Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Inne > O wszystkim i o niczym

Notki

O wszystkim i o niczym O tym wszystkim co nie pasuje gdziekolwiek indziej ;)
Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 04-09-2005, 15:16   #1
Raynold
eX Moderator
 
Raynold's Avatar
 
Data dołączenia: 13 10 2003
Lokacja: Tychy
Wiek: 40

Posty: 1,816
Stan: Niegrający
Domyślny Studenci!

Studenci!

Jest dużo tematów o szkołach i takich tam pierdołach, teraz niechaj będzie jakiś temat o studiach

@maturzyści: jakie studia wybieracie (kierunek, wydział)? Gdzie idziecie (miasto, uczelnia)? I dlaczego akurat taki wybór?

@studenci: Chciałbym ogólnie wiedzieć, na czym studiujecie; czy rzeczywiście sprawdziłyby się moje przypuszczenia, że raczej będą to studia techniczne/ informatyczne/ ekonomiczne etc (ogólnie, gdzie komputera trzeba użyuwać). Powiedzcie też, dlaczego wybraliście takie a nie inne studia.

Jeśli chodzi o mnie, to studiuję Automatykę i Robotykę na wydziale "elektrycznym" (EAIiE - Elektroniki, Automatyki, Informatyki i Elektroechniki) na University of Science and Technology (AGH) w Krakowie. Poszedłem tam po LO, po profilu matematyczno-fizycznym. Zdawałem też (i w sumie się dostałem) na Informatykę na Politechnice Śląskiej w Gliwicach, jednak uznałem, że Kraków to jest jednak miejsce, gdzie chcę mieszkać. Poza tym AGH wypada lepiej w rankingach, nie mówiąc już o renomie uczelni i rzeczywistych możliwościach, jakie daje.

Nudno na forum, nic się nie dzieje, napiszcie coś :>
__________________
Emerytura... Dzięki za wszystko.
Raynold jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 04-09-2005, 15:23   #2
Matek
Użytkownik Forum
 
Matek's Avatar
 
Data dołączenia: 21 09 2004
Lokacja: Węgorzewo/Gdańsk

Posty: 1,859
Matek ma numer GG 3933509
Domyślny

NO niech ci będzie