Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Fora główne > Poradniki > Poradniki Archiwalne

Notki

Poradniki Archiwalne Poradniki napisane przez użytkowników forum, które dotyczyły poprzednich wersji Tibii i nie są już aktualne.
Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 01-11-2004, 21:10   #21
Phob'
Użytkownik forum
 
Phob''s Avatar
 
Data dołączenia: 24 08 2004
Lokacja: Europe
Wiek: 29

Posty: 23
Domyślny

Aby niebylo wiecej pytan :

3 months (90 days) -
21.99 USD
18.99 EUR
----------------
7 months (210 days) -
43.99 USD
36.10 EUR
----------------
11 months (330 days) -
65.99 USD
54.15 EUR


Legenda :
USD [Dolar Amerykański]
EUR [Euro]

Moze zamieszcze ceny we wszystkich walutach ale narazie niemam na to czasu

Ostatnio edytowany przez Phob' - 01-11-2004 o 21:13.
Phob' jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 02-11-2004, 20:53   #22
natalek
Użytkownik Forum
 
natalek's Avatar
 
Data dołączenia: 14 06 2004
Lokacja: Katowice

Posty: 304
Profesja: Elder Druid
Gildia: Perly Lotry
Świat: Calmera
Poziom: 61
Poziom mag.: 57
natalek ma numer GG 4831701
Domyślny

a po jakim czasie otrzymuje pacc od dnia wyslania przelewu? wie ktos?
__________________



natalek jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 03-11-2004, 21:08   #23
Civik
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 01 11 2004

Posty: 5
Domyślny

A mam pytanie moge od siebie z domu wyslac??Konto matki loguje sie i przelewem tylko tam jest tylko do wypelnienia :

Numer Konta Bankowego :
Ulica , Kod pocztowy , Miejscowosc
Tytul i chyba imie czy cos takiego :/
Civik jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 02-12-2004, 14:37   #24
Bofedojo
Użytkownik Forum
 
Bofedojo's Avatar
 
Data dołączenia: 27 10 2003
Lokacja: Gdansk
Wiek: 26

Posty: 466
Stan: Niegrający
Bofedojo ma numer GG 1439666
Domyślny

Koniecznie trzeba byc pelnoletnim? Bo karty kredytowej nie mam, a poczta sie boje (znam duuzo przypadkow, ze poczta wziela sobie pieniadze), wiec zostaje tylko przelew .
__________________

Cya in another life brothers

Bofedojo jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 02-12-2004, 15:23   #25
Sir Zaku
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 30 08 2004
Lokacja: Świnoujście
Wiek: 28

Posty: 6
Sir Zaku ma numer GG 3529932
Evul

Dojście pacca przelewem trwa około 7 dni tylko 7 dni bez sobót i niedziel.I jeszcze taka informacja jak sie idzie do banku w piatek z przelewem wysłać to bank wyśle to dopiero w poniedziałek.
Sir Zaku jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 02-12-2004, 17:51   #26
Atae
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 18 10 2004

Posty: 28
Domyślny

okej skoro juz temat o premium to ja mam pytanie:
zamowilem pacc przypadkiem dwa razy, wiec mam 2 numery referencyjne. czy jest jakas roznica ktory z nich napisze na czeku?
Atae jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 02-12-2004, 20:27   #27
Nosfe Draconis
Użytkownik Forum
 
Nosfe Draconis's Avatar
 
Data dołączenia: 14 10 2004
Wiek: 30

Posty: 396
Imię: Dsquared
Profesja: Paladin
Świat: Harmonia
Poziom: 13
Król

Hehe, dawno tutaj nie zagladalem, wykorzystuje mojego PACC-a na maxa. Ja w poniedzialek rano wyslalem pieniadze do niemiec poczta- priorytet polecony. W piatek wieczorem moj pacc zostal aktywowan. Mialem 15 lvl, po 11 dniach mam juz 27 tak wiec warto go miec, ja wcale nie zaluje i nie wiem jak to z tymi pocztowymi oszustami jest. Bo przeciz skad bedziemy mieli pewnosc ze to wina poczty?? przeceiz to ci z cipsoftu mogli dostac pieniadze i olac sobie albo zapomniec o naszym koncie, oni maja takich zlecen mnostwo.
__________________
~ I am what I am ~
Nosfe Draconis jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 02-12-2004, 21:01   #28
Mroczny_Elfo
Użytkownik Forum
 
Mroczny_Elfo's Avatar
 
Data dołączenia: 16 11 2004

Posty: 48
Pytanie Question

siemka ludziska moze nie doczytale ale che sie tu upewnic jezeli moja starsza ma karte kredytowa "Maestro" i "Citibank" To czy moze zapłacic jedna z nic jezeli tak to która Acha i moge wiedzieć ile mnie to bedize kostowac pacc na 3 miechy Prosze o pomoc

Acha i teraz jest nowy system platnosci to np. jak nie mam konta i chcem zalozyc konto to kupuje pacca i dostaje numerek ?? I jak jest w przypadku gdy mam juz swoje Free acca na jakimś servie ale mam posatc na 1 lev Jeszcze raz plz o pomoc

Sry Bo podejżewam ze były juz takie Pytania ale Sry
Mroczny_Elfo jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 09-12-2004, 07:16   #29
Wladca demonov
Użytkownik Forum
 
Wladca demonov's Avatar
 
Data dołączenia: 22 11 2004

Posty: 33
Domyślny

Ja chcialbym tylko wiedziec:
za jaki czas po wplacie dostaniesz PACC
i co to jest REF NUMBER




_____________________________
Wladca demonov
12lvl druid
HIBERNA
Wladca demonov jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 12-12-2004, 11:34   #30
fil0nson
Użytkownik Forum
 
fil0nson's Avatar
 
Data dołączenia: 17 10 2004
Lokacja: Warszawa

Posty: 108
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Etso
Profesja: Knight
Świat: Xerena
Poziom: 21
Skille: 67/67
Poziom mag.: 4
Domyślny

Ja mam prośbe może ktoś, napisać jak zakupić PACC-a kartą kredytową, wydaje mi się że to najbezpieczniejszy, a przy tym dość tani sposób płacenia.
__________________
Co?

Gówno!
fil0nson jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 13-12-2004, 17:46   #31
Sakumil
Użytkownik Forum
 
Sakumil's Avatar
 
Data dołączenia: 24 07 2004
Lokacja: yyy o co chodzi ?
Wiek: 26

Posty: 86
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: Monarh
Świat: Xantera
Poziom: 53
Poziom mag.: 46
Sakumil ma numer GG 3367333
Domyślny

Wydaje mi sie ze nikt tu juz nie zaglada... Ale i tak musze zapytac
1. Mam konto walutowe. Ile mi zedrze prowizji ?
2. Przez przypadek zrobilem duble klicka wiec mam 2 Ref number wiec obojetnie ktory wpisze bedzie good ?
3. Za pomoca Ref. Number'a oni wiedza komu maja tego Pacc'a przeslac ? I jaka jest szansa ze niedostane PACC'a wogole ?
4. Poradnik jest napewno dobry bo robil go ronald. Ale prosil bym o potwierdzenie wkoncu 53€ droga nie chodzi !
__________________
Mniej chamstwa na forum

Wiecej pomocy!
Sakumil jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 13-12-2004, 22:09   #32
Raynold
eX Moderator
 
Raynold's Avatar
 
Data dołączenia: 13 10 2003
Lokacja: Tychy
Wiek: 35

Posty: 1,813
Stan: Niegrający
Domyślny

@Mroczny_Elfo: to jest temat o przelewach bankowych, a nie o płaceniu kartą kredytową. Gdybym znał więcej szczegółów, to bym pewnie napisał...
A pacca to się wykupuje na istniejące konto a nie taqk, że zakładasz nowe konto pacc. Konto pacc to facc + wykupiony dodatek premmium, który daje pewne określone profity.

@Wladca demonov: czytaj uważnie pierwsze posty. Ja dostałem po 3 dniach roboczych, inni mówili, że dłużej czekali. Mi się wydaje, że transakcja trwa 3 dni, a czasem może opieszałość urzędników powoduje opóźnienia czy co?
REF number to numerek, który identyfikuje dane zamówienie. Firmie Share-it! wystraczy tylko REF number, pod którym mają oni wszystkie potrzebne informacje o zamówieniu.

@fil0nson: czytaj: "@Mroczny_Elfo"

@Sakumil:
1. Nie wiem. Ze złotówkowego tyle ile napisałem, z walutowego mogę podejrzewać podobną cenę, ciężko wyczuć
2. Nie wiem, ale podejrzewam, że nie ma znaczenia (ja na wszelki wypadek użyłbym tego drugiego, może w takim przypadku pierwsze zamówienie jest jakoś unieważniane czy anulowane? )
3. Pod REF number Share-it! dostaje wszystkie potrzebne informacje o zamówieniu. Szanse na niedostanie pacca przy prawidłowym zamówieniu są tak znikome, że szkoda gadać. Masz czarno na białym, wyciąg z konta bankowego masz... Banki to zbyt poważne instytucje, by robić jakieś przekręty prywatnym posiadaczom kont.
4. Raynold, proszę. Do usług
Raynold jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 13-12-2004, 23:31   #33
Sakumil
Użytkownik Forum
 
Sakumil's Avatar
 
Data dołączenia: 24 07 2004
Lokacja: yyy o co chodzi ?
Wiek: 26

Posty: 86
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: Monarh
Świat: Xantera
Poziom: 53
Poziom mag.: 46
Sakumil ma numer GG 3367333
Żarówka Good Idea !!

wiem odczego zalezy Ref number !! zrobilem Test. Wszedlem na moj pierwszy accont i "get premium accont" po wypelnieny formulaza swoimi danymi pokazal mi sie numer ref. Zrobilem to samo pokazal mi sie ten sam ref. Zrobilem inne imie i zmienil sie ref. Juz wiem na jakiej zasadzie to dziala ! jest taki program "website pro 4.1" i tam zeby miec wersie Freeware z wersji demonstracyjnej (demo) trzeba wejsc na oficjalna stronke tego programu wpisac swoje imie a upieszczony tam skrypt zamienia go na cyferki. Jesli wpisze inne imie pojawia sie inny numer. Tak samo z ref number !!

@up: Dzieki wielkie dziex ! zasililes wlasnie konto CipSoftu o ok. 60,00€ ! A tak na powaznie to serrio wielkie podziekowania. Wole to uslyszec od kogos kto juz tak kupowal, a nie od kogos to uslyszal od kumpla jak to sie robi. A najlepsze jest to ze jestes modkiem i teraz jestem w 100% pewny ze zadnego oszustwa tu niema !! Wielkie THX
__________________
Mniej chamstwa na forum

Wiecej pomocy!
Sakumil jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 16-12-2004, 17:51   #34
Sir Zomos
Użytkownik forum
 
Sir Zomos's Avatar
 
Data dołączenia: 16 07 2004

Posty: 19
Sir Zomos ma numer GG 5000147 Adres Jabbera do Sir Zomos
LOL ja tyz mam swoj sposob

a ja mam inny sposobik , robie message do zaufanego zioma mowie ze chce pacca na tyle i tyle ze mu wysle kasy tyle i tyle za tyle i tyle i on mi kupi
Sir Zomos jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 17-12-2004, 16:52   #35
Maviluzo
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 03 11 2004

Posty: 14
Domyślny

@up

Ciamkaj krupnik...
Maviluzo jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 20-12-2004, 21:17   #36
Yoshi the Sorcer
Guest
 

Posty: n/a
Pergamin

Zaplacilem za pacca karta platnicza, ale no nie wiem. Przyslali ze juz konto jest aktywowane, ale PIN-u im nie podawalem wiec nie wiem jakim cudem wziale kase. Czy ktos wie o co chodzi . Moze ktos placil karta wiec powiedzcie jak sfinalizowac platnosc(pierwszy raz uzywam karty platniczej).
  Odpowiedz z Cytatem
stary 21-12-2004, 18:24   #37
Moxufer
Użytkownik Forum
 
Moxufer's Avatar
 
Data dołączenia: 14 12 2004
Lokacja: z Domq
Wiek: 25

Posty: 12
Moxufer ma numer GG 3569562
Domyślny

Ja mam pytako. CZy jak przelejem im np. 80zeta to oni dostano to w EURO? A jak dostanom w zetach to czy to uznają?
__________________
Cya^.^
Moxufer jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 21-12-2004, 19:28   #38
Raynold
eX Moderator
 
Raynold's Avatar
 
Data dołączenia: 13 10 2003
Lokacja: Tychy
Wiek: 35

Posty: 1,813
Stan: Niegrający
Domyślny

Nie ma takiej możliwości. Możesz przelewać tylko w walucie, jaką oni akceptują. W banku ileśtam złotych zamieniane jest na te EURO i wtedy przelewane...
__________________
Emerytura... Dzięki za wszystko.
Raynold jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 21-12-2004, 21:37   #39
Volerasi
Zbanowany
 
Volerasi's Avatar
 
Data dołączenia: 07 08 2004
Lokacja: Grudziądz

Posty: 146
Stan: Na Emeryturze
Volerasi ma numer GG 5350061
Smutny

chem kupić pacca lecz trzeba podać numer karty i kod dostępu do karty przecież jeśli to zrobie to wyczyszczą mi konto co mam zrobić?
Volerasi jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 21-12-2004, 22:04   #40
Moxufer
Użytkownik Forum
 
Moxufer's Avatar
 
Data dołączenia: 14 12 2004
Lokacja: z Domq
Wiek: 25

Posty: 12
Moxufer ma numer GG 3569562
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Raynold
Nie ma takiej możliwości. Możesz przelewać tylko w walucie, jaką oni akceptują. W banku ileśtam złotych zamieniane jest na te EURO i wtedy przelewane...
Czyli Wpłacam im przykładowo (żeby było Latwo liczyć) 48zł, a bank zamiania to na 10 EURO? A jak ja wykupie pacc w dolcach? oni i tak w euro zamieniom a nie w dolce?
__________________
Cya^.^
Moxufer jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz


Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)
 
Opcje tematu

Zasady postowania
Nie możesz dodawać tematów
Nie możesz odpowiadać
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Kod jest Włączone
UśmieszkiWłączone
[IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
Przejdź do forum


Wszystkie czasy podano w strefie GMT +2. Teraz jest 16:39.


Powered by vBulletin 3