Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Fora główne > Poradniki > Poradniki Archiwalne

Notki

Poradniki Archiwalne Poradniki napisane przez użytkowników forum, które dotyczyły poprzednich wersji Tibii i nie są już aktualne.
Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 29-08-2004, 21:05   #21
Shadow
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 10 08 2004
Lokacja: Cień

Posty: 9
Shadow ma numer GG 1555436
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Mindileth
o boshe koles jak ci sie temat nie podoba to go wylacz a nie jecz
No to ja tesz trohe pojecze okejjj ??????

Trzeba dopiero mieć zjaraną psychę zjaraną żeby nie wiedzieć gdzie jest kazo
Na www.tibia.pl są mapy, wystarczy sprawdzić
Poza tym jest coś takiego w tibii jak ZNAKI mówiące gdzie jest dane miasto
więc...???
Shadow jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 29-08-2004, 21:19   #22
Adaras
Użytkownik Forum
 
Adaras's Avatar
 
Data dołączenia: 04 03 2004
Lokacja: Forgotten Realms
Wiek: 30

Posty: 1,091
Stan: Tutor
Imię: Val'ndar
Profesja: Elite Knight
Gildia: Great Eagles
Świat: Eternia
Adaras ma numer GG 3697067
Domyślny

@up
Oczywiście. Pochwały pochwałami, ale krytyka też się przyda.
Fakt, mapy są, ale nie ma opisanej drogi. Znaki także są i pokazują dobry kierunek, ale Kaz to nie Carlin. Zanim (jeśli) trafisz, zwłaszcza za pierwszym razem, błądzisz w kanionie szukając właściwej drogi.. Chyba, że ją znasz =]
__________________
Ecce anus in mediis
Sedens annosa puellis
Sacra facit Tacitae
Nec tamen illa tacet
Et digitis tria tura tribus
Sub limine ponit.
Qua brevis occultum
Mus sibi fecit iter.

Arcanum Mortis.
Adaras jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 21-09-2004, 19:26   #23
Eleander
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 21 08 2004
Lokacja: Kraków

Posty: 77
Cool Droga do Kazoo

Zauważyłem na tym forum ciekawą sprawę , wielu nie dość że nic nie robi poza krytykowaniem wszystkich dokoła to ze szczególnym sadyzmem się znęca nad tymi którym sie chce coś zrobić.Jest to ciekawe i interesujące zjawisko niezle opisane w poscie : wiecie kto to jest noob?. Zachęcam do przeczytania.
__________________
Harmonia Rulezzzzzzzzzz.
Eleander jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 22-09-2004, 23:00   #24
Ashlon
Tibiaspy.com
 
Ashlon's Avatar
 
Data dołączenia: 10 11 2003
Lokacja: Wrocław

Posty: 4,085
Domyślny

Cytuj:
No tak, kolejny artykuł na poziomie tego forum. Brawa dla moderatorów- mądra decyzja żeby zrobić z tego artykuł, jak ktoś go zobaczy nie bedzie miał wątpliwości gdzie trafił...

Pozdro
Skoro ci sie nie podoba forum, to wypi*erdalaj stad, im mniej bluzgaczy tym lepiej.Konstruktywna krytyka ponad wszystko, yntylygyncie.

Cytuj:
Ps. Proponuje teraz zrobić artykuł: "Jak otworzyć worek" lub "Jak zapalić torch"
Wg ciebie lecialoby to mniej wiecej tak " po prostu go otworz n00bie"

Cytuj:
Jeżeli uważasz, że ktoś kto wie jak dojść do Kazordoon wie wiele o tej grze, to chyba faktycznie nie mamy o czym rozmawiać...

Pozdro
Nie, wtedy wcale nie wie wiele o tej grze. Ale jesli ktos jest taki INTELIGENTNY, zeby pomoc w grze poczatkujacym oraz ZROBIC DOKLADNY PRZEWODNIK jak tam dojsc, to mozemy polemizowac.

Cytuj:
Nie wystawiłem ci "minusa", moge ci dać plusa jeżeli bedziesz czuł sie przez to lepszy...to prosze bardzo, ja to pier***e. To że masz kolegów na 8-10 lvl którzy nie wiedzą jak dojść Kazordoon to nie znaczy ze musisz zaśmiecać forum takim badziewiem...

pozdro
Wiesz, ten + motywuje troszke do pracy. A co, ty sie wstydzisz takich 8-10lvli, ktorzy chca dobrze grac w ta gre? Bo ja nie. Ja za to wstydze sie takich jak ty, ktorzy nie potrafia uszanowac czyjegos pomyslu, woli oraz determinacji.Takich, ktorzy potrafia tylko blugac (nie, nie krytykowac) - czyli malych, niedowartosciowanych KRZYKACZY.
Co do zasmiecania - wlasnie ty to robisz, napisalbys sam, cos od siebie.
A co do pier.dolenia - z twoim charakterem, nikt nie bedzie chcial tego z toba robic.Wiesz, najwyzej mozesz to robic yourself.

Cytuj:
o boshe koles jak ci sie temat nie podoba to go wylacz a nie jecz
Swiete slowa synith.

Cytuj:
Trzeba dopiero mieć zjaraną psychę zjaraną żeby nie wiedzieć gdzie jest kazo
Na www.tibia.pl są mapy, wystarczy sprawdzić
Poza tym jest coś takiego w tibii jak ZNAKI mówiące gdzie jest dane miasto
więc...???
Nie powtarzaj sie Nie.
A do czego sluzy mapa muzeum? Przeciez moglbiby walnac mape miasta i wielgachna krope podpisana "tu jest muzeum".A jednak robia tegoz mapy.Zapytaj sie tego, co kolibie ci sie miedzy uszami (jesli nie wypadlo ci jeszcze przez nie), czy odpowiesz sobie na takie pytanie samemu, czy ktos ma ci pomoc?

@Val : postawa godna pochwaly, szczegolnie po tych bluzgach....
Ashlon jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 23-09-2004, 01:11   #25
slawski
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 08 02 2004
Lokacja: szszszszsz.....
Wiek: 30

Posty: 89
slawski ma numer GG 5680842
Strzałka

Ludzie powiedzcie mi jak znależliście drogę do kazo??
Są dwa wyjścia:
-ktoś wam pokazał/powiedział
-szukaliście z 15/30 min kanionie(przyznaję się, że sam szukałem i znalazłem;p)

No chyba, że (pewnie) trafi się ktoś kto odrazu znał drogę to kazo.....(taaa.........)

Egoistyczne myślenie jest raczej wadą, więc trzeba nad nią popracować.Ty znasz drogę lecz to nie znaczy, że inny początkujący gracze znają drogę.
Adaras się "napocił" robiąc te zdjęcia, wklejając je, tworząc komentarze, zdobywając red skulla...ups rozpedziłem się^^. Więc trzeba to uszanować, a nie tylko bluzgać (oczywiście powiedzieć k***a, po*******ił* cię itp. jest najłatwiej, a wysil "to co masz między uszami" i napisz coś mądrego)

koniec..ufffffff.....

Ostatnio edytowany przez slawski - 23-09-2004 o 01:12.
slawski jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 15-10-2004, 23:27   #26
Adaras
Użytkownik Forum
 
Adaras's Avatar
 
Data dołączenia: 04 03 2004
Lokacja: Forgotten Realms
Wiek: 30

Posty: 1,091
Stan: Tutor
Imię: Val'ndar
Profesja: Elite Knight
Gildia: Great Eagles
Świat: Eternia
Adaras ma numer GG 3697067
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez slawski
zdobywając red skulla...
Ti ti =p

@Nekro
Dzięki za poparcie, ale nie musiałeś się aż tak rozpisywać =] Jak ktoś uważa, że dobrze zrobił, "bluzgając" na mnie i "wyśmiewając", dam mu tą satysfakcję, niech się cieszy.
__________________
Ecce anus in mediis
Sedens annosa puellis
Sacra facit Tacitae
Nec tamen illa tacet
Et digitis tria tura tribus
Sub limine ponit.
Qua brevis occultum
Mus sibi fecit iter.

Arcanum Mortis.
Adaras jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 09-11-2004, 20:16   #27
Zimono
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 12 10 2004
Lokacja: My litle world
Wiek: 27

Posty: 33
Stan: Na emeryturze
Zimono ma numer GG 1370293
Domyślny

No slawski to rozumiem. Ciekawie powiedziane (czyt. napisane). Co prawda ja znałem droge do Kaz ale zapomniałem i dzięki temu poradnikowi udało mi się dojść do Kaz. Thx Adaras. I mam pytano Adaras. Masz zamiar zrobić droge do dp czy nie? Jak nie to może ja zrobie, a przynajmniej postaram się.
EDIT:
zrobiłem, ale dopracowywuje jeszcze
__________________

Ostatnio edytowany przez Zimono - 09-11-2004 o 22:29. Powód: +(dodałem) pytanko
Zimono jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 11-11-2004, 19:20   #28
Zamkniety w domku
Użytkownik Forum
 
Zamkniety w domku's Avatar
 
Data dołączenia: 24 10 2004
Lokacja: Węgorzewo
Wiek: 28

Posty: 225
Stan: Na Emeryturze
Imię: Thorthy
Profesja: Elite Knight
Świat: Harmonia
Poziom: 106
Skille: 85/84
Poziom mag.: 7
Zamkniety w domku ma numer GG 5131226
Domyślny

Spoko poradnik, ale fajnie by bylo gdyby ktos zrobil jeszcze filmik, bo nie za bardzo wiem czego moge sie spodziewac po drodze. Proponuje filmik pt. "jak dojsc do Kazo od strony Thais"
Zamkniety w domku jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 13-12-2004, 23:09   #29
Adaras
Użytkownik Forum
 
Adaras's Avatar
 
Data dołączenia: 04 03 2004
Lokacja: Forgotten Realms
Wiek: 30

Posty: 1,091
Stan: Tutor
Imię: Val'ndar
Profesja: Elite Knight
Gildia: Great Eagles
Świat: Eternia
Adaras ma numer GG 3697067
Domyślny

@up
Od strony Thais dochodzi się "drogą południową" - chyba wiesz, jak się dostać do Dwarf Bridge?

@Zimono
Jeżeli chcesz, to możesz zrobić. Przyda się, z pewnością.
__________________
Ecce anus in mediis
Sedens annosa puellis
Sacra facit Tacitae
Nec tamen illa tacet
Et digitis tria tura tribus
Sub limine ponit.
Qua brevis occultum
Mus sibi fecit iter.

Arcanum Mortis.
Adaras jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 15-01-2005, 17:40   #30
Fu'Yara
Użytkownik forum
 
Fu'Yara's Avatar
 
Data dołączenia: 12 12 2004

Posty: 4
Dumny Chwalić, chwalić ijescze raz chwalić!

Dzięki temu poradnikowi dolazłem do kazz
Fu'Yara jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 15-01-2005, 18:57   #31
Shane Of Darkness
Użytkownik forum
 
Shane Of Darkness's Avatar
 
Data dołączenia: 13 01 2005
Lokacja: Mielec
Wiek: 28

Posty: 8
Shane Of Darkness ma numer GG 8174973
Król Chwalić chwalić...

Ja też dostałem się do kazardoon, bez wiekszych problemow dzieki temu poradniczkowi Gratki poradnika masz u mnie +


---------------------------------------

Imię: Shane Of Darkness
Serwer : Amera
Level : 10 (rośnie wczoraj weszłem na main)
Skille : 32/32 (też rosną)
Profesja : Knight
Mlvl : Narazie 0 kase wydałem na itemki...

-----------------------------------------
Pozdro dla kumpli z Aurei !!!

Ostatnio edytowany przez Shane Of Darkness - 15-01-2005 o 19:00.
Shane Of Darkness jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 23-05-2005, 15:14   #32
MaciekWRO
Użytkownik forum
 
MaciekWRO's Avatar
 
Data dołączenia: 07 04 2005
Lokacja: Wrocław
Wiek: 29

Posty: 12
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Świat: Hiberna
Poziom: 97
Skille: 92
Poziom mag.: 20
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Shane Of Darkness
Level : 10 (rośnie wczoraj weszłem na main)
chyba wszedłem

Ostatnio edytowany przez MaciekWRO - 02-10-2005 o 23:06.
MaciekWRO jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 07-06-2005, 17:12   #33
[email protected]
Użytkownik forum
 
Liz@r's Avatar
 
Data dołączenia: 20 05 2005

Posty: 6
Domyślny

Ja tam powiem że o to chodziło z kaz żeby było trudno dojść a tu taki poradnik i cała zabawa się psuje .Ale dla tych któży nie umią dobrze grać(narazie)to się przyda

Ostatnio edytowany przez [email protected] - 07-06-2005 o 17:14. Powód: Błąd ortograficzny
Liz@r jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 07-06-2005, 19:50   #34
Schihan
Użytkownik Forum
 
Schihan's Avatar
 
Data dołączenia: 24 04 2005
Lokacja: Stalowa Wola

Posty: 82
Stan: Niegrający
Profesja: Elite Knight
Świat: Lunara
Poziom: 87
Skille: 87/85
Poziom mag.: 6
Domyślny

Dzieki te,mu poradnikowi znam jeszcze 2 drogi.
__________________
Schihan jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 28-11-2005, 21:54   #35
dr zlo
Użytkownik Forum
 
dr zlo's Avatar
 
Data dołączenia: 31 10 2005
Lokacja: Gdansk-oliwa

Posty: 90
Stan: Aktywny gracz
Świat: patrz na postać
dr zlo ma numer GG 7050075
Domyślny

mogles jeszcz na paincie zaznaczyc drtoge
dr zlo jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 07-01-2006, 20:56   #36
dr zlo
Użytkownik Forum
 
dr zlo's Avatar
 
Data dołączenia: 31 10 2005
Lokacja: Gdansk-oliwa

Posty: 90
Stan: Aktywny gracz
Świat: patrz na postać
dr zlo ma numer GG 7050075
Domyślny

Kurde ide se a tu ktos mnie zabija
__________________
(\_/)
(O.o)
(> <)
To jest króliczek. Skopiuj go do swojej sygnaturki aby pomóc mu w zawładnieciu światem!!!
___________________________________
Ładowanie reszty cebuli do wora

use the magic power of "Szukaj''

[CHAR]Czekoladowy Baron[/CHAR] my char
Serv:Celesta
mlv:34
lvl:31

Ukryty tekst:
Ukryty tekst:
Ukryty tekst:
Co sie tak gapisz
dr zlo jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 30-08-2006, 19:32   #37
Locarianer
Użytkownik forum
 
Locarianer's Avatar
 
Data dołączenia: 30 08 2006
Lokacja: Thais

Posty: 14
Stan: Niegrający
Profesja: Sorcerer
Świat: Lucera
Locarianer ma numer GG 3863544
Domyślny Spoooox

Spoko poradnik ale troche sie nie przydaje =/ bardziej by sie perzydal jak dojsc do dp w kazzo do temple itp. itd. Ale dobra robota
Locarianer jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 19-11-2006, 11:21   #38
igoman
Użytkownik Forum
 
igoman's Avatar
 
Data dołączenia: 02 08 2006
Lokacja: Poznań/Dębiec
Wiek: 26
Wpisy bloga: 2

Posty: 283
Stan: Na Emeryturze
igoman ma numer GG 4974645
Domyślny

mam takie pytanie dotyczące tego poradniczka. Mianowicie: Jeśli mam 13 lvl to wyprawa do Kazadroon nie jest na moim poziomie zbyt ryzykowna??Jeśli tam jest beholder,jaka szansa jest że go spotkam,jeśli pójde zaznaczoną drogą??
__________________
Lech Poznań Ultras
igoman jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 19-11-2006, 12:43   #39
Zupka_Chinska
Użytkownik Forum
 
Zupka_Chinska's Avatar
 
Data dołączenia: 26 04 2006

Posty: 193
Stan: Na Emeryturze
Domyślny

[email protected]:
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Adaras
Idziemy wciąż na północ(droga w prawo kończy się miejscem na linę i pojedynczym spawnem beholdera).
Czytanie ze zrozumieniem ?
My mamy iść do góry, a gdy pujdziemy w prawo (gdzie nie mamy iść) to trafimy do beholdera.

Topic:
Poradnik jak dla mnie bardzo dobry.
__________________
9% ludzkości ma gen głupoty, dobrze, że należę do pozostałych 71%.

Bądź uroczy dla swoich wrogów - nic ich bardziej nie złości. - Carl Orff
Dzień, w którym się nie śmiałeś, jest dniem straconym. - Phil Bosmans
Zupka_Chinska jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 21-11-2006, 20:10   #40
igoman
Użytkownik Forum
 
igoman's Avatar
 
Data dołączenia: 02 08 2006
Lokacja: Poznań/Dębiec
Wiek: 26
Wpisy bloga: 2

Posty: 283
Stan: Na Emeryturze
igoman ma numer GG 4974645
Domyślny

teraz wszystko jasne thx fajny poradnik
__________________
Lech Poznań Ultras
igoman jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 
Opcje tematu

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 16:03.


Powered by vBulletin 3