Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Dla początkujących > Mainland

Notki

Mainland Wielki i tajemniczy kontynent... Tutaj odkrywamy jego tajemnice...

Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 15-04-2012, 23:21   #1
Rayel
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny Premium Account

Może były już takie tematy, ja nie mogłem żadnego takiego znaleźć, jeśli źle szukałem, to podajcie mi link do takiego tematu.

Zacznę tak: mam palladyna, 16 lvl, skille 63/52. Jestem graczem raczej nowym, nieobeznanym, jednak grałem już dawno temu, dużo razy, ale nigdy nie miałem takiej postaci jak teraz .
Myślałem o kupnie pacca, żeby urozmaicić sobie grę, żeby mieć z niej jeszcze więcej przyjemności, z dala od botów. Czytałem, że szkoda premium na skillowanie, więc myślałem, aby doskillować do około 75 i kupić pacca. I tu rodzi się pytanie: co mogę robić z kontem premium, na około 20 lvlu i ze skillami około 75? Nie znam się na świecie Tibii, więc czekam na jakieś propozycje.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.
  Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 20-04-2012, 10:07   #2
Kiltarhi'Drane
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 13 04 2012

Posty: 35
Domyślny

Przeczytaj parę poradników nawet tych starszych i na pewno się dowiesz. Powodzenia.
Kiltarhi'Drane jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 03-06-2012, 15:05   #3
redfaction
Użytkownik Forum
 
redfaction's Avatar
 
Data dołączenia: 07 12 2003
Lokacja: Tychy

Posty: 273
Stan: Aktywny Gracz
Imię: ?
Świat: Kamadan!
Poziom: ?
redfaction ma numer GG 4524829
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Rayel Pokaż post
na około 20 lvlu i ze skillami około 75? Nie znam się na świecie Tibii, więc czekam na jakieś propozycje.
tomby / tarantula taski
__________________
rallaggallar
redfaction jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 13-06-2012, 13:06   #4
ripp1337
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 19 04 2012

Posty: 7
Domyślny