Rysiko
14-11-2006, 22:10
Chcę zorganizować na świecie Aurea
Turniej
Drużynowy i każdy na każdego. Na początku będzie tylko każdy na każdego potem będzie drużynowy (jak ten pomysł odpali).
Pisać jak ktoś chce być współ organizatorem.
1.Każdy z uczestników i sędziów musi wziąść "Party":crusader:(sędzia będzie wiedział gdy ktoś przegra, a w przypadku oszustw mogą interweniować).
2.Przy wyjściu, wyjściach z obszarów bitwy będą stać sędziowie przejście koło nich oznacza poddanie sie, przegraną.
3.Można startować tylko w swoich kategoriach np.11lvl nie może wystartować w kategorii 6-10lvl.
4.Przy starcie należy wpłacić od 100gp do 5k zależnie od kategorii całą kase dostaje zwycięzca:cup: .
5.Trzeba przestrzegać powyższych zasad w przeciwnym razie dyskwalifikacja.
X(
Kategorie:
6-10 poziom (100gp) :cyclops:
Tu znaczną przewage mają druidzi i sorkerzy, knight i pall maja slabe skile.
11-13 poziom(150gp) :blazen:
dosyć wyrównana kategoria każda profesja zaczyna dostrzegać jakieś swoje atuty dużą przewage mają paccowie druid i sorc posiadają exori vis, Exori Mort, Exori Flam, Exani Hur Up/Down.
14-16 poziom(200gp) :king:
zaczynają wchodzić runy a knight i pall mają już wysokie skile, pall używa poison arrow które mogą czasem być dokuczliwe.
16-20 poziom(500gp) :sword:
Wchodzi Exura Vita i Exevo Flam Hur tu dochodzi do wiekszych zniszczeń znów wyrównana kategoria troche kłopotliwa dla rycerzy ale sprytni rycerze wiedzący że nie staje sie naprzeciw sorca któremu zdarza sie póścić ognistego pawia powinni sobie świetnie radzić.
21-24 poziom(600gp) :Ork:
znów potężny czar Exevo Vis Lux i runki GFB i UH trudno mi określić kto jest dobry w tej kategorii ale sądze że tutaj jednak Sorc i knght ukazują decydującą przewage.
25-27 poziom(800gp) :crusader:
Tutaj pojawjają sie pierwsze summony które potrafią decydować o losie Turnieju Fire Devil, Orc Berserker, Minotaur Archer.
Prosze pisać poprawki i kategorie dla wyższych leveli ponieważ niegrałem na tych lvlach.
Turniej
Drużynowy i każdy na każdego. Na początku będzie tylko każdy na każdego potem będzie drużynowy (jak ten pomysł odpali).
Pisać jak ktoś chce być współ organizatorem.
1.Każdy z uczestników i sędziów musi wziąść "Party":crusader:(sędzia będzie wiedział gdy ktoś przegra, a w przypadku oszustw mogą interweniować).
2.Przy wyjściu, wyjściach z obszarów bitwy będą stać sędziowie przejście koło nich oznacza poddanie sie, przegraną.
3.Można startować tylko w swoich kategoriach np.11lvl nie może wystartować w kategorii 6-10lvl.
4.Przy starcie należy wpłacić od 100gp do 5k zależnie od kategorii całą kase dostaje zwycięzca:cup: .
5.Trzeba przestrzegać powyższych zasad w przeciwnym razie dyskwalifikacja.
X(
Kategorie:
6-10 poziom (100gp) :cyclops:
Tu znaczną przewage mają druidzi i sorkerzy, knight i pall maja slabe skile.
11-13 poziom(150gp) :blazen:
dosyć wyrównana kategoria każda profesja zaczyna dostrzegać jakieś swoje atuty dużą przewage mają paccowie druid i sorc posiadają exori vis, Exori Mort, Exori Flam, Exani Hur Up/Down.
14-16 poziom(200gp) :king:
zaczynają wchodzić runy a knight i pall mają już wysokie skile, pall używa poison arrow które mogą czasem być dokuczliwe.
16-20 poziom(500gp) :sword:
Wchodzi Exura Vita i Exevo Flam Hur tu dochodzi do wiekszych zniszczeń znów wyrównana kategoria troche kłopotliwa dla rycerzy ale sprytni rycerze wiedzący że nie staje sie naprzeciw sorca któremu zdarza sie póścić ognistego pawia powinni sobie świetnie radzić.
21-24 poziom(600gp) :Ork:
znów potężny czar Exevo Vis Lux i runki GFB i UH trudno mi określić kto jest dobry w tej kategorii ale sądze że tutaj jednak Sorc i knght ukazują decydującą przewage.
25-27 poziom(800gp) :crusader:
Tutaj pojawjają sie pierwsze summony które potrafią decydować o losie Turnieju Fire Devil, Orc Berserker, Minotaur Archer.
Prosze pisać poprawki i kategorie dla wyższych leveli ponieważ niegrałem na tych lvlach.