zaloguj się

Pokaż pełną wersje : Pomocy! młody sork w potrzebie

Kavras
13-09-2004, 17:51
Mam gorącą prośbe... pomozcie mi w nowej postaci. zadam pare pytan i prosze o odpowiedz . bardzo mi na tym zalezy bo nie mam doświadczenia w tibii. oto pytania:
1. czy skille nalezy trenowac na rooku czy mainie?
2. i nalezaloby wyniesc zlota z rooku?
3.co najlepiej kupic armor, helmet, legsy, shield, bron (sword)?
4.w jakim miescie zamieszkac?
5. na jakich stworkach expic?
wiem ze troche duzo pytan ale mam nadzieje ze chociaz na pare z nich mi odpowiecie... proooszeee
See you in Tibia!

GerardYo
13-09-2004, 17:53
Pomylileś działy.

Seban PL
13-09-2004, 18:25
Mam gorącą prośbe... pomozcie mi w nowej postaci. zadam pare pytan i prosze o odpowiedz . bardzo mi na tym zalezy bo nie mam doświadczenia w tibii. oto pytania:
1. czy skille nalezy trenowac na rooku czy mainie?
2. i nalezaloby wyniesc zlota z rooku?
3.co najlepiej kupic armor, helmet, legsy, shield, bron (sword)?
4.w jakim miescie zamieszkac?
5. na jakich stworkach expic?
wiem ze troche duzo pytan ale mam nadzieje ze chociaz na pare z nich mi odpowiecie... proooszeee
See you in Tibia!1.Skille na rooku trenuja sie samoczynnie bo przeciez bijesz potworki a jesli masz zamiar byc sorcem lub druidem to dobze by bylo zebys mial tam skill minumum 15 w tym czym masz zamiar walczyc albo i lepszy. (Jesli inna profesja to na mainie i tak je wytrenujesz).
2.Jesli masz takowe to tak bo bedziesz mogl kupis swoj pierwszy czar a jesli masz go wiecej to i jakis spzet.
3.Jesli dobze rozumiet to pytanie to pytasz jaka zecz z kazdej katetgori wiec: