Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Forum ogólne > Potwory

Notki

Potwory Wszystko o potworach. Jak się zachowują, jakie taktyki, jakie mają słabe punkty. To wszystko znajdziesz tutaj.
Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 25-05-2006, 13:24   #1
bałwan
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 05 05 2006

Posty: 5
Domyślny Necro- ktory resp?

Szukam respu Necromancera tylko takiego zeby byl pojedynczy, bo chce tam expic 28 druidem (ds tylko blokuje. rozdzka 19lvl+ hmm). Ktory resp najlepszy? Moze byc nawet tomb.
Z gory dzieki za odpowiedzi.
bałwan jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 25-05-2006, 13:43   #2
$4JT3R
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 25 05 2006
Lokacja: Tarnów

Posty: 7
Stan: Aktywny gracz
Imię: Sajter
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Triada
Świat: Elysia
Poziom: 44
Skille: 80 dist
Poziom mag.: 14
$4JT3R ma numer GG 6170617
Szczęśliwy Ghostland Darashia

Fajne są respy w ghostlandzie na <<-- od Darashii
ale musisz wybic wczesniej sporo ghouli,ds stalkery i ghosty

Ostatnio edytowany przez bosal - 03-05-2008 o 00:51.
$4JT3R jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 25-05-2006, 13:44   #3
jastr
Użytkownik Forum
 
jastr's Avatar
 
Data dołączenia: 18 02 2005
Lokacja: Ełk
Wiek: 35

Posty: 263
Stan: Na emeryturze
Imię: Jastr
Profesja: Sorcerer
Świat: Galana
Poziom: 8
Skille: :)
jastr ma numer GG 4019279
Domyślny

eee 28 lvl expiący na necro to nie najleprzy pomysł no ale fajny pojedyńczy respown jest w tar pits (3 poziom) niestety po drodze wampów sporo i bonebest no ale jeśli jakiś pallek expi sobie w tombie to ci zapewne odstąpi respown necro (palek nie przepada za necro). Musisz uważać tylko i dobrze się ugadać bo jeśli pallek opuści tomb może być hardcore. Zdażają się 2 a nawet 3 vampy na raz(lured) więc i summony mogą nie pomóc a bonebest to już całkiem przechlapane (a żeby dość do necro lub opuścić tomb z necro musisz przejść obok respu bonebest +vamp co dla druta 28 lvl =ded)
jastr jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 25-05-2006, 13:45   #4
bałwan
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 05 05 2006

Posty: 5
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez $4JT3R
Fajne są respy w ghostlandzie na <<-- od Darashii
ale musisz wybic wczesniej sporo ghouli,ds stalkery i ghosty
Z tym nie ma problemu raczej
A ten na tombie. To co trzeba podrodze zabic?
Pojedynczy on?
Info pls
bałwan jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 25-05-2006, 14:25   #5
pyzio2
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 10 05 2004

Posty: 106
Stan: Aktywny Gracz
Imię: :)
Profesja: Elite Knight
Świat: Morgana
Poziom: xxx
Skille: xx
Poziom mag.: x
Domyślny

necro jest pojedyncze a po drodze tak jak pisal poprzednik masz pare vampow, crypt shmblery , mumie, bonebeast
pyzio2 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 25-05-2006, 14:34   #6
Lasooch
Użytkownik Forum
 
Lasooch's Avatar
 
Data dołączenia: 08 02 2006

Posty: 3,852
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Inferna
Poziom: 5x
Skille: nvm/nvm
Poziom mag.: 4x
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez $4JT3R
Fajne są respy w ghostlandzie na <<-- od Darashii
ale musisz wybic wczesniej sporo ghouli,ds stalkery i ghosty
Nie zabić, tylko użyć utana vid/stealth ringa.

Ten spawn najlepszy, 2x+3x (tęsknię za tymi huntami z Granem...:<)
__________________
If you come here... you'll find me. I promise.
Lasooch jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 25-05-2006, 14:43   #7
thewojtek
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 21 03 2005
Lokacja: Łódź

Posty: 441
Stan: Na Emeryturze
Imię: Gran Deah
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: HS
Świat: Galana
Poziom: 64
Poziom mag.: 53
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Lasooch
Nie zabić, tylko użyć utana vid/stealth ringa.

Ten spawn najlepszy, 2x+3x (tęsknię za tymi huntami z Granem...:<)
Ja tez m8 ;[
thewojtek jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 25-05-2006, 14:47   #8
Nytalith
Użytkownik Forum
 
Nytalith's Avatar
 
Data dołączenia: 10 08 2005

Posty: 338
Imię: Sama Edso
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: Brigade
Świat: Astera
Poziom: 60
Skille: xx/xx
Poziom mag.: 60
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez bałwan
Z tym nie ma problemu raczej
A ten na tombie. To co trzeba podrodze zabic?
Pojedynczy on?
Info pls
problem bedzie i to duzy, koniec niewidki tam dla prawie kazdej postaci magicznej oznacza dead, po prostu za duzo tych ds itp.
A te respy sa x2 (ale na ogol sie tylko 1 nadaza respic) i x3 (raczej niewyskakuja naraz). Niestety necro sie dosc konkretnie lecza, wiec boje sie ze na 28lvl raczej niedasz mu rady, a napewno beda szly kosmiczne ilosci hmm
__________________

14.35kb w sumie, nie czepiac sie
Nytalith jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 25-05-2006, 14:54   #9
Lasooch
Użytkownik Forum
 
Lasooch's Avatar
 
Data dołączenia: 08 02 2006

Posty: 3,852
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Inferna
Poziom: 5x
Skille: nvm/nvm
Poziom mag.: 4x
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Nytalith
problem bedzie i to duzy, koniec niewidki tam dla prawie kazdej postaci magicznej oznacza dead, po prostu za duzo tych ds itp.
A te respy sa x2 (ale na ogol sie tylko 1 nadaza respic) i x3 (raczej niewyskakuja naraz). Niestety necro sie dosc konkretnie lecza, wiec boje sie ze na 28lvl raczej niedasz mu rady, a napewno beda szly kosmiczne ilosci hmm
Z Granem biliśmy DSami... taniej wychodzi ale we 2 sorców.

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez thewojtek
Ja tez m8 ;[
Luv ya:*
__________________
If you come here... you'll find me. I promise.
Lasooch jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 26-05-2006, 16:37   #10
Nytalith
Użytkownik Forum
 
Nytalith's Avatar
 
Data dołączenia: 10 08 2005

Posty: 338
Imię: Sama Edso
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: Brigade
Świat: Astera
Poziom: 60
Skille: xx/xx
Poziom mag.: 60
Domyślny

up: Po co to policzyles?;p a i tak zle, best sd mam bodajze 432
__________________

14.35kb w sumie, nie czepiac sie
Nytalith jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 
Opcje tematu

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 05:46.


Powered by vBulletin 3