zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Parkour film Rohen #2 Parkour in Lodz

Rohen
03-12-2006, 14:30
Coz wachalem sie jak wahadełko u egzorcysty czy dac tu film czy nie czy znowu mnie zjedzie banda zawszonych polaczków którzy umieją lepiej odemnie (BA NAWET PO PIWKU ;)). A tak naprawdę nie wiedzą co to jest Parkour i uważają to za sport (rofl :)).

P.S

Shanheavel: :**** :*** :***

You Tube:
http://www.youtube.com/watch?v=zU1lMt6pa2U

Hieyan
03-12-2006, 14:42
Nie znam się zbyt na parkour'rze, ale IMHO brakuje ci płynności w wykonywaniu tricków (tak się to tu nazywa?).

Lenrock
03-12-2006, 14:44
a jak to nazwiesz jak nie sportem?

Rohen
03-12-2006, 14:46
@up
Sztuką :)

Sport to eliminacje, to po prostu kto pierwszy ten najlepszy albo kto najslilniejszy ten wygrywa w Parkour nie ma czegos takiego.

Squaess'me
03-12-2006, 14:50
eek
przeciez tam sie tez liczy technika.
skateboarding to tez sport chyba, nie? i tam kto lepiej wykona technicznie trick lub przejscie zyskuje wiecej punktow.
ale i tak wiekszosc jezdzi rekreacyjnie. to, ze nie ma oficjalnych zawodow parkour nie znaczy jeszcze ze to nie sport - przeciez ma jakies podstawy ;)

Aval'yah
03-12-2006, 14:52
@up

Rotfl.

Film tak samo nudny jak poprzedni, wciąż tylko skaczesz przez jakieś płotki.
Na przeciętnym "zawszonym polaczku" takim jak ja (lol) nie robi to większego wrażenia.
Tak btw: parkour'owcy nawet buty wiążą w tak elitarny sposób, że aż musiałeś to pokazać? ;;

spider-bialystok
03-12-2006, 14:56
jako ex- traceur, obecnie street stunts adept wypowiem sie.
Po 1. nie widzialem niczego nowego w porownaniu do poprzedniego filmu. Po 2. ciagle to samo. Te 4 minuty spokojnie mozna by zmiescic w 1 minucie. Po 3. skoro cwiczysz pk to co maja znaczyc akcje typu : biegniesz na porecz, robisz turna, potem 2handa i biegniesz tam skad przybiegles. Jaki to ma sens?
Filmik cieniutki, nie rozumiem sensu pokazywania tego w necie.

@down
napisalem to tylko po to, zeby nie bylo: