Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

stary 15-10-2007, 01:30   #361
Haxaxer
Użytkownik Forum
 
Haxaxer's Avatar
 
Data dołączenia: 19 08 2004
Lokacja: Kraków
Wiek: 32

Posty: 92
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Haxaxer
Profesja: Elite Knight
Świat: Aldora
Poziom: 165
Skille: 94/89
Poziom mag.: 8
Haxaxer ma numer GG 3513925
Domyślny

Jak juz wczesniej obiecalem dodam "pare" ss'kow od siebie ..

To tak na dobry poczatek moze co z loota ..

Troche dworcow ..



A tutaj chwilka na Hero ..



Teraz jakies marne advance takie dwa marny dist bo ja Knight ... Nudzilo mi sie ...



I drugi ..



No i znowu damski bokser w akcji !



A tutaj prog 90 Skill'a Sword Fighting osiagniety !!!



No i teraz LvL Adv ..

109 ..



110 ..



111 ..



112 ..



113 ..



114 ..



115 ..



116 ..



117 ..



118 ..



119 ..



I jak narazie ostatni jaki osiagnalem ... Nie mam czasu grac studia wazniejsze .. Ale oczywiscie jak cos bede mial to dorzuce ... Hail Balwanek ...

120 ..



Komentujcie prosze ! I wrzucajcie swoje ! Pozdro !
__________________
Haxaxer > lvl 165 > Elite Knight > Aldora
skills: 94/89
Fist: 81 (World's Top 15)
m lvl: 8
Haxaxer jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 15-10-2007, 13:55   #362
Ancient900
Zbanowany
 
Data dołączenia: 29 06 2007
Lokacja: Wrocław
Wiek: 28
Wpisy bloga: 3

Posty: 941
Stan: Początkujący
Imię: ancient~
Profesja: Elite Knight
Świat: Nebula
Poziom: 90+
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez czesio007 Pokaż post
ladnie GZ !

ja ostnio z kumplami na hudry wyskoczylem lot nie powiem
sami zobaczcie troche tych fot jest:

http://s006.wyslijto.pl/?file_id=89952458444263190788

tylko nie zdradzac lota
Kretyn plx?

@Haxaxer
Fajne ss'y ;>
szkoda że temat umiera, już nie mam ssów bo zmieniłem serv ;<
Ancient900 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 15-10-2007, 22:52   #363
Regusek
Użytkownik Forum
 
Regusek's Avatar
 
Data dołączenia: 27 03 2007
Lokacja: Zabrze
Wiek: 28

Posty: 69
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: Anima
Świat: Nebula
Poziom: 143
Poziom mag.: 73
Regusek ma numer GG 4752382
Domyślny

Żeby temat nie upał dorzuce tutaj swój ss dotyczący pierwszego pojedynku z ludźmi śniegu :

Regusek jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 15-10-2007, 23:09   #364
Gordor
Użytkownik forum
 
Gordor's Avatar
 
Data dołączenia: 11 06 2007
Lokacja: Białystok

Posty: 17
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elder Druid
Poziom: 35
Poziom mag.: 35
Domyślny

Niczego sobie sski, czekam na więcej
Gordor jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 15-10-2007, 23:09   #365
Rider41
Użytkownik Forum
 
Rider41's Avatar
 
Data dołączenia: 06 10 2006

Posty: 143
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Innominate
Świat: Aldora
Rider41 ma numer GG 5774205 Rider41 ma login Tlenu daniel1993-93@o2.pl Send a message via Skype™ to Rider41
Domyślny

Wielkie gz dla ciebie Haxaxer ;]
super foty all
Rider41 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-12-2007, 15:39   #366
TomoxD
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 23 12 2005
Lokacja: Bielsk Podlaski
Wiek: 29

Posty: 15
Stan: Niegrający
Imię: Tomo
Profesja: Knight
Gildia: Chosen Ones
Świat: Aldora
Poziom: 101
Skille: 90/91
Poziom mag.: 8
Domyślny Minigra

http://modus.myminicity.com/tra
TomoxD jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 15-01-2008, 21:40   #367
Migell
Użytkownik Forum
 
Migell's Avatar
 
Data dołączenia: 10 04 2007

Posty: 95
Domyślny

Temat coś upada
Mam własny temat, ale coś nikt nie komentuje to powklejam tu ;d




34lv


36lv


37lv


38lv



Rok~ przerwy.


40lv



Hacked 8.12.07


41lv


42lv


43lv


44lv


45lv


46lv


49lv


50lv


Ej ludzie, wklejajcie swoje ss'y. Przecież Aldora to taki fajny świat
__________________
Caveki de'knight [47]:a wycioles to?
Caveki de'knight [47]:to trzeba zaznaczyc prawy i wytnij
Crasny [94]:nie ma opcji wytnij chyba
Caveki de'knight [47]:a potem do foleru myszka prawy i wklej
Crasny [94]:daje wytnij i co?
Caveki de'knight [47]:a potem do folderu z tibiacam
Crasny [94]:wrzucic
Caveki de'knight [47]:no!
Caveki de'knight [47]:wyskoczy ci tabliczka czy zamienic dajesz tak
Crasny [94]:mam dac gdzie ten ludzik jest w mage outfit?
Migell jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 20-01-2008, 10:11   #368
Rider41
Użytkownik Forum
 
Rider41's Avatar
 
Data dołączenia: 06 10 2006

Posty: 143
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Innominate
Świat: Aldora
Rider41 ma numer GG 5774205 Rider41 ma login Tlenu daniel1993-93@o2.pl Send a message via Skype™ to Rider41
Domyślny

A tu cos odemnie ;p
lvl 37

lvl 40

Orc fortec Quest

Thief
Rider41 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 22-02-2008, 03:50   #369
Maatric
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 01 11 2007
Lokacja: Rybnik / Czuchów

Posty: 73
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: -
Świat: Candia
Skille: xx/xx
Poziom mag.: xx
Domyślny

~~Odświerzam~~

PS. sam bym coś wkleił ale narazie marny 9 lvl jakby co to nick :

Nala of Speed
Maatric jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 25-02-2008, 17:23   #370
SN1P3R
Użytkownik Forum
 
SN1P3R's Avatar
 
Data dołączenia: 24 01 2008

Posty: 45
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Rookstayer
Domyślny Nowy EK

Hail Aldora ...
Na Novej trochę PA dużo, więc będę pykać tu. (przynajmniej mam Pro po znajomości) Pzdr wszystkim z Aldory





Wiem, że nie ma nic ciekawego ale to tylko kwestia doskillowywania
SN1P3R jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 03-03-2008, 17:17   #371
Z.Y.G.A
Użytkownik Forum
 
Z.Y.G.A's Avatar
 
Data dołączenia: 21 12 2007
Lokacja: Ostrowiec Św

Posty: 321
Stan: Na Emeryturze
Świat: Pythera\Aldora
Domyślny

Witam wszystkich!
Mam zamiar zacząc grac na Aldorze, wiec niedługo zaczne wklejac sski

PoZdRo!
Z.Y.G.A jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 03-03-2008, 22:50   #372
Rider41
Użytkownik Forum
 
Rider41's Avatar
 
Data dołączenia: 06 10 2006

Posty: 143
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Innominate
Świat: Aldora
Rider41 ma numer GG 5774205 Rider41 ma login Tlenu daniel1993-93@o2.pl Send a message via Skype™ to Rider41
Domyślny

Temat odswiezam po co mamy byc najgorsi wklejajcie screeny z alldory all !!
Rider41 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 23-03-2008, 22:24   #373
Kidler1993
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 01 11 2007
Lokacja: Konin

Posty: 71
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Knight
Świat: Askara
Skille: Loading
Poziom mag.: ^^
Kidler1993 ma numer GG 10114228
Domyślny Jeden Ss



Dopiero Zaczynam wiec prosze o niezbyt surowa ocene mojego SS'a ;]
__________________


Ostatnio edytowany przez Kidler1993 - 23-03-2008 o 22:25.
Kidler1993 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 24-03-2008, 19:20   #374
Mariusz1101
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 09 12 2007
Lokacja: Cieszacin Wielki

Posty: 6
Profesja: Knight
Świat: Nerana
Poziom: 21
Skille: 50+/50+
Poziom mag.: 4
Domyślny

Siemka. Dzis zaczalem grac na Aldorze, ale nie mam kasy ani nic. Wogole jestem splukany. Jesli ktos moze to prosilbym jakiegos p seta na nick Dark'Majus. Dzieki wielkie. Pozdro.
Mariusz1101 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 25-03-2008, 18:46   #375
Hagi-Magi
Użytkownik Forum
 
Hagi-Magi's Avatar
 
Data dołączenia: 08 02 2008
Lokacja: Tam gdzie krasnoludki
Wpisy bloga: 2

Posty: 205
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Druid
Świat: Aldora
Poziom: 21
Skille: 19shild
Poziom mag.: 21
Domyślny

TU daje moje dzisiejsze screeny

21mlvl


i loocik z zamku kolo ab 15min


temat cos upada :S
__________________

700 years alone on Earth.....But Things are about to change


MEET WALL>(E)
http://pl.youtube.com/watch?v=mC86he...eature=related

Wall>(E) Club!

Napisz mi pm aby dolonczyc i skopiuj sobie logo!


Czlonkowie:
-Hagi-Magi
-
Hagi-Magi jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 28-03-2008, 09:26   #376
kalki
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 24 07 2007
Lokacja: Konin

Posty: 6
Stan: Aktywny Gracz
Gildia: Wino
Świat: Aldora
Domyślny

Mały exp na Elf Fortess

kalki jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 22-04-2008, 21:56   #377
SN1P3R
Użytkownik Forum
 
SN1P3R's Avatar
 
Data dołączenia: 24 01 2008

Posty: 45
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Rookstayer
Domyślny

Refresh

I małe advance :





Ludzie wklejajcie ssy.

Włączyć(np.) UOSU i kliknaś print screen to naprawdę dużo roboty nie jest.
SN1P3R jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 23-04-2008, 01:17   #378
Agnus
Użytkownik Forum
 
Agnus's Avatar
 
Data dołączenia: 08 03 2008

Posty: 88
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Domyślny

Koleś ujebał kilka osób za nic więc teraz już głęboko śpi.


91knight owned
__________________
Nie ocenia się ludzi po wyglądzie, kolorze skóry czy narodowości, ocenia się człowieka według jego zachowania, charakteru, takim jaki jest...

Ostatnio edytowany przez Agnus - 23-04-2008 o 11:03.
Agnus jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 24-04-2008, 16:34   #379
Kidler1993
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 01 11 2007
Lokacja: Konin

Posty: 71
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Knight
Świat: Askara
Skille: Loading
Poziom mag.: ^^
Kidler1993 ma numer GG 10114228
Domyślny 57 Dist ;]

Mój Nowy Pallek ;]




Temat nie może zaginąć xD
__________________

Kidler1993 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 07-05-2008, 15:03   #380
SN1P3R
Użytkownik Forum
 
SN1P3R's Avatar
 
Data dołączenia: 24 01 2008

Posty: 45
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Rookstayer
Domyślny Chq

Ekipa na Crusader Helmet quest
ja blokowałem







Oczywiście jak to na Aldora po quescie był PK xd ale sie przegoniło .

WklejaĆ ssy!
SN1P3R jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 
Opcje tematu

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 00:01.


Powered by vBulletin 3