Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Inne > O wszystkim i o niczym

Notki

O wszystkim i o niczym O tym wszystkim co nie pasuje gdziekolwiek indziej ;)

Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 08-02-2009, 01:03   #1
Hakuoh
Użytkownik Forum
 
Hakuoh's Avatar
 
Data dołączenia: 30 04 2005
Lokacja: Bełchatów/Reading
Wiek: 33
Wpisy bloga: 1

Posty: 1,622
Stan: Niegrający
Imię: Eldryzif
Profesja: Rookstayer
Świat: Calmera
Poziom: 74
Domyślny Klasyczna dla początkującego.

Mam parę pytań.
Od jakiegoś czasu posiadam gitarę klasyczną, 3 struny metalowe i 3 struny nylonowe i jestem na etapie początkującym. Niestety nie podoba mi się gra na niej; za każdym razem, kiedy próbuję zagrać fragment "Morning Dew" w wersji Nazareth wychodza dźwięki nie takie, jakie powinny wyjść. I tu się pojawia pytanie numer jeden - czy na gitarze klasycznej warto zmienić struny na 6 metalowych tak, by wyszła akustyczna (według mnie klasyczna, a akustyczna to dwie odrębne rodzaje, jeśli nie to wybaczcie mój błąd)? Dźwięk plastiku mnie już po prostu dobija. Uważam za "Morning Dew" dobry utwór do treningu przechodzenia na inne progi, dlatego go wybrałem. Kolejne pytanie: czy możecie mi polecić coś, co rzeczywiście pomoże mi rozwinąć kolejne chwyty, trzymanie itp. (jeśli chodzi o Deep Purple - Smoke On The Water to już mam wyćwiczone)?
W późniejszym etapie, kiedy już opanuję chwyty i inne chciałbym się przenieść na bas. Czy jesteście w stanie polecić mi basówkę? Chodzi mi konkretnie o firmę.
W góry dziękuję za odpowiedzi.
__________________
I'm in league with satan. Obey his commands. With the goat of Mendes. Sitting at his left hand. I'm in league with satan. I love the dead. No one prayed for Sodom. As the people fled.
Hakuoh jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 08-02-2009, 03:40   #2
Vanhelsen
Użyszkodnik
 
Vanhelsen's Avatar
 
Data dołączenia: 05 02 2004
Lokacja: Festung Breslau
Wiek: 34