Pokaż pełną wersje : Najlepsze miasto dla knighta
Kazo jest najelprze bo jest blisko do trenienia i wogule wszedzie blisko ;D
W thais możesz trenic na dużej ilości rotwormów a pozatym jest tez bliko do troli na których skiluje się na początku
A gdzie opcje Darashia/Edron/Ankrahmun/Port Hope/Liberty Bay?...
Najlepszym według mnie miastem dla Knighta jest Venore. Aktualnie sam tam siedzę. Na pierwsze poziomy można chodzić w pobliżu miasta na takie potwory jak Rotwormy, Carrion Wormy lub różnego rodzaju Orci. Potem można sobie pójść do Elf Foretress gdzie też jest nie najgorzej. A jak potrzeba treningu, jest też miejsce gdzie są Slimey. Oczywiście nie wliczam tu miast dla konta PACC ponieważ nie posiadam takiego konta i nie znam się na tamtych miejscach.
Wydruleczek
19-12-2006, 19:30
Powiem tak jak up ^^
Venore why?
-Pełno rotów
-Amazon Camp
-Najwięcej slimów(w tym dwa miejsca kolo rzeki)
-Elf Forteca, aktualnie tu expie od 30 lvla do 60 a nawet często powyżej 100 są
-Blisko Do dc
-dobrze rozwinięty handel
-POH
-POPROSTU THE BEST dla każdego lvla:baby:
Raditz Saiya-jin
19-12-2006, 20:38
A gdzie opcje Darashia/Edron/Ankrahmun/Port Hope/Liberty Bay?...
Nie sadzisz ze autor tematu nie ma PACC?
Nie sadzisz ze autor tematu nie ma PACC?
Nie napisał o tym w temacie ani w jego tytule. Zresztą, nawet jak nie ma, najlepsze miasto dla knighta nie musi być FACC.
FACC: Kazordoon (na początku)/Venore (troche pózniej)
PACC: Liberty Bay (żólwie)
Osobiscie zagłosuje na venore, bo teraz caly czas tam prawie przesiaduje (non pacc :<)
Soldy do 50 lvla? Oł fuck...
karate:]
21-12-2006, 16:41
Venore
roty->elfy->elfy->elfy->etc ;X
Hallanox
21-12-2006, 21:26
no no thais tam przebywam od 8 lvl do 9 expilem na trolach i skilowalem potem poszlem na cyce ale potem to juz venore i liberty bay acchhhh ..... :cup: :cup: :cup:
Hellraiser
21-12-2006, 21:36
Venore,..
Because,..
~ Roty
~ "POH"
~ Slimy
~ Amazon Camp
~ "DC"
~ Elf Town