PDA

Pokaż pełną wersje : School Skillz

Khan
31-08-2004, 00:59
Mam pomysł. Zbliża się rok szkolny.. może opiszecie swoje School Fighting Skills? Czyli kto sie zna na czym? Kto jest dobry z Fizy? Kto dobrze ściemnia na polaku? Kto zna historię Persji na pamięć? W trudnych chwilach zawsze będzie mozna sobie dopomóc. ;)
Ja osobiście nienawidzę maty, fizy i infy, ale tak się składa, że na tym się znam najlepiej. Dobrze też dość godom po anglosasku. Mimo to nie jestem najlepszy w żadnej z tych dziedzin. Dobrze też radzę sobie w ściemnianiu z polka. I znam trochę japonskiego. (mam znajomych w tokio :)) Natomiast nie znam się na hiście, bioli, gerze, i niemcu.

Ulrek
31-08-2004, 01:56
Ja nie lubię geografi oraz fizyki (taka jedna baba mnie zraziła). Z chemii też mi ostatnio nie poszło najlepiej.. ale poprawię się :>

Dobry jestem z matmy, infy, polaka i biologii.

School Fighting Skills

Muszę kiedyś założyć spis sucharów... to by znalazło się w ścisłej czołówce.

ściemnia na polaku

A co tu ściemniać? Nie kapuję.

Adaras
31-08-2004, 01:56
Fizyka...aaaAAaaAa..<mdleje>

Koszmar, który nie znika, gdy otwieram oczy.
Nie no, przedmiot dość prosty, jak się go stara i chce zrozumieć...

Najlepiej idzie mi z Historii, Polskiego i niemieckiego (angielskiego też się uczę). W ścisłych podobno "mam talent", "ale go nie wykorzystuję". Może to i prawda, dobrze mi idzie, ale jakoś nie czuję, żebym był asem z tych dziedzin..

By$iu
31-08-2004, 07:14
Jak narazie to lubilem wszysytko procz matmy.Ale teraz ide do Igim. wiec zobaczymy jak tam bedzie z fizyka,chemia i biologia.

Nightwalker
31-08-2004, 10:58
Matma Fighting : 60
Polski Fighting : 35
Geogr Fighting : 40
Fiz Fighting: 55
Inf Fighting: 70
Chem Fighting: 35
Wf fighting: 30 (nie naleze do osob chudych :P ale i tak, jak cala klasa mialem 5 :P)
Ang Fighting: 60
KOSS Fighting : 80 (urodzony polityk zemnie :P)
Biol Fighting: 80 (łatwo mi przychodzi :) )
Sztuka Fighting : 40
Rel Fighting : 80 (lubie religie :) jak malo kto :) )