Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Dla początkujących > Mainland

Notki

Mainland Wielki i tajemniczy kontynent... Tutaj odkrywamy jego tajemnice...

Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 19-01-2014, 17:06   #1
Firanka
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 19 01 2014

Posty: 3
Domyślny Newbie potrzebuje pomocy

W tibie gralem pare lat temu i tylko i wylacznie na OTS evo (czyt. easy :v)

Od niedawna postanowilem w koncu sie nauczyc grac w tibie ale nigdy nie uwarzalem ze to bedzie latwie i takie nie jest ...

Wiec zacznijmy . Aktualnie jestem na rooku :v mam 7 lv niedlugo ( ~17:20 ) 8 i pytanie brzmi co mam robic na 8 lv oczywiscie wejde na mainland ( robie palka ) . i teraz tak czytalem mase poradnikow ale zaden tak naprawde mi nie pomogl poniewaz jestem bardziej niz zielony jesli chodzi o rl tibie :/

Wiem jak narazie ze odrazu jak wejde na maina to mam zdobyc : speary , kamyczki na trening ale nie wiem gdzie je zdobyc :/ , plate legi armor i helmet , dvarven i leather bootsy ( buty mam > ) . Ale jakie czary na jakim lvl i za ile i skad brac speary itd nic nie wiem .. Pomozcie proooosze trudno jest znalesc poradnik dla kogos takiego jak ja albo poprostu jestem slepy :v

Edit : przydalyby sie szybkie odpowiedzi bo mam ochote poki co grac ;D i najlepiej by bylo jak najszybciej wszystko porobic . Jak ktos sie nudzi albo mialby checi mi pomoc na biezaco to moge wbic na ts'a skype

Ostatnio edytowany przez Firanka - 19-01-2014 o 17:08.
Firanka jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 21-01-2014, 10:58   #2
Firanka
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 19 01 2014

Posty: 3
Domyślny

refresh
Firanka jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 21-01-2014, 19:01   #3
Jaarienia
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 03 01 2010
Lokacja: Toruń

Posty: 43
Stan: Na Emeryturze
Imię: Jaarienia
Profesja: Sorcerer
Świat: Refugia
Poziom: 14
Domyślny

Cóż.