Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Inne > Grafiki

Notki

Grafiki Masz talent do grafik? Zamieść swoje prace tutaj.
Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 06-08-2009, 11:41   #1
Kuraudo
Użytkownik forum
 
Kuraudo's Avatar
 
Data dołączenia: 05 11 2008
Lokacja: Suwałki

Posty: 8
Stan: Na Emeryturze
Świat: Dragon Ball
Poziom: 666
Skille: 666
Poziom mag.: 66
Kuraudo ma numer GG 6437813
Pergamin Grafik od pixelartów potrzebny od zaraz

Ohayo !
Razem z kumplem zaczęliśmy tworzyć grę na podstawie anime Bleach. Problem leży w tym, że ja jestem grafikiem postaci i kilku innych rzeczy, on Webmasterem,ale żaden z nas nie zna się na malowaniu np itemów czy niektórych efektów do spelli, lecz mimo to co już tworzymy zaczyna nabierać kształtów.

Poszukujemy osób/y, która zna się na itemach bądź elementach przyrody. Roboty nie jest zbyt wiele, a wynagrodzenie bardzo godne.

Za pomoc oczywiście jeśli grafik zechce dostanie Administratora bądź / i pieniądze z zysków płatnego konta.

Póki co mamy aż ponad 90 grafik postaci oraz kilka grafik niektórych rzeczy, a także nieźle zaczynającą stronę !

Jeśli czegoś nie wymieniłem / zapomniałem bądź będą konkretne pytania : Pisać na gg 6437813 .
Kuraudo jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 06-08-2009, 13:23   #2
__HAPPY_SVEN__
Użytkownik Forum
 
__HAPPY_SVEN__'s Avatar
 
Data dołączenia: 02 06 2008
Lokacja: Sosnowiec
Wpisy bloga: 2

Posty: 318
Stan: Zbanowany
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Kyra
Poziom: 67
Domyślny

Zyski z płatnego konta? Twórcy gier amatorzy? Fail.
__HAPPY_SVEN__ jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 06-08-2009, 19:40   #3
Matheavyk
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 09 11 2004

Posty: 87
Matheavyk ma numer GG 9086214
Domyślny

Ale mnie denerwujecie ; p