Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

stary 09-08-2005, 14:01   #1
Kruk Rycerz
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 09 08 2005
Lokacja: Toruń
Wiek: 30

Posty: 10
Domyślny Zielony ser ??

a ja mam do was pytanie
jak chodze na gobliny do goblin camp kolo Carlin to z goblinow wytaltuje czesto i lezy kolo nich ser z czyms zielonym jak by byl zgnity jeszcze tego niepryubowalem bo niewiem co to jest i moze wy mi powiecie co to jest dokladnie i jakie sa skutki jak sie to zje czekam na wasza odpowiedz
Kruk Rycerz jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 09-08-2005, 14:03   #2
SiDi
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 11 07 2005

Posty: 16
Cool

nic ci sie niestanie bo nawet niemozna go zjesc jak normalne jedzenie jest to zrobione tak dla ładu ze niby gobliny jedzą taki ser
SiDi jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 09-08-2005, 14:07   #3
Kruk Rycerz
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 09 08 2005
Lokacja: Toruń
Wiek: 30

Posty: 10
Domyślny

acha dzieki za pomoc przyda mi sie to hehe czylio mowidsz ze jest bezppieczne ja mialem z deczka dyga ze sie otruje czy cos
Kruk Rycerz jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 
Opcje tematu

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 22:05.


Powered by vBulletin 3