Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Inne > O wszystkim i o niczym

Notki

O wszystkim i o niczym O tym wszystkim co nie pasuje gdziekolwiek indziej ;)
Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 24-06-2006, 11:15   #1
Matek
Użytkownik Forum
 
Matek's Avatar
 
Data dołączenia: 21 09 2004
Lokacja: Węgorzewo/Gdańsk

Posty: 1,859
Matek ma numer GG 3933509
Domyślny [Reklama]Dyski WD80GB - ATA - 7200

Witam!

Na poczatek wiadomosc do modow: prosze, wsztrzymajcie sie z kasacja tematu. PMka z prosba o pozwolenie na reklame poszla juz do admina. Oczywiscie, Tibia.pl bedzie miala z tego takze jakas mala korzysc o czym na koncu.


Ok, mam do odsprzedania 25 dyskow twardych ATA (ten standardowy - jeszcze bardzo popularny, dziala na kazdym kompie) WD o pojemnosci 80GB, pamieci cache 2MB i predkosci obrotowej 7200rpm. Na produkty udzielam rocznej rekojmy (wymog polskiego prawa, polecam pogooglac) oraz 30 dniowej gwarancji.

Skąd pochodzą dyski i dlaczego sa takie tanie

Dyski pochodza z hurtowni mojego kumpla, ktory z pewnych powodow podjal decyzje o zamknieciu dzialalnosci. W zwiazku z czym sprzedaje caly zmagazynowany sprzet za cene wyzsza o kilka procent niz je zakupil. Za kazdy dysk chce tylko 150 zotych + 10 zlotych za przesylke (za kurierska juz 14). Oczywiscie, jezeli zbierzesz 5 kumpli, wtedy my oplacamy wam przesylke.

Jezeli uwazacie, ze to drogo polecam sprawdzic strony porownujace ceny w sklepach. Model dyskow WD 80GB ksztaltuje sie w granicach 180-200 zlotych. Dolicz 15 zlotych przesylki i masz 195-215 zlociszy. Jak latwo obliczyc kupujac u mnie oszczedzasz od 35 zlotych do 55 zlotych.

Dlaczego nie wystawiamy dyskow na aukcji

Przyczyna prozaiczna: rozliczenie z fiskusem. Gdybysmy caly pozbywany sprzet wystawili na aukcjach musielibysmy zabulic sporoa sumke z tytulu podatku, czego z pewnych opwodow nie chcemy. Sprzedaz przez neta pozwala mi ukryc koszta w zarobkach kogos, kto nie pracuje i kto nie musi placic podatku. Jednak jezeli ktos bedzie chcial to oczywiscie bede umieszczal pojedyncze aukcje na allegro. Jednak wtedy nie masz pewnosci, ze cena nie podskoczy

Dlaczego akurat tibia.pl

Rozumiem, ze wiekszosc ludzi na tibia.pl nie zarabia. Ale byc moze zdolacie nakusic rodzicow na taka promocje - i to z gwarancja

Kontakt

Jezeli zdecydowales sie wspomoc nas zakupujac dyski skontaktuj sie ze mna na gg (3-9-3-3-5-0-9) badz wyslij wiadomosc na PM ze swoim nr kom - skontaktuje sie w celu dogadania szczegolow.

Sprzetu jest duzo wiecej - jak narazie sprawdzamy mozliwosc sprzedazy dyskow, zobaczymy jak na tym wyjdziemy i bedziemy jechali dalej.

Bardzo prosze o szybka reakcje. Czas na sprzedanie mam do nastepnej soboty, potem idziemy na gielde. Szczegoly techniczne dysku dla zainteresowanych na PW

edit: I zeby nie bylo, ze jestem samolubny. Jezeli pojda wszystkie dyski, zafunduje nagrode w konkursie tibia.pl. Prawdopodobnie roczny PACC, malo to, ale na poczatek chyba ok
__________________


"Miła, błagam, nie zrozum mnie źle
Kocham cię tak jak swoje przestworza pokochał wiatr"

Moj jogger

Ostatnio edytowany przez Matek - 24-06-2006 o 11:29.
Matek jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 24-06-2006, 11:37   #2
Edek Rozprowacz
Użytkownik Forum
 
Edek Rozprowacz's Avatar
 
Data dołączenia: 14 09 2005
Wiek: 32

Posty: 155
Stan: Niegrający
Profesja: Rookstayer
Gildia: AvE MoR
Świat: Aurea
Poziom: 44
Skille: xx/xx
Poziom mag.: xD
Send a message via Skype™ to Edek Rozprowacz
Domyślny

swietny pomysl niema to jak polska mentalnosc jak by tu ominac fiskusa . Szkoda ze 2 miechy temu kupilem dysk pewnie sam bym sie podkusil =/ ale gratz pomyslu mam nadzieje ze modki nie zamkna tematu.
__________________
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Michoss Pokaż post
Oczywiście, on jest małe zakompleksione bobo a ty jesteś wielkim ogromnym dorosłym i masz potężnego h*ja.
Nic dodać nic ująć N/C
Edek Rozprowacz jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 24-06-2006, 11:57   #3
hoomik
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 29 11 2003

Posty: 2,117
Domyślny

jak macie jakies RAMy i bedziecie w stanie poczekac z miesiac to pisze sie na jedna lub dwie kosci 512 mb
hoomik jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 24-06-2006, 12:57   #4
Olorion.
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 17 07 2004
Wpisy bloga: 3

Posty: 1,278
Stan: Na Emeryturze
Domyślny

@up

ja tak samo jak hoom pragnalbym zakupic kosci ram


11:16:48 ‹Olorion› memory usage: 230/256MB (89.84%)

chyba ssie jak na dzisiejsze czasy co?
Olorion. jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 24-06-2006, 23:17   #5
Nyksus
Użytkownik Forum
 
Nyksus's Avatar
 
Data dołączenia: 15 12 2005
Lokacja: Wrocław

Posty: 660
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Świat: Guardia
Poziom: 85+
Skille: 82+
Poziom mag.: 16
Nyksus ma numer GG 9762142
Domyślny Re:

@up
Ssie, chyba, bo ja mam 256
__________________
Fajni Chlopacy _/
Nyksus jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 25-06-2006, 14:55   #6
Olorion.
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 17 07 2004
Wpisy bloga: 3

Posty: 1,278
Stan: Na Emeryturze
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Nyksus
@up
Ssie, chyba, bo ja mam 256
jasne ze ssie ppp
Olorion. jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 25-06-2006, 15:03   #7
Ashlon
Tibiaspy.com
 
Ashlon's Avatar
 
Data dołączenia: 10 11 2003
Lokacja: Wrocław

Posty: 4,083
Domyślny

Matek, cos wkrecasz Gdybys nawet na kazdym dysku zarobil dyszke i oplacil tego rocznego pacca, to...wyszedlbys na zero. Pacc kosztuje 60 euro (ok. 240 zl), a ty zyskalbys ledwie 250...Gdybys zyskal 2 dychy z kazdego dysku, bardziej oplacaloby ci sie pojsc na gielde i sprzedac bez fundowania pacca. Hm?
__________________
Nieaktywny.
Ashlon jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 25-06-2006, 22:28   #8
[email protected]
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 16 12 2004
Lokacja: Bydgoszcz

Posty: 131
Stan: Niegrający
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Nekromanta
Matek, cos wkrecasz
Może chłopak ma gest i nie zależy mu na pieniądzach aż tak bardzo ;f ?
__________________
Za dużo KB
M@rcin jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 25-06-2006, 23:01   #9
Ostry7
Użytkownik Forum
 
Ostry7's Avatar
 
Data dołączenia: 10 05 2006
Lokacja: Knurów

Posty: 205
Stan: Na emeryturze
Imię: Spatrax
Ostry7 ma numer GG 4139914 Send a message via Skype™ to Ostry7
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Matek
edit: I zeby nie bylo, ze jestem samolubny. Jezeli pojda wszystkie dyski, zafunduje nagrode w konkursie tibia.pl. Prawdopodobnie roczny PACC, malo to, ale na poczatek chyba ok
Cos za rozrzutnie jak na ciebie ;p
__________________


20:14 Charonsi: zostane zolnierzem
Ostry7 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 26-06-2006, 10:35   #10
Matek
Użytkownik Forum
 
Matek's Avatar
 
Data dołączenia: 21 09 2004
Lokacja: Węgorzewo/Gdańsk

Posty: 1,859
Matek ma numer GG 3933509
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Nekromanta
Matek, cos wkrecasz Gdybys nawet na kazdym dysku zarobil dyszke i oplacil tego rocznego pacca, to...wyszedlbys na zero. Pacc kosztuje 60 euro (ok. 240 zl), a ty zyskalbys ledwie 250...Gdybys zyskal 2 dychy z kazdego dysku, bardziej oplacaloby ci sie pojsc na gielde i sprzedac bez fundowania pacca. Hm?
Uwierz mi, ze ja mam z tego bardzo duzo Sytuacja jest jaka jest. Nie chce zarobic na sprzedazy tylko pomoc kumplowi w wyjsciu z problemu. Swoja zaplate odbiore pozniej
__________________


"Miła, błagam, nie zrozum mnie źle
Kocham cię tak jak swoje przestworza pokochał wiatr"

Moj jogger
Matek jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 26-06-2006, 12:01   #11
hoomik
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 29 11 2003

Posty: 2,117
Domyślny

nie pie*dol tylko mow czy macie te RAMy
hoomik jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 26-06-2006, 12:07   #12
Matek
Użytkownik Forum
 
Matek's Avatar
 
Data dołączenia: 21 09 2004
Lokacja: Węgorzewo/Gdańsk

Posty: 1,859
Matek ma numer GG 3933509
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez hoomik
nie pie*dol tylko mow czy macie te RAMy
No sa, ale ceny jak w sklepach;] Kingstony 1GB PC400 po ok 350 zeta;] 512 po ~190 zeta, dokladnie juz nie pamieta.
__________________


"Miła, błagam, nie zrozum mnie źle
Kocham cię tak jak swoje przestworza pokochał wiatr"

Moj jogger
Matek jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 26-06-2006, 12:26   #13
hoomik
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 29 11 2003

Posty: 2,117
Domyślny

o to nicholery, na allegro 512mb kupie za 140 zl...
hoomik jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 26-06-2006, 12:35   #14
Matek
Użytkownik Forum
 
Matek's Avatar
 
Data dołączenia: 21 09 2004
Lokacja: Węgorzewo/Gdańsk

Posty: 1,859
Matek ma numer GG 3933509
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez hoomik
o to nicholery, na allegro 512mb kupie za 140 zl...
No to dlatego ich tutaj nie oferowalem
__________________


"Miła, błagam, nie zrozum mnie źle
Kocham cię tak jak swoje przestworza pokochał wiatr"

Moj jogger
Matek jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 17-07-2006, 14:58   #15
Matek
Użytkownik Forum
 
Matek's Avatar
 
Data dołączenia: 21 09 2004
Lokacja: Węgorzewo/Gdańsk

Posty: 1,859
Matek ma numer GG 3933509
Domyślny

Pozwole sobie odswiezyc na chwilunie.

Mam kilka dyskow Matrox 120GB do zbycia za ok 200 zeta. Wszelkie info na PMke.

__________________


"Miła, błagam, nie zrozum mnie źle
Kocham cię tak jak swoje przestworza pokochał wiatr"

Moj jogger
Matek jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 
Opcje tematu

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 07:16.


Powered by vBulletin 3