Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Inne > O wszystkim i o niczym

Notki

O wszystkim i o niczym O tym wszystkim co nie pasuje gdziekolwiek indziej ;)

Odpowiedz

Opcje tematu
stary 07-02-2004, 16:22   #1
Jedi
Użytkownik Forum

Data dołączenia: 21 08 2003
Lokacja: Kołobrzeg City

Stan: Na emeryturze
Jedi ma numer GG 2163513
Domyślny Generał z Republiki Bananowej

Oto jakiego maila dostalem:

Dear friend,
I greet you in the Name that is above all names,As you read this, I don't want you to feel sorry for me, because,I believe everyone will die someday.My name is YACO RAFAT, a merchant in Dubai, in the U.A.E.I have been diagnosed with lung cancer. It has defiled all forms of medical treatment, and right now I have only about a few months to live, according to medical experts. I have not particularly lived my life so well, as I never really cared for anyone (not even myself) but my business. Though I am very rich, I was never generous, I was always hostile to people and only focused on my business as that was the only thing I cared for. But now I regret all this as I now know that there is more to life than just wanting to have or make all the money in the world.
I believe when God gives me a second chance to come to this world I would live my life a different way from how I have lived it. Now that God has
called me, I have willed and given most of my property and assets to my immediate and extended family members as well as a few close friends. I want God to be merciful to me and accept my soul so, I have decided to give alms to charity organizations, as I want this to be one of the last good deeds I do on earth. So far, I have distributed money to some harity organizations in the U.A.E, Algeria and Malaysia. Now that my health has deteriorated so badly, I cannot do this myself anymore. I once asked members of my family to close one of my accounts and distribute the money which I have there to charity organization in Bulgaria and Pakistan, they refused and kept the money to themselves. Hence, I do not trust them anymore, as they seem not to be contended with what I have left for them.
The last of my money which no one knows of is the huge cash deposit of Eighteen Million US dollars (US$18,000,000.00), that I have with a deposit company
abroad. Acknowledge this message so that I can introduce you to my lawyer who will handle the transfer of receivership by you of the said funds. I will want you to help me collect this deposit and dispatched it to charity organizations. My lawyer shall put you in the picture of the funds, tell you where the funds are currently being maintained and also discuss modalities including remuneration for your services. For this reason kindly furnish your contact information, that is your address, personal telephone and fax number for confidential purpose.
God be with you.
YACO RAFAT

Ja to mam te znajomosci....

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 07-02-2004, 16:46   #2
Zaglada
eX Moderator

Data dołączenia: 29 07 2003
Lokacja: Castle Shop 1
Wpisy bloga: 1

Gildia: Dreamers
Domyślny

Geez... kogo to obchodzi? Wybacz ale połowa forumowiczów nie zna angielskiego i nie rozumie co tu napisałeś, przetłumacz to.

@ Jedi

Ja tylko jestem konsekwętny... nie chce aby ktoś mówił o mnie, że jestem nie miły. Ale swoja droga, podasz mu to wszystko ?
Co do cenzury, to odejmij od tego wyrazu "y".
stary 07-02-2004, 18:11   #3
Jedi
Użytkownik Forum

Data dołączenia: 21 08 2003
Lokacja: Kołobrzeg City

Stan: Na emeryturze
Jedi ma numer GG 2163513
Domyślny

No dobra w skrocie oznacz tak ze ten koles wybralem mnie bo mam bardzo wspaniale imie. Pisze o jakis pierdolach ze zrozumial ze w caly swoim zyciu byl skapcem a teraz rozdaje swoj majatek. Ale fundacje z Palystyny i z Bulgari i skads tam jeszcze go zdradzily. Ale ma jeszcze 18 milionow dolarow w depozycie i chce mi je dac Mam sie skontaktowac z nim i podac swoj adres i numer telefonu a jego prawnik sie ze mna skontaktuje. Eh szkoda ze to spam (onet to odfiltrowal)...

Zaglada jestes niemilym moderatorem...

Edit: nie wiedzialem ze slowo p i e r d o l y jest brzydkie i wymaga cenzury...
stary 08-02-2004, 07:42   #4
Gremlin
Buuuuu

Data dołączenia: 06 10 2003
Lokacja: Edron

Stan: Niegrający
Imię: Sir Grali
Profesja: Elder Druid
Gildia: Dreamers
Świat: Secura
Domyślny

Do pamieci:
1. Jedi otwiera junk mail.
2. Jesli podpadnie wyslac mu wirusa (duza szansa ze komputer mu padnie).

Dobrze ze koles sie nie podpisal Bill Gates.
Takie emaile sie kasuje nawet bez otwierania.
stary 10-02-2004, 18:14   #5
Czkowron
Zbanowany

Data dołączenia: 26 10 2003
Lokacja: Głuchołazy

Wyślij wiadomość przez ICQ do Czkowron Czkowron ma numer GG 5079155 Czkowron ma login Tlenu puchacz13@tlen.pl
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie dodany przez Jedi
No dobra w skrocie oznacz tak ze ten koles wybralem mnie bo mam bardzo wspaniale imie. Pisze o jakis pierdolach ze zrozumial ze w caly swoim zyciu byl skapcem a teraz rozdaje swoj majatek. Ale fundacje z Palystyny i z Bulgari i skads tam jeszcze go zdradzily. Ale ma jeszcze 18 milionow dolarow w depozycie i chce mi je dac Mam sie skontaktowac z nim i podac swoj adres i numer telefonu a jego prawnik sie ze mna skontaktuje. Eh szkoda ze to spam (onet to odfiltrowal)...

Zaglada jestes niemilym moderatorem...

Edit: nie wiedzialem ze slowo p i e r d o l y jest brzydkie i wymaga cenzury...

Re : Co do zaglady to sie nie zgodze , bo on tylko upomina , i ja go w tym popieram. A TOBIE POWINNI UPOMNIENIE SPRAWIĆ !!!
Czkowron jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 10-02-2004, 20:38   #6
rowerek33
Użytkownik Forum

Data dołączenia: 24 01 2004

Domyślny

male pytanko ( jak zwykle ) czemu Czkowron ma jedno 1 i ostatnie ostrzezenie bardzo mnie to ciekawi gdy tylko widze jego post
rowerek33 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 10-02-2004, 20:46   #7
eerion
CS Tibia.pl Team

Data dołączenia: 29 08 2003
Lokacja: Utopia
Wpisy bloga: 2

Stan: Niegrający
eerion ma numer GG 4323111
Domyślny

Ponieważ podał link zawierający z tego co wiem Virusy jak wejdziesz czy coś w tym stylu.
Boże ile ja takich maili dostałem?? Ze wygrałem limuzyne, lub coś. I co sie tym jarasz??
Koniec tematu...
Wpuścić takiego maniaka do tematu o anime

eerion.blogspot.com - Jak to gaijin Japonię ogarniał, czyli relacja z kraju kwitnącej wiśni.
eerion jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 15-02-2004, 19:00   #8
nightkin
Zbanowany

Data dołączenia: 11 10 2003

Imię: Jean Grae
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: Ruthless
Świat: Harmonia
Domyślny

Ech, ja dostaje tylko takie "enlarge your penis" - az zaczynam sie zastanawiac czy powinienem miec kompleksy
nightkin jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz

Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)

Zasady postowania