Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

stary 14-11-2009, 12:35   #1
-RaVeX-
Guest
 

Posty: n/a
Strzałka Mlvl-Druid ;]

SiemQa all. Chciałbym wam zadać kilka pytań: Czy mlvl u druida daje duzo? Oplacalna jest gra druidem? I czy skoro bede bil z terra rod w ghoula to po ile bede w niego bił, skoro jest on czesciowo-odporny na żywioł z którego własnie bije terra rod????
  Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 14-11-2009, 12:57   #2
Paralizze
Użytkownik Forum
 
Paralizze's Avatar
 
Data dołączenia: 12 11 2007
Lokacja: to dobrze

Posty: 212
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Royal Paladin
Świat: mam swój swiat!
Poziom: lol
Skille: pienc/5
Poziom mag.: ..
Paralizze ma numer GG tajny ;]
Domyślny

W dzisiejszej tibii m lvl u postaci magicznych <druid, sorcerer> to podstawa. Daje bardzo dużo. 50 lvl z 60 m lvl udeży z sd więcej niż 100 z 30 m lvlem.

Czy jest oplacalna ? hmm...
Jak masz kupisz pacca to napewno będzie, ale nie licz na że będziesz na*******ał pg i jeszcze na + wychodził. Albo pg i na - albo słaby exp i na +, ewentualnie jak będziesz miał kurewskiego farta to wyjdziesz na + z pg.

Z tym ghoulem to nie wiem. Niech ci ktoś inny odpowie.
__________________
Argen noobek ^^
Paralizze jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 14-11-2009, 13:59   #3
Dogix
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 24 09 2009

Posty: 65
Stan: Na Emeryturze
Świat: Morgana
Poziom: 10
Skille: 10/20
Poziom mag.: 1
Domyślny

M lvla sie nie opłaca trenować według mnie .. (a mialem juz 143 Ms'a i 90 Ed)

W ghula bedziesz bil w granicach 33-45
__________________
Zapraszam do komentowania
http://forum.tibia.pl/showthread.php?t=224859
Dogix jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 14-11-2009, 17:03   #4
Inferniak2
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 17 04 2009
Lokacja: Europa

Posty: 54
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Druid
Świat: Inferna
Poziom mag.: 99
Domyślny

Terra Rod to (według mnie) najgorsza różdzka. Lepiej już kup Northwinda (22lvl) lub Hailstromke (33lvl) do lania ghouli. Jeśli ci sie koniecznie ghoule zamażyły, to zrób sorca i wbij 22 lvl na Wand of Draconia.
__________________
Pozdrawiam,
Inferniak.

Grasz na Infernie? Zamieść tutaj swojego screena!
Inferniak2 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 14-11-2009, 20:23   #5
DodiekPower
Użytkownik Forum
 
DodiekPower's Avatar
 
Data dołączenia: 18 03 2009
Lokacja: częstochowa

Posty: 119
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Wu Cent
Profesja: Elite Knight
Świat: Nerana
Poziom: 95
Skille: 84/78
Poziom mag.: 6
DodiekPower ma numer GG 3992346
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez -RaVeX- Pokaż post
SiemQa all. Chciałbym wam zadać kilka pytań: Czy mlvl u druida daje duzo? Oplacalna jest gra druidem? I czy skoro bede bil z terra rod w ghoula to po ile bede w niego bił, skoro jest on czesciowo-odporny na żywioł z którego własnie bije terra rod????

1.dosc duzo daje xd te kilka hp wiekrze obrazenia
2.opyla sie xd jak sie ma postmana to mozna duzo zarobic po za tym druid ma dobre hity
3.40-50~
DodiekPower jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 14-11-2009, 20:33   #6
LeifErikson
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez DodiekPower Pokaż post
1.dosc duzo daje xd te kilka hp wiekrze obrazenia
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez DodiekPower Pokaż post
kilka hp wiekrze obrazenia
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez DodiekPower Pokaż post
wiekrze obrazenia
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez DodiekPower Pokaż post
wiekrze
/facepalm

#Topic
Nie oplaca sie trenowac mlvla, sam wejdzie przy expie. Bedziesz bil troche slabiej, 30-40 jak ktos juz napisal.
  Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 
Opcje tematu

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 03:49.


Powered by vBulletin 3