Pokaż pełną wersje : Tibia jest fajna...
Wiadomo że prawie każdy kto tu pisze na forum uważa że Tibia jest fajna. Ja też tak uważam, ale wydaje mi sie że nie można przesadzać. Chodzi mi o to że trenuje se raz z qmplem i on pisze coś takiego: "Miałem dzisiaj pójść na pizze z dziewczyną, ale musze dzisiaj nabić lv." I to mnie dobiło.
Hmmm zadajesz sie z nalogowcem tibi? :P
Chyba można tak powiedzieć, ale to nie jest totalny nałogowiec typu:
Wyjdziesz na dwór Nie, gram w Tibie
Jeszcze nie śpisz? Nie, gram w Tibie
Nie idziesz do szkoły? Nie, gram w Tibie
itd...
U.T.I.T.E
18-10-2003, 18:50
Ja też jestem nałogowcem, tak jak 70 % graczy, nie wybrażam sobie dnia bez tibi
Rafallord
18-10-2003, 19:36
ja niewyobrazam sobie dnia bez PC kiedys brat zabral mi dysk :( i TV caly dzien ogladalem :)
Ja tam nie wiem, gram od roku i zrobilem multum postaci, teraz robie palka ale i tak nie moge przestac mslec o tibii, ale nie jestem takim gosciem co jak mnie zabija przez kogos to ja go zabijam (historia o niemieckim nastolatku) :P
Main Vegeta
18-10-2003, 19:40
Tibia doprowadzila mnie juz do takiego stopnia ze mam gorsze stopnie bo zamiast sie uczyc to gram i caly dzien mysle i gadam o tej grze!
Dark Ice
18-10-2003, 19:49
Ja w tym roku mam mature ale przez Tibie przestalem sie uczyc nawet jak jestem w szkole to mysle co tu robic w tibi>gdzie sie wybrac na hunt,moze trenowac.....Niewyobrazam sobie dnia bez tibi. :(
Ja ci powiem tak każdy kto zagra w tibie kilka razy wciągnie sie w naług od tego sie nie da odciągnąć chcesz mieć cały czas wyzszy level wyższe skille by być silny by nie dać sie ubić pk. Ale czeba pamiętać jeszce o innych rzeczach.(ale ja nie pamiętam jestem nałogowcem) :D
Misieq Druid
04-04-2005, 15:49
Tibia jest najbardizej wciagajaca gra jaka widzialem, najgorsze jest to ze wszyscy co wpadli w nalug to 8-15 latki ;/.Sam nie uzaleznilem sie od tibi mocno, ale nie widze na kompie praktycznie innengo zajecia :P.Ale mam nadzieje z ekiedys skoncz ez tibia xD.