|
Notki |
O wszystkim i o niczym O tym wszystkim co nie pasuje gdziekolwiek indziej ;) |
|
Opcje tematu |
06-01-2004, 14:41 | #1 |
eX Moderator
Data dołączenia: 26 09 2003
Lokacja: Fangorn Forest
Wiek: 42
Posty: 1,355
Stan: Na Emeryturze
Gildia: Defenders of Fangorn
|
Top 5 - Wasze ulubione filmy
Zalozylem temacik by sie dowiedziec jakie filmy lubicie, nie chodzi mi o rodzaj filmu lecz o konkretny tytul.
Prosze pisac wg schematu tak jak ja, podawac (jesli to mozliwe) zarowno polski jak i oryginalny tytul, oraz rezyserie (jesli jest wam znana). Jesli macie na mysli jakas "sage" nie wymieniajcie wszystkich czesci, lecz tylko tytul sagi. No i najwazniejsze: nie interesuja mnie wasze komentarze, ale to jakie filmy lubicie, wiec nie chce widziec postow typu: "film XXX to badziewie, film YYY jest lepszy". Zaczynamy: 1. Kill Bill - Quentin Tarantino 2. Boondock Saints/Świeci z Bostonu - Troy Duffy 3. Snatch/Przekret - Guy Ritche 4. Lorts od the rings/Wladca Pierscieni - Peter Jackson 5. Indiana Jones (all) - Steven Spielberg P.S. - Jeśli Wam sie cos odmieni, zawsze mozecie zedytowac posta - pamietajcie o tym.
__________________
1. Moderator nie nabija postów - moderator ma wiele do przekazania
2. Moderator nie myli się - moderator ma inne zdanie 3. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę 4. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora. 5. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego. |
|
06-01-2004, 15:12 | #2 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 10 2003
Lokacja: Szczecin
Posty: 170
|
Zalóżmy ze powiem to troche inaczej
oskara z Wietnamu dostaje: -Wladca pierscieni powrot króla za najlepszy film w Wietnamie -Za najlepsze efekty matrix all czesci (moze bylo by to "shaolin socer" ale jeszcze tego nie widzialem) -Za najgorszy film roku 00-2004 dostanie oskara hmmm "good bye lenin" I to chyba wszystko, jak cos wymysle to nadpisze. -------------------- edit by Magus Pozwolilem sobie poprawic kilkanascie Twoich byków ortograficznych. A nastepnym razem trzymaj sie schematu bo Ci skasuje posta
__________________
Nick: ******|*******|*******|Wunaku World: Aldora|Aurea|Aldora|Aurea Prof: RP|EK|MS|EK Level: 52|50|42|23 Skills: 81/62|74/73|50mlvl|65/65 <-- rosna Stan: Wymieniona|Sprzedana|Sprzedana|Aktywna Ale i tak w oczekiwaniu na new world i update ^.^ |
06-01-2004, 18:10 | #3 | |
CS Tibia.pl Team
|
U mnie
1. LoTR 2. Naga broń 3. Johny english 4. Naga broń 5. Reszta komedii
__________________
Cytuj:
eerion.blogspot.com - Jak to gaijin Japonię ogarniał, czyli relacja z kraju kwitnącej wiśni. |
|
07-01-2004, 03:56 | #4 |
eX Moderator
Data dołączenia: 31 07 2003
Lokacja: St-ce/Ck
Wiek: 38
Posty: 1,023
Stan: Niegrający
|
1. Braveheart
2. LOTR 3. Matrix (tylko I) 4. Epoka Lodowcowa, Shrek, Potwory i spolka 5. nie wiem.
__________________
|
07-01-2004, 05:11 | #5 |
Dobo Srobo
Data dołączenia: 23 07 2003
Posty: 2,368
|
Zmieniam często zdanie... narazie to tak:
1) Pianista 2) The Ring 3) Office Space 4) South Park (wszystkie, w szczególnosci sezon 5&6) 5) Matrix (tylko I, reszta chała) |
07-01-2004, 05:30 | #6 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 30 12 2003
Posty: 17
|
lubie ambitne filmy ale jednak najlepiej oglada mi sie typowo kasowe komercyjne produkcje ( nie jest to moze zbyt ambitne no ale coz... ) :
1.braveheart 2.romeo i julia ( to z tym wstretnym dicaprio) 3.armageddon 4.matrix(podobnie jak wszyscy tylko 1 czesc) 5.szosty zmysl nie koniecznie w tej kolejnosci i w ogole wiekszosc filmow z brucem willisem i melem gibsonem |
07-01-2004, 05:30 | #7 |
eX Moderator
Data dołączenia: 18 09 2003
Lokacja: Szczecin-Zdroje/Wroclaw
Posty: 1,481
Imię: Gimli Ent
Profesja: Elite Knight
Gildia: Defenders of Fangorn
Świat: Azura
Poziom: 89
|
1)Braveheart
2) Lotr ( jeszcze nie widzialem 3 czesci - na premiere sie nie udalo zalapac, a teraz z cala holota isc nie bede ) 3) matrix 1 ( reszty nawet nie widzialem ) 4) Państwo Głupkowie 5)Seria Scooby Doo ( moze to nie film, ale jakies pelnometrazowe tez byly ) |
07-01-2004, 06:06 | #8 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 12 10 2003
Lokacja: Na wakacjach od forum ;p
Posty: 508
|
1. Lord of the Rings Return of The King
2. Matrix Reoladed 3. Dzień Świra 4. Przyczajony Tygrys - Ukryty smok 5. Shrek
__________________
Już mnie na tym forum nie uświadczycie. Żegnam wszystkich. |
07-01-2004, 06:16 | #9 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 22 09 2003
Posty: 332
|
Dobra, u mnie to będzie wyglądało tak:
1. Chłopaki nie płaczą. 2. Matrix (1 i 3, dwójka to chała). 3. Show (polski film). 4. Ukryty wymiar (horror s-f, niezapomniane wrażenia) 5. 2010 Odyseja Kosmiczna (2001 to chała).
__________________
TERMINATOR BYŁ METALEM!!!
|
08-01-2004, 05:59 | #10 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 18 10 2003
Posty: 14
|
Leon... my fav for ever and ever
|
08-01-2004, 06:56 | #11 |
eX Moderator
Data dołączenia: 29 07 2003
Lokacja: Castle Shop 1
Wiek: 34
Wpisy bloga: 1
Posty: 1,004
Imię: Mighty Zaglada
Gildia: Dreamers
|
1. Matrix (cała saga)
2. Wyścig szczurów. 3. Desperado 4. Gdzie jest nemo ? =P 5. The one
__________________
Serce człowieka to cmentarz pogrzebanych nadziei. |
08-01-2004, 08:03 | #12 |
Administrator
Data dołączenia: 05 01 2004
Lokacja: Happyland :)
Wiek: 37
Posty: 4,290
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Master Sorcerer
Poziom: 104
|
Najbardziej lubie filmy ambitne i także nieznanych "jeszcze" reżyserów, ale oto lista The Best'ów, niekonieczniej w tej kolejności:
1.Leon Zawodowiec 2.Matrix(of kors I, chodz II nie byla zla, za to III(CENSORED) ekh..do bani po prostu) 3.How High 8) 4.HACKERS (strasznie lame film jezeli chodzi o hacking ale jest zajeb... jak sie wczuc w klimat i ten soundtrack) 5.PSY I i PSY II: Ostatnia Krew Oraz Sagi/Seriale: 1.Dragon Ball (najlepszy byl Z) :evil: 2.South Park :rolleyes: 3.JackAss 8) |
09-01-2004, 03:18 | #13 |
eX Moderator
Data dołączenia: 13 10 2003
Lokacja: Tychy
Wiek: 41
Posty: 1,816
Stan: Niegrający
|
Piękny umysł
Matrix (1) Amelia Kocha nie kocha Pianista LoTR Chłopaki nie płaczą
__________________
Emerytura... Dzięki za wszystko. |
09-01-2004, 04:00 | #14 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 24 07 2003
Posty: 16
|
1. Koszmar minionego lata / koszmar następnego lata
2. Straszny film ( 1 i 2) 3. Nothing Hill 4. Matrix 5. Shrek ( Osiołek 4ever ) |
10-01-2004, 11:09 | #15 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 07 08 2003
Lokacja: Elblag
Wiek: 32
Posty: 167
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Brzozqs
Profesja: Paladin
Świat: Secura
Poziom: 23+
Skille: 65/50
Poziom mag.: 8+
|
1.Wladca pierscieni(wszystkie czesci)
2.Gdzie jest Nemo=P 3.Happy tree friend(musisz zobaczyc =])(www.happytreefriends.com 4.Desperado 5.Bruce Wszechmogacy
__________________
Boombella's rl friend ; o za duży ten obrazek... No troche moze taa ; D |
12-01-2004, 01:10 | #16 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 03 11 2003
Posty: 52
|
Wieczny student
American pie 1-3 Szkola stuardess Chlopaki nie placza Poranek kojota Jack frost Ostatni samurai i wiele wiele innych |
12-01-2004, 02:59 | #17 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 21 08 2003
Lokacja: Kołobrzeg City
Posty: 386
Stan: Na emeryturze
|
1. Masmix rehabilitacja
2. Wladca Pierdzieli Druzyna Leppera i Powrot króla 3. Stara basn - kiedy Rydzyk byl Bogiem Uwaga jezeli z jakis blizej nieokreslonych powodow lubisz ksiedza Rydzyka i sluchasz Radia Maryja to wiedz ze w moich intencjach nie bylo obrazania nikogo uczoc religijnych
__________________
Z socjalistycznym pozdrowieniem Jedi |
13-01-2004, 05:43 | #18 |
Guest
Posty: n/a
|
Żeby było krótko i zwięźle
1) LOTR 2) MATRIX 3) SUPERTROOPERS 4) Chłopaki nie płaczą 5) 2 Fast 2 Furious |
13-01-2004, 06:19 | #19 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 12 2003
Posty: 64
|
Numero uno: Chlopaki nie placza;
Number two: Predator; Numer trzy: ; Naga bron, A czwarty to chyba bedzie:.....Ali G Indohaus 5: Wladca pierscieni, Matrix, Dragon Balla tez lubie , Wiedzmin, Rocky, Wyscig szczurow, Poranek kojota, Super Troopers, Terminator.....(aahh, sie zmachalem ) 5 to stanowczo za malo, nie potrafie sie zmiescic A tutaj jescze moja klasyfikacja: Najbardziej poje**** filmy jakie widzialem , nie wiedzialem czy mam sie smiac, czy plakac: -Yyrekk kosmiczna nominacja; -Dzien swira. |
13-01-2004, 08:24 | #20 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 14 11 2003
Posty: 82
|
And the winner is:
1) Star Wars/Gwiezdne Wojny <- wszystkie
2) Matrix <-tylko1 3) Miasteczko Southpark <-tylko w oryginalnym języku 4) LotR I i II 5) Forest Gump |