Pokaż pełną wersje : Test
Dark Vilej
29-08-2004, 18:52
Tak jak w temacie, a mianowicie chce zobaczyc ile ludzi napisze jakiegos posta o czym tylko chce (temat nieograniczony), post musi miec sens, np co ci sie dzisiaj wydarzylo w rl lub Tibi lub cos w tym stylu. Za najlepsze i najciekawsze posty +1 do reputacji :D Modow rownierz zapraszam do zabawy :D
Hmmm.. Ja dzis zalogowalem sie lagi, byly straszne lagi.. Hmm... zrobilem kilka UH i knie kickło :/ pote wszyskie niemieckie servery off i tak mi mija dzień.
I co ciekawe? :confused:
Dark Vilej
29-08-2004, 19:00
nawet ciekawe... :D +1 do reputacji za pierwszy post :D
Napisałem to daaaawno temu i nigdy nie miałem gdzie umieścić. To wkleje TU :)
OPIS RAS DO WARCRAFTA 2:
Strona ludzi:
1. Ludzie - nadzorują wszystko. Stanowią większość armii Azeroth.
Jednostki:
- Peasant - nędzny chłop
- Footman - zwykły piechór
- Knight - facio na koniu
- Paladin - ulepszony facet na koniu
- Ballista - wyrzutnia wielgachnych strzał
- Mage - czarownik
- Oil Tanker - tankowiec ropy
- Transport - barka transportowa
- Battleship - bardzo silny stateczek
Herosi:
- Lothar - jeden z dowódców wojskowych Azeroth
- Uther Lightbringer - jeden z paladynów
- Danath - silny wojownik
- Khadgar - młody i potężny mag
- Turalyon - następca Lothar'a. Pragnie pomścić jego śmierć
Budynki:
- Farm - farma
- Town Hall - coś ala rynek
- Keep - twierdza
- Castle - zameczek
- Human Barracks - koszary
- Human Shipyard - stocznia
- Human Foundry - odlewnia (usprawnia stateczki)
- Human Rafinery - rafineria
- Human Oil Platform - platforma ropy
- Human Blacksmith - chata kowala
- Stables - stadnina koniów
- Church - kościółek (ulepsza rycerzów do paladynów)
- Scout Tower - wieża obserwacyjna
- Human Guard Tower - wieża strażnicza
- Human Cannon Tower - wieża artyleryjna
- Mage Tower - wylengarnia czarowników
- Gryphon Aviary - gniazdo gryfów
2. Elfowie - bliscy przyjaciele Ludzi zawsze chętnie ich wspomogą swymi łukami.
Jednostki:
- Elven Archer - łucznik
- Elven Ranger - leśniczy
- Elven Destroyer - statek bitewny
Herosi:
- Alleria - bardzo dobra łuczniczka
Budynki:
- Elven Lumber Mill - tatrak
3. Gnomy i Krasnoludzi - nieufni i niegodni zaufania. Przekażą swoje technologie w zamian za chojną zapłatę.
Jednostki:
- Dvarven Demolition Squad - oddział kamiakaze
- Gnomish Flying Machine - jakieś latające kuderajstwo
- Gnomish Submarine - łódź podwodna
Budynki:
- Gnomish Inventor - chatka gnomów
4. Gryfy - ujeżdżanie przez posłańców bogów chętnie wyrżną paru Orków w imię pokoju.
Jednostki:
- Gryphon Rider - klient na gryfie
Herosi:
- Kurdran - przywódca wojsk w walce z klanem Shadowmoon
Strona Orków:
1. Orkowie - prymitywna, lecz waleczna rasa pragnąca podbić Azeroth
Jednostki:
- Peon - nędzny zielony robol
- Grunt - impulsywny facio z siekierą
- Catapult - katapulta
- Orc Oil Tanker - tankowiec ropy
- Orc Transport - barka transportowa
Herosi:
- Grom Hellscream - bardzo silny wojownik
- Kargath Bladefist - doświadczony rycerz
Budynki:
- Pig Farm - farma świniaków
- Great Hall - coś ala magazyn
- Stronghold - warownia, ulepszenie magazyna
- Fortress - forteca
- Orc Barracks - koszary
- Orc Shipyard - statkownia
- Orc Foundry - odlewnia
- Orc Rafinery - rafineria ropy
- Orc Oil Platform - platforma ropy
- Orc Blacksmith - dom kowala
- Altar of Storms - ołtarz burz (pozwala troglodyckim ogrom trenować czary )
- Watch Tower - wieża patrzająca
- Orc Guard Tower - wieża strażnicza
- Orc Cannon Tower - wieża działowa
- Dragon Roost - wylęgarnia smoków
2. Trole - zawarli tymczasowy sojusz z Orkami, lecz ich prawdziwe plany nie są znane.
Jednostki:
- Troll Axethrower - miotacz toporków
- Troll Berserker - wkurzony miotacz toporków
- Troll Destroyer - stateczek bitewny
Herosi:
- Zuljin - mniej ważny dowódca troli
Budynki:
- Troll Lumber Mill - tratak
3. Ogry - podlegają bezpośredniej kontroli Orków. Są jednak tak silni, że gdyby chcieli to bez trudu wycieliby, i Orków, i Ludzi. Bynajmiej mimo dwóch głów są za głupi by na to wpaść.
Jednostki:
- Two-Headed Ogre - tłuste bydle z dwoma głowami
- Ogre Mage - ogier czarownik
- Ogre Juggernaught - pływający czołg
Herosi:
- Cho'gal - jeden z silniejszych magów
- Dentarg - potężny ogr, wspomaga nas po drugiej stronie Portalu
Budynki:
- Ogre Mound - żarłodajnia ogierów
4. Gobliny - liczna rasa, która chętnie puści z dymem paru Elfów.
Jednostki:
- Goblin Sappers - oddział kamikaze
- Goblin Zeppelin - sterowiec
Budynki:
- Goblin Alchemist - chatka goblinów
5. Rycerze Śmierci - są potężni i mądrzy. Wiedzą jednak, że samemu nie podołają Ludziom ze względu na swą małą liczebność. Starają się wykorzystać Orków jako mięso armatnie, pozorując, że są pod ich kontrolą.
Jednostki:
- Death Knight - zły czarownik !
Herosi:
- Gul'dan - jeden z przywódców. Umiera niedługo po przekroczeniu Portalu. Walki o jego głowę, zapewniającą wielką moc, toczą się jeszcze przez II i III część gry.
- Teron Gorefiend - potężny Rycerz Śmierci
Budynki:
- Temple of the Damned - chata złego czarownika
6. Wielkie żółwie - ujażmione przez goblinów pełnią funkcję łodzi podwodnych.
Jednostki:
- Grand Turtle - kulka z czterema łapami i główką
7. Smoki - tresowani od małego mają wspomagać Orków w narastającym konflikcie.
Jednostki:
- Dragon - jaszczurka ze zgagą
Herosi:
- Deathwing - przywódca wojsk w walce z Azeroth po drugiej stronie Portalu.
No co? Temat dowolny - jest. Sens - ma. To sie nie czepiać plz.
Vicious Phoenix
29-08-2004, 19:03
No więc dzisiaj liczyłem trochę na podniesienie skilli itp. itd. ale skoro wszystkie serwery niemieckie padły to lipa :(.
Dzisiejszy dzień, był dniem straconym...
- Knight - facio na koniu
- Paladin - ulepszony facet na koniu
Zawsze uważałem, zę paladyni są lepsi od knightów :)
Dark Vilej
29-08-2004, 19:09
Narazie temat sie rozwija i kazdy dostal + do reputacji. Pisac dalej!!! :D
Matheous
29-08-2004, 19:47
A ja za kazdym razem jak tu zajrze to dostaje qrwicy ze po ostatnim formacie Tibia mi nie dziala(ten blad z grafa, ze nic nie widac tylko jakies krzaki i kaszanke... Ktos wie co z tym zrobic?) Bracik cos mowil o kolejnym formacie, wiec...:D
Khan-fes poradnik:P A w SC to by tez fajnie wygladalo tylko wiecej roboty-wiecej jednostek i herosow:D Jak mi sie bedzie chcialo to zrobie:)
Ostatnio sobie owo SC wgralem i w to pykam... Juz prawie przeszedlem wszystkie III kampanie(2 raz ale to szczegol:P) potem sie zabieram za granie po necie...
Bla bla bla srutututu klebek drutu... Fajny temat;) Gdyby byl licznik postow to pewnie zostalby(temat) skasowany expresowo:D A tak to mozna sobie 'pogadac';)
PS. Ciekawe, mowiles na poczatku ' Za ciekawe posty beda +'y' taaa post Phoenixa jest cholernie ciekawy 'Chcialem potrenic ale wysiadly servy, wiedzialem ze pall lepszy od knighta':D:D:D:D:D:D:D:D:D
Mam jeszcze jeden poradnik do W2 też mojego autorstwa:
Opis jednostek z gry Warcraft 2.
HumAng - oryginalna nazwa wersji ludzi
HumPol - spolszczona nazwa wersji ludzi
OrcAng - oryginalna nazwa wersji Orków
OrcPol - spolszczona nazwa wersji Orków
HumWym - wymagane budynki ludzi
OrcWym - wymagane budynki Orków
HumAng: Peasant
HumPol: chłop
OrcAng: Peon
OrcPol: chłop,pion
HumWym: Town Hall
OrcWym: Great Hall
Funkcja:
Chłop zbiera złoto i drewno. Buduje i naprawia wszystkie budynki,a także Transport'ery. Potrafi także walczyć.
Dobre strony:
Sam jeden jest w stanie zbudować całe miasto
Złe strony:
Można go zabić każdą jednostką. Chłopi komputera często się nawet nie bronią,gdy są atakowani.
HumAng: Footman
HumPol: lokaj(?), piechór
OrcAng: Grunt
OrcPol: burczenie,chrząkanie
HumWym: Human Barracks
OrcWym: Orc Barracks
Funkcja:
Podstawowa jednostka offensywna do zmasowanych ataków. Stanowi główny składnik rozwijających się armii.
Dobre strony:
Nie potrzebuje drewna. Jest pierwszą jednostką bojową.
Złe strony:
Jest dosyć słaby i drogi, jak na początkujące państewko.
HumAng: Elven Archer
HumPol: łucznik Elfów
OrcAng: Troll Axethrower
OrcPol: Trol - miotacz toporów
HumWym: Human Barracks, Elven Lumber Mill
OrcWym: Orc Barracks, Troll Lumber Mill
Funkcja:
Kolejna jednostka ataku. Używana także do obrony przed statkami i atakami powietrznymi
Dobre strony:
Atak na odległość oraz w powietrze. Możliwość ulepszenia do Ranger/Berserker.
Złe strony:
Niski pancerz i mała ilość HP sprawiają, że bardzo łatwo go zabić.
HumAng: Elven Ranger
HumPol: strażnik,leśniczy Elfów
OrcAng: Troll Berserker
OrcPol: Trol - szaleniec, furiat
HumWym: Human Barracks, Elven Lumber Mill, Keep
OrcWym: Orc Barracks, Troll Lumber Mill, Stronghold
Funkcja:
Ta sama co Archer'a/Axethower'a
Dobre strony:
Ulepszenie Archer'a/Axethower'a. Może być dalej ulepszany.
Złe strony:
Wciąż niski pancerz i mała ilość HP sprawiają, że bardzo łatwo go zabić.
HumAng: Knight
HumPol: rycerz
OrcAng: Two-Headed Ogre
OrcPol: dwugłowy Ogr
HumWym: Human Barracks, Keep, Stables, Human Blacksmith
OrcWym: Orc Barracks, Stronghold, Ogre Mound, Orc Blacksmith
Funkcja:
Podstawowa jednostka ataku silnych armii. Żywy czołg dla słabych armii.
Dobre strony:
Kilkukrotnie silniejszy od Footman'a/Grunt'a. Sam jest w stanie rozbić w pył mały oddział przeciwnika. Jest szybki. Może zostać ulepszony.
Złe strony:
Tylko tyle,że potrzebuje trochę drewna do produkcji oraz wszystkich powyższych budynków.
HumAng: Paladin
HumPol: paladyn
OrcAng: Ogre Mage
OrcPol: Ogr - mag
HumWym: Human Barracks, Castle, Stables, Human Blacksmith, Church
OrcWym: Orc Barracks, Fortress, Ogre Mound, Orc Blacksmith, Altar of Storms
Funkcja:
Odkrywanie terenu na odległość za pomocą magii, no i oczywiście walka.
Dobre strony:
Jeszcze silniejszy od Knight'a/Ogre'a. Posiada zdolności magiczne. Może nauczyć się paru nowych zaklęć.
Złe strony:
Wymaga wszystkich powyższych budynków. Komputer rzadko decyduje się na ulepszenie.
HumAng: Mage
HumPol: mag
OrcAng: Death Knight
OrcPol: Rycerz Śmierci
HumWym: Castle, Mage Tower
OrcWym: Fortress, Temple of the Damned
Funkcja:
Atakowanie przeciwników przy pomocy magii. Rzadziej walka otwarta.
Dobre strony:
Może nauczyć się nowych zaklęć. Przy pełnej Manie i zaklęciu Blizzard jest w stanie sam jeden narobić sporo zamieszania.
Złe strony:
Jest dość kosztowny. Nie nadąża za piechotą. Komputer ich nie używa.
HumAng: Ballista
HumPol: balista
OrcAng: Catapult
OrcPol: katapulta
HumWym: Human Barracks, Keep
OrcWym: Orc Barracks, Stronghold
Funkcja:
Niszczenie wrogich budynków, szczególnie wieżyczek, oraz dużych grup jednostek wroga.
Dobre strony:
Jednym ciosem powala kilku Footman'ów/Grunt'ów. Ma niesamowity zasięg i siłę.
Złe strony:
Jest strasznie wolna. Ponadto minimalny zasięg ataku to 2 pola, może więc zostać bez trudu zniszczona przez Footman'a/Grunt'a, o ile ten do niej podejdzie.
HumAng: Dvarwen Demolition Squad
HumPol: oddział "Demolka" Karłów
OrcAng: Goblin Sappers
OrcPol: Gobliny - saperzy
HumWym: Castle, Gnomish Inventor
OrcWym: Fortress, Goblin Alchemist
Funkcja:
Niszczenie wrogich budynków, szczególnie wieżyczek, oraz dużych grup jednostek wroga, poprzez samowysadzenie. Rzadziej - atak zwykły.
Dobre strony:
Ekspolozja kazmikaze daje nawet 400 Dmg. Jest w stanie niszczyć góry.
Złe strony:
Jest dość słaby. Łatwo go zabić zanim dojdzie do celu. Komputer nigdy ich nie używa.
HumAng: Gnomish Flying Machine
HumPol: maszyna latająca Gnomów
OrcAng: Goblin Zeppelin
OrcPol: ? Goblinów
HumWym: Castle, Gnomish Inventor
OrcWym: Fortress, Goblin Alchemist
Funkcja:
Odkrywanie terenu, obserwacja terenu, wyszukiwanie łodzi podwodnych
Dobre strony:
Niezwykła szybkość i zasięg widzenia. Możliwość wypatrzenia łodzi podwodnych.
Złe strony:
Brak możliwości ataku. Łatwy do zestrzelenia.
HumAng: Gnomish Submarine
HumPol: łódź podwodna Gnomów
OrcAng: Giant Turtle
OrcPol: wielki żółw
HumWym: Human Shipyard, Castle, Gnomish Inventor
OrcWym: Orc Shipyard, Fortress, Goblin Alchemist
Funkcja:
Walka na morzu.
Dobre strony:
Jest niewykrywalny dla statków wroga. Może bez trudu oczyścić cały teren wodny i wybrzeża w pojedynkę.
Złe strony:
Może zostać wypatrzony przez jadnostki latające, lub podwodne wroga, a także przez wieżyczki. Kiedy zostanie wypatrzony może być atakowany przez wszystko, co się da. Nie może atakować lądu.
HumAng: Elven Destroyer
HumPol: niszczyciel Elfów
OrcAng: Troll Destroyer
OrcPol: niszczyciel Troli
HumWym: Keep, Human Shipyard
OrcWym: Stronghold, Orc Shipyard
Funkcja:
Podstawowa jednosta bojowa morska.
Dobre strony:
Atakuje zarówno wodę,jak i ląd oraz powietrze. Może zostać ulepszona.
Złe strony:
Jest mimo wszystko łatwy do zatopienia.
HumAng: Human Oil Tanker
HumPol: tankowiec oleju ludzi
OrcAng: Orc Oil Tanker
OrcPol: tankowiec oleju Orków
HumWym: Keep, Human Shipyard
OrcWym: Stronghold, Orc Shipyard
Funkcja:
Konstrukcja platformy wydobywczej oleju, oraz jego transport.
Dobre strony:
Nie wymaga oleju do budowy. Jest dość szybki - jest w stanie uciec Destroyer'om.
Złe strony:
Brak uzbrojenia.
HumAng: Human Transport
HumPol: transporter ludzi
OrcAng: Orc Transport
OrcPol: transporter Orków
HumWym: Keep, Human Shipyard, Human Foundry
OrcWym: Stronghold, Orc Shipyard, Orc Foundry
Funkcja:
Transport jednostek przez wodę. Może pomieścić 6 dowolnych.
Dobre strony:
Teren za oceanem przestaje być całkowicie bezpieczny ;-) ...
Złe strony:
Brak uzbrojenia. Łatwy do zatopienia.
HumAng: Battle Ship
HumPol: statek bitewny
OrcAng: Ogre Juggernaught
OrcPol: TIR Ogrów
HumWym: Keep, Human Shipyard, Human Foundry
OrcWym: Stronghold, Orc Shipyard, Orc Foundry
Funkcja:
Atak wodno lądowy.
Dobre strony:
Najsilniejsza jednostka w grze. Duży zasięg. Może zostać ulepszona.
Złe strony:
Niska prętkość. Długi czas przeładowania. Brak możliwości obrony w powietrzu.
HumAng: Gryphon Rider
HumPol: jeździec Gryfa, jeżdżący na Gryfie
OrcAng: Dragon
OrcPol: Smok
HumWym: Castle, Gryphon Aviary
OrcWym: Fortress, Dragon Roost
Funkcja:
Atak z powietrza.
Dobre strony:
Duża prętkość. Atak kilku pól naraz. Możliwość całkowitego zgniecenia bazy, która nie jest broniona przeciwlotniczo.
Złe strony:
Długi czas przeładowania. Słaba siła przebicia. Ogromna cena. Łatwy do zabicia przez jednostki mogące atakować w powietrzu.
Ang: Deamon
Pol: Demon
Funkcja:
Atak z powietrza.
Dobre strony:
Duża prętkość. Możliwość zniszczenia bazy, która nie jest broniona przeciwlotniczo.
Złe strony:
Nie może zostać wyprodukowany. Słaba siła przebicia. Łatwy do zabicia przez jednostki mogące atakować w powietrzu. Brak wyświetlania statystyk. Można nim kierować tylko pojedynczo.
Ang: Skeleton
Pol: Szkieletor
Funkcja:
Atak lądowy.
Dobre strony:
Jest dość silny. Nie wymaga żadnych surowców do produkcji.
Złe strony:
Nie może zostać wyprodukowany. Stworzyć może go tylko Death Knight. Może zostać pokonany za pomocą zaklęcia Exorcism
OrcAng: Eye of Kilrogg
OrcPol: Oko Kilrogg
OrcWym: Może zostać rzucone jedynie przez Ogre Mage'a
Funkcja:
Odkrywanie terenu.
Dobre strony:
Anormalna super-hiper prętkość.
Złe strony:
Umiera somoczynnie po paru sekundach.
she_devil
29-08-2004, 21:03
DZisiaj była Centralia.
Było mnóstwo atrakcji.
Słonce świeciło.
Roweowa policja zmieniła swe pojazdy na deski [serio !]
ekhem...Rano przyjechalem od babci, posiedzialem przy kompie, pogadalem o roznych bzdetach na IRCu, poszedlem grac w kosza, wrocilem i zjadlem obiad, znow poszedlem grac w kosza i wrocilem o 20. I tak minal dzien. Tak tak wiem, super...ale juz we wtorek do wloch!! :):) Nie ma to jak pojsc do szkoly tydzien pozniej...
A u mnie w mieście była ostatnio pewna impreza masowa no i jak na takiej imprezie trzeba bylo sobie coś wypić :), więc walimy wódke z kolegami a tu podjeżdżają do nas pały (policja) my schowaliśmy szybko wódke :) ale oni już ją zobaczyli, no więc pokazaliśmy im a oni się zaczeli śmiać i powiedzieli że nam nic nie zrobią jak im damy ją to zadowoleni daliśmy im wódke i oni sobie pojechali a my żałowaliśmy troche bo zarekfirowali nam 1l wódki (dopiero ją otworzyliśmy =/) ale przynamiej nas nie spisali anie nie zawieźli do domu bo bym dopiero miał przypał =/.
Co tam dzisiaj ?
A tak jak przez całe lato ...
Dzień jak codzień, a jednak zarąbisty ... (mój opis w gg)
Codziennie w wakacje poznawałem nowe dziewczyny, gadałem z nimi, czasem wybierałęm się na pizze itp. Uwielbiam wakacje i na dodatek zero nudów, ani troche, zawsze miałem z kim gadać. Dzisiaj ganiałem z kolesiami takiego grubasa po całym osiedlu ... takie pierdoły. Co jeszcze ? wczoraj wrzuciłem czystego do kosza z połowy boiska ...
Czy za takie żeczy daje sie plusy ?
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.