Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Dla początkujących > Mainland

Notki

Mainland Wielki i tajemniczy kontynent... Tutaj odkrywamy jego tajemnice...
Zamkniety temat.
 
Opcje tematu
stary 01-09-2007, 19:53   #81
Kimo36
Użytkownik Forum
 
Kimo36's Avatar
 
Data dołączenia: 17 03 2007
Lokacja: Pżet slofńikiem ~ Post: 224

Posty: 288
Stan: Na Emeryturze
Domyślny

@up
Wyobrażnia dzieci nie zna granic...
__________________
Właśnie nabiłem posta. You have found a secret massage.

"Nie chcę krakać jak inne wrony,
ja jestem wolny, a nie uciemiężony"
Kimo36 jest offline  

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 02-09-2007, 17:53   #82
Sceaux
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 14 08 2006
Lokacja: Kozienice

Posty: 78
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Van'Er
Profesja: Knight
Gildia: Teleubiski
Świat: Candia
Poziom: 18
Skille: 50+/50+
Poziom mag.: 3
Domyślny

@up 2x
buahahah XD
@topic
Po co sie zjamowac czyms czego NIE MA? Nawet nazwa mowi sama za siebie
Excalibug. Naprawde bylo Excalibur. Na koncu Excalibuga jest slowo BUG - błąd.
To mowi samo za siebie. Cipsoftski joke :d
__________________
Annihilator Astronisa... - Godne obejrzenia Zajebista muzyczka (m.in. The Offspring - Wymiatają )

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez DexteroO Pokaż post
nom, jak padne to puacze, ledwo wruce ze szkouy to wlonczam kompa i gram do 2 rano bo potem mama fhodzi i kszyczy na mnie i rano o 7 do szkouy i znuf wracam i tak dalej

acha mam 14 lat ale hodze do 5 klasy bo siupnolem pszes tibie

pozdro dla maniakuf
Sceaux jest offline  
stary 02-09-2007, 18:19   #83
Kejmilo
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 17 05 2007
Wiek: 29

Posty: 307
Stan: Niegrający
Domyślny

@up: Też myślę, że to sciema ale się udzieliłem A co do tego bug... A Bugi? Te potworki? Też błąd przy pracy Cipsoftu?
__________________
Podpis? Nie mam pomysłu ;<
Kejmilo jest offline  
stary 02-09-2007, 21:17   #84
Pstu
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 15 12 2006
Lokacja: Rybnik

Posty: 41
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
Świat: Nerana
Poziom: +50
Skille: +70/70
Poziom mag.: +5
Domyślny :p

Odrazu mowie nie czytalem temotu w calosci wiec cos moze sie powtarzac

Kiedy wieża upadnie << Knightwatch Tower - jedna z nieliczych budowli ktora zostala na POH na 100 % o nia chodzi bo gdziesz czytalem ze jest to jedyna wieza ktora przetrwala ataki na POH ataki w pewnym sensie dalej trawaja ale wieza sie utrzymuje
Kiedy zimno straci swe żądło << nie mam pojecia ;/
Kiedy mali przemaszerują salami wielkich << raczej chodzi o krasoludy ale nie wiem gdzie sa sale wiekich :/
Kiedy władca morderców straci swą godność << assassin moze chodzi o tego npc na tiquandzie
Kiedy lód pocałuje ogień << zniow nie mam pojecia
Kiedy strzała nie pofrunie dwa razy << to jest troche glupie ale moze ma jakis sens
Kiedy piorun uciszy ciszę << moze trzeba zabic jakiegos potwora z energi
Kiedy czerwień spotka zieleń na złotym gruncie << pewnie cos z pustyniami (zloty grund)
Kiedy kość słoniowa pęknie w krwią splamionych rękach << chyba trzeba uderzyc koscia slona w cos gdy sie jest PK :/
Kiedy umarli przejdą po ziemi naśmiewając się z bogów << chodzi tu o ataki nieumarlcyh na POH jest tam holy bible czy jakos tak chyab to byla kiedys jakas swieta ziemia
Kiedy imiona zostaną wymazane i tak stracone, powrócą << kiedy cos pozabija graczy i oni odradza sie w temple (glupie to )
Kiedy zakazane bliźnięta nie będą już istnieć << chyba mowa tu o trojcy terroru
Kiedy jednooki król umrze w ogniu << jakis krol cyclopow ( nie becho bo ini maja wiele oczu)
Kiedy zdrajca spotka swój los << nie mam pojecia
Excalibug odrodzi się w płomieniach sprawiedliwości.
Pstu jest offline  
stary 03-09-2007, 00:58   #85
Monte
Użytkownik Forum
 
Monte's Avatar
 
Data dołączenia: 13 06 2004
Lokacja: Nowhere
Wiek: 30

Posty: 772
Stan: Aktywny Gracz
Monte ma numer GG 4447617
Domyślny

@Pstu
Od początku czytania Twojego posta, z każdym zdaniem wierzyłem, że już gorzej i idiotyczniej być nie może. Sprawdziło się to dopiero w przedostatnim zdaniu. Bijesz gościa od zlodowacenia Ankh na łeb pięć razy. Ile Ty w ogóle masz lat?

Cytuj:
Kiedy zakazane bliźnięta nie będą już istnieć << chyba mowa tu o trojcy terroru
Pozostawmy to bez jakiegokolwiek komentarza.

Cytuj:
Kiedy mali przemaszerują salami wielkich << raczej chodzi o krasoludy ale nie wiem gdzie sa sale wiekich :/
Było wałkowane już XX razy, że nie można tego tekstu (o ile wgl on jest -.-'') brać na serio słowo w słowo.

Cytuj:
Kiedy piorun uciszy ciszę << moze trzeba zabic jakiegos potwora z energi
Co do tego ma zabicie potwora energią?

Cytuj:
Kiedy władca morderców straci swą godność << assassin moze chodzi o tego npc na tiquandzie
Gdzie masz napisane, że on jest władcą morderców?

Cytuj:
Kiedy kość słoniowa pęknie w krwią splamionych rękach << chyba trzeba uderzyc koscia slona w cos gdy sie jest PK :/
Słoną kością trzeba uderzyć w coś gdy się jest PK?
Tak na serio, Ty jesteś taki głupi sam z siebie czy ci za to płacą?

Cytuj:
Kiedy czerwień spotka zieleń na złotym gruncie << pewnie cos z pustyniami
(zloty grund)
Tak, tu akurat masz takie same domysły jak ja. Gdyby nie ten 'grund' to może bym cię jeszcze polubił.
__________________
West Ham till I die.


Playing in memory of MMoH and MMoG. Miss you!
Monte jest offline  
stary 03-09-2007, 01:10   #86
Michoss
Kapłan Preclanski
 
Michoss's Avatar
 
Data dołączenia: 15 09 2006
Lokacja: Sosnowiec
Wpisy bloga: 145

Posty: 2,190
Michoss ma numer GG 5483916
Domyślny

@Pstu
Cytuj:
Kiedy kość słoniowa pęknie w krwią splamionych rękach << chyba trzeba uderzyc koscia slona w cos gdy sie jest PK :/
Nawet jeśli, to co ze światami NonPvp?
__________________
Pisał to:
ichos
Michoss jest offline  
stary 03-09-2007, 12:40   #87
Withord
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 06 04 2006
Lokacja: Trumna

Posty: 491
Stan: Niegrający
Imię: Nijak
Świat: Ni
Poziom: 1
Skille: 99/99
Poziom mag.: 1
Withord ma numer GG 10110001100
Domyślny

Ech... nadal podchodzicie do tego z mechanicznej strony gry, a to wam nie nic nie pomoże.
Withord jest offline  
stary 03-09-2007, 14:10   #88
Alanus Lutinum
Użytkownik Forum
 
Alanus Lutinum's Avatar
 
Data dołączenia: 28 07 2005
Wpisy bloga: 1

Posty: 735
Stan: Niegrający
Profesja: Elite Knight
Świat: Obsidia
Alanus Lutinum ma numer GG 6972780
Domyślny

Hmmmm, a może patrzymy na to ze złej strony? Bo widać, że staną się niesamowite rzeczy zanim Exalibur zostanie odnaleziony.
Z płomieni sprawiedliwości-to przenośnia,a wy mówicie, że na jakims ogniu się go znjadzie czy coś. Zauważcie, ze większość tych przenośni dowodzi dobra, że staną się jakieś dobre rzeczy i na tym dobro skorzysta, więc kiedy będzie dobrze excalibur zostanie odrodzony, ale to nie miałoby sensu, bo po co nam jakiś wypas miecz kiedy jest dobrze? A wypas miecze w innych opowieściach, grach służą do ratowania świata, a tutaj miecz powstanie kiedy świat będzie ocalony, więc widać, ze jest gmatwanina.

Patrzcie na te metafory, to wszystko bierzecie zbyt dosłownie.

Po za tym wy rozszyfrujecie tylko wiersz, a może on nie jest taki ważny? Jest tyle wskazówek, a wy się zajmujecie głupim wierszem. Piraci robią fałszywe mapy, żeby inni nie mogli znaleźć skarbów, więc wiersz może być fałszywy.

Zauważcie, że excalibura może posiadać tylko wojownik o nieskalanej duszy, więc musi on być dobry i zasłużyć sobie na miecz, zrobić jakiś czyn, wtedy dostanie miecz. Poczytajcie sobie o exclaibiru na http://pl.wikipedia.org/wiki/Excalibur

Ostatnio edytowany przez Alanus Lutinum - 03-09-2007 o 14:19.
Alanus Lutinum jest offline  
stary 03-09-2007, 14:37   #89
Withord
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 06 04 2006
Lokacja: Trumna

Posty: 491
Stan: Niegrający
Imię: Nijak
Świat: Ni
Poziom: 1
Skille: 99/99
Poziom mag.: 1
Withord ma numer GG 10110001100
Domyślny

Alanus, brawo! Chyba pierwszy sensowny post tutaj
Ciesze się, że myślisz podobnie do mnie
Withord jest offline  
stary 03-09-2007, 15:08   #90
Alanus Lutinum
Użytkownik Forum
 
Alanus Lutinum's Avatar
 
Data dołączenia: 28 07 2005
Wpisy bloga: 1

Posty: 735
Stan: Niegrający
Profesja: Elite Knight
Świat: Obsidia
Alanus Lutinum ma numer GG 6972780
Domyślny

No wiesz, przemyślałem to co napisałeś i się zastanowiłem. Myśląc nad jednym nic się nie osiągnie, trzeba myślec bardziej hmmm... rozleźle? Chodzi o to, żeby myśleć tak, żeby połączyć wszystko w kupę, myśląc nad jednym można tylko czas tracić, bo może to być część jak np. questa jak zastanawiamy się nad częścią questa nie wiedząc czy to początek czy koniec nic nie wiemy, trzeba się zroientować nad czym myślimy. Myślę, ze to gdzieś środek, ponieważ zaczęło się od mitów potem, rozmyślania aż w końcu czyny i koniec .

Najpierw zrozumcie metafory, potem będzie łatwiej, doczytajcie i poszukajcie.

Sam przedstawię wam co to wszytsko oznacza wg mnie oczywiście:
Kiedy wieża zostanie zniszczona
Kiedy zimno straci swe żądło-zimno jest zazwyczaj brane jako zło (królowa śniegu i inne bajki) żądło to jest broń, więc kiedy zło straci swą broń
Kiedy krasnoludy (nasi mali) zawrzą pokój z ludźmi (jest wojna pomiędzy ludźmi a krasnoludami)
Kiedy władca morderców przestanie siebie szanować (zrobi coś, a nie mu zrobią)
Kiedy lód zetknie się z ogniem (lód jest wysoko na górach, ogień w jądrze ziemi, pod ziemią, piekło)
Kiedy strzała zabije za pierwszym razem-pisze że nie może pofrunąć dwa razy, więc może trzy razy? cztery?
Kiedy piorun zakończy ciszę-uciszyć ciszę to taka metafora, ja ją biorę jako zakończyć ciszę(jakieś enomalia pogodowe?)
Kiedy zło zetknie się z dobrem w dobrej, pięknej sytuacji- czerwień to kolor krwi, ognia co jest brane jako zło, dobro jest zielone, złoto jest piękne, ale fałszywe więc tutaj trzeba pomyśleć
Kiedy duże monstrum zostanie zabite-kość słoniowa to może być kość dużego potwora, która po wyjęciu z wnętrznośći pęknie po krwawej walce (stąd te splamione krwią ręce)
Kiedy dobro zmartwychwstanie-czyli umarli będą się śmiali z bogów śmierci, ponieważ oni ich pokonali, zmartwychwstali
Kiedy zapomniany przez wszystkich bohater powróci-imię wymazane zapomniane powraca-skojarzcie sobie
Kiedy zakazane bronie/ludzie costaną zabite, zniszczone- zakaznymi bliźniętami mogą być identyczne bronie, pancerze itp. jakaś mega broń która ma swojego bliźniaka
Kiedy jednookiego zabije ogień-to dość trudne, poniewąz może nie chodzić o cyklopa tylko o człowieka, który stracił oko więc to może być pirat, a w ogniu zginie bo np, na goromę przypłynie i wpadnie do wulkanu
Kiedy zdrajcy zginą-zdrajca jest nie tylko jeden, może ktoś powiedział komuś, że szykuje się wojna, powiedzial plany, przeszedł do zła.
Excalibug odrodzi się w płomieniach sprawiedliwości-excalibug będzie należał do sprawiedliwości-jakichś strażników dobra, aniołów, bohatera.

Ogólnie wyczytałem, że jakaś wojna będzie a po czym?
-Ogólnie jest tutaj o zabijaniu, śmierci, ale ma to jakiś cel jak wojna
-Metafory o tym mówią w pewnien sposob
-Piorun to nasza wojna-cisza to pokój
-Zdrajca występuje na wojnach jako szpieg, ale jest on zdrajcą dopiero po ujawnieniu się
-Ludzie tracą różne części na wojnach w tym oczy (głupie, wiem)
-Spotkają się w sytuacji fałszywej jak złoto
-Może dowódcami będą bliźniaki?
I jeszcze wiele innych

Ostatnio edytowany przez Alanus Lutinum - 03-09-2007 o 17:35.
Alanus Lutinum jest offline  
stary 03-09-2007, 22:05   #91
szymon287
Użytkownik Forum
 
szymon287's Avatar
 
Data dołączenia: 16 08 2005
Wiek: 30

Posty: 915
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Plotek
Profesja: Royal Paladin
Świat: Harmonia
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez szymon287 Pokaż post
Ja bym dopiero zaczal intepretowac jesli poleci cos z lodowego boss'a...
btw. dla mnie to brzmi jak przepowiednia, jesli te rzeczy zapanuja w tibii, excalibug/r stanie sie dostepny, jednak to tylko moja mysl.

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Alanus Lutinum Pokaż post
Hmmmm, a może patrzymy na to ze złej strony? Bo widać, że staną się niesamowite rzeczy zanim Exalibur zostanie odnaleziony.
Nie tylko ja tak mysle
szymon287 jest offline  
stary 10-09-2007, 17:39   #92
spacyjka1
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

Moja teoria:
Został zrobiony przez jednego z cipów pod nazwą "Magic Sword"
jak się Cipsoft dowiedział to zrobił "Magic Sword" i Magic Longsword" a nazwę starego "Magic Sword" zmienił na "Excalibug" ponieważ tak wszyscy na niego mówili. Zrobili questa/eventa/legendę/chcą później zrobić questa na "Excalibuga".


Ofc to moje prywatne zdanie i możesz zię z nim nie zgadzać.
 
stary 13-09-2007, 21:12   #93
kebabtwo
Użytkownik Forum
 
kebabtwo's Avatar
 
Data dołączenia: 23 08 2007
Lokacja: Rzeszów

Posty: 18
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Świat: Pacera
Poziom: 40
Skille: 71/53
Poziom mag.: 10
Król

"Excalibug odrodzi się w płomieniach sprawiedliwości" - Spike Sword jest otoczony plomieniami moze zmienia sie w excalibuga gdy sie cos zrobi
kebabtwo jest offline  
stary 14-09-2007, 12:37   #94
Gadzina
Użytkownik forum
 
Gadzina's Avatar
 
Data dołączenia: 14 09 2007

Posty: 3
Domyślny

Kiedy wieża upadnie - Knight Watch Tower?
Kiedy zimno straci swe żądło - Lodowe wyspy? Ghazbaran?
Kiedy mali przemaszerują salami wielkich - To może być tak Krasnale salami cyców albo ludzie salami bogów.
Kiedy władca morderców straci swą godność - Apocalyps? Chyba że w następnym update pojawi się nowy członek R7.
Kiedy lód pocałuje ogień - Tu nie mam pojęcia o co chodzi ale ten ogień to może być Infernatil.
Kiedy strzała nie pofrunie dwa razy - To to chyba proste jakiś h lvl i to pall żeby na hita wziął ale co?
Kiedy piorun uciszy ciszę - Cisza wcale nie musi oznaczać taką dosłowną cisze np. jakiś monster (bóg) piorunów zakłuci pokój.
Kiedy czerwień spotka zieleń na złotym gruncie - Złoty grunt sala tronowa? Czerwień krew a zieleń trutka Verminora?
Kiedy kość słoniowa pęknie w krwią splamionych rękach - Killer Mamothów czy Elephantów albo pk zbierający kości ale czy sa słoniowe to naprawde nie wiem.
Kiedy umarli przejdą po ziemi naśmiewając się z bogów - Urgith i jego sumki?
Kiedy imiona zostaną wymazane i tak stracone, powrócą - Przykład: zabijemy Apocalypsa a on sie zrespi.
Kiedy zakazane bliźnięta nie będą już istnieć - Tu to raczej trzeba Genesis przestudiować.
Kiedy jednooki król umrze w ogniu - No tu to chyba Sweet Cyclop może nam wykłuć coś tam gada o tym ale jak spłonie? Podpali se szate.
Kiedy zdrajca spotka swój los - Kto był kiedyś dobry i przeszedł na złom strone mocy lub na odwrót? tego nie wiem.
Excalibug odrodzi się w płomieniach sprawiedliwości.


To mój pierwszy post więc sory za błędy.
Gadzina jest offline  
stary 14-09-2007, 20:09   #95
MR_DAVID
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 11 02 2007

Posty: 27
Stan: Aktywny Gracz
Świat: Premia
Domyślny

Ten wierszyk co tu cytujecie, to imo opis wszystkich rajdów. Może trzeba pozbierać wszystkie itemy z tych rajdów?
MR_DAVID jest offline  
stary 15-09-2007, 12:23   #96
gracz111
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 12 09 2007

Posty: 5
Domyślny

kiedy wieża upadnie-hierarchia trzeba zabić wszystkie arcy demony bezlitosną 7
i trójce terroru(W ODPOWIEDNIEJ KOLEJNOCI) tylko nie ma jeszcze wszystkich(arcy demonów) trzeba czekać

kejmilo

Kiedy wieża upadnie" - Wieża, to potężny budynek, którego nie da się tak łatwo zniszczyć. Stoi twardo na ziemi, robi za przeszkodę. Tak więc ta "wieża", to musi być coś, co jest potężne, co stoi ludziom na przeszkodzie. "Upadnie" czyli w końcu nadejdzie tego czegoś koniec.

muszą upaść arcy demony

Ostatnio edytowany przez gracz111 - 15-09-2007 o 12:29.
gracz111 jest offline  
stary 15-09-2007, 12:34   #97
Gadzina
Użytkownik forum
 
Gadzina's Avatar
 
Data dołączenia: 14 09 2007

Posty: 3
Domyślny

Mi sie wydaje że tu nie chodzi o dosłowne znaczenie tego słowa bo jak dotąd nie da sie nawet choinki zniszczyc.
Gadzina jest offline  
stary 15-09-2007, 13:52   #98
Ptakuba
Zbanowany
 
Data dołączenia: 03 06 2007
Wpisy bloga: 4

Posty: 239
Domyślny

Co do upadania wieży - mówiliście że Feru respi się na wieży, może trzeba go po prostu zabić?
Ptakuba jest offline  
stary 16-09-2007, 20:16   #99
Elevarm
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 10 08 2005

Posty: 340
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez ja_na_innym_forum
Kiedy wieża upadnie
Kiedy zimno straci swe żądło
Kiedy mali przemaszerują salami wielkich
Kiedy władca morderców straci swą godność
Kiedy lód pocałuje ogień
Kiedy strzała nie pofrunie dwa razy
Kiedy piorun uciszy ciszę
Kiedy czerwień spotka zieleń na złotym gruncie
Kiedy kość słoniowa pęknie w krwią splamionych rękach
Kiedy umarli przejdą po ziemi naśmiewając się z bogów
Kiedy imiona zostaną wymazane i tak stracone, powrócą
Kiedy zakazane bliźnięta nie będą już istnieć
Kiedy jednooki król umrze w ogniu
Kiedy zdrajca spotka swój los
Excalibug odrodzi się w płomieniach sprawiedliwości.
Kiedy wieża upadnie - to symbol siły i potęgi, oznacza zniszczenie czegoś co było trwałe, ogromny kataklizm
Kiedy zimno straci swe żądło - runie ustalony porządek
Kiedy mali przemaszerują salami wielkich - tak jak wyżej, jest to konsekwencja 'upadku wieży'
Kiedy władca morderców straci swą godność - symbol zupełnego zniszczenia wartości i zezwierzęcenia ludzi
Kiedy strzała nie pofrunie dwa razy - moim zdaniem symbolizuje wojny i bitwy
Kiedy piorun uciszy ciszę - dalej do co runięcia ustalonego porządku, bo jak niby coś tak głośnego jak piorun ma uciszyć coś co już jest ciche?
Kiedy czerwień spotka zieleń na złotym gruncie - moim zdaniem symbol rozlanej krwi
Kiedy kość słoniowa pęknie w krwią splamionych rękach - to co piękne i dobre ginie
Kiedy umarli przejdą po ziemi naśmiewając się z bogów - zupełny upadek cywilizacji i wartości, wiary w bogów
Kiedy imiona zostaną wymazane i tak stracone, powrócą - ciąg dalszy upadku wszystkiego
Kiedy zakazane bliźnięta nie będą już istnieć - nie mam pojęcia
Kiedy jednooki król umrze w ogniu - być może śmierć ostatniego władcy ludzi
Kiedy zdrajca spotka swój los - jaki los zdrajcy chyba każdy wie.

To tylko metafory; poemat o nadchodzącej apokalipsie (wedle mnie, powrót R7 do świata śmiertelników) i o powrocie Excalibuga, który posłuży do walki z demonami. Excalibug to nie jest żaden żart, jego nazwa może budzic takie skojarzenia, dla w mitologii tibijskiej zajmuje ważne miejsce, cale PoI stworzono z myślą o Nim, a Nightmare Knights zostali unicestwieni broniąc Go.
Elevarm jest offline  
stary 19-09-2007, 02:34   #100
[email protected]
Użytkownik Forum
 
janek@'s Avatar
 
Data dołączenia: 22 03 2005

Posty: 1,032
Stan: Niegrający
Domyślny

Wedlug mnie:

Kiedy wieża upadnie- hmmm to pewnie moze byc jakies miejsce/arena z excalibugiem, ktora musimy przejsc. Niekoniecznie musi byc to wieza w doslownym tego slowa znaczeniu, ale wieza cierpienia, zla szczyt bolu itp.

Kiedy zimno straci swe żądło-Ten wers moze oznaczac jakiegos bosa/potworka, ktorego musimy pokonac po drodze do exa.

Kiedy mali przemaszerują salami wielkich- Tutaj nie ma co zbytnio tlumaczyc. Malymi moga byc gracze przemiezajac miejsce/arene z exalibugiem.

Kiedy władca morderców straci swą godność-Kolejny bos/potworek do pokonania. Jakis wladca mordercow...

Kiedy lód pocałuje ogień- Lodem moze byc dobro, ktore przyniesiemy do zla i tak prawdopodobnie go ugasimy jednoczesnie troche na tym tracac.

Kiedy strzała nie pofrunie dwa razy-Najprawdopodobniej bedzie trzeba uzyc legendarnego crystal arrowa. o.O

Kiedy piorun uciszy ciszę- Piorunem moze byc nasza ciekawosc rozbrajajac tajemnice. (cisze)

Kiedy czerwień spotka zieleń na złotym gruncie- I znow mamy tu watek dobra- zielen, i zla-czerwien. Najprawdopodobniej opowiada o walkach.

Kiedy kość słoniowa pęknie w krwią splamionych rękach- Kosc sloniowa-cos twardego czego zwyczajnie nie da sie zniszczyc moze to byc gracz, ktory zaczyna "pekac" w walkach albo znowu jakis bos. ;]

Kiedy umarli przejdą po ziemi naśmiewając się z bogów- Mozna sie domyslic, ze bedziemy musieli walczyc z nieumarlymi w arenie exalibuga.

Kiedy imiona zostaną wymazane i tak stracone, powrócą- Imiona wymazane hm... Moze imiona bosow, ktorzy pomimo smierci z rak graczy zawsze powracaja? Nie wykluczam, ze moze byc odwrotnie.

Kiedy zakazane bliźnięta nie będą już istnieć- Znowu jakies bosy.

Kiedy jednooki król umrze w ogniu- the evil eye, beho, elder beholder, cyclop? A moze jakis nieznany bos do pokanania na arenie?

Kiedy zdrajca spotka swój los- Zdrajca moze byc najpotezniejszy z bosow, ktory najprawdopodobniej oklamal jakiegos tybijskiego Boga. ;p
"Excalibug odrodzi się w płomieniach sprawiedliwości."

Zwazajac na liczne bezmyslne questy, ktorych dzis mamy pelno mozna wnioskowac, ze ten caly wiersz byl o miejscu/arenie gdzie sie znajduje exalibug. Kolejnym argumentem potwierdzajacym moje zdanie to npc mowiacy gdzie sie ma exalibug znajdowac. (ktos tam chyba wspominal)
Bycmoze wiersz nie jest az tak do konca skomplikowany na jakiego wyglada, a jedynie przedstawia obraz tego co nas czeka w przyszlosci kiedy bedziem siegali bo exalibuga.
janek@ jest offline  
Zamkniety temat.


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 
Opcje tematu

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 10:46.


Powered by vBulletin 3