|
Notki |
O wszystkim i o niczym O tym wszystkim co nie pasuje gdziekolwiek indziej ;) |
|
Opcje tematu |
04-09-2004, 00:32 | #22 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 01 10 2003
Lokacja: Dobów Mniejszy
Wiek: 35
Posty: 2,212
Stan: Niegrający
|
No ja to lubiem:
Wejście Smoka Lion King Terminator 1&2 Bułgarski Pościkk [trzeba być idiotą żeby nakręcić taki film... i jeszcze umieć znaleźć kretynów którzy tam zagrają] Pijany Smok Ice Age I parę innych ale nie pamiętam jakich Ostatnio edytowany przez Bambuko - 04-09-2004 o 00:33. |
04-09-2004, 01:45 | #23 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 04 2004
Lokacja: W domu
Wiek: 34
Posty: 64
|
1. Pianista (zarobiłem tam 100+zł za to, że udawałem żyda jak sporo innym osub z mojej szkoły).
2. Biker boy's, Shrek, Kampania braci (serial), Joe Dirt i wiele innych Jest troche dużo filmów które lubie więc może napisze coś głupiego. "RRRrrr"- troche głupi film, ze dwie sceny były fajne. |
04-09-2004, 10:41 | #24 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 09 08 2004
Lokacja: W DoMu ;))
Wiek: 33
Posty: 9
|
Moje ulubione to...
-Oszukać Przeznaczenie (1 i 2) -The Blair Witch Project (1 i 2) ;D -Shrek ( tez 1 i 2) -Spiderman -Garfield -13 Duchów |
05-09-2004, 11:25 | #25 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 29 08 2004
Lokacja: Stargard
Wiek: 36
Posty: 4
|
Wg mnie najlepsze filmy to:
-Kiler -Kiler-ów dwóch |
05-09-2004, 20:57 | #26 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 29 11 2003
Posty: 2,117
|
~Fight Club - ojezu, świetny film. Jeżeli ktoś twierdzi, że Brad Pitt to dicapriowy laluś, to niech obejrzy Fight Club i zada sobie pytanie, czy nadal tak sądzi (a jak jeszcze będą pojawiać się jakieś wątpliwości, to polecam obejrzenie "Seven" [który również polecam] i zamknięcie ryjadła )
~Seven - j.w. ~Pirates of Carribbean - od tego filmu zaczęła sie moja fascynacja Johnym Deppem. Jest jeszcze sporo filmow, ktore moge polecic, ale mialem napisac tylko ulubione pozycje... wiec sa. |
25-11-2004, 17:53 | #27 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 22 11 2004
Posty: 10
|
Moje ulubione filmy to:
Spiderman Brus Wszechmogacy 13 Duchów Statek Widmo National Seciurity Dragon ball (wszystkie czesci) Terminator Straszny Film(1,2,3) |
25-11-2004, 19:19 | #28 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 18 10 2004
Wiek: 32
Posty: 295
Stan: Niegrający
|
-Szeregowiec Ryan(Finding private Ryan)
-Kompania Braci (wszystkie częsci)(org. Band of Brothers) -Byliśmy żołnierzami(org.We were soldiers) -Matrix -Władca pierścieni(wszystkie części) -Shrek -Terminator(Wszystkie części) -Duch(org.Poltergeist) -Epoka Lodowcowa -Oszukać Przeznaczenie(oglądałem tylko 2 część ) -Star Wars(wszyskie części) -Obcy(wszystkie części)(org.Alien) -Iniemamocni Ostatnio edytowany przez Patimrok - 25-11-2004 o 19:22. |
25-11-2004, 19:33 | #29 |
Master Alucard
|
1) Shrek 2 - lol
2) Requiem dla snu -można sie schizy nawabić 0.o 3) Lord of The Ring's -trylogia cała 4) The Ring - Japan ver. RULEZ 5) House On Hunted Hill - dobry horror
__________________
A Mind is a Terrible Thing to Waste... ††† In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen. ††† I am the pure flame that burns
I am Sirius son I am the infinite space I am the most conquering One Ostatnio edytowany przez Shinjix - 25-11-2004 o 19:34. |
26-11-2004, 16:51 | #30 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 09 08 2004
Lokacja: Sigil
Wiek: 35
Posty: 215
|
moje ulubione to:
-LOTR , -Alien vs. Predator (i reszta części), -Shrek1 i 2 , |
26-11-2004, 18:19 | #31 | ||
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 25 08 2003
Wiek: 37
Posty: 386
|
Cytuj:
Cytuj:
Niesamowity film. |
||
26-11-2004, 18:43 | #32 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 03 2004
Lokacja: Szczecin/Kraków
Posty: 1,657
|
Requiem dla snu
Matrix Czas Apokalipsy Pulp Fiction Kill Bill Szeregowiec Ryan Shrek, ewentualnie Shrek 2 Co do Obcego, to nie wiem, jak niektórzy moga pisać "wszystkie części". Rozumiem - pierwsza, ta była dobra. Druga - znośna. Trzecia natomiast była beznadziejna, a na czwartą brakuje mi słów. AvP jeszcze nie oglądałem, ale spodziewam się, że tendencja zostanie zachowana i będzie ona gorsza niż Obcy 4. Fight Club był chwilami głupawy, ale nawet mi się podobał.
__________________
http://www.narkopolityka.pl/ "Przede wszystkim należy uświadomić sobie, że miarą stopnia, w jakim ideologia zniewala ludzkie umysły, jest zbiorowa niemożność dojrzenia alternatywy." - Tony Judt |
26-11-2004, 18:50 | #33 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 08 2004
Lokacja: Under dark skies
Posty: 159
Stan: Tutor
Imię: Raven Cien Gomeza
Profesja: Knight
Gildia: Maggot Corps
Poziom: 100
Skille: 90/85
|
Texas Chainsaw Massacre
Shaun of the Dead (wysyp zywych trupow genialny pastisz filmow zombie) Blair Witch 1 5th Element Matrix 1 Kill Bill (ROXX) Gladiator Pojutrze (hmm najlepsza w tym pelnym patosu filmie jest Emmy Rossum) Wywiad srodowiskowy- czy za czasow PRL'u bylo lepiej niz obecnie- z kamera z kumplami na WOS
__________________
Czasami wolę być zupełnie sam
Niezdarnie tańczyć na granicy zła I nawet stoczyć się na samo dno Czasami wolę to niż czułość waszych obcych rąk Posiadam wiarę w niemożliwą moc Potrafię, jeśli chcę rozświetlić mrok Mogę poruszyć was na kilka chwil Tylko zrozumcie, kiedy zechcę znowu sobą być |
26-11-2004, 19:29 | #34 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 11 09 2004
Wiek: 30
Posty: 144
|
PREDATOR (ale 1 nie 2)
dwojka jest do bani ale pierwsza czesc heheh RULEZZZZ!!!!! PS.To jest chyba jedyny film w którym pan Arnold Schwarzeneger (czy jakos tak nie umiem pisac jego nazwiska) dostaje po tyłku i lata po drzewach jak robi z niego masakre predator
__________________
PACC na miesiąc za darmo sprawdź i wyprubuj !!! Hail Hip-Hop Bo to my tu mamy StAjLa |
27-11-2004, 10:15 | #35 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 07 08 2004
Lokacja: Lidzbark
Wiek: 36
Posty: 162
|
hmm...
Star Wars LOTR HP Ostatni Samuraj Byliśmy Żołnierzami Cienka Czerwona Linia Kompania Braci Szyfry Wojny Szeregowiec Ryan Tożsamość Bourne'a Krucjata Bourne'a Kill Bill 1,2 Jak ugryźć 10 milionów Symetria Requiem dla snu Alamo Dazed and confused (uczniowska balanga) Dziewczyna z Sąsiedztwa Jay i Cichy Bob kontratakują Dziewczyna z Jersey Szczury z supermarketu Sprzedawcy Wszystkie filmy z Jet'em Li and Jackie Chun, szczególnie te stare w realiach jak w Hero... Lot Skazańców Skazany na piekło Czas Apokalipsy powrót Matrix 1 SWAT Za linią wroga Telefon Na linii strzału Snajper 1,2 Wróg u bram Czerwona Róża (właściwie filmy na podstawie książek Kinga) Blair Witch Project 1,2 ehh po prostu nie mam ulubionego a zostało mi jeszcze jakieś 100 filmów do wymienienia...najbardziej lubie wojenn thrillery i horrory a i sztuki walki
__________________
http://www.coldfire.glt.pl |
27-11-2004, 10:54 | #36 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 31 10 2004
Posty: 72
|
ehh
SHREKI 1-2
Epoka Lodowcowa Niezłe też są Rybki z Ferajny a z innych lubie Szeregowiec Rayan 8 mile Cathedral (wypas) south Park (kinowy jak i seriale) Johnny English Chłopaki nie płaczą |
27-11-2004, 12:45 | #38 |
Zbanowany
|
Moje the best filmy:
-Chłopaki nie Płaczą -Poranek Kojota -Pojutrze -Oszukać Przeznaczenie 1 i 2 -Epoka Lodowcowa -Blade wieczny łowca -Bruce Wszechmogący -Jaś Fasola Nadciąga Totalny Kataklizm,Johny English -Godzilla to narazie tyle ale mam tego troche na kompie i na dc nowości będą i może coś jeszcze będzie gites Ostatnio edytowany przez pawelekthedruid - 27-11-2004 o 13:04. |
27-11-2004, 23:32 | #39 |
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 18 08 2004
Lokacja: Gdańsk
Wiek: 34
Posty: 145
Imię: Piromann
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: Eternal March
Świat: Aldora
Poziom: 106
|
Moje ulubione filmy :
- Shrek 1 i 2 - Wladca Pierscieni trylogia (2 czesc rox) - Pojutrze - Dr. dollitle 2 (lolowe xD) - Znaki |
28-11-2004, 20:49 | #40 |
Użytkownik forum
Data dołączenia: 16 09 2004
Lokacja: Kluczbork
Posty: 27
|
Ostatni Samuraj
Ostatni Mohikanin Grobowiec świetlika Ksieżniczka Mononoke Król lew (1) Matrix (1,2,3) i Czterej pancerni , wychowałam sie przy tym filmie |