Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Multimedia > Filmy

Notki

Filmy Gdy zdjęcia to za mało do akcji wkraczają filmy.
Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 11-10-2007, 18:47   #1
shoq
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 14 08 2005
Lokacja: Mordor

Posty: 915
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Druid
Poziom mag.: 45
Domyślny [Valoria] 16 knighta spotyka zasłużona kara.

16 knight ruszył rota kolegi. My nie wybaczamy. Oto film przedstawiający unicestwienie tego osobnika.

http://tibicams.tibianetwork.net/en/movies/show/32186
To moja wersja, bliżej ofiary

http://tibicams.tibianetwork.net/en/movies/show/32186
To wersja kolegi, on fraguje.

2 drd powah

Edit: podałem 2 te same linki, już poprawiłem.
__________________
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez forum.tibia.pl
Mam XX kasy. Co kupić? Co wybrać?
Kup.Se.Musk
Dzisiaj, 09:12 >

Ostatnio edytowany przez shoq - 11-10-2007 o 18:48.
shoq jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 11-10-2007, 18:56   #2
Hamerpl
Użytkownik Forum
 
Hamerpl's Avatar
 
Data dołączenia: 23 12 2006
Lokacja: Toruń

Posty: 170
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
Świat: Candia
Poziom: 290
Skille: 103/99
Poziom mag.: 11
Domyślny

ten najt uciekał na red hp cały czas, jakieś 2 lvle wiecej i byście go juz go na rotach ubić.


Fajne Hity wchodzą z lmm i roda ;D

po 8 po 11
Hamerpl jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 11-10-2007, 18:58   #3
Martka
Music addict
 
Martka's Avatar
 
Data dołączenia: 11 06 2007
Lokacja: Siemianowice Śl.
Wiek: 32

Posty: 1,072
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Elite Knight
Martka ma numer GG 8189306 Send a message via Skype™ to Martka
Domyślny

Hehe, witamy na Valorii ;p.
__________________
Martka's last.fm
Martka jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 11-10-2007, 19:02   #4
Hamerpl
Użytkownik Forum
 
Hamerpl's Avatar
 
Data dołączenia: 23 12 2006
Lokacja: Toruń

Posty: 170
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
Świat: Candia
Poziom: 290
Skille: 103/99
Poziom mag.: 11
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez marla666 Pokaż post
Hehe, witamy na Valorii ;p.
To tam wszyscy tak ?
Hamerpl jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 11-10-2007, 19:04   #5
Kolos from rodos
Użytkownik Forum
 
Kolos from rodos's Avatar
 
Data dołączenia: 13 03 2005
Lokacja: Chełm

Posty: 194
Stan: Na Emeryturze
Imię: Mustak
Profesja: Elite Knight
Gildia: Partyzanci
Świat: titania
Poziom: 70
Skille: 10/10
Poziom mag.: 6
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Hamerpl Pokaż post
jakieś 2 lvle wiecej i byście go juz go na rotach ubić.
pwned! btw, pl?
__________________
hot,ehh?
Kolos from rodos jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 11-10-2007, 19:08   #6
shoq
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 14 08 2005
Lokacja: Mordor

Posty: 915
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Druid
Poziom mag.: 45
Domyślny

Hehe

Jesteśmy nowi na Valorii i stąd te niskie lvl. Ale cieszę się że wam się podoba xD
__________________
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez forum.tibia.pl
Mam XX kasy. Co kupić? Co wybrać?
Kup.Se.Musk
Dzisiaj, 09:12 >
shoq jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 11-10-2007, 19:08   #7
Nioob
Użytkownik Forum
 
Nioob's Avatar
 
Data dołączenia: 30 09 2007
Lokacja: N(I)oob Land

Posty: 113
Stan: Aktywny Gracz
Świat: Empera
Domyślny

żal.pl
zamiast was bić uciekała na luzie by was ubiła ;0
__________________
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez bercik-knight Pokaż post
dobry mam sorcerer 109lvl m lvl 73(jestem facc) moje pytanie jest takie:
Chciałbym isc poexpic na dragu pod thais ale sie boje poniewaz czesto jest lurniety fire devil a niechcialbym pasc co mam zrobic
aha i jeszcze co mam wziac zeby zabic fire devila bo kolega mi powiedzial ze jest bardzo silny czy 2 bp sd starczy???
a wlasnie dopiero kupilem ta postac
You see Donald Tusk Shield (Def.27) It's Defend yourself from attack's of PIS Members.

Ostatnio edytowany przez Nioob - 11-10-2007 o 19:12.
Nioob jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 11-10-2007, 19:14   #8
Sinn
Użytkownik Forum
 
Sinn's Avatar
 
Data dołączenia: 14 02 2006

Posty: 22
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Świat: Galana
Domyślny

WOW 16 knight own3d! Loot slaby bo mial aola =/
Sinn jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 11-10-2007, 19:14   #9
Martka
Music addict
 
Martka's Avatar
 
Data dołączenia: 11 06 2007
Lokacja: Siemianowice Śl.
Wiek: 32

Posty: 1,072
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Elite Knight
Martka ma numer GG 8189306 Send a message via Skype™ to Martka
Domyślny

Cytuj:
To tam wszyscy tak ?
Większość xD.
__________________
Martka's last.fm
Martka jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 11-10-2007, 19:18   #10
raxox
Użytkownik forum
 
raxox's Avatar
 
Data dołączenia: 05 12 2005
Wiek: 30

Posty: 11
Imię: Xarachis
Profesja: Druid
Domyślny

Ta zabił mi 3 moje roty które klupałem z snakebite rode.
Nie wybacza się takim . A loot .. no cóż jaki może być loot z 16 knighta
raxox jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 11-10-2007, 20:36   #11
Freezy Eddie
Użytkownik Forum
 
Freezy Eddie's Avatar
 
Data dołączenia: 30 04 2006

Posty: 142
Domyślny

Ale akcja hlopaki!11 Szkoda rze nie byuo kombo UE to by sie szybciej nub zlorzyl!11
Freezy Eddie jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 11-10-2007, 20:53   #12
shoq
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 14 08 2005
Lokacja: Mordor

Posty: 915
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Druid
Poziom mag.: 45
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Freezy Eddie Pokaż post
Ale akcja hlopaki!11 Szkoda rze nie byuo kombo UE to by sie szybciej nub zlorzyl!11
To, że wrzuciłem tutaj ten film to był raczej dowcip ;p i tak to traktujcie
__________________
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez forum.tibia.pl
Mam XX kasy. Co kupić? Co wybrać?
Kup.Se.Musk
Dzisiaj, 09:12 >
shoq jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 11-10-2007, 22:19   #13
Anerian
Użytkownik Forum
 
Anerian's Avatar
 
Data dołączenia: 17 04 2007
Lokacja: Wieś na zadupiu co się zowie Kraków
Wiek: 30

Posty: 185
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Aneriano
Profesja: Paladin
Świat: Valoria
Poziom: 8
Skille: 47/47
Poziom mag.: 2
Anerian ma numer GG 1494880
Domyślny

Hehe xD Valoria rządzi. Skilluje knightem to wpadł 15 drut i mi all ubija. Nakrzyczałem na niego żeby spadał to on polazł, po chwili wrócił i mnie bije. Zabił mnie. Tera ma hunta, wkońcu to Valoria tu prawie każdy ma kumpli.
Anerian jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 12-10-2007, 00:51   #14
Kiełek
Użytkownik Forum
 
Kiełek's Avatar
 
Data dołączenia: 29 06 2006
Lokacja: Bydgoszcz
Wiek: 29

Posty: 1,326
Profesja: Elite Knight
Świat: Iridia
Poziom: 115
Skille: 92/89
Poziom mag.: 7
Kiełek ma numer GG 6*****9
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez raxox Pokaż post
Ta zabił mi 3 moje roty które klupałem z snakebite rode.
Nie wybacza się takim . A loot .. no cóż jaki może być loot z 16 knighta
Nie no! Ta zniewaga krwi wymaga!

Dowcip, oczywiście że dowcip huhu;p
Kiełek jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 12-10-2007, 16:47   #15
Eneris
Użytkownik Forum
 
Eneris's Avatar
 
Data dołączenia: 23 05 2006
Lokacja: Lublin

Posty: 798
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Hakiv
Profesja: Royal Paladin
Domyślny

bez kitu brakowało tylko combo ue paralizów ale szkoda ze spadł aol ;/ ROX
Eneris jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 12-10-2007, 18:51   #16
Gruhard
Użytkownik Forum
 
Gruhard's Avatar
 
Data dołączenia: 02 10 2006
Lokacja: Zadupie Małe

Posty: 291
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Gruhard
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Iridia
Poziom: 90+
Skille: 5
Poziom mag.: 65
Gruhard ma numer GG 4263556
Domyślny

ŁAŁ 16 kina padł o.o


gz, nast. razem jak ubije wam rota (xd) to prosze zmiencie swoja zasade i WYBACZCIE MI!


ogolnie żal
__________________
Grass porasta mury mego miasta
Nielegalna plantacja zielonego chwasta
Niedługi czas minął gdy w płuca me wpłynął
Tatrahydrocannabinol pozytywny stan nawinął
Chmura słodko-mdła
To ta good sensimilla, ona
Cała zielona, w serce w bletce skręcona
Skona w moich szponach
Palona nie w gramach a w tonach!


Gruhard jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 12-10-2007, 18:52   #17
Gruhard
Użytkownik Forum
 
Gruhard's Avatar
 
Data dołączenia: 02 10 2006
Lokacja: Zadupie Małe

Posty: 291
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Gruhard
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Iridia
Poziom: 90+
Skille: 5
Poziom mag.: 65
Gruhard ma numer GG 4263556
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Eneris Pokaż post
bez kitu brakowało tylko combo ue paralizów ale szkoda ze spadł aol ;/ ROX
aol nie spada btw tylko znika
__________________
Grass porasta mury mego miasta
Nielegalna plantacja zielonego chwasta
Niedługi czas minął gdy w płuca me wpłynął
Tatrahydrocannabinol pozytywny stan nawinął
Chmura słodko-mdła
To ta good sensimilla, ona
Cała zielona, w serce w bletce skręcona
Skona w moich szponach
Palona nie w gramach a w tonach!


Gruhard jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 12-10-2007, 19:07   #18
Martka
Music addict
 
Martka's Avatar
 
Data dołączenia: 11 06 2007
Lokacja: Siemianowice Śl.
Wiek: 32

Posty: 1,072
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Elite Knight
Martka ma numer GG 8189306 Send a message via Skype™ to Martka
Domyślny

@up
Btw to można edytować posty. A tak w ogóle to każdy świat rządzi się swoimi prawami, na Valorii są akurat takie, więc mógłbyś sobie darować ironię.
__________________
Martka's last.fm
Martka jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 
Opcje tematu

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 18:23.


Powered by vBulletin 3