PDA

Pokaż pełną wersje : Wesołych świąt


Dwimenor
21-12-2006, 15:11
Święta się zbliżają i nikt nie ma wątpliwości, iż ten rok dla Tibijczyków był rokiem wyjątkowym. Z tej okazji CipSoft postanowił napisać dla nas wszystkim kilka ciepłych słów:

Kolejny ekscytujący rok za nami. Cipsoft przeniósł się do nowego biura, przyjmując jednocześnie nowych pracowników którzy mają pomóc udoskonalić Tibie dla Was. Jednak najważniejsze są dwa tegoroczne updaty: Sierpniowy i Grudniowy, które przyniosły tajemnicze Shattered Isles z pięknym portem Liberty Bay, nowe pełzające potwory, olśniewające outfity, konta bankowe i wiele innych.

W tym momencie w Tibie gra ponad 250.000 graczy, z czego 80.000 cieszy się możliwościami jakie daje Premium Account. Chcielibyśmy podziękować Wam wszystkim za wsparcie i zaufanie jakim darzycie naszą firmę. Chcielibyśmy także podziękować wszystkim za bycie w tej społeczności, dzięki czemu Tibia jest taka jaka jest. Przede wszystkim chcielibyśmy podziękować ochotnikom, tutorom i mistrzom gry za wspaniałą pracę, którą wykonują na rzecz wspólnoty. Na końcu, ale nie dla najgorszych, podziękowania składamy administratorom oraz zespołom redagującym supported fansites za publikowanie fantastycznych artykułów i informacji dla graczy oraz wspaniałą pracę na rzecz społeczności.

http://static.tibia.com/IMAGES/news/christmas_2006.jpg

Oczywiście, nie zamierzamy spoczywać na laurach. W przyszłym roku czeka na Was wiele nowych wydarzeń. W Styczniu na pewno będzie gorąco, gdyż Tibia obchodzi swoje dziesiąte urodziny! Nie przegapcie niespodzianek jakie dla Was przygotowaliśmy. Oczywiście przez cały rok będziemy pracować, aby udoskonalić Tibie. Wyglądaj nowych updatów, z nowymi obszarami i możliwościami!

Wesołych Świąt życzy Cipsoft.

Etoric
21-12-2006, 15:13
:* xD Wesolych Swiąt xD

-=DanieL=-
21-12-2006, 15:16
Wesołych świąt!
Ciekawi mnie co dadzą w styczniu i to mocno mnie to ciekawi.

Thanal
21-12-2006, 15:19
Dwim, napisałeś "przedniusł sie" ...

@topic

Weeesołych! :)

Peter of Refugia
21-12-2006, 15:20
Wesołych świąt!
Święta swoją drogą a new servów nadal niema : d

NinJa
21-12-2006, 15:24
Nom, POZDRO!

Leo
21-12-2006, 15:25
Jakoś tak bzie. Walneli notkę, a nic nie dodali, hamstfo! :P

Master Dawidoos
21-12-2006, 15:26
Wesołych... wszystkiego naj... i wogóle :)

R.e.d
21-12-2006, 15:27
fajnie ;p :baby:

Kusnier
21-12-2006, 15:28
Tylko taki maly blad (chyba) Na końcu, ale nie dla ostatnich, Na koncu nie dla ostanich? Chyba "Na końcu, ale nie dla najgorszych...." .

Oczywiscie zycze wszytkim bogatych i wesloych swiat!! (Moze jakiegos pacca?:>)


Pozdrawiam
Kusnier

Biernak
21-12-2006, 15:29
Tez zycze wszystkiego najlepszego i zacnego jedzonka na wigilii
chial bym 1 prezent od cipkow tak zwany
NEW SERV :D;]

Sir Night Master
21-12-2006, 15:30
nawzajem, narazie przerwe robię święta ;]
Wesołych Świąt i Nowego Roku 2007 !! ;]

Dundee
21-12-2006, 15:31
"Jednak najważniejsze są dwa tegoroczne updaty: Sierpniowy i Grudniowy, które przyniosły tajemnicze Shattered Isles z pięknym portem Liberty Bay, nowe pełzające potwory, olśniewające outfity, konta bankowe i wiele innych."
Taaa ale wszystko dla PACC-ów. Zapomnieli dodac -.- Tibia schodzi na psy. M.in przez to przestalem grac. Pozdro ;)

ppiotrekk
21-12-2006, 15:31
Tez zycze wszystkiego najlepszego i zacnego jedzonka na wigilii
chial bym 1 prezent od cipkow tak zwany
NEW SERV :D;]


Hah new servow sie niedzoczekacie CipyNiemyte
dostaly kase za pacc od was teraz spuszczaja sie na monitory =p
ja tam gram gdzie wczesniej =p


Ja tez mam kilka cieplych slow dla cipsoftu mam nadzieje ze w niedlugim czasie zbankrutujecie
i wszyscy zdechniecie z glody (: Mery Hrismas xD

Frisbi
21-12-2006, 15:37
Ja i tak czekam na nowe servery ; d

Skarabeusz Pustyni
21-12-2006, 15:38
Wesołych Świąt userzy tibia.pl!

Jestem strasznie ciekawy co Cipsoft urządzi na 10-lecie tibii. Może wreszcie coś lepszego dla FACC :] (mażenia) Nie będę płakał nad losem FACC tylko kupuje Pacc i tyle :)

VeLvet
21-12-2006, 15:39
Wesołych swiąt!

SegrioMilon
21-12-2006, 15:42
Wesołych Świąt spędcie je cieplutko z rodziną dla samotnych chłopaka lub dziewczyne pod choinke xD ;)

Lifter
21-12-2006, 15:42
Na dziesiąte urodziny Tibi dostaniemy pewnie jakiś konkurs w którym będzie można wygrać 5 PACCów i wygrają jacyś brazylijczycy.

Pozdrawiam i Wesołych Świąt! :)

Redknapp
21-12-2006, 15:49
No to fajnie. Moje pierwsze święta z Tibią. ;) Wesołych świąt dla wszystkich forumowiczów (oprócz trolli - was nie zniosę). No i dla zacnej ekipy Tibia.pl oczywiście. =)

BTW: Na rookgaardzie od czasu do czasu spawnuje się nowy boss. 8o
Dla ciekawych linka zamieszczam tutaj (http://tibia.erig.net/Apprentice_Sheng).

Serhean
21-12-2006, 15:54
:balwanek:Wesołych Świat!!:balwanek:
Wszystkiego naj :
-udanych lootow
-malo deadow
-milego expienia ;p
DLA BT I GUARDI ORAZ INNYCH TIBIJCZYKóW =]
Pzdr, Serh

Zummer
21-12-2006, 15:55
Ja też chcę złożyć wszystkim wszystkiego najlepszego ! CipSoftowi też ; ss

Uriziel
21-12-2006, 15:55
80 000 * 90 = 7 200 000

Biernak
21-12-2006, 15:56
Święta się zbliżają i nikt nie ma wątpliwości, iż ten rok dla Tibijczyków był rokiem wyjątkowym. Z tej okazji CipSoft postanowił napisać dla nas wszystkim kilka ciepłych słów:

Kolejny ekscytujący rok za nami. Cipsoft przeniósł się do nowego biura, przyjmując jednocześnie nowych pracowników którzy mają pomóc udoskonalić Tibie dla Was. Jednak najważniejsze są dwa tegoroczne updaty: Sierpniowy i Grudniowy, które przyniosły tajemnicze Shattered Isles z pięknym portem Liberty Bay, nowe pełzające potwory, olśniewające outfity, konta bankowe i wiele innych.

W tym momencie w Tibie gra ponad 250.000 graczy, z czego 80.000 cieszy się możliwościami jakie daje Premium Account. Chcielibyśmy podziękować Wam wszystkim za wsparcie i zaufanie jakim darzycie naszą firmę. Chcielibyśmy także podziękować wszystkim za bycie w tej społeczności, dzięki czemu Tibia jest taka jaka jest. Przede wszystkim chcielibyśmy podziękować ochotnikom, tutorom i mistrzom gry za wspaniałą pracę, którą wykonują na rzecz wspólnoty. Na końcu, ale nie dla najgorszych, podziękowania składamy administratorom oraz zespołom redagującym supported fansites za publikowanie fantastycznych artykułów i informacji dla graczy oraz wspaniałą pracę na rzecz społeczności.

http://static.tibia.com/IMAGES/news/christmas_2006.jpg

Oczywiście, nie zamierzamy spoczywać na laurach. W przyszłym roku czeka na Was wiele nowych wydarzeń. W Styczniu na pewno będzie gorąco, gdyż Tibia obchodzi swoje dziesiąte urodziny! Nie przegapcie niespodzianek jakie dla Was przygotowaliśmy. Oczywiście przez cały rok będziemy pracować, aby udoskonalić Tibie. Wyglądaj nowych updatów, z nowymi obszarami i możliwościami!

Wesołych Świąt życzy Cipsoft.

no koncu powinno pisac Ostatnim Prezentem Na Te Święta Są 2 Nowe Servery no ale nic

olac to strzymam

Hellraiser
21-12-2006, 15:57
Tja,..

Wesołych Pogodnych Świąt, w zaciszu Rodzinnym,..

i,..

.., Bardzo "Grubego" Sylwka, z bardzo dobrze dobraną "Krju",..

Życze Wam i Sobie,.. B)

Szkut
21-12-2006, 15:59
80 000 * 90 = 7 200 000
Pomnoz 80000*5 bo przeciez jedna osoba najczesciej kupuje kilka paccow

P0nury
21-12-2006, 16:00
"Jednak najważniejsze są dwa tegoroczne updaty: Sierpniowy i Grudniowy, które przyniosły tajemnicze Shattered Isles z pięknym portem Liberty Bay, nowe pełzające potwory, olśniewające outfity, konta bankowe i wiele innych."
Taaa ale wszystko dla PACC-ów. Zapomnieli dodac -.- Tibia schodzi na psy. M.in przez to przestalem grac. Pozdro ;)

A to z kont bankowych FACC'e korzystać nie mogą, nie? I wyvern też wcale nie dostali.

Baartoss
21-12-2006, 16:01
Dziękuje i także życze wszystkim Tibijczyką, wszystkim z tibia.pl i oczywiście wszytkim z Cipsoft'u :)

Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!:)

Iron'knight
21-12-2006, 16:02
Dołączam sie do życzeń:
-Wszystkiego dobrego
-Spełnienia marzeń
-dobrych lootów
-udanych huntów
-mało noobów
-dużooo expa
-dobry skilli

No i ogólnie wszystkiego naj !!!

Pszemek LP
21-12-2006, 16:09
Omg i już święta --.^ Nie żebym sie nie cieszył ale szybko ten czas mija ;]

Życze wszystkim zdrowia, szczęścia i wszystkiego naj ;) I nie siedzcie przez całe święta w Tibii, przy kompie :P

Piotrek-Securian
21-12-2006, 16:18
Ja tez chce wam złozyc zyczenia :D
Wszystkiego naj naj naj naj :balwanek:

- Prodigy -
21-12-2006, 16:19
I ja dołącze się do życzeń, tak więc wesołych świąt i udanego Sylwestra wszystkim użytkownikom tibia.pl, CipSoftowi, oraz całej społeczności tibijskiej !

Maggic
21-12-2006, 16:19
tak tak CipSoft wniosl wiele nowych ciekawych rzeczy a w szegolnosci bugow pod thais na naginacie quest i na banucie :))

Wesolych swiat dla CipSoftu obijajcie sie dalej :D

ppiotrekk
21-12-2006, 16:30
noi poraz kolejny huj im w dupe i 5 na kupe :<

ognik
21-12-2006, 16:31
Up@ Racja :P
wyszystkiego naj :P

Prostyy
21-12-2006, 16:32
@up : dobre :)
Juz mam pacc wiec nie placze, ze nie ma nic dla facc. Wszystkiego najlepszego w rl zyciu i tibii wam zycze :)

Lord Gumio
21-12-2006, 16:37
Ja rowniez zycze wyszystkim zdrowych , wesolych i rodzinnych swiat (nie przy komputerze) oraz udanego sylwestra na ktorym niebrakuje vodki !!!!! xD

Korektor
21-12-2006, 16:38
Wszystkiego najlepszego dla:

-członków MTA,
-członków Metal Militia,
-członków gildii Punishers,
-członków gildii Vivere,
-członków Abnormal,
-członków Basketball Revolution,
-członków Brainiacs,
-członków Cantina Band,
-członków Defenders of Ulthuan,
-członków Dreamers,
-członków Elite Players,
-członków Football Experts,
-członków Hereticus Maximus,
-członków Karczmy Skrybów,
-członków Kinomaniaków,
-członków Manga & Anime Otaku,
-członków Moonblades,
-członków Oldschoolowych maniaków,
-Redaktorów,
-Programistów,
-Wierzących,
-członków Techno Stars,
-członków Veritaserum
-tibia.pl support

Wszystkiego najlepszego dla Bosala, Droma, Dr'a Omadera i Matkusa, którzy dbają o naszą stronę, forum i o nasze pacc. ;)

Wszystkiego najlepszego dla Moderatorów naszego forum, które liczy sobie ponad 86 tys członków.

Wszystkiego najlepszego zwykłym użytkownikom, kótrzy są podstatowym filarem owego forum.

Wszystkiego najlepszego Wam wszystkim wyżej wymienionym, chciałbym złożyć wszystkim życzenia osobno, ale zanim napisałbym posta to byłyby następne święta :D

Shiantis
21-12-2006, 16:45
To również MOJE pierwsze święta z Tibią...
Narazie zaczęły się tak, że ktoś inny postanowił sobie sprawić prezent pod choinkę - nową postać - i mnie shackował...
Ale nie smucę się, jestem niepoprawną optymistką.

Życzę wszystkim (a szczególnie z serwera Elysia i Thoria, na których gram) mało hacków, pkerów, noobów, a za to dużo fajnych expowisk, radości z każdego kolejnego update, wysokich lvli, dużo kasy, dużo uśmiechu, nawet przy komputerze, dużo przyjaciół na Tibii i w rl, i wogóle wszystkim wszystkiego najlepszego ;P

-=DanieL=-
21-12-2006, 16:46
Pomnoz 80000*5 bo przeciez jedna osoba najczesciej kupuje kilka paccow

może odrazu *100000000000000000000000000000000000???????? bez przesady -.-


@topic
Mnie i tak najbardziej zastanawią co dadzą z okazji 10 urodzin.

ppiotrekk
21-12-2006, 16:55
może odrazu *100000000000000000000000000000000000???????? bez przesady -.-


@topic
Mnie i tak najbardziej zastanawią co dadzą z okazji 10 urodzin.

juz dali debugi dedy itp =d i zjebane zyczenia

Poprostu Pitbul
21-12-2006, 17:02
Merry Christmas!:P

-=DanieL=-
21-12-2006, 17:14
@Michcio Pl
Jesteś kompletnym idiotą. Najlepiej rozwal cały microsoft i zabij Billa Gatesa za to, że ZARABIA NA WINDOWSIE!!!!! ZABIJ!!!! ONI POWINNI GO ROZDAWAć ZA DARMO, co nie? Tak samo tibia, po co CipSoftom zarabiać? Oni są miłosierni tak jak im Jezus Chrystus przykazał! Mają oddać wszystko co mają i jeszcze dopłacać za hosting! Brawo! Brawo!

budda89
21-12-2006, 17:15
tiaa wesolych swiat i z niecierpliwoscia czekam na nst update :P;)

Korektor
21-12-2006, 17:16
20 tys miesięcznie to żadne pieniądze ;/

PS. Żeby nie było offtopu ponownie Wesołych Świąt!

pszkitus
21-12-2006, 17:21
Wydaje mi sie ,ze ta "super niespodzianka" moze byc pacc dla wszystkich na 1 dzien, albo chociaz test serv gdzie kazdy ma pacc... W koncu bylaby to najlepsza reklama pacca...

en.Tive
21-12-2006, 17:25
@up
TS tylko dla facc, hehe to dobre rozwiazanie :P

BTW. Wesołych... itd.

Michcio PL
21-12-2006, 17:27
-=DanieL=-
@Michcio Pl
Jesteś kompletnym idiotą. Najlepiej rozwal cały microsoft i zabij Billa Gatesa za to, że ZARABIA NA WINDOWSIE!!!!! ZABIJ!!!! ONI POWINNI GO ROZDAWAć ZA DARMO, co nie? Tak samo tibia, po co CipSoftom zarabiać? Oni są miłosierni tak jak im Jezus Chrystus przykazał! Mają oddać wszystko co mają i jeszcze dopłacać za hosting! Brawo! Brawo!
@up
Jestes jakims lolem. Oni zarabiaja wielkie pieniadze za gre z grafika 2d. Gdyby byla grafa 3D to bym zrozumial jeszcze, ale taka grafa!

Korektor
20 tys miesięcznie to żadne pieniądze ;/

PS. Żeby nie było offtopu ponownie Wesołych Świąt!

20.000 zl. to oni zarabiaja przed lub po jakis przerwach w szkole. jak sa przerwy np. wakacje to jakies 40.000 zl. zarabiaja. dla mnie pacc moze byc ale 90 dni za 40 zl. a nie 94 zl.!!X( X( X( X(

Korektor
21-12-2006, 17:30
40 patyków to też nie fortuna, ale jak chcesz.

@topic,
Po raz trzeci Wesołych Świąt! ;/

kamosblue
21-12-2006, 17:39
Cieple spedzonych chwil zycze, i dobrego chlodzenia procesora.

Ain'aer
21-12-2006, 17:59
Merry christmas, and many Goblins to kill o,,^

Nari
21-12-2006, 18:20
To juz trzeci Boze Narodzenie w mojej karierze Tibijskiej, trzecie dla tibia.pl (chyba), jak ten czas szybko mija.
Wszystkiego Najlepszego Życzę:
Całej Aldorze, całej Pytherze, całej Tibii
Wszystkim z mojej dawnej, upadlej gildii Immortal Rangers, Furious Boysom z Pythery i wszystkim innym gildiom.
kvaku, Trevarisowi, Kajii, Borynie Wielkim, Hupefupe, TedUUnio, Camarinowi Zazorowi, Cornelowi Murcinowi, Wiwiurze, Shaw Wingowi i całemu servisowi Tibia.Pl.
Wszystkim PK
Michcio Pl za twoj wspanialy kretynizm.
CipSoftowi, modkom,adminom Tibia.Pl i Tibia.Org.Pl

Życze wesołego rodzinnego grona, dobrych Świąt, aby Tibia nie ogarneła całej radości Świąt, nowych leveli, advanców i Szczesliwego Nowego Roku!

To pisze Baron Radek, Knight from Pythera, Juzef Pilsudzi, Trasher Hellpain, Zawisza Hellpain, Zawisza-czarny, Iznuf, Samotox, Liffaen, i wiele niepamiętnych nicków.


Kto jest za tym żeby przesłać CipSoftowi świąteczne życzenia? Jśli wy tego nie zrobicie ja sam to zrobię :D

-=DanieL=-
21-12-2006, 18:22
@up
Jestes jakims lolem. Oni zarabiaja wielkie pieniadze za gre z grafika 2d. Gdyby byla grafa 3D to bym zrozumial jeszcze, ale taka grafa!



20.000 zl. to oni zarabiaja przed lub po jakis przerwach w szkole. jak sa przerwy np. wakacje to jakies 40.000 zl. zarabiaja. dla mnie pacc moze byc ale 90 dni za 40 zl. a nie 94 zl.!!X( X( X( X(

To mój ostatni post związany z konwersacją z takim lolem jak ty. Jeśli uważasz, że grafika wpływa tylko na jakość gry to bardzo gratuluje "inteligencji". Liczy się klimat, grywalność, to coś co cię przyciąga do tej gry codziennie(oczywiście grafika ma monstrualne znaczenie ale nie ona tylko decyduje o jakości gry). Mogłem grać w Lineage II, w WoW'a, a wybrałem tibie. Jak mi to wytłumaczysz? Może jestem masochistą, że lubie grać w gry 2D? Wątpie. Poprostu wiem co dobre.

TomGorz
21-12-2006, 18:48
Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!
Ciekawe co nam szykują w styczniu :P

Ter
21-12-2006, 19:22
Wesołych Świąt ;)

http://i4.photobucket.com/albums/y131/Teraram/Tibiapl/santa.jpg

Noro
21-12-2006, 19:31
Wszystkiego najlepszego dla Wszystkich Tibijczyków.:)

Rideh
21-12-2006, 19:54
Dołączam sie do życzeń CipSoftu;d Wesołych świąt wszystkim!

O ile dobrze kojarze wyrażenie 'last but not least' oznacza 'przedostatni' ;)

Warlord Kirdan
21-12-2006, 20:48
Macie błąd w tłumaczeniu.

"Last but not least" wcale nie oznacza "Na końcu, ale nie dla najgorszych".
Znaczy to "Ostatnie choć nie najmniej ważne".

Wesołych Świąt! :)

kazik1
21-12-2006, 20:48
Wszystkiego najlepszego w nadchodzące święta Bożego Narodzenia ,smacznych potraf xd, Oraz Szczęśliwego nowego Roku 2007!! Aha.. i żebyście korkiem od szampana w zęby albo w morde nie dostali ;)


Na 10 Urodziny CipSoftu by mogli mi za sponsorować pacca na rok wystarczy.. :P

Ruby_Of_Bobry
21-12-2006, 21:08
Wesołych świąt!
A tak przy okazji to do czego nawiązuje obrazek dodany na którym jest mikołaj i gobliny (sorki moze sie to wydac noobowskie ale to moje pierwsze święta z tibią =))

Ain'aer
21-12-2006, 21:24
@up
http://tibia.erig.net/Santa_Event

Ruby_Of_Bobry
21-12-2006, 21:49
KK! Dzięks

Gilu90
21-12-2006, 22:53
Wesołych Świąt życzę wszystkim Tibijczykom , jak i tym którzy już nie grają w tą grę : ) Życzę wam PACC'a, dużo kasy ( w rl i w Tibi ) wspaniałych lootów itp. I proszę was nie grajcie całe święta , spędźcie ten czas z najbliższymi, przede wszystkim z rodziną i z kumplami, z którymi nie macie czasu pogadać bo nawalacie w gierkę ;]

Heram_Elion
21-12-2006, 22:58
najbradziej to mnie żal tych wszystkich co mówia cos w stylu "i znów wszystkie update dla pacc" i bardzo dobrze mniej noobów sie kreci pod nogami co wy byscie chcieli grac za darmo i na jednym poziomie nie o to chodzi ktos tam napisal tez ze tibia powinna byc w 3d w 3d to sobie idz e w lineage 2 pograj tibia ma wlasnie swój urok przez swoja grafike i pewnie duzo ludzi przestalo by grac jak by weszlo 3d jak malo gracie to sie najleiej nie wypowiadajcie bo tylko drażnicie innych szczególnie z tymi paccami w update...

Slivi
21-12-2006, 23:18
Wesolych swiat i Szczesliwego Nowego Roku!!

btw
jutro mnie czeka zabicie dwoch calkiem ladnych rybek 8o a poznie trzeba je zjesc :]

mwlodi
22-12-2006, 00:09
ok, ok, smacznego jajka itp...

nie ma to jak przypucować coś miłego na święta ... czy to tylko mi się zdaje, że wszyscy nagle staną się mili itd? ...

Wielki Mancyz
22-12-2006, 06:14
Dziękujemy za życzenia :] wszystkim z cipsoftu i ważnym osobistościom tibia fansites również życze wesołych świąt ;] i miłej rodzinnej atmosfery niech złe wydarzenia na tibi was niemartwią bo święta to najwspanialszy czas w roku
Sylwek też :D

Raorap
22-12-2006, 07:01
Wesołych świąt i rocznego pacca życze :]

Dundee
22-12-2006, 09:46
A to z kont bankowych FACC'e korzystać nie mogą, nie? I wyvern też wcale nie dostali.
A mamy zaczac wymieniac co dostaly PACC-e? Jak gralem w Tibie to tez mialem PACC-a ale jestem za tym zeby robic tez cos dla FACC-ow. Bez nich nie byloby tylu ludzi grajacych w Tibie.

Sowa
22-12-2006, 09:54
A mamy zaczac wymieniac co dostaly PACC-e? Jak gralem w Tibie to tez mialem PACC-a ale jestem za tym zeby robic tez cos dla FACC-ow. Bez nich nie byloby tylu ludzi grajacych w Tibie.


Było już omawiane 100000000000000x ! Gdyby nie pacce nie było by Tibi bo to jest ich praca. Gdyby dawali cos dla facc a mniej dla facc. Sprzedawalnosc pacców by spadła ze względu "Ja płace, ja wymagam"

@topic

Życze wszystkim wesołych Świąt. Ja ich w tym roku nie mam ze względu braku dostępu do kompa ale zycie ;p


Pozdrawiam
Sowa.

Rafal_From_Bransk
22-12-2006, 10:17
Tibia sie rozwija update z lb moze byc a ten swiateczny update tez fajny :D tylko milołaj cos sie nie postarał xD

Bambuko
22-12-2006, 11:55
http://i12.tinypic.com/2ewjerk.jpg

mago
22-12-2006, 12:16
Info dla dzieci które mówią , że 20 tyś czy tam 40 tyś to dużo i dla tych , że tyle zarabiają.

1. Opłaty za hosting 72 czy tam ile ich teraz już jest serwerów
2. Pensje : poza właścicielami firmy nawet niech pozostali pracownicy zarabiają miesięcznie naprawdę conajmniej skromnie to każdy po 2 tyś marasów dostanie - przelicz se przez ilość pracowników
3. No i właściciele firmy też chą mieć coś z tego.
4. Konserwacje naprawy podatki i inne koszta.

Wychodzi na to , żę z samych pacców to oni nawet by nie wyżyli no chyba ze znalezli jakiegos buga w niemieckim urzedzie skarbowym ;P

Dla przykładu
Utrzymanie naprawdę niezbyt dużej firmy w Polsce : 5-6 pracowników , 2 samochody , lokal itp wynosi 20 tyś miesięcznie albo i wiecej.

Nodi
22-12-2006, 15:21
Wesolych swiat dla wszystkich ! :D

mikolaj.daczka
22-12-2006, 15:40
Chcielibyśmy także podziękować wszystkim za bycie w tej społeczności, dzięki czemu Tibia jest taka jaka jest.
nie rozumiem. tibia fajniejsza byla kiedys(7.5). teraz gra w nią tyle noobów ze wole nie komentowac

Spooner
22-12-2006, 16:51
Może Tibia.pl wrescie doprawidzi sie do pozadku na swieta... "wasze poradniki" nie dziala (nie wiem czy ktos zauwazyl) "tuortial" tez nie "download" tez nie. Ja sie pytam wtf?! i Wy sie nazywacie najlepsza strona o tibi.pl.....

Redknapp
22-12-2006, 17:12
Może Tibia.pl wrescie doprawidzi sie do pozadku na swieta... "wasze poradniki" nie dziala (nie wiem czy ktos zauwazyl) "tuortial" tez nie "download" tez nie. Ja sie pytam wtf?! i Wy sie nazywacie najlepsza strona o tibi.pl.....

No to dawaj, powiedz nam jaka polska strona jest lepsza? A może sam zredagujesz lepszą?
Poza tym, skoro "to nie działa", a "tamto śmierdzi" to po co tu wchodzisz?

EDIT: Gdzie ktokolwiek z ekipy Tibia.pl napisał, że Tibia.pl jest najlepsza? Ja jakoś nie zauważyłem.

Wesołych Wam życzę. ^^

mazgier
22-12-2006, 18:38
Z okazji nadchodzacych Świąt Bożego Narodzenia, wszystkim Szanownym Współgraczom, najlepsze życzenia szczęścia, pomyślności, umiaru w graniu, dobrych lootów, szybkiego expienia i wogóle wszystkiego co najlepsze w Tibii i przedziwym życiu.

Zaś dodatkowo, dzieciom specjalnej troski takim jak np. ppiotrekk:
nauczenia się wreszcie pisania po polsku, przyrostu IQ do poziomu przynajmniej 80pkt. i uwieńczonej sukcesem wizyty u psychologa (tak, wiem, nierealne ale w końcu ida Święta, cuda się zdarzają B) )

Czarna_Mamba
22-12-2006, 19:00
Z całego serca życzę Wam wszystkiego najlepszego, zdrowia, dóbr materialnych oraz rzeczy najcenniejszych - ciepła rodzinnego, miłości, no i nie może zabraknąć długiego życia, chociaż to nie urodziny ^^
Życzy,
Mamba ;)

hanooi
22-12-2006, 19:30
Last but not least znaczy ostatnie (w sensie gdy cos wyliczasz) ale nie najmniej wazne, ale rownie wazne. Creepy moze byc tez uzyte jako 'straszne', 'przerazajace' i sadze, ze w tym przypadku o to wlasnie slowo chodzilo.

Nari
22-12-2006, 22:01
Wysłałem życzenia do CipSoftu i to mi odpisali:


** This email was generated by an automatic email handling system. **
** Please note that it is not possible to reply to this email. **

Dear Tibia player!

Thank you for contacting the customer support of the massive
multiplayer online role playing game Tibia.

Please read this email carefully if you have a question or a problem
concerning Tibia in any matter.

Among other information, you will find answers to the following most
frequently asked questions (FAQ):

What do I have to do to join Tibia?
Is Tibia free?
What are Premium Accounts and how do I get one?
Someone got access to my account and changed my password ("hacking"). What can I do?
I have forgotten my password and/or account number. What can I do?
How can I get a new recovery key?
Why have I been banished?
I cannot connect to the game servers. What is the problem?
I have already paid but I still have no Premium Account. What is wrong?
I want a refund of my Premium Account. What do I need to do?
How can I rename my character?
My character has been name locked. What does that mean?
How can I complain about other players?
I found an error in the game (bug). Who should I report it to?
I have a great idea for Tibia. Where can I send it to?

If you find your question on this list, please look for the respective
answer at the bottom of this email.

Further FAQ are listed on our website at
http://www.tibia.com/guide/?subtopic=faq

Also, the manual contains a detailed description of the game at
http://www.tibia.com/guide/?subtopic=manual

Guidelines on online security can be found in our security hints at
http://www.tibia.com/guide/?subtopic=security

If you cannot find the answer you are looking for on our website,
you may consider posting your question on our forum's help board at
http://forum.tibia.com/forum/index.php?subtopic=board&boardid=13
It is regularly checked by experienced players who will be glad to
offer help.

Moreover, as Tibia is an online game there is always the option to
enter the game and to directly address other players. Tutors and
experienced players will gladly answer your questions in the help
channel (Ctrl+T). Also, you can ask questions in the game-chat or
simply ask other players for assistance.

A final option is to send an email to our customer support team.
You should make sure that you do not find an answer to your question
in one of the sources mentioned above before writing an email.
Please write your email in English and do not use uncommon
abbreviations. Please understand that we cannot answer emails in any
other language. Try to explain your problem as clearly as possible.
Please mention the name of one of your characters. Remember we do
not need your account number or your password. Also, please note that
we do not open any attachments for security reasons.
Send your email to

[email protected]

and allow some days for the answer.
Please understand that we cannot answer every single email. We reserve
the right not to answer requests which we deem of little importance.

Kind regards,
Tibia Customer Support

-------------------------------------------------------------------------------
You have received this email because you have contacted
Tibia customer support at [email protected].

TibiaŽ - a massive multiplayer online role playing game
Copyright Š 1996-2006 CipSoft GmbH. All rights reserved.
-------------------------------------------------------------------------------

Q: What do I have to do to join Tibia?
A: Joining Tibia is easy. Please follow these instructions:
1. Create an account by signing up at
http://www.tibia.com/home/?subtopic=signup
Your account number will be shown on the website. Please memorise it
carefully. Also, the account password will be sent to you by email.
2. Download the client program at
http://www.tibia.com/home/?subtopic=download
and install it to your computer.
3. Log into your account at
http://www.tibia.com/home/?subtopic=account
and create a character by clicking on the appropriate button.
Now you can join the game. To do so start the client program and
select "Enter Game".

Q: Is Tibia free?
A: Yes! You can play free of charge for as long as you want and enjoy
most of the features Tibia offers!
However, if you like the game, you may consider upgrading your
free account to a Premium Account. This will give you additional
benefits and allow you to enjoy the full Tibia experience!

Q: What are Premium Accounts and how do I get one?
A: A Premium Account gives you additional abilities and advantages
inside and outside the game. To learn more about the benefits take
a look at the premium page at
http://www.tibia.com/home/?subtopic=premium
Upgrading your free account to a Premium Account is easy! Simply
log into your account at
http://www.tibia.com/home/?subtopic=account
and click on "Get Premium Account" to start the ordering process.
For a detailed description of the ordering process please see the
manual section on payments
http://www.tibia.com/guide/?subtopic=manual&section=accounts#paymentinformation

Q: Someone got access to my account and changed my password ("hacking"). What can I do?
A: First you should find out how some other person could get your
account data to make sure it cannot happen again! Please see our
security hints at
http://www.tibia.com/guide/?subtopic=security
for valuable tips on how to identify and to remove the problem.
Remember that if you try to get your account back before the
security problem has been removed, it is quite possible that the
hacker will get access to your account again. Once you have
removed the security problem you can get back access to your
account by using the Lost Account Interface at
http://www.tibia.com/service/?subtopic=lostaccount

Q: I have forgotten my password and/or account number. What can I do?
A: If you have forgotten your password and/or account number, you
should use the Lost Account Interface at
http://www.tibia.com/service/?subtopic=lostaccount
Specify your problem there and follow the instructions. Please
note that a new password and/or the account number will only be
sent to the email address to which the account is assigned.
If you have lost access to this email address, try to get it back.
If your account is registered, you can easily reassign it to the
email address of your choice by using your recovery key. If you have
not registered your account, try contacting your email provider and
ask for help. If you have registered your account and you have lost
your recovery key, you can request a new recovery key via the Lost
Account Interface. Note, however, that a fee of 5 EUR will be
charged if a new recovery key is requested.
Once you have access to the assigned email address please use the
Lost Account Interface to request a new password and/or your account
number. We regret to say that if you cannot get your account back
via the Lost Account Interface, our email support will also be unable
to help you.

Q: How can I get a new recovery key?
A: New recovery keys can be requested in case of loss. However, please
note that a fee of 5 EUR will be charged for this service.
To request a new recovery key please use the
Lost Account Interface at
http://www.tibia.com/service/?subtopic=lostaccount
Specify your problem there and follow the instructions. You will be
led on to a payment form where you must enter your payment details.
Once your payment has been confirmed a postal letter will be sent to
the address that is given in the account registration. This letter
contains a confirmation key. Use the Lost Account Interface again,
selecting "I need a new recovery key", then "I have already received
the letter with the confirmation key for a new recovery key", and
enter the confirmation key. Your new recovery key will now be
displayed. The key will only be shown once and you will not receive
an email containing the new recovery key, so make sure to write it
down carefully and store it in a safe place.

Q: Why have I been banished?
A: If you have been banished, you have violated one or more of the
Tibia Rules
http://www.tibia.com/community/?subtopic=tibiarules
For this reason you have been temporarily excluded both from the
game and the forum by a gamemaster. Please log into your account at
http://www.tibia.com/home/?subtopic=account
and look at your criminal record to see the reason for the
banishment. If you do not understand the reason, or if you would
like to protest against the banishment, you can complain about it,
provided the banishment has not been imposed by a senior gamemaster
or by a member of the CipSoft Team. To do so please view the
corresponding entry in your criminal record and click on "Complain".
Once you have submitted your complaint the gamemaster who has
banished you will answer and explain the banishment to you. Again,
banishments imposed by senior gamemasters or by members of the
CipSoft Team are considered final, so it is not possible to appeal
against them.

Q: I cannot connect to the game servers. What is the problem?
A: To play Tibia you need a fully functional direct TCP/IP-connection
to the game servers. If you encounter problems while connecting to
the game servers, please check your network preferences or ask
your system administrator for advice. Please note that some
internet providers restrict the functionality of internet accesses,
i.e., they allow only certain programs (usually browsers) to pass
through, while others such as the client are denied access to the
internet. It is also possible that a connection to the game servers
is prevented by a proxy or by a firewall that protects your
computer. Please make sure that connections to port 7171 of the
game servers are allowed. Also, if you have recently logged into
the test server, it is possible that the "Test Server Login" is
still enabled in your client's network options. Remove the tick
at the corresponding option in order to allow access to the regular
game servers.
If you receive the error message "Server is not online", the game
server is offline due to maintenance or a technical problem.
Please wait until the game server is restarted.

Q: I have already paid but I still have no Premium Account. What is wrong?
A: Your Premium Account will not be assigned to your account until
our payment service provider element 5 has confirmed your payment.
Please allow some time for this to happen. Depending on the chosen
payment method as well as your location it can take up to three
weeks until your payment has arrived, especially if you have paid
by using cheque, bank transfer, or by sending cash. Payments made
by credit card are normally processed within 24 hours.
To check the current status of your payment please contact element 5
via their webpage interface at http://shop.element5.com/ccc/ or at
their hotline:
USA: +1 (952) 646 5022
Germany: +49 (0) 221 31088 30
Please remember to always state your order reference number when
dealing with element 5.

Q: I want a refund of my Premium Account. What do I need to do?
A: A refund for a Tibia Premium Account can only be claimed within
the first 14 days after the payment has arrived. Also, the Premium
Account must not have been used yet. Please send an email to
[email protected] and tell us the name of your character and the
order reference number to verify the payment. But note that we
will not give you a refund if you have already played with the
Premium Account.

Q: How can I rename my character?
A: Names can only be changed if they violate the Tibia Rules
http://www.tibia.com/community/?subtopic=tibiarules
If you have a character with an illegal name, or if you notice
one, you can report it to the tutors. Tutors report illegal names
to the customer support who has the final say on which names are
blocked. If one of your characters has been blocked because of the
name, you can rename the character when you log into your account at
http://www.tibia.com/home/?subtopic=account
"View" the corresponding entry in your criminal record and click
on "Rename" to choose a new name for your character. If your new
name is valid, the customer support will approve it. If an invalid
name is proposed, it will be rejected and you will be asked to
think of another name that is legal under the Tibia Rules.

Q: My character has been name locked. What does that mean?
A: Your character has been blocked from logging to the game because
the name of your character violates the Tibia Rules
http://www.tibia.com/community/?subtopic=tibiarules
In order to continue playing with your character you have to
choose a new valid name. To do so log into your account at
http://www.tibia.com/home/?subtopic=account
click on the corresponding entry in your criminal record and then
on the button "Rename". Once you have chosen a new valid name the
customer support will review the proposed name and unlock your
character.

Q: How can I complain about other players?
A: In Tibia there are gamemasters who take care of the player
community and enforce the Tibia Rules
http://www.tibia.com/community/?subtopic=tibiarules
They have the right to punish players who violate the rules. You
can report other players to all gamemasters and counsellors (the
gamemasters' assistants) that are currently online in the game by
using the rule violation report (Ctrl+R). Also, you may consider
posting your complaint on the gamemaster board. In due course of
time a gamemaster will read it and post a reply. Please note that
gamemasters cannot interfere if no Tibia Rule is violated.

Q: I found an error in the game (bug). Who should I report it to?
A: Please report bugs to the tutors in the help channel (Ctrl+T).
They can make a bug report which will be directly sent to CipSoft.

Q: I have a great idea for Tibia. Where can I send it to?
A: We invite you to discuss your idea with other players on the
proposals board at
http://forum.tibia.com/forum/?subtopic=board&boardid=10
The CipSoft Team checks this board regularly, even though they do
not join any discussions there. If the idea fits nicely into the
context of Tibia, there is a good chance that it will be
implemented into the game.

Harry Xin
22-12-2006, 23:03
I wzajemnie wesołych świąt... Tyle, że ja pewnie tylko trochę obejrzę wszystko a potem popekuję... :p

nab
23-12-2006, 01:11
Wysłałem życzenia do CipSoftu i to mi odpisali:


** This email was generated by an automatic email handling system. **
** Please note that it is not possible to reply to this email. **

Dear Tibia player!

Thank you for contacting the customer support of the massive
multiplayer online role playing game Tibia.

Please read this email carefully if you have a question or a problem
concerning Tibia in any matter.

Among other information, you will find answers to the following most
frequently asked questions (FAQ):

What do I have to do to join Tibia?
Is Tibia free?
What are Premium Accounts and how do I get one?
Someone got access to my account and changed my password ("hacking"). What can I do?
I have forgotten my password and/or account number. What can I do?
How can I get a new recovery key?
Why have I been banished?
I cannot connect to the game servers. What is the problem?
I have already paid but I still have no Premium Account. What is wrong?
I want a refund of my Premium Account. What do I need to do?
How can I rename my character?
My character has been name locked. What does that mean?
How can I complain about other players?
I found an error in the game (bug). Who should I report it to?
I have a great idea for Tibia. Where can I send it to?

If you find your question on this list, please look for the respective
answer at the bottom of this email.

Further FAQ are listed on our website at
http://www.tibia.com/guide/?subtopic=faq

Also, the manual contains a detailed description of the game at
http://www.tibia.com/guide/?subtopic=manual

Guidelines on online security can be found in our security hints at
http://www.tibia.com/guide/?subtopic=security

If you cannot find the answer you are looking for on our website,
you may consider posting your question on our forum's help board at
http://forum.tibia.com/forum/index.php?subtopic=board&boardid=13
It is regularly checked by experienced players who will be glad to
offer help.

Moreover, as Tibia is an online game there is always the option to
enter the game and to directly address other players. Tutors and
experienced players will gladly answer your questions in the help
channel (Ctrl+T). Also, you can ask questions in the game-chat or
simply ask other players for assistance.

A final option is to send an email to our customer support team.
You should make sure that you do not find an answer to your question
in one of the sources mentioned above before writing an email.
Please write your email in English and do not use uncommon
abbreviations. Please understand that we cannot answer emails in any
other language. Try to explain your problem as clearly as possible.
Please mention the name of one of your characters. Remember we do
not need your account number or your password. Also, please note that
we do not open any attachments for security reasons.
Send your email to

[email protected]

and allow some days for the answer.
Please understand that we cannot answer every single email. We reserve
the right not to answer requests which we deem of little importance.

Kind regards,
Tibia Customer Support

-------------------------------------------------------------------------------
You have received this email because you have contacted
Tibia customer support at [email protected].

TibiaŽ - a massive multiplayer online role playing game
Copyright Š 1996-2006 CipSoft GmbH. All rights reserved.
-------------------------------------------------------------------------------

Q: What do I have to do to join Tibia?
A: Joining Tibia is easy. Please follow these instructions:
1. Create an account by signing up at
http://www.tibia.com/home/?subtopic=signup
Your account number will be shown on the website. Please memorise it
carefully. Also, the account password will be sent to you by email.
2. Download the client program at
http://www.tibia.com/home/?subtopic=download
and install it to your computer.
3. Log into your account at
http://www.tibia.com/home/?subtopic=account
and create a character by clicking on the appropriate button.
Now you can join the game. To do so start the client program and
select "Enter Game".

Q: Is Tibia free?
A: Yes! You can play free of charge for as long as you want and enjoy
most of the features Tibia offers!
However, if you like the game, you may consider upgrading your
free account to a Premium Account. This will give you additional
benefits and allow you to enjoy the full Tibia experience!

Q: What are Premium Accounts and how do I get one?
A: A Premium Account gives you additional abilities and advantages
inside and outside the game. To learn more about the benefits take
a look at the premium page at
http://www.tibia.com/home/?subtopic=premium
Upgrading your free account to a Premium Account is easy! Simply
log into your account at
http://www.tibia.com/home/?subtopic=account
and click on "Get Premium Account" to start the ordering process.
For a detailed description of the ordering process please see the
manual section on payments
http://www.tibia.com/guide/?subtopic=manual&section=accounts#paymentinformation

Q: Someone got access to my account and changed my password ("hacking"). What can I do?
A: First you should find out how some other person could get your
account data to make sure it cannot happen again! Please see our
security hints at
http://www.tibia.com/guide/?subtopic=security
for valuable tips on how to identify and to remove the problem.
Remember that if you try to get your account back before the
security problem has been removed, it is quite possible that the
hacker will get access to your account again. Once you have
removed the security problem you can get back access to your
account by using the Lost Account Interface at
http://www.tibia.com/service/?subtopic=lostaccount

Q: I have forgotten my password and/or account number. What can I do?
A: If you have forgotten your password and/or account number, you
should use the Lost Account Interface at
http://www.tibia.com/service/?subtopic=lostaccount
Specify your problem there and follow the instructions. Please
note that a new password and/or the account number will only be
sent to the email address to which the account is assigned.
If you have lost access to this email address, try to get it back.
If your account is registered, you can easily reassign it to the
email address of your choice by using your recovery key. If you have
not registered your account, try contacting your email provider and
ask for help. If you have registered your account and you have lost
your recovery key, you can request a new recovery key via the Lost
Account Interface. Note, however, that a fee of 5 EUR will be
charged if a new recovery key is requested.
Once you have access to the assigned email address please use the
Lost Account Interface to request a new password and/or your account
number. We regret to say that if you cannot get your account back
via the Lost Account Interface, our email support will also be unable
to help you.

Q: How can I get a new recovery key?
A: New recovery keys can be requested in case of loss. However, please
note that a fee of 5 EUR will be charged for this service.
To request a new recovery key please use the
Lost Account Interface at
http://www.tibia.com/service/?subtopic=lostaccount
Specify your problem there and follow the instructions. You will be
led on to a payment form where you must enter your payment details.
Once your payment has been confirmed a postal letter will be sent to
the address that is given in the account registration. This letter
contains a confirmation key. Use the Lost Account Interface again,
selecting "I need a new recovery key", then "I have already received
the letter with the confirmation key for a new recovery key", and
enter the confirmation key. Your new recovery key will now be
displayed. The key will only be shown once and you will not receive
an email containing the new recovery key, so make sure to write it
down carefully and store it in a safe place.

Q: Why have I been banished?
A: If you have been banished, you have violated one or more of the
Tibia Rules
http://www.tibia.com/community/?subtopic=tibiarules
For this reason you have been temporarily excluded both from the
game and the forum by a gamemaster. Please log into your account at
http://www.tibia.com/home/?subtopic=account
and look at your criminal record to see the reason for the
banishment. If you do not understand the reason, or if you would
like to protest against the banishment, you can complain about it,
provided the banishment has not been imposed by a senior gamemaster
or by a member of the CipSoft Team. To do so please view the
corresponding entry in your criminal record and click on "Complain".
Once you have submitted your complaint the gamemaster who has
banished you will answer and explain the banishment to you. Again,
banishments imposed by senior gamemasters or by members of the
CipSoft Team are considered final, so it is not possible to appeal
against them.

Q: I cannot connect to the game servers. What is the problem?
A: To play Tibia you need a fully functional direct TCP/IP-connection
to the game servers. If you encounter problems while connecting to
the game servers, please check your network preferences or ask
your system administrator for advice. Please note that some
internet providers restrict the functionality of internet accesses,
i.e., they allow only certain programs (usually browsers) to pass
through, while others such as the client are denied access to the
internet. It is also possible that a connection to the game servers
is prevented by a proxy or by a firewall that protects your
computer. Please make sure that connections to port 7171 of the
game servers are allowed. Also, if you have recently logged into
the test server, it is possible that the "Test Server Login" is
still enabled in your client's network options. Remove the tick
at the corresponding option in order to allow access to the regular
game servers.
If you receive the error message "Server is not online", the game
server is offline due to maintenance or a technical problem.
Please wait until the game server is restarted.

Q: I have already paid but I still have no Premium Account. What is wrong?
A: Your Premium Account will not be assigned to your account until
our payment service provider element 5 has confirmed your payment.
Please allow some time for this to happen. Depending on the chosen
payment method as well as your location it can take up to three
weeks until your payment has arrived, especially if you have paid
by using cheque, bank transfer, or by sending cash. Payments made
by credit card are normally processed within 24 hours.
To check the current status of your payment please contact element 5
via their webpage interface at http://shop.element5.com/ccc/ or at
their hotline:
USA: +1 (952) 646 5022
Germany: +49 (0) 221 31088 30
Please remember to always state your order reference number when
dealing with element 5.

Q: I want a refund of my Premium Account. What do I need to do?
A: A refund for a Tibia Premium Account can only be claimed within
the first 14 days after the payment has arrived. Also, the Premium
Account must not have been used yet. Please send an email to
[email protected] and tell us the name of your character and the
order reference number to verify the payment. But note that we
will not give you a refund if you have already played with the
Premium Account.

Q: How can I rename my character?
A: Names can only be changed if they violate the Tibia Rules
http://www.tibia.com/community/?subtopic=tibiarules
If you have a character with an illegal name, or if you notice
one, you can report it to the tutors. Tutors report illegal names
to the customer support who has the final say on which names are
blocked. If one of your characters has been blocked because of the
name, you can rename the character when you log into your account at
http://www.tibia.com/home/?subtopic=account
"View" the corresponding entry in your criminal record and click
on "Rename" to choose a new name for your character. If your new
name is valid, the customer support will approve it. If an invalid
name is proposed, it will be rejected and you will be asked to
think of another name that is legal under the Tibia Rules.

Q: My character has been name locked. What does that mean?
A: Your character has been blocked from logging to the game because
the name of your character violates the Tibia Rules
http://www.tibia.com/community/?subtopic=tibiarules
In order to continue playing with your character you have to
choose a new valid name. To do so log into your account at
http://www.tibia.com/home/?subtopic=account
click on the corresponding entry in your criminal record and then
on the button "Rename". Once you have chosen a new valid name the
customer support will review the proposed name and unlock your
character.

Q: How can I complain about other players?
A: In Tibia there are gamemasters who take care of the player
community and enforce the Tibia Rules
http://www.tibia.com/community/?subtopic=tibiarules
They have the right to punish players who violate the rules. You
can report other players to all gamemasters and counsellors (the
gamemasters' assistants) that are currently online in the game by
using the rule violation report (Ctrl+R). Also, you may consider
posting your complaint on the gamemaster board. In due course of
time a gamemaster will read it and post a reply. Please note that
gamemasters cannot interfere if no Tibia Rule is violated.

Q: I found an error in the game (bug). Who should I report it to?
A: Please report bugs to the tutors in the help channel (Ctrl+T).
They can make a bug report which will be directly sent to CipSoft.

Q: I have a great idea for Tibia. Where can I send it to?
A: We invite you to discuss your idea with other players on the
proposals board at
http://forum.tibia.com/forum/?subtopic=board&boardid=10
The CipSoft Team checks this board regularly, even though they do
not join any discussions there. If the idea fits nicely into the
context of Tibia, there is a good chance that it will be
implemented into the game.

"This email was generated by an automatic email handling system"

Nie ONI, tylko automat Tobie odpisał. A to jest duża różnica.

-Nab

Dundee
23-12-2006, 09:22
A czy ktos tu mowi o calkowitym zaprzestanu sprzedawania PACC-ow i robienia wszystkeigo pod katem FACC-ow? Nie, tylko dobrze by bylo jakby cipy zrobily cos dla normalnych graczy. A takie wywyzszanie sie z powodu posiadania PACC-a tak jak tu wczesniej przeczytalem, to swiadczy tylko i wylacznie o glupocie tego kogos.

Kumulus
24-12-2006, 14:43
"Taaa ale wszystko dla PACC-ów. Zapomnieli dodac -.- Tibia schodzi na psy. M.in przez to przestalem grac. Pozdro ;)

PACCe płacą i dlatego mają więcej, noobie X(
Bardzo dobrze, że przestałeś grać