26-01-2010, 11:10 | #262 | |
Użytkownik Forum
|
Cytuj:
Obczajałem też film Stay i musze stwierdzic że przez cały film robiłem większa rozkminę niż na wszystkich spr z matmy w tym roku razem wzietych,a i tak do końca nie zrozumiałem końcówki przez co wspomogłem się ludźmi na filmwebie. Film świetny, a gra Goslinga jest w tym przypadku wisienką na torcie : > |
|
26-01-2010, 15:01 | #263 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 13 08 2007
Lokacja: Nie traficie
Wiek: 28
Posty: 320
Stan: Niegrający
Imię: Godne podziwu
Profesja: Sorcerer
Gildia: Zachwycająca
Świat: Harmonia
Poziom: 21
Skille: 22szild
Poziom mag.: 14
|
Szeregowiec Ryan, Pianista, trylogia SW, LOTR, Sens Życia wg. Monty Pythona, Misery, Oszukać Przeznaczenie I - III, Patriota, Tylko dla orłów, Saga filmowa Indiana Jones, Niezawodny System, Byliśmy żołnierzami, Forrest Gump, Anioły i Demony, Kompania Braci (- propably the best), Skazany na bluesa, Siła magnum, Zapomij o Paryżu, Pułkownik Kwiatkowski, Gran Torino (polecam!), Drobne cwaniaczki, Koniec z Hollywood, Miłość i Śmierć, Słoneczni chłopcy, Scoop - gorący temat, Życie i cała reszta i Leon Zawodowiec.
W zasadzie to jest lista moich ulubionych filmów, ale w większości to klasyka kina, bardzo dobre pozycje. |
26-01-2010, 16:09 | #264 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 11 2008
Posty: 408
Stan: Niegrający
Imię: Breakah
Profesja: Rookstayer
Świat: Eternia
Poziom: 20
Skille: 18/22
|
Stay pod wzgledem wywolanych we mnie emocji to jest top5 filmowe, obok Seven Pounds i Shawshank Redemption. W zyciu nie plakalem na filmie, ale jak juz bym mial to pewnie na tych.
__________________
The rest is empty with no brain but the clever nerd The best emcee with no chain ya ever heard -------------------- |
26-01-2010, 20:17 | #265 |
Użytkownik Forum
|
oczywiscie chodzi mi o Paranormal Activity
Niechcacy wylaczylem okno przegladarki... swietnie -,-". No wiec tak, napisze troszke mniej: MOZE ZAWIERAC SLADOWE ILOSCI FABULY Pewnie juz o tym filmie wspominaliscie, ale dzisiaj postanowilem go obejrzec. Ja, 13 latek, ktory w swoim mniemaniu boi sie malo rzeczy w przeciwienstwie do swoich kumpli w tym wieku, normalnie sram. To, co tam zobaczylem... masakra. No, nie wiem jak to napisac. TAK SIE BALEM/BOJE, ze az mnie sciska w srodku. Nigdy nie ogladalem horrorow, bo nie lubilem, ale dzisiaj postanowilem cos tam obejrzec. No i trafilo na to, a ze juz kiedys mialem to z kolega obejrzec, no to wlaczylem. Na poczatku te dudnienia, ta dziewczyna... jeszcze jeszcze. Ale jak to cos zaczelo np. krecic tym czyms do tej tablicy, to strasznie sie wtedy balem. ALE KIEDY ZACZELO JA WYRYWAC Z LOZKA, odsunalem sie na metr od kompa. I ta akcja na koncu... jak byl ten wrzask wstalem i wlaczylem swiatlo, otworzylem drzwi... i o malo co nie zesralem sie na koncu, masa xD @edit2 no wiesz, ja chyba jestem za slaby psychicznie na takie filmy Ostatnio edytowany przez Maldoryz - 27-01-2010 o 19:43. |
26-01-2010, 20:33 | #266 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 03 2004
Lokacja: Szczecin/Kraków
Posty: 1,657
|
A nie zapomniałeś o tytule, Maldoryz?
---------- Mnie "Paranormal Activity" zanudziło na śmierć (na szczęście tylko w przenośni). To już Harry Potter jest straszniejszy. Ostatnio edytowany przez Litawor - 26-01-2010 o 21:07. |
27-01-2010, 22:54 | #267 |
Użytkownik Forum
|
Obejrzałem sobie Ip Mana. Fajny, bardzo fajny film. Wzruszył mnie troche. Podobno w Maju ma być premiera drugiej części, musze to obejrzeć.
#edit http://www.youtube.com/watch?v=RdnhbZjFP-4 to jeden z OST do Ip Mana. Wczoraj w nocy rozkminiałem tą nute siedząc przy oknie i wgapiając się w księżyc. Heh, staje się romantyczny. Yez. Propably. : / Ostatnio edytowany przez Argen - 27-01-2010 o 22:57. |
28-01-2010, 16:10 | #268 |
Użytkownik Forum
|
Dzisiaj byłem na "Ciacho" i mimo tego, że mam mieszane odczucia to myślę, że warto było wydać na bilet te 15zł. Pozytywnym zaskoczeniem było to, że naprawdę dobrze pokazali się w komedii aktorzy znani bardziej z romansideł (Żmuda-Trzebiatowska, Małaszyński). Oryginalna fabuła, nie oklepane historie, no i pare tekstów przy których cała sala wybuchała śmiechem typu:
Ukryty tekst:
Negatywnym zaskoczeniem były role Kononowicza czy "pani Basi", IMO to jest wykorzystywanie tych ludzi do promocji filmu. 6/10
__________________
23-12-2006 <-> 09.07.10 dzięki za wszystko.
|
28-01-2010, 19:00 | #269 |
Użytkownik Forum
|
The blind side - przez cały film myslałem że to typowy amerykański film z typu "byłem biedny, rodzice sie mną nie interesowali a teraz jestem gwiazdą futbolu" do czasu aż na filmwebie przeczytałem że to prawdziwa historia. Miłe zaskoczenie z Sandrą Bullock, widziałem z nią filmy w których non stop grała role 'płaczki' typu przeznaczenie lub dom nad jeziorem, a w tym filmie w końcu grała konsekwentną babkę którą ... poruchałby
|
28-01-2010, 22:43 | #270 |
Użytkownik Forum
|
To ja wam polece (chociaż pewnie większość już widziała):
Sztorm / White Squall (1996) - jeden z dramatów które najbardziej zapadły mi w pamięć. Kiedyś przypadkowo jak nic nie leciało w telewizji to miałem okazje obejrzeć, ale film naprawdę świetny.
__________________
23-12-2006 <-> 09.07.10 dzięki za wszystko.
|
08-02-2010, 01:01 | #271 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 03 2004
Lokacja: Szczecin/Kraków
Posty: 1,657
|
Właśnie obejrzałem "Primer". Nigdy nie spotkałem się jeszcze z bardziej zagmatwaną fabułą (film porusza tematykę podróży w czasie), nie jest chyba przesadą powiedzieć, że nie da się zrozumieć go za pierwszym razem. Przeczytałem jednak przemyślenia na temat przedstawionej historii osoby, która obejrzała go kilka razy, i całość trzyma się kupy. Polecam, zwłaszcza dlatego, że pokazuje, iż dobry film można nakręcić przy minimalnym budżecie (7 tys. dolarów).
Ostatnio edytowany przez Litawor - 08-02-2010 o 01:02. |
08-02-2010, 20:30 | #272 |
Użytkownik Forum
|
ostatnio obejrzalem na Canal+ "Frost/Nixon" i film zrobil na mnie duze wrazenie. film jako film zrobiony dobrze, ale scena z ostatniego dnia wywiadu (same to przyznanie sie do winy Nixona bylo zaskakujace, bo wczesniej nie zaglebialem sie jakos w te wywiady jak i w Watergate, ale po tym filmie poczytalem to i owo)
|
08-02-2010, 20:36 | #273 |
Moderator
Data dołączenia: 10 05 2005
Lokacja: Szczecin
Wiek: 32
Posty: 3,026
Stan: Na Emeryturze
|
Bardziej od LOSTow?
__________________
|
08-02-2010, 21:46 | #274 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 05 2007
Lokacja: Gorzów Wlkp.
Posty: 868
|
Wczoraj byłem w kinie na "Księdze Ocalenia". Filmik fajny, Denzel b. dobrze zagrał, fabuła wciągająca przez co nie dłużyło się siedzenia na sali, co jest dużym plusem. Ogólnie, jestem pozytywnie nastawiony.
|
09-02-2010, 14:13 | #275 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 03 2004
Lokacja: Szczecin/Kraków
Posty: 1,657
|
|
09-02-2010, 14:27 | #276 |
BadBoy
Data dołączenia: 10 08 2005
Lokacja: unknown
Wpisy bloga: 2
Posty: 1,343
Stan: Na Emeryturze
Świat: PL
|
10% housa z housa, 90% cuddy ale i tak odcinek świetny :>
__________________
http://www.ligabbva.pl/ [center]
Rzetelnie o La Liga |
10-02-2010, 01:32 | #277 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 17 08 2005
Lokacja: Krosno
Wiek: 34
Posty: 968
Stan: Na Emeryturze
Imię: Seecinha
Świat: Astera
Poziom: 123
|
ja mogę polecić kilka filmów, które ostatnio widziałem i które warto obejrzeć.
po 1. Człowiek, Który Gapił Się Na Kozy - przezaj isty film z McGregor'em, Clooney'em i Spacey'em. dość, że daje do myślenia to jeszcze przezabawny. chociaż nie każdego to poczucie humory może rozbawić. dziw bierze, że nie dostał żadnej nominacji do oskara.. rola Clooneya genialna. Psychoza- wstyd, że dopiero teraz to obejrzałem.. jeżeli ktoś nie zna to pozycja obowiązkowa Zostań - trochę zagmatwany thriller, dramat psychologiczny. bardzo dobry jeśli ktoś lubi filmy typi Przeczucie z Sandrą Bullock. Niania W Nowym Jorku - oglądnąłem z uwagi na Scarlett, myślałem, że będzie to typowa komedia romantyczna, ale film fajnie ukazuje życie nowobogackich nowojorczyków. Człowiek Na Linie - dokument o francuskim linoskoczku, który spacerował na linie przez 45 minut pomiędzy dwoma wieżami WTC. naprawdę warto obejrzeć. Blow gangsterska tematyka. lata 60-70, sex, drugs, rock'n'roll. cholernie dobry film z Deepem. na podstawie prawdziwej historii. American Gangster w podobnej tematyce co Blow. też na podstawie prawdziwej historii Franca Lucasa. jak ktoś nie oglądał to polecam |
15-02-2010, 13:03 | #278 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 11 2008
Posty: 408
Stan: Niegrający
Imię: Breakah
Profesja: Rookstayer
Świat: Eternia
Poziom: 20
Skille: 18/22
|
drugi sezon Mentalisty moim zdaniem lepszy od pierwszego, niektore odcinki niszcza, Jane w wiezeniu rozjebal. Odcinki z Red Johnem tez spoko. W ogole to imo strasznie ciezko bedzie im poprowadzic tak fabule, zeby nie zepsuc tego ogolnego wrazenia Red Johna, ktore zbudowali przez te dwa sezony. koles wlamuje sie na serwery CBI, czternascie morderstw, ani jednego bledu, nawet Jane go nie potrafi zlapac, chociaz ma najwieksza motywacje jaka mozna miec, boje sie, ze jak juz bedzie 'reveal' tej postaci to mnie zawioda.
He's Just Not That Into You obejrzalem, wcale nie rozjebalo tak jak sie spodziewalem, nawet nie wiem co to bylo, pewnie komedia romantyczna, no komedia jak komedia, ale po aktorkach Scarlett, J. Conelly spodziewalbym sie czegos wiecej, a najlepiej to zagrala ta glowna postac Gigi, nawet nie wiem kto to byl, ale centralnie jak klon Cameron z House'a wygladala, nawet odswiezalem filmweb osiem razy bo bylem przekonany, ze to ona.
__________________
The rest is empty with no brain but the clever nerd The best emcee with no chain ya ever heard -------------------- |
15-02-2010, 20:03 | #279 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 27 11 2005
Lokacja: Wrocław
Posty: 1,252
|
Dzisiaj zmarł Jarząbek Wacław i listonosz ze Złotopolskich w jednym, niestety.
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=OCfxAqCt4og |
15-02-2010, 20:08 | #280 | |
Użytkownik Forum
|
Cytuj:
@top wczoraj tak sobie dla jaj obejrzalem kilerow 2-ch, gdzies tam na plycie mialem... i po prostu nie ma chyba wiekszego brechtu z jakiejkolwiek innej komedii : DDD! - Buenos dias, senior Siarra - Buenos Aires! XD |
|