Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Forum ogólne > Magia

Notki

Magia Magiczne zaklęcia, runy, potężni magowie. Tutaj wszystko o magii w Tibii

Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 17-05-2010, 21:22   #1
Damian35
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 16 12 2004

Posty: 6
Domyślny Czary

Siemka. Jestem dosyć początkującym graczem.Gram magiem.Chciałbym się dowiedzieć jakie czary opłaca mi się kupić. Zarówno te dla facc jak i dla pacc. Chodzi mi głównie o takie czary jak flame strike, energy strike (te wszystkie striki czy jak to sie tam odmienia) , flre wave, (great) energy beam, energy wave. Mam również pytanie dotyczące haste. Czy mam kupić strong haste czy styknie zwykłe?
Damian35 jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 18-05-2010, 11:51   #2
Czarujaca_Lola
Użytkownik Forum
 
Czarujaca_Lola's Avatar
 
Data dołączenia: 16 11 2009

Posty: 165
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Saphira
Poziom: 50
Poziom mag.: 40
Domyślny

Na początek obowiązkowym czarem jest Light Healing (a jeśli masz już wyższy lvl, to kolejna wersja leczenia - Intense Healing).
Antidote może się w niektórych sytuacjach przydać (zwłaszcza jeśli biegasz po pustyni - ugryzienie skorpiona może mocno zaboleć).
Haste kup lepszą wersję, jeśli uciekać to z werwą
Striki to też podstawa - kup te wersje, które będziesz aktualnie używał (popatrz na co wrażliwe są potworki, na których lubisz expić i zakup odpowiednie wersje czaru).
Na wyższych lvl zainwestuj w HMMy, GFB, Magic Walle i SD - produkcja runek na własny użytek lub handel to jedna z ważniejszych opcji maga.
Różne typy wavów przydają się na zatłoczonych expowiskach, gdzie można kosić mobki po kilka na raz.
Czarujaca_Lola jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 21-05-2010, 08:11   #3
Kernkraft
Użytkownik Forum
 
Kernkraft's Avatar
 
Data dołączenia: 09 05 2010
Lokacja: Bełchatów
Wiek: 34

Posty: 161
Profesja: Master Sorcerer
Domyślny

Cytuj: