Mieszkam w domu.

Posty: 317
Stan: Na Emeryturze
Imię: Pholtus
Profesja: Rookstayer
Świat: Aurea
Poziom: 46
Skille: 22/29
Domyślny lol xd

OMG, jak może Amber popychać się z Ferumbrasem? Albo jak Milan~ powiedział z psem króla? Sądze ze jest do tego inna teoria, niewyjaśniona...
__________________
13:34 You see a dead human (Vol:10).
You recognize Niepokonany Knight. He was killed by a troll.
Pholtus jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 16-08-2006, 11:13   #1088
Elor Vener
Użytkownik Forum
 
Elor Vener's Avatar
 
Data dołączenia: 26 01 2006
Lokacja: Warszawa

Posty: 15
Stan: Niegrający
Elor Vener ma numer GG 6776124
Domyślny Aha

Moze poznawała ich czy jak.Ty Celoz spie****** z tym twoim screenem.Bo jakoś na Rooku nie ma Demonów bądż Orszabaalii.A pozatym to nie wygląda na Spike Sworda tylko na.............Bright Sworda.
__________________



Ręka , nie dupa-dajesz tylko raz !
Elor Vener jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 16-08-2006, 11:19   #1089
Nemtoor
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

Ja wierze w to ze jest jakies przejscie na Spike sword questa.
Kiedys widzialem jak na wyspie ze spike swordem nie bylo Spike a do tego ognie ktore są kolo niego spalaly sie byly juz takie tak jakby na 2 poziomie co zabierajo juz po 10.
Nie wiem jak to wytlumaczyc ale to widzialem!!!
  Odpowiedz z Cytatem
stary 16-08-2006, 11:22   #1090
Milan ognia
Użytkownik Forum
 
Milan ognia's Avatar
 
Data dołączenia: 27 08 2005
Lokacja: Rookgaard / Gorzów Wlkp.
Wiek: 27

Posty: 668
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Rookstayer
Świat: Antica
Poziom: 43
Milan ognia ma numer GG Dam na Pw... może.
Pergamin . . .

@up:
Nie widzisz, że to stary screen? I jeszcze fake (coś jak czasami na tibianews.net). Czemu się bulwersujesz - nie wiem. To był 'ŻART'.
Nie @up tylko 2up xD
__________________
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Dobo Pokaż post
@Thoro
ROTFL, Twoje posty są głupsze niż ustawa przewiduje, gratulacje.
Ogólnie to spadaj, nikt nie wierzy w te spedalone bajki, poza tym, jak takiś eko, to wyłącz komputer, bo energia elektryczna u nas pochodzi w większości z węgla .

Ostatnio edytowany przez Milan ognia - 16-08-2006 o 11:23. Powód: Za wolno
Milan ognia jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 16-08-2006, 11:22   #1091
Kshaq
Prezes Supportu
 
Kshaq's Avatar
 
Data dołączenia: 14 09 2005

Posty: 847
Domyślny

To jest stary wygląd Warlord Sworda. Pozatym to jest tylko żart...
Kshaq jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 16-08-2006, 18:49   #1092
Hakuoh
Użytkownik Forum
 
Hakuoh's Avatar
 
Data dołączenia: 30 04 2005
Lokacja: Bełchatów/Reading
Wiek: 27
Wpisy bloga: 1

Posty: 1,622
Stan: Niegrający
Imię: Eldryzif
Profesja: Rookstayer
Świat: Calmera
Poziom: 74
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Nemtoor Pokaż post
Ja wierze w to ze jest jakies przejscie na Spike sword questa.
Kiedys widzialem jak na wyspie ze spike swordem nie bylo Spike a do tego ognie ktore są kolo niego spalaly sie byly juz takie tak jakby na 2 poziomie co zabierajo juz po 10.
Nie wiem jak to wytlumaczyc ale to widzialem!!!

Po takich postach naprawde przestaje wierzyć, że SS jest na rooku do zdobycia.
__________________
I'm in league with satan. Obey his commands. With the goat of Mendes. Sitting at his left hand. I'm in league with satan. I love the dead. No one prayed for Sodom. As the people fled.
Hakuoh jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 16-08-2006, 19:39   #1093
Pan Klocek
Rook-User roku 2007
 
Pan Klocek's Avatar
 
Data dołączenia: 22 06 2004
Lokacja: Zielona Góra
Wiek: 34

Posty: 716
Stan: Niegrający
Imię: Pan Klocek
Profesja: Rookstayer
Świat: Titania
Poziom: 51
Skille: 27 fist
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Tom The Tanner Pokaż post
Podaj mi przykłady moich ''wrabiań'' a ja ci z cytatem wszytko wytłumaczę.
Zacznijmy najpierw od jednego.

Skad wziales ksiazke o vendorze (ja widzialem kilka w ksiegarni pt "slownik angielskiego") prosilem juz cie kilka razy o to abys podal tytuly i miejsca gdzie moge je znalezc. Chcialbym sam przestudiowac te wszystkie zawile historie o nim o Dallheimie, Amber i o tym jak przyjaznil sie z Tomem.

Wystarczy tyle..... jak to podasz oficjalnie cie przeprosze ze nazywal;em cie klamca, sciemniaczem i szukajacym rozglosu noobem.....
__________________
Chwile z życia Pana Klocka

Klocek-Clan

"W tym szaleństwie jest metoda. Wal ich wszystkim, co masz. Wal ich mocno i szybko. Wal ich, póki nie przestaną się ruszać. Oto metoda"
-Krusk zabójca Tanar'ri


Pan Klocek jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 17-08-2006, 10:11   #1094
Milan ognia
Użytkownik Forum
 
Milan ognia's Avatar
 
Data dołączenia: 27 08 2005
Lokacja: Rookgaard / Gorzów Wlkp.
Wiek: 27

Posty: 668
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Rookstayer
Świat: Antica
Poziom: 43
Milan ognia ma numer GG Dam na Pw... może.
Domyślny

@up:
Yeah! Ja nie rozumieć Twoja mowa. hyiacing - kto to? o0 Naucz się stosować polskie znaki. Chyba jesteś Trollem. Jeżeli nie - popraw się.
__________________
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Dobo Pokaż post
@Thoro
ROTFL, Twoje posty są głupsze niż ustawa przewiduje, gratulacje.
Ogólnie to spadaj, nikt nie wierzy w te spedalone bajki, poza tym, jak takiś eko, to wyłącz komputer, bo energia elektryczna u nas pochodzi w większości z węgla .
Milan ognia jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 17-08-2006, 10:48   #1095
Pavel Ches
Użytkownik Forum
 
Pavel Ches's Avatar
 
Data dołączenia: 30 05 2006

Posty: 125
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez ulwi aladim Pokaż post
[...] ta wyspa ze spike swordem nie wiem czy jest na powieszhni czy podziemiom jak jest pod ziemiom to morzliwe ze jest pod pokojem toma [...]
Przepraszam, że rozwieję Twoją "super hiper" teorię, ale jak nie widziałeś wysepki ze spike swordem to po co wogóle snujesz teorię z kosmosu. "ta wyspa ze spike swordem" nie jest pod pokojem Toma ani pod ziemią. Ona jest poprostu (jak wiele wysp) na wodzie

I lepie popraw błędy:
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Regulamin forum
[...]Sprawdź pisownię zanim wyślesz posta. Wielu użytkowników ma z tym problem. W czasie przeglądania forum, wklej treść posta do Twojego ulubionego edytora tekstowego, by uniknąć żenujących czasem błędów w pisowni. Wyjątkowo niepolskie posty będą odpowiednio traktowane.[...]
Pozdrawiam
__________________
Regulamin forum - Bardzo fajny artykuł, przeczytaj koniecznie zanim coś napiszesz.

Pavel Ches jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 17-08-2006, 11:39   #1096
Volan Rookstayer
Użytkownik Forum
 
Volan Rookstayer's Avatar
 
Data dołączenia: 07 08 2006
Lokacja: Białystok

Posty: 63
Stan: Rookstayer
Profesja: Brak (Rookgaard)
Świat: Secura
Poziom: 15
Skille: 19/22
Volan Rookstayer ma numer GG 2706118
Strzałka

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Nemtoor Pokaż post
Ja wierze w to ze jest jakies przejscie na Spike sword questa.
Kiedys widzialem jak na wyspie ze spike swordem nie bylo Spike a do tego ognie ktore są kolo niego spalaly sie byly juz takie tak jakby na 2 poziomie co zabierajo juz po 10.
Nie wiem jak to wytlumaczyc ale to widzialem!!!
Oł rzesz curva kiedy stary ty to zobaczyłeś ?! <ironia>
Człowieku to było już w temacie. Czytając takie posty, chce mi się rzygać ...

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez ulwi aladim Pokaż post
sluchajcie poco piszecie 100000 postow przecierz mamy wystarczajonco duzo informacji wymyslcie cos o tym wszystkim ja naprzyklad wymyslilem takom histornie

ta wyspa ze spike swordem nie wiem czy jest na powieszhni czy podziemiom jak jest pod ziemiom to morzliwe ze jest pod pokojem toma

morzliwe jest ze hyiacing jest jednak nekromantom(czarnym magiem



i tera sluchajcie!!!!!!!byc moze znalazlem rozwionzanie zagadki mozliwe jest ze ....................mino mag to vendor!!!!hyiacing mugl go w niego zamienic

i mozliwe ze tom to gosc ktury karmi minosy!!!! teraz vendor lub tam dla mnie mino mag strzerze spike sworda............ale nie wiem dlaczego byc moze kiedyc sie tego dowiemy ale narazie co otym sodzicie prosze wszystkich na forum a nawet prosze jakiegos CIpa ze odpowiedzial na ten temat i slyszalem ze 1 czlowiek zdobyl spike sworda na rooku wienc go tez prosze o odpowiec jezeli jest na tym forum!!! wkoncu trzeba powiedziec dosc!!!!!chcemy wiedziec prawde!!!!i prawdy sie dowiemy!!!!!
OMG jeszcze lepiej ... Ja musieć kupić Tobie słownik, bo Ty nie umieć pisać po polskiemu. Ja lepiej kupić Worda.
Odezwał się ten, który storzył post, który pobija 100000 bezsęsownych odpowiedzi

Chyba trzeba stworzyć jakiś Noob Translator w internecie

Łaskawie proszę o nie cytowanie tej odpowiedzi ...
Wszystkie błędy celowe.

Ostatnio edytowany przez Volan Rookstayer - 17-08-2006 o 11:46.
Volan Rookstayer jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 17-08-2006, 12:32   #1097
Luk~
Zbanowany
 
Data dołączenia: 08 06 2006
Lokacja: London

Posty: 39
Stan: Aktywny gracz
Profesja: Knight
Świat: Aurea
Skille: 60+/60+
Poziom mag.: 4+
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Largo67 Pokaż post
Gadalem z Hyacinth i odpowiada on na tylko niektore imiona najbardziej mnie zaciekawilo to:
18:42 Dariush on Kyra [2]: Dallheim
18:42 Hyacinth: A man of the sword.

19:01 Dariush on Kyra [2]: Amber
19:01 Seymour: A traveller from the main land. I wonder what brought her here, since no one comes here of his own free will.

A w notaniku amber sa wypisane takie imiona
Hardek *
Bozo *
Sam ****
Oswald
Partos ***
Quentin *
Tark ***
Harsky ***
Stutch *
Ferumbras *
Frodo **
Noodles ****
Ja wiem tylko, ze niektore z tych postaci z notanika MAber mieszkaja w Thais, np: Frodo - karczma
Hardek siedzi w kopalni dwarfow obok kazz
Kto znajdzie Sama musi sie popytac cos czuje ze ilosc tych gwiazdek jest nie bez powodu
Luk~ jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 17-08-2006, 12:54   #1098
Volan Rookstayer
Użytkownik Forum
 
Volan Rookstayer's Avatar
 
Data dołączenia: 07 08 2006
Lokacja: Białystok

Posty: 63
Stan: Rookstayer
Profesja: Brak (Rookgaard)
Świat: Secura
Poziom: 15
Skille: 19/22
Volan Rookstayer ma numer GG 2706118
LOL

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Luk~ Pokaż post
Ja wiem tylko, ze niektore z tych postaci z notanika MAber mieszkaja w Thais, np: Frodo - karczma
Hardek siedzi w kopalni dwarfow obok kazz
Kto znajdzie Sama musi sie popytac cos czuje ze ilosc tych gwiazdek jest nie bez powodu
Hahahaahahahahahahahahahahahahaha Jaki kozak ... Hardek obok kopalni dwarfów ? Hardek chodzi za thais, Sam skupuje rózne duperele w thais...
Ehhh i jeszcze mi teraz powiedz, że nigdy w thais nie byleś ... jak nie byłeś to po co post sypiesz ??

PS. Mamy nowego odkrywcę w temacie ... <lol>

Ostatnio edytowany przez Volan Rookstayer - 17-08-2006 o 12:56.
Volan Rookstayer jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 17-08-2006, 13:36   #1099
Gula Bula
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 06 08 2006

Posty: 8
Domyślny Boże...

... ten qest jest pikielnie prosty
rozwiązałem go już dawno temu

podpowiadam

Pacc
Wilk
npc
przeszukajcie forum
Gula Bula jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 17-08-2006, 14:10   #1100
Alessandro Del Piero
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 08 04 2006
Lokacja: Rydułtowy

Posty: 156
Stan: Niegrający
Alessandro Del Piero ma numer GG 6815433
Domyślny

Tak? A pokarzesz mi nagrode na trade?
Alessandro Del Piero jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 
Opcje tematu

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 00:13.


Powered by vBulletin 3