23-09-2005, 23:36 | #61 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 05 12 2004
Lokacja: W dupie
Wiek: 59
Posty: 58
Stan: Niegrający
Imię: aDHIiFAQFIAIF
Profesja: Druid
Świat: ajfajkfjajfjajd
Poziom: 79
Skille: 921
Poziom mag.: 23
|
No to tak..
Sepultura-Nomad children of bodom-Every time i die pidżama porno-brudna forsa iron maiden-out of the silent planet
__________________
Hail Metal Militia |
|
24-09-2005, 13:33 | #62 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 24 09 2005
Lokacja: Nie Ważne
Wiek: 36
Posty: 28
Stan: Tutor
Imię: Dameves
Profesja: Knight
Świat: Isara
Poziom: 71
Skille: 86/84
Poziom mag.: 6
|
Ogólnie slucham hh polskiego:
PFK Kompany Pokahontaz Wwo .. Ale bardzo polecam każdemu: Prodigy - Smack My Bitch Up Deepack - The Prophecy 2004 (Qlimax Anthem) Naprawde warte ściągnięcia, zassać i dać coomenta BB |
24-09-2005, 16:08 | #63 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 08 12 2004
Lokacja: Wrocław
Wiek: 19
Posty: 357
Stan: Na emeryturze
Świat: Nova
|
Morbid Angel -Angel of Disease
Metallica - Battery Meshuggah - Spasm, I No nie przypadkiem wszystko na M. Chciałem ukryć, że podoba mi sie DOniu i jego przestrzeń :-(
__________________
-> regulamin (Goń się, dziadu /przyp. Gufat) Masz problem?/przyp. dziadu Tak, mam okres i jestem zdenerwowany. Ty pewnie masz ten sam problem /przyp. Gufat |
02-10-2005, 00:17 | #64 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 02 11 2004
Lokacja: Wejherowo
Wiek: 39
Posty: 280
Stan: Na Emeryturze
Świat: valoria/honera
|
Opeth - To bid you farewell
System Of A Down - Question! System of a down - Needles Marilyn Manson - Sweet Dreams
__________________
-=Respect is Something You Have to Deserve=- |
02-10-2005, 00:35 | #65 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 11 2003
Posty: 2,117
|
Papa Roach - Blood Brothers
Papa Roach - Dead Cell Papa Roach - She Loves Me Not Papa Roach - Be Free Slipknot - Spit It Out Slipknot - Wait And Bleed Slipknot - Duality Slipknot - Before I Forget Slipknot - Vermillion Pt.2 Alien Ant Farm - Smooth Criminal Coal Chamber - Loco Coal Chamber - Sway Chimaira - Nothing Remains Children Of Bodom - Everytime I Die Children Of Bodom - Oops I Did It Again! Drowning Pool - Bodies Frontside - God Create Satan Frontside - Naszym Przeznaczeniem Jest Plonac Godsmack - I Stand Alone Godsmack - I Am Godsmack - Vampires Hatebreed - Live For This Hatebreed - Unloved K2 - Poczumczum K2 - Etiopia KISS - Psycho Circus KoRn - Break Some Off KoRn - Y'All Want A Single KoRn - Did My Time Tenacious D - Tribute Unearth - Zombie Autopilot Kukiz I Piersi - Mlode Tloki Kukiz I Piersi - Piesn O Malyszu Syfin - Don't Stand Down Afroman - Because I Got High --- jak widac spora lista... nie lepiej jest ograniczyc sie do tego jednego, ulubionego utworu wszechczasow...? Wiem ze byloby trudniej, ale przynajmniej mialoby to jakis sens. |
02-10-2005, 00:50 | #66 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 15 01 2005
Lokacja: Łódź
Posty: 967
|
No to lecim...
Bob Marley - Jamming Bob Marley - No women, no cry Bob Marley - Get up, stand up Inner Circle - Bad Boys Depeche Mode - Personal Jesus Depeche Mode - Enjoy the silence Depeche Mode - Just can't get enough Sean Paul - Get Busy Sean Paul - We'll be burning Sean Paul - Just gimme the light Sean Paul - Like glue Nas - Nastradamus Nas - Got yourself a gun Pewnie coś jeszcze się znajdzie, ale mi się już pisać nie chce
__________________
Follower of the Flying Spaghetti Monster.
Proud Pastafari. Ostatnio edytowany przez Caer - 05-03-2007 o 15:02. |
02-10-2005, 09:37 | #67 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 24 04 2004
Posty: 432
|
Slipknot- Diluted
Slipknot- Eyeless Slipknot- The Heretic Anthem Slipknot- Vermillion pt.2 (koniecznie pt.2 bo pt.1 ssie) Slipknot- (S!C) Slipknot- (Snap) Slipknot- Do Nothing Bitchslap Slipknot- Prelude 3.0 System of a Down- Toxicity System of a Down- Chop suey System of a Down- Radio/Video System of a Down- ATWA System of a Down- Aerials System of a Down- Violent pornography System of a Down- Prison Song System of a Down- Forest System of a Down- Question Iron Maiden- Fear of the Dark Iron Maiden- Afraid to shoot strangers Iron Maiden- The Thin Line Between Love... Iron Maiden- Be Quick Or Be Dead Iron Maiden- The Number of the Beast Gorillaz- Feel good inc. Gorillaz- Dare Gorillaz- Clint Eastwood Gorillaz- O green world Fear Factory- Act of god Fear Factory- Archetype Fear Factory-Transgression Sonata Artcica- Replica Sonata Artcica- Wildfire Sonata Artcica- The boy who wanted To be a Real Puppet Stone Sour- Bother Stone Sour- Cold Reader Pain- Bye/Die Marilyn Manson- Another Brick in The Wall(cover) Marilyn Manson- You Spin Me Right Round (chyba tez cover) (Polecam ten zespol, sczegolnie dlatego ze wokalista zacząl spiewac majac 16 lat.) Trivium- Pull Harder On The Strings Of Your Matyr Trivium- Like Light To The Files Trivium- A View Of Burning Empires (inne niz wszystko, dlatego fajne ;]) Metallica- Nothing Else Matters Kolejność Jest Przypadkowa =] |
07-10-2005, 18:49 | #68 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 06 05 2004
Lokacja: Bialystok
Wiek: 34
Posty: 1,739
Stan: Niegrający
Gildia: Moonblades
Świat: Refugia
|
1. Kaliber 44- "Psychodela"
2. Kaliber 44- "Do boju zakon marii" 3. Dillinger Escape Plan- "Setting Fire To Sleeping Giant"
__________________
|
07-10-2005, 19:05 | #69 | |
Użytkownik Forum
|
Cytuj:
I po co ?? Myśle, że każdy zna z grubsza tekst Bezeli, a skopiować tekst piosenki z jakiejś stronki nie jest zbyt ciężko. Moje Top 10. 1. Therion - To Mega Therion 2. Therion - Melez 3. Nightwish - Sleeping Sun 2005 4. Nightwish - Gethsename 5. Nightwish - Wayfarer 6. Nightwish - Bless the Child 7. Metallica - Fuel 8. Metallica - Master of Puppets 9. Rammstein - Bestrafe Mich 10. Rammstein - Tier Ciężko jednak te 10 fajnych wybrać... |
|
08-10-2005, 10:13 | #70 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 08 10 2005
Posty: 4
|
Najlepsza piosenka do Bezele
|
08-10-2005, 12:03 | #71 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 03 10 2004
Lokacja: Wrocław
Wiek: 26
Posty: 171
Stan: Niegrający
|
green day-wake me up when september ends
benny benassi-satisfaction dj furax-calabria daddy yankee-la gasolina(the best for ever) elize-automatic bomfunk mc's-turn it up ben mody feat anastacia-everything burns bartezz-in the move c-bool-would you feel gorillaz-feel good inc i duuuuzo innych ale nie chce mi się pisać ;p |
08-10-2005, 12:50 | #72 |
Zbanowany
Data dołączenia: 01 10 2005
Lokacja: Tam gdzie nie mam kontroli...
Wiek: 33
Posty: 118
Stan: Na emeryturze
|
1. Blind Guardian - " Blood Tears"
2 Blind Guardian - " Noldor- Death Winter Reign" 3 Metallica - "Master of Puppets" 4. hmm tu tytułów nie ma ale lubie wszystkie ballady związane z Fantasy 5. No to może coś polskiego? eee nie 5 system of a Down - " B.Y.O.B" 6 Metallica - "Fuel" 7 Metallica - "Memory Remains" |
17-10-2005, 19:54 | #73 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 07 10 2005
Posty: 28
|
1) Simon and Gardfunkel : Sounds of Silent
2) Animals : House of raising sun 3) 2 pacc & Elton jones ni cholery ni pamiętam |
18-10-2005, 07:49 | #74 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 20 09 2005
Lokacja: Płock
Wiek: 31
Posty: 25
Stan: Na emeryturze
Imię: Bubble
Profesja: Royal Paladin
Świat: Astera
|
1.Crazy Frog - Axel F
2.Perfekt - Niepokonani 3.Kmaro - Crazy 4.Virgin - Znak Pokoju 5.Jeden Osiem L - Jak Zapomnieć 6.Tatu - Malchick Gay 7.Stachursky - Typ Niepokorny 8.Sistars - Freedom 9.Dla Mnie Masz Stajla 10.B.E.P. - Shut Up |
18-10-2005, 13:06 | #75 | |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 11 2004
Posty: 380
|
Cytuj:
|
|
18-10-2005, 14:40 | #76 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 10 2005
Lokacja: P-ń
Posty: 158
Stan: Na emeryturze
|
Moja lista:
1. Frank Sinatra & Nancy Sinatra - Something Stupid. 2. Frank Sinatra - I won't dance. 3. Bob Marley - No woman, no cry.
__________________
|
19-10-2005, 14:39 | #77 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 16 10 2005
Lokacja: Kraków
Wiek: 33
Posty: 34
Stan: Niegrający
|
Slipknot - "Left Behind"
Behemoth - "As Above So Below" Behemoth - "Decade OF Oepion" Honor - "Podnieśmy Się"
__________________
"Pewnego dnia kupię sobie psa, przynajmniej będę miał co kopać z rana". |
19-10-2005, 14:57 | #78 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 01 09 2005
Lokacja: Pod biurkiem (jem karaluchy)
Wiek: 31
Posty: 70
Stan: Aktywny gracz
Imię: Kurczak Neo
Profesja: Sorcerer
Gildia: Guardian Angels
Świat: Pacera
Poziom: 24
Skille: z/w
Poziom mag.: 35
|
Hehehehehe... Żółwik jesteś zwałowy
Raczej twój avaatar nie pasuje do tego co słuchasz . Ja słucham : 1. Scooter Wszystko co na albumach: Mind The Gap i The Stadium Techno Experience 2. ATB - Ectasy, I don't wanna stop 3. Linkin Park - In The End, Papercut, Mr.Hahn, Session, From The Inside 4. Paktofonika - Jestem Bogiem.... Czyli właściwie każdy gatunek muzyki lubię słuchać... Oprócz disco polo i daaance...
__________________
Co mam tu wpisać? |
20-10-2005, 17:59 | #79 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 18 03 2005
Posty: 16
|
kazik- Henryk Wujek
kult-celina kult-baranek kult-****y wędrowniczki kazik-mój dom to moja twierdza Metallica-Battery Metallica-Master of puppets metallica-hit the lights Metallica- Frantic no i oczywiście "jesteś szalona!" xD |
11-04-2006, 15:00 | #80 |
Użytkownik Forum
|
50cent - If i can't , In Da Club, Disco Inferno
Rammstein - Wszystkie 4 albumy SOAD - B.Y.O.B, Toxicity, Loney Day Sean Paul - Break Out, Get Busy, Ever Blazin, Temperature. Eminem - Album The eminem show i Encore Xzibit - X , Major in X 52dębiec - Cały album P-Ń (w szczególności: Drut) Pidżamaporno - Wirtualni Chłopcy Jest jeszcze dużo tego
__________________
Emeryturka i basta |