Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Forum ogólne > Inne

Notki

Inne To co nie pasuje do któregoś z działów a ma związek z Tibią trafia tutaj.

Odpowiedz

Opcje tematu
stary 07-06-2004, 21:02   #1
Freesnake
Użytkownik Forum

Data dołączenia: 31 10 2003

Domyślny Wywiad z CIPami, trzeba przetłumaczyć!

Steve of CIP, interviewed!
Report: Tibianews

Stephan Vogler, best known as Steve, is truly a One Man Army: CIP's Game Content Director, responsible for business relations and the one in charge for the graphical design of the client and homepage. Nevertheless, he still enjoys getting his hands dirty with any kind of programming work for the client or server.

We somehow managed to take him away of his oversized monitor to attend our questions

TibiaNews: Hiho Steve! Thanks for granting us this opportunity
Steve: You're welcome! I'm happy to give you and all readers of TibiaNews some insight into our work and plans for the future.

TibiaNews: Tibia has grow quite a bit ever since our last interview! We have dozens of brand new servers now... new CipSoft offices, new employees... and about 25 times more players! Those are some impressive figures... What are the next steps for the Company to achieve?
Steve: Yes, Tibia has grown a lot in the past years. We're working hard to let everyone join Tibia who wants to. Nevertheless there are still far more interested players than our servers have room for. Therefore we will start many new game worlds as well as increase the capacity of the old ones."To make things a little more interesting there will be some worlds with slightly different game-rules"
This of course needs an extended game map, stronger servers and a larger support team. To make things a little more interesting there will be some worlds with slightly different game-rules. Also we want to setup some servers at new locations to account for players who don't have a good connection to our German and American servers. At the same time we want to keep the game fresh and interesting for the existing community. With the map extension, we will introduce entirely new themes including new graphics, items and creatures. Last but not least our growing development team will also work on several new game features... So stay tuned!

TibiaNews: OK! What is coming in the next update? We heard pyramids but what players demands are more-more-more hunting areas, new cities and houses... will we have all this?
Steve: Hell, yes! The new large desert city Ankrahmun will have numerous flats and spacious houses. The egyptian flavoured architecture will give them a unique atmosphere. In the surrounding desert the scarab, a distant relative of the Tibian bug, nests in deep tunnel systems. They are known to get really nasty if you get too close to their larvae. Some fearless adventurers have even reported seeing some huge scarabs deep underground. Aside from these tales there are rumours of mysterious ruins that have long been buried by the sands of the desert. So polish your shovels and prepare for some exciting treasure hunts!

TibiaNews: And... it is in CipSoft plans to offer more frequent updates? Can we realistically expect it?
Steve: Actually there were updates every two or three months in the past. However most of them happened in the background, invisible to the players but nevertheless neccessary: security improvements, server optimizations, redesign of the banishment system, etc. But we hope to have more updates of the game content and features in the future. Since we're currently extending our development team I'm confident that things will get better.

TibiaNews: What important changes do you have planned for a future Tibia? Will we have, for example, our own boats and dozens of new skills like smithing or lumbing?
Steve: We haven't decided yet on any larger new feature updates because we are still very busy with the tasks mentioned above. But in the coming summer months we will have some hot discussions here at CipSoft about what to realize from the ever-growing wish list. After all, you have to be very careful when introducing new elements into the existing game.

TibiaNews: Talking about proposals... does CipSoft look at the Proposal Board? There are a number of excellent ideas there... will we see them implemented anytime?
Steve: We look at the proposal board from time to time. Even if we don't find the time to participate in the discussions, it is a good place to learn about the current needs and concerns of the players. As you said, there are many good ideas which we sometimes note down on the wish list for Tibia. Please understand that there are far more ideas than we will ever be able to implement. On the other hand I'd say that there has been no new feature in the past that hasn't been suggested in one or several threads on the proposal board.

TibiaNews: The whole "Ferumbras" incident caused a huge impact in Tibia History like nothing else. When will we have an Event Manager? Some other MMORPGs has them... is that in CipSoft schedule somehow?
Steve: At this time, we haven't planned any in-games events that are organized by CipSoft. They are very time-consuming to prepare and the invested work will pay off only once. Therefore we prefer to work on the game-content and the features which will improve the game for all times.

TibiaNews: For some time now, nobody can be Counsellor and it is known that CIP is hiring new Gamemasters... the good players will not have the chance to become Gamemasters anymore? How will Support work from the GM perspective?
Steve: Our gamemasters are doing a great job and we need them for a lot of reasons. Unfortunately they spend most of their time doing annoying little tasks that shouldn't be necessary in the first place or can be handled more efficiently by our support team."We keep an eye on the cheat utilities out there and take measures where required."
In the future CipSoft will take care of this daily business. Therefore we introduced the automatic banishment for excessive player-killing or the new namelock process. Another similar topic will be the suppression of spamming in the game. At the same time a small and flexible team of gamemasters will take care of all remaining more complicated cases. If new gamemasters are needed, they will be appointed with the usual caution and selected from the community of counsellors and tutors.

TibiaNews: What are CipSoft thoughts about Tibia cheats? We heard about the "Black Weekend", when more than a thousand accounts were banished for using cheats. Will we see such GM campaigns stomping our servers again?
Steve: If it's necessary. We won't hesitate to banish any players who violate the Tibia rules. That's why we keep an eye on the cheat utilities out there and take measures where required. Of course we will also fix many of the weaknesses that are currently misused by these utilities.

TibiaNews: Many people believe Tibia's main problem is the risk of getting hacked... How comes, all those hacks? How is Security handled by CipSoft?
Steve: Above all we give the player the possibility to protect themselves. With a little common sense your account will be safe. However unlike other online games Tibia has a high rate of free accounts that are often owned by young kids who make their first experiences with internet security issues in Tibia. Accordingly most "hacks" result from "borrowing" passwords, sharing email accounts, using weak passwords, installing dubious software from even more dubious websites, etc. If you're shocked now, you might want to read our security page on the official tibia website.

TibiaNews: When will we have the hardcore PvP server? Will it be called "Chaotica"?
Steve: Who told you!? No seriously - in the past Guido, Stephan and I made up the names for the game worlds in lengthy discussions. Durin gave up on these meetings much earlier. With the increasing number of worlds, we wasted way too much time disputing about more or less daffy arguments for or against some names. Therefore we now switched to a CipSoft-wide democratic election of world names. If everything works out well, the server will be launched early this summer.

TibiaNews: Thank you very much, Steve!
Steve: It was a pleasure! Keep up the good work at TibiaNews!
Freesnake jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 07-06-2004, 22:35   #2
SkiLo
Użytkownik Forum

Data dołączenia: 05 12 2003
Lokacja: Kalisz, Łódź

Domyślny

przepusc to przez jakis translator bo watpie zeby komus sie chcialo strone A4 tlumaczyc

ogolnie Stevie mowi o update i dalszych planach CIP-ow.

Hail LoV !!!
SkiLo jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-06-2004, 10:31   #3
bec88
Użytkownik Forum

Data dołączenia: 05 05 2004

Domyślny

Hmm... tam pisze że będo stawiać nowe serv. nie tylko w Usa i Germany ale też w innych państwach żeby ludzie mieli mniejsze lagi i chętnije grali w tibie .Ciekawe gdzie postawią serv maybe Poland ! ( mało prawdopodobne...... )
bec88 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-06-2004, 12:10   #4
Sitawuze
Użytkownik Forum

Data dołączenia: 15 03 2004

Domyślny

To prawda że to mało prawdopodobne ale z drugiej strony będzie fajnie żależy jescze jakim mieście ale takim razie jak będziesz miał jakis problem to wysyłasz bezpośrednio do siedziby która będzie w polsce i szybciej do nich dojdzie list czy tam przelewy .
A z jednej strony nie zdziwił bym się jak by to w Polsce zrobili ponieważ w Polsce bardzo dużo osób w Polsce gra w Tibie
Sitawuze jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-06-2004, 12:24   #5
Yavalion
Użytkownik Forum

Data dołączenia: 18 03 2004
Lokacja: Kołobrzeg

Yavalion ma numer GG 4770559 Yavalion ma login Tlenu nastyboy_kg@tlen.pl
Domyślny

Nie przetłumacze bo mi nie płacą

E z tym serwem w Polsce nie głupia sprawa by była , ale mi i tak zależy tylko na przedstawicielstwie jakimś , bo Azurki nie opuszcze.
stary 08-06-2004, 12:50   #6
PiXik
Zbanowany

Data dołączenia: 08 03 2004
Lokacja: Rybnik

Imię: Sir Pix
Profesja: Royal Paladin
Domyślny up date

Cytuj:
Oryginalnie dodany przez Sitawuze
To prawda że to mało prawdopodobne ale z drugiej strony będzie fajnie żależy jescze jakim mieście ale takim razie jak będziesz miał jakis problem to wysyłasz bezpośrednio do siedziby która będzie w polsce i szybciej do nich dojdzie list czy tam przelewy .
A z jednej strony nie zdziwił bym się jak by to w Polsce zrobili ponieważ w Polsce bardzo dużo osób w Polsce gra w Tibie
ort.Zależy!!!(lub rz)
a co to tego servera w polsce ja bym na niego nie poszedł why?no bo polacy to większość noby i nie szkoliłbym za bardzo ang języka
PiXik jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-06-2004, 12:51   #7
McCooper
Użytkownik Forum

Data dołączenia: 07 06 2004
Lokacja: Białogard

McCooper ma numer GG 3915659
Domyślny

"So polish your shovels and prepare for some exciting treasure hunts! "

W tym wypadku to znaczy mniej wiecej:
"Wiec polerujcie swoje buty/sandaly/kalosze i przygotujcie sie na excytujace lowienie/odkrywanie skarbow"

Nie mylic z:
"Takze Polacy ..."

Bo sa takie nooby ktore tak rozumieja. (np ja na samym poczatku )
McCooper jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-06-2004, 13:37   #8
MatKus
http://tibiaspy.com

Data dołączenia: 22 07 2003
Lokacja: Opole / Głuchołazy

Stan: Na Emeryturze
Imię: Matkus
Profesja: Elder Druid
Świat: Secura
Adres Jabbera do MatKus
Domyślny

TibiaNews : Hiho, Steve, Dzięki, że dałeś znalazłeś dla nas czas.
Steve : Nie ma sprawy. Jestem szczęśliwy dając tobie i wszystkim czytelnikom TibiaNews jakieś informacje o naszej pracy i planach na przyszłość.

TibiaNews : Tibia urosła troche od naszego ostatniego wywiadu. Mamy masę nowych serwerów... nowe bióro CipSoftu, nowych pracowników... i około 25 razy więcej graczy. To są dość ważne informacjer... Jakie będą wasze następne kroki?
Steve : Tak, Tibia urosla znacznie przez ostatnie lata. Pracowalismy ciezko by kazdy, kto chce, mogl sie dolaczyc. Ponieważ jednak ilość chętnych do gry wzrasta, będziemy tworzyć nowe światy i zwiększać pojemność już istniejących. By to jednak było możliwe, musimy powiększyć mapy oraz zainwestować w mocniejsze serwery. By wszystko stało się nieco bardziej interesujące, powstaną także światy z nieco innymi zasadami. Mamy także zamiar uruchomić serwery w nowych krajach, by gracze, którzy nie dysponują dobrym połączeniem z tymi z Niemiec lu USA, mogli równierz wygodnie grać (przypisek tłumacza : AFAIK będzie serwer w brazylii niedługo). W między czasie chcemy, by gra nadal oferowała coś nowego i interesującego już grającym osobom. Wraz z powiększeniem mapy przedstawimy także nowe obszary tematyczne z nowymi grafikami, przedmiotami i potworami. Na koniec dodam jeszcze, że nasz zespół pracuje nad dodaniem nowych funkcji w grze.

TibiaNews : OK! A co będzie w nowym update? Słuszeliśmy o piramidach , ale gracze chcą więcej i więcej terenów do polowań, nowych miast i domków, czy to też będziemy mieli?
Steve : Tak! Nowe, olbrzymie miasto Ankrahmun będzie miało wiele mieszkań i domków. Stylizowana na egipską architektura będzie miałą swoją unikalną atmoswerę. Po otaczającej je pustyni będą chodziły skarabeusze (scarab), coś w rodzaju obecnych bagów, w gniazdach i głębokich systemach tuneli. Może być naprawdę niedobrze, jeśli zbliżysz się za blisko do ich larw. Niektórzy odważni pordóżnicy twierdzą, iż widzieli olbrzymie skarabeusze głęboko pod ziemią. Chocą także pogłoski o odkryciu tajemniczych ruin pogrzebanych wiele lat temu przez piaski pustyni. Poleruj więc swoją łopatę i przygotuj się do excytujących polowań na skarby!

RESZTĘ PRZETŁUMACZĘ PӏNIEJ, JAK BĘDĘ MIAŁ TROCHĘ CZASU, CHYBA, ŻE KTÓRYŚ Z MODKÓW SIĘ ZA TO WEMIE

Cytuj:
TibiaNews: And... it is in CipSoft plans to offer more frequent updates? Can we realistically expect it?
Steve: Actually there were updates every two or three months in the past. However most of them happened in the background, invisible to the players but nevertheless neccessary: security improvements, server optimizations, redesign of the banishment system, etc. But we hope to have more updates of the game content and features in the future. Since we're currently extending our development team I'm confident that things will get better.

TibiaNews: What important changes do you have planned for a future Tibia? Will we have, for example, our own boats and dozens of new skills like smithing or lumbing?
Steve: We haven't decided yet on any larger new feature updates because we are still very busy with the tasks mentioned above. But in the coming summer months we will have some hot discussions here at CipSoft about what to realize from the ever-growing wish list. After all, you have to be very careful when introducing new elements into the existing game.

TibiaNews: Talking about proposals... does CipSoft look at the Proposal Board? There are a number of excellent ideas there... will we see them implemented anytime?
Steve: We look at the proposal board from time to time. Even if we don't find the time to participate in the discussions, it is a good place to learn about the current needs and concerns of the players. As you said, there are many good ideas which we sometimes note down on the wish list for Tibia. Please understand that there are far more ideas than we will ever be able to implement. On the other hand I'd say that there has been no new feature in the past that hasn't been suggested in one or several threads on the proposal board.

TibiaNews: The whole "Ferumbras" incident caused a huge impact in Tibia History like nothing else. When will we have an Event Manager? Some other MMORPGs has them... is that in CipSoft schedule somehow?
Steve: At this time, we haven't planned any in-games events that are organized by CipSoft. They are very time-consuming to prepare and the invested work will pay off only once. Therefore we prefer to work on the game-content and the features which will improve the game for all times.

TibiaNews: For some time now, nobody can be Counsellor and it is known that CIP is hiring new Gamemasters... the good players will not have the chance to become Gamemasters anymore? How will Support work from the GM perspective?
Steve: Our gamemasters are doing a great job and we need them for a lot of reasons. Unfortunately they spend most of their time doing annoying little tasks that shouldn't be necessary in the first place or can be handled more efficiently by our support team."We keep an eye on the cheat utilities out there and take measures where required."
In the future CipSoft will take care of this daily business. Therefore we introduced the automatic banishment for excessive player-killing or the new namelock process. Another similar topic will be the suppression of spamming in the game. At the same time a small and flexible team of gamemasters will take care of all remaining more complicated cases. If new gamemasters are needed, they will be appointed with the usual caution and selected from the community of counsellors and tutors.

TibiaNews: What are CipSoft thoughts about Tibia cheats? We heard about the "Black Weekend", when more than a thousand accounts were banished for using cheats. Will we see such GM campaigns stomping our servers again?
Steve: If it's necessary. We won't hesitate to banish any players who violate the Tibia rules. That's why we keep an eye on the cheat utilities out there and take measures where required. Of course we will also fix many of the weaknesses that are currently misused by these utilities.

TibiaNews: Many people believe Tibia's main problem is the risk of getting hacked... How comes, all those hacks? How is Security handled by CipSoft?
Steve: Above all we give the player the possibility to protect themselves. With a little common sense your account will be safe. However unlike other online games Tibia has a high rate of free accounts that are often owned by young kids who make their first experiences with internet security issues in Tibia. Accordingly most "hacks" result from "borrowing" passwords, sharing email accounts, using weak passwords, installing dubious software from even more dubious websites, etc. If you're shocked now, you might want to read our security page on the official tibia website.

TibiaNews: When will we have the hardcore PvP server? Will it be called "Chaotica"?
Steve: Who told you!? No seriously - in the past Guido, Stephan and I made up the names for the game worlds in lengthy discussions. Durin gave up on these meetings much earlier. With the increasing number of worlds, we wasted way too much time disputing about more or less daffy arguments for or against some names. Therefore we now switched to a CipSoft-wide democratic election of world names. If everything works out well, the server will be launched early this summer.

TibiaNews: Thank you very much, Steve!
Steve: It was a pleasure! Keep up the good work at TibiaNews!
stary 08-06-2004, 15:53   #9
Matheous
Użytkownik Forum

Data dołączenia: 23 01 2004
Lokacja: Tam, gdzie... Cholera. Tam, gdzie... -Dobranoc.-Powiedzial diabel.

Matheous ma numer GG 2872460 Matheous ma login Tlenu emcid@tlen.pl
Domyślny

TibiaNews: I....Czy CipSoft planuje czestsze update'y? Czy mozemy sie tego spodziewac?
Steve: Wlasciwie w przeszlosci byly update'y co 2-3 miesiace. Jednak wiekszosc z nich dziala sie 'w tle', niewidzialne dla graczy ale absolutnie konieczne: ulepszenia zabezpieczen, optymalizacje serverow, nowy system banow, itd. Ale mamy nadzieje na wiecej updateow systemu i funkcji gry w przyszlosci. Wlasnie 'ulepszamy' nasza 'druzyne' wiec jestem pewien ze rzeczy potocza sie lepiej.

TibiaNews: Jakie wazne zmiany zaplanowaliscie na przyszlosc Tibii? Czy bedziemy mieli, na przyklad, nasze wlasne lodzie i wiele nowych umiejetnosci jak kowalstwo i tartactwo(smith=kowal lumber=tartak))?
Steve: Jeszcze nie planujemy zadnych wiekszych update'ow bo wciaz jestesmy bardzo zajeci sprawami wymienionymi powyzej. Ale w nadchodzach letnich miesiacach bedizemy mieli troche goracych dyskusji tu w CipSofcie , co zrealizowac z wciaz rosnacej listy zyczen. Wlasciwie musicie byc bardzo ostrozni wprowadzajac nowe elementy do istniejacej gry.

TibiaNews: Co do propozycji... Czy CipSoft zaglada na Proposal Board? Jest tam wiele doskonalych pomyslow... czy kiedys zostana one umieszczone w grze?
Steve: Zagladamy tam od czasu do czasu. Nawet jesli nie znajdujemy czasu na wlaczanie sie do dyskusji, to dobre miejsce zeby sie dowiedziec o aktualnych potrzebach graczy. Jak powiedziales, jest tam wiele dobrych pomyslow ktore czasami notujemy na liscie zyczen Tibii. Prosze zrozumiec ze jest tam o wiele za duzo pomyslow, ktore moglibysmy zamiescic w grze. Z drugiej strony powiem ze jeszcze nie bylo czegos nowego co by nie bylo zasugerowane w Proposal Board.

TibiaNews: Cala sprawa "Ferumbrasa" wywarla ogromny wplyw na historie Tibii, wiekszy niz wszystko inne. Kiedy bedziemy mieli jakis Manager Zdarzen? Kilka innych MMORPGow ma takie... czy jest to jakos w planach CipSoftu?
Steve: Na razie nie zaplanowalismy zadnych wydarzen w grze organizowanych przez CipSoft. Zzeraja one bardzo duzo czasu zeby je przygotowac, a cala praca da wynik tylko raz. Dlatego wolimy pracowac nad zmianami ktore ulepsza gre na zawsze.

TibiaNews: Od krotkiego czasu, nikt nie moze byc Counsellorem i jest wiadome ze CIP zatrudnia nowych Gamemasterow... dobrzy gracze juz nigdy nie beda mieli szansy na zostanie GMami? jak to dziala z perspektywy Gamemastera?
Steve: Nasi GMowie wykonuja swietna prace i potrzebujemy ich z wielu powodow. Niestety spedzaja oni wiekszosc czasu wykonujac irytujace male prosby ktore nie powinny byc najwazniejsze lub moglyby byc wykonane bardziej efektywnie przez nasza druzyne wsparcia(?)."mamy oko na mozliwosci cheatowania i pracujemy, gdziue jest to wymagane."
W przyszlosci CipSoft zajmie sie tymi problemami. Na razie wprowadzilismy automatyczne banowanie za masowe PKowanie lub nowa procedure NameLocka. Podobnie zajmiemy sie spamowaniem w grze. W tym samym czasie mala druzyna GMow zajmie sie pozostalymi, bardziej skoplikowanymi, sprawami. Jesli bedzieby potrzebowac wiecej GMow, beda oni wybrani z taka sama uwaga ze spolecznosci counsellorow i tutorow.

TibiaNews: Co CipSoft sadzi o Tibijskich cheatach? Slyszelismy o "Czarnym Weekendzie", kiedy wiecej niz 1000 kont bylo zbanowanych za uzywanie cheatow. Czy zobaczymy takie kampanie GMow czyszczace nasze servery ponownie?
Steve: Jesli bedzie to potrzebne. Nie bedziemy zwlekali z banowaniem graczy lamiacych Tibijskie zasady. Dlatego mamy oko na mozliwosci cheaterskie i dokonujemy poprawy, gdzie jest to wymagane. Oczywiscie naprawimy wiele innych slabostek ktore sa teraz zle uzywane przez te programy.

TibiaNews: Wielu ludzi wierzy, ze najwiekszym Tibijskim ryzykiem jest shakowanie... Jak one sie udaja, te wszystkie hacki? Jaka ochrona jest zapewniana przez CIPSoft?
Steve: Przede wszystkim dajemy graczom mozliwosc bronienia sie samemu. Z odrobina madrosci twoje konto bedzie bezpieczne. Niestety odmiennie do innych gier online Tibia ma wiele wolnych kont, ktore sa w posiadaniu mlodych dzieci ktore w Tibii po raz pierwszy poznaja internetowe sprawy bezpieczenstwa. Wlasciwie wiekszosc 'shackowan' sa wynikiem "pozyczania" hasel, wymieniania sie kontami e-mail, uzywaniem slabych hasel, instalowaniem glupich programow z jeszcze glupszych stron, etc. Jesli jestes zszokowany, mzoe bedziesz chcial przeczytac strone o ochronie na oficjalnej stronie Tibii.

TibiaNews: Kiedy bedziemy mieli server ostrego PvP? Czy bedzie on nazwany "Chaotica"?
Steve: Kto ci powiedzial!? Na powaznie-w przeszlosci Guido, Stephan i ja stworzylismy iumiona dla swiatow gry po dlugich dyskusjach. Durin poddal sie na takich spotkaniach o wiele wczesniej. Z wzrastajkaca liczba swiatow, zmarnowalismy o wiele za duzo czasu dyskutujac o bardziej lub mniej waznych argumentach za lub przeciw ich imionom. Dlatego zmienilismy ten system na demokratyczna elekcje imion. Jesli wszystko sprawi sie dobrze, server ruszy wczesnie tego lata.

TibiaNews: Dziekuje bardzo, Steve!
Steve: To byla przyjemnosc! Trzymaj tak dobra robote w Tibianews!

Za wszelkie bledy sorry ale ja to robilem recznie, a nie znam angielskiego na 5000000000000000000%
stary 08-06-2004, 18:27   #10
Vanhelsen
Użyszkodnik

Data dołączenia: 05 02 2004
Lokacja: Festung Breslau

Stan: Początkujący
Imię: Vanhelsen
Profesja: Druid
Gildia: Inner Circle
Świat: Auchindoun
Poziom: 80
Skille: LW/Skin
Poziom mag.: 2k
Vanhelsen ma numer GG 2690575
Domyślny

Juupi!, ktoś to przetłumaczył Thx for Matkus i Matheous. Zaciekawł mnie fragment o skarabeuszach, czyrzby byłi i Giant Skarabeusze tak jak GS ??

Vanhelsen jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-06-2004, 18:30   #11
Matheous
Użytkownik Forum

Domyślny

Wg mnie to podobnie jak Raty i Cave Raty beda Scaraby i Giant Scaraby Mam nadzieje ze to Ankrahmun czy jak to tam leci(lol) bedzie na tej pustyni co jest na kontynencie...A nie ze zrobia druga Darame... Wtedy to by byl kit...(chodzi mi o to zeby bylo dla FACC
No ale juz niedlugo...Za jakis meisiac wszystko bedzie jasne
stary 08-06-2004, 18:45   #12
MatKus
http://tibiaspy.com

Data dołączenia: 22 07 2003
Lokacja: Opole / Głuchołazy

Imię: Matkus
Profesja: Elder Druid
Świat: Secura
Adres Jabbera do MatKus
Domyślny

Matheous : Knightmare w InsideTibia na TibiaNews napisał, że nowe miasto będzie na Darashi, na południu jej. Wyspa powiększy się właśnie w kierunku południowym, co oznacza powiększenie maksymalnego rozmiaru mapy w tym kierunku. Logicznie rozumując, kolejne updaty mapy równierz będą na południu kontynentu, według mnie w przyszłości można więc spodziewać się powiększenia PoH oraz terenów na południe od Thais (gdzie obecnie praktycznie nic ciekawego nie ma), a także byćmoże powiększenie Rookgaardu w kierunku południowym, ale to już daleka przyszłość.
Na razie będzie tylko powiększona darashia, awięc update głównie dla pacc.
stary 08-06-2004, 19:18   #13
Matheous
Użytkownik Forum

Domyślny

Aaaa to bez sensu:/ No ale zawsze pozostaje nadzieja, ze CIPowie przypomna sobie o maluczkich graczach nazywanych w fachowym jezyku Free Accountami i urozmaica im gre
Tak byc musi, bo ciagle tli sie w nas ten ogien
Wieczny ogien, ktory jest nadzieja...
stary 08-06-2004, 19:25   #14
bec88
Użytkownik Forum

Domyślny

w sumie to oni mają dochód z pieniędzy za pacc którzy ludzi kupują.... a więc ci co płacą to wymagają i dlatego update szczególnie są przeznaczane dla pacc.
bec88 jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-06-2004, 20:05   #15
raven
Użytkownik Forum

Data dołączenia: 09 11 2003
Lokacja: Bełchatów

Profesja: Master Sorcerer
Poziom: 202
Domyślny

fajnie jak bedzie to nowe miasto ja odrazu tam lece ale napewno ok.20 % ( moz emniej ) ludzi z pacc przeniesie sie tam by podbic to miasto )

p.s. i dobrze ze robia dla pacc..oni nie mowia zebys se nie kupowal.. a im wlasnie chodzi zeby coraz wiecej ludzi kupowalo pacc'a . bo po hu* im robienie update takich co facce beda mialy wieksza radoche ( bez obrazy dla FACC ) jak sie namecza a kasy nie beda mieli :/
raven jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-06-2004, 20:09   #16
drodz
Użytkownik forum

Data dołączenia: 23 05 2004

Domyślny

odpowiedz prosta: zeby faccom sie spodobalo i kupili pacca
drodz jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-06-2004, 20:23   #17
Tomek89

Domyślny

ja tam sie ciesze ze to miasto bedzie dla PACC, przynajmniej pierwszego dnia nie zleci sie tam 800 osób zeby zwiedzac
  Odpowiedz z Cytatem
stary 08-06-2004, 21:31   #18
Arakazz
Użytkownik Forum

Data dołączenia: 07 05 2004

Domyślny

Fajnie ale najwazniejsze nowe potfforki, taa potfffforki
Arakazz jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-06-2004, 22:10   #19
Tikozax
Użytkownik Forum

Data dołączenia: 09 04 2004

Tikozax ma numer GG 4166359
Domyślny

Taak i potworki bede dla PACC a dla FACC zostana skarabeusze...
Tikozax jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 08-06-2004, 22:16   #20
Kepiwi
Użytkownik Forum

Domyślny

Ale nic tam nie wspomnieli o nowych strojach :/
Kepiwi jest offline   Odpowiedz z Cytatem
Odpowiedz

Użytkowników czytających ten temat: 1 (zarejestrowanych: 0, gości: 1)

Zasady postowania