Jesteś tu: Tibia.pl / Forum

Wróć   Forum Tibia.pl > Forum ogólne > Inne

Notki

Inne To co nie pasuje do któregoś z działów a ma związek z Tibią trafia tutaj.

Odpowiedz
 
Opcje tematu
stary 26-08-2010, 18:34   #1
Czopster
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 26 08 2010

Posty: 7
Domyślny O co chodzi z tym fleszowym klientem tibii

moze mi ktos po ludzku wytlumaczyc co wlasciwie chce zrobic cipsoft? ja mam w98 i nie dzialaja mi zadne strony fleszowe, wiesza mi sie od razu komp lub w ogole mi sie nie wczytuja. czy cispoft chce usunac normalnego klieta i zrobic zeby w tibie gralo sie tylko przez stronke i zrobia cala stronke taka zwalona we fleszu jak inne i nie bede mogl sie juz nawet na niej zalogowac? nie wspominajac juz o graniu? ktos w ogole czai o co w tym wszystkim chodzi? bo ja jestem kompletnie zielony jesli chodzi o jakies takie techniczne dziwne rzeczy.
Czopster jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
stary 26-08-2010, 19:18   #2
ruszek
Użytkownik Forum
 
ruszek's Avatar
 
Data dołączenia: 01 08 2009

Posty: 1,417
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Czopster Pokaż post
moze mi ktos po ludzku wytlumaczyc co wlasciwie chce zrobic cipsoft? ja mam w98 i nie dzialaja mi zadne strony fleszowe, wiesza mi sie od razu komp lub w ogole mi sie nie wczytuja. czy cispoft chce usunac normalnego klieta i zrobic zeby w tibie gralo sie tylko przez stronke i zrobia cala stronke taka zwalona we fleszu jak inne i nie bede mogl sie juz nawet na niej zalogowac? nie wspominajac juz o graniu? ktos w ogole czai o co w tym wszystkim chodzi? bo ja jestem kompletnie zielony jesli chodzi o jakies takie techniczne dziwne rzeczy.

Tibia będzie miała technologie fleszową, ale nie będzie przez stronkę. Może ci momentami się zacinać ^^
ruszek jest offline   Odpowiedz z Cytatem
stary 26-08-2010, 19:21   #3
Shivek
CS Tibia.pl Team
 
Shivek's Avatar
 
Data dołączenia: 27 06 2007
Lokacja: Gdynia